Ko3bMa Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:01 #26 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:01 ))))))))) звичайно, софт на .NET вимагає процесорних ресурсів. Що ж тут ще скажеш?
Deemon Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:07 #27 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:07 Чим техніка простіша тим вона надійніша (менше вузлів для відмови).На сьогодні, цим важко козиряти."Абрамси" і "Бредлі" у війні США-Ірак були нашпиговані сучасними системами навігації, відслідковування дислокації противника в режимі реального часу (отримання і обробка даних з розвідувальників-безпілотників), ідентифікація свій-чужий, тощо.Ці технології значно підвищили ефективність бойових дій, і максимально зменшили власні втрати у порівнянні з тією ж "Бурею в пустелі"
BARAKUDA Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:08 #28 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:08 Китай молодець. Розвивається у всіх напрямках. Хай тут є багато подібного-скопійованого... але це вже їхнє...Там на армію витрачають сотні мільярдів доларів щороку. В штаті 25 млн солдат і офіцерів Результат є однозначно. На сьогодні армія цієї країни в безядерній війні вже непереможна... та і в ядерній напевне також - бо там переможців вже небуде. Кому цікаво як розвивається їхня армія потратьте 10 хвилин
Zerotul Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:11 #29 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:11 Меня как то мало волнует, то что китайцы слизали технологии у других. Меня больше волнует что 1,5 млрдный коммунизм строит авианосцы и истребители в особо китайски количествах. Скоро им там станет тесно и они пойдут делиться коммунизмом и сеять свой язык в другие страны, а потом авось и стену до Англии достроят. Причем даже если их техника некачественная на 146%, то они любую армию закидают обломками и трупами.А теперь интересно представить идеальный "китайский" самолетНавигационная система-к приборной панели скотчем присобачен Ifone с открытым Гугл мепсПрицельная система-маркером нарисованный крестик на лобовом стеклеРакеты-так как корпус из алюминия не может выдержать вес ракеты их заменили самыми громкими фейерверкамиСистема запуска ракет- 2 специально обученных китайца поджигают фейерверкиШасси-так как вся резина пошла на презервативы и чехлы для телефонов, их заменили 2 десятками китайцев толкающих самолет сзади.Двигатели-2 больших фейерверка, которые после догорания моментально меняются, пока самолет падает внизПулемет-так как весь металл уходит на каски для армии, пули пришлось делать из пластика. Теперь эскадрилья китайских истребителей сможет засыпать пластиком любую страну.
Doping Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:14 #30 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:14 Только время покажет как они будут летать и еще такой факт эти модели сушек уже летают добрых 20 лета ноунейм j-15 плюхнется на землю у воду
Lisovic Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:14 #31 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:14 Йому потрібні швидші системи наведення і керування Все-одно швидше пілота нічого працювати не зможе, оскільки він тисне на кнопку і тягне важелі. А швидкостей наведення вистачало навіть у комплексів минулих поколінь. У вже наведеному мною прикладі, комплекс МИГ-31, бортові системи могли обмінюватись інформацією між літаками групи, в тому числі радіолокаційними даними, наводитись на ціль по командам з літака управляння групою (теж МИГ-31), автоматично супроводжувати до 24 цілей, з можливістю миттєвого обстрілу будь-якої з них. І це все на комплексі розробки 70-х років. Ще один приклад: ЗРК С-300, вся система управляння була на логічних схемах, без мікропроцесорів, і швидкодії її вистачало для того щоб наводитись і збивати цілі на швидкостях до 3000км/ч.
SysR Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:16 #32 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:16 На сьогодні, цим важко козиряти.Тут порівнюють Су-33 і Ж-15 літаки практично аналогічні за виключенням "високотехнологічного" начиння. І зайва 100 000 операцій і двонаправлена авіоніка літак не розженуть. Про надійність не говоримо через 20 років все стане ясно Ну і ніхто не відміняв що китайці своїми 1,5 мілярдами любу армію просто шапками закидають. "Абрамси" і "Бредлі" у війні США-Ірак були нашпиговані сучасними системами навігації, відслідковування дислокації противника в режимі реального часу (отримання і обробка даних з розвідувальників-безпілотників), ідентифікація свій-чужий, тощо. Ці технології значно підвищили ефективність бойових дій, і максимально зменшили власні втрати у порівнянні з тією ж "Бурею в пустелі" Чому ж США в Китай не йдуть демократію встановлювати із своїми високотехнологічними Абрамсами і Бредлі? А тільки на маленькі беззбройні країни нападають
Doping Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:16 #33 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:16 Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців Соковита аналітика. Відразу видно іксперда
MrVes Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:36 #34 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:36 Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців Соковита аналітика. Відразу видно іксперда Висновки на базі WOT & WOP
Zheny@ Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:57 #35 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 09:57 Усе, що добре стріляє Судження виключно по АК-47 ?
Zerotul Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:08 #36 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:08 Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер. Да и лет уже тому АК. Кроме модификаций к автомату начиная с 1947 года ничего нового не придумали.
