Перейти до змісту

WOT флуд , скриншоты , и патчи.


t0rik

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 9,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Версия 9.0 ушла на первый супертест.

Пока без части новых фич - без новых танков и доработок графики. Там ещё хватает недоделанной работы чтобы это не показывать.

Список изменений (без особых подробностей):

- Добавлены новые немецкие машины:

* Средний танк Pz.Kpfw. IV Ausf. A, 3 уровень.

* Средний танк Pz.Kpfw. IV Ausf. D, 4 уровень.

* ПТ-САУ StuG III Ausf. B, 4 уровень.

- Внесены исправления и доработки в карты: "Малиновка", "Тихий берег", "Степи", "Рэдшир", "Перевал".

- Добавлен новый режим боёв "Исторический бой".

- Отключен режим случайных боев "Противостояние".

- Добавлено новое окно графических настроек.

- Добавлена возможность уменьшения разрешения игровой сцены без изменения разрешения интерфейса ("Динамическое разрешение" в настройках графики).

- Добавлена возможность настройки угла обзора (FOV).

- Добавлена возможность настройки "мощности" применения цветовых фильтров.

- Добавлен отрыв башни танка при взрыве боекомплекта.

- Переработаны эффекты выхлопов танков.

- Добавлен новый пост-эффект для снайперского режима.

- Добавлен индикатор языка ввода на экране логина.

- Добавлены новые награды для командных боёв: "Разведка боем", "Бог войны", "За волю к победе", "Решающий выстрел", "За тактические операции".

- Исправлены ошибки и проведены доработки закладки "Техника" окна "Достижения".

- Переработана вкладка "Статистика" окна "Достижения".

- Изменены условия получения награды "Стальная стена".

- Улучшены некоторые игровые характеристики танков Light Mk. VIC и T7 Combat Car.

- В послебоевой статистике параметр "потенциальный урон" заменен на "заблокированный бронёй урон".

- Исправлены ошибки в работе голосовой связи.

- Исправлено отображение круга сведения при воспроизведении записи боя.

- Исправлены вылеты снарядов за круг сведения в арт-режиме.

- Исправлены взрывы снарядов арт-САУ в воздухе.

- Исправлено "зависание" клиента игры при выходе из игры.

Опубліковано

отримав майстра на борщі (якось не напружуючись)

peLcN.th.jpg sRayV.th.jpg 4tyB7.th.jpg

правда фрагів мало бути 9 (амх 12-75 не дали догоріти на 10хп та ИС3 в корму тільки гуслю збив, тому не встиг кваса добрати)

Опубліковано

Хотів запитати чи ще набирають людей в клан [LUTSK] ? Якщо так чи підхожу для клану.В ангарі ИС-4.ИС-7,Об.261,Т110е5,БатЧат,Е-100(відкрив, но не купляв),на підході Т-62А, відкрито багато танків 9,8,7 лвл.

Опубліковано

kalyanuc, ось тут вбий свій нік і побачиш рейтинг - http://wot-news.com/stat/calc/ru/ru,

ну і вбий наприклад "vinsent92" з клану та відчуй різницю. Я не в клані, просто статистика і яке буде рішення теж не знаю.

Опубліковано

мене вже в приклад ставлять? ого, треба создавати канал на ютюб і купувати стрім карту)

а якщо чесно то в клан беруть не дивлячись на кпд, головне знати кодове слово (дада те саме), та і клан мені тільки для того щоб в рандомі писали "ого ти з Луцка? , вау кльово..."

Опубліковано

мене вже в приклад ставлять? ого, треба создавати канал на ютюб і купувати стрім карту)

а якщо чесно то в клан беруть не дивлячись на кпд, головне знати кодове слово (дада те саме), та і клан мені тільки для того щоб в рандомі писали "ого ти з Луцка? , вау кльово..."

Просто завжди хочеться кращого і мені є до чого йти (підняття статистики). Після того як поставив оленемір відразу зрозумів чого зливи йдуть. Народ в більшості таку сумну статистику має, що 1-2 і навіть 3 гравця з нормальною (зеленою) статою не можуть витягнути бій після зливу максимум за 2 хв. іншими гравцями команди. А якщо стата класна, то чому б не показати іншим, як треба грати.

Опубліковано

А якщо стата класна, то чому б не показати іншим, як треба грати.

А класна це яка?)

наприклад така - "vinsent92", "voron72" (не моя, товариша з Луцька), а це моя - "foma144". Я не казав найкраща, а реальна, до якої можна і треба дорости. Один з показників - "Рейтинг Бронесайта".

Вбийте нік гравця сюди - http://wot-news.com/stat/calc/ru/ru

Опубліковано

Arden, зрозумів, до кого треба рости?)

:_07::_36: , до-до, цьому Arden`у вашому ще срать і срать, нуб, навіть не знає яка стата щітається класною.

P.S. ех, спортив всю інтригу

Опубліковано

Смайлика не зрозумів, якщо у вас стата краща, то підскажіть як підняти, але в ігрі 95 % мають стату в 2-3 рази гіршу. І до верiини треба йти поступово (по 1 сходинці). Заран я, наприклад, стату не можу підяни, одні зливи.

Опубліковано

Arden, зрозумів, до кого треба рости?)

та да

foma144, а як тобі така статистика?

Я не казав, що стата, на яку показував крута, це реальна, якої в грі 4-5 відс. Чого відразу в крайності, якщо в мене 13к боїв, я не бачив кращих? Ще раз зауважу, я показав реальну, яку можна досягти граючи в рандомі самому.

Опубліковано

Да я не про те)) Нікого не хтів образити.

А % це не головне, головне це еффективність, а між кпд і % є залежність, якщо кпд 1600+, то відсоток меншим чим 57% соло рандома не буде.

Т-28 був мій перший танк 4 лвл і вкладався в перші 500 боїв і на ньому стата 61% ніби.

Опубліковано

foma144, та тут всім пох в кого яка стата. Тут більшість грає 4fun.

а формула "успєха" (КПД) досить проста:

В середньому за бій ти маєш

1) набити в 2 і більше рази дамага ніж твоє ХП

2) робити 2 і більше фрага

3) засвітити 2 і більше танків

ну і само-собою чим більший лвл танків, тим більший приріст.

Опубліковано

стата -статою, не раз стикався з ситуаціями коли статисти бояться лишній раз прикрити коли можуть чи підсилити атаку, в результаті зливається фланг чи напрямок і все - далі злив бою.

особисто я граю не для стати а для фану, хоча іноді мені варто звернути увагу на агресивні атаки і діяти більш обережніше.

Опубліковано

багато разів писав вже що рівень техніки суперника впливає на отриманий досвід лише при знищенні або крітах модулів/екіпажу (тобто дамаж нижчий лвл чи вищий - пофіг, хіба що у вищих лвл більше хп які можна знести)

ось: https://ru.wargaming.net/support/Knowledgebase/Article/View/226/18/z-chto-mozhno-poluchit-opyt

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...