Ko3bMa Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:12 #37 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:12 Офтоп, який плавно переходить в холівар
Lisovic Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:20 #38 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:20 Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер.Не був АК злизаний з Штурмгевера, ну хіба що тільки ідеї були взяті. Хоча зовні вони трохи подібні і навіть деякі внутрішні вузли схожі, але все ж таки розбіжностей значно більше. І автоматика в них різна.Дана тема часто піднімалась на військових форумах, і там же приводилось спростування того що скопіювали, і наводили факти.
bodia88888 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:26 #39 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:26 Кроме модификаций к автомату начиная с 1947 года ничего нового не придумали.Так навіщо придумувати ще одного "лясапєда", якщо і цей не погано їздить стріляє?Да и лет уже тому АКХоть і "пенсіонер", зате АК він і в Африці АК ...
Doping Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:29 #40 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:29 Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер. B-29 - ТУ-4V-2 - Р-1...
georg Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:31 #41 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:31 Хоть і "пенсіонер" Почитайте про "Пилу Гитлера"... , которая пережила даже знаменитый Фольксваген "Жук"...
shpna Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:35 #42 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:35 вся ця тема викликає асоціацію з фразою "Китайский противотанковый взвод численностью 3000 чел. состоит из 3 отделений по 1000 чел. Задача отделения - разобрать танк противника на части, пока он не выстрелил"
georg Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:40 #43 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 10:40 вся ця тема викликає асоціацію з фразою "Китайский противотанковый взвод численностью 3000 чел. состоит из 3 отделений по 1000 чел. Задача отделения - разобрать танк противника на части, пока он не выстрелил" и анекдот времен СССР про резиновую бомбу... Офтоп, який плавно переходить в холівар что же ты хотел: летчиков на форуме маловато будет...
Mykola81 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 11:24 #44 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 11:24 Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер.B-29 - ТУ-4V-2 - Р-1...На рахунок техніки --- правда , дерли безбожно , що в принципі правльно , бо дозволяло швидше розвиватися , не затрачаючи великих зусиль на саму розробку і дослідження , які є дорогими і займають багато часу .Щоб далеко не ходити --- більшість автомобілів в Союзі були копіями , ліцензійними , як Жигулі , або просто здерті .Але АК-47 , вірніше , той варіант , що був прийнятий на озброєння --- копією штурмгевера не являється . В них різна механіка всередині , а зовнішній вигляд , ріжковий магазин і використання енергії порхових газів --- це спільне в більшості автоматів і штурмових гвинтівок .А близькі копії штурмгевера були в Союзі --- той же АК-46 , АС-44 та ще декілька були доробленими копіями або використовували схожу автоматику
Fantom Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 14:06 #45 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 14:06 Щоб далеко не ходити --- більшість автомобілів в Союзі були копіями , ліцензійними , як Жигулі , або просто здерті . я б сказав здерли все що їздить
fenmix Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:10 #46 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:10 Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців Соковита аналітика. Відразу видно іксперда За тривалих умов біполярної системи у світі, основні технології рулилися у СРСР та США. Усі винищувачі, танки, ракети-носії, зброя, космічні технології - це все звідти і ми по суті живем на технологіях тих років. Не забувай, що США - країна імігрантів і там дуже багато людей з саме тих територій, які я вже вказав. Той же самий відомий американський UH-60 Black Hawk, він же "Чорний Яструб", який завжди фігурує у фільмах та стрілялках - це технологія компанії Ігоря Сікорського. Не було б його - не було б і цих легендарних геліпоктерів. Їдем далі. У США, Бельгії, Італії та Великобританії можна виділити дуже великий ряд високоякісних гвинтівок, але вони не мають такої слави, як зброя СРСР. Той же АК і його наступні модернізації, копії, варіації: карабіни, кулемети, гвинтівки. Візьмем статистику з вікіпедії: За 60 лет было выпущено более 70 миллионов автоматов Калашникова различных модификаций. Они состоят на вооружении 50 иностранных армий. Главный конкурент автоматов Калашникова — американская автоматическая винтовка М16 — была произведена в количестве примерно 10 миллионов штук, и состоит на вооружении 27 армий мира..Чи варто говорити про те, що зараз у китайців на озброєнні? Звісно модернізовані моделі та копії радянського зразка. Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам. Щодо німців. На рахунок танків та літаків, це є частково правдою. Німецькі вчені у двадцятому столітті внесли дуже багато праці у розвиток сучасної цивілізації. Особливо це стосується і зброї та техніки. Ви ж любите автомобілі, так? Volkswagen, Opel, Audi, BMW, Porsche, Mercedes-Benz, Siemens - це все технологічне багатство Німеччини. А ще скажіть будь-ласка, кому завдячує розвиток авіа та ракетобудування США? NASA, польоти на Місяць? Вернеру Фон Брауну звичайно ж. А польоти на місяць? Олександру Шаргею, українському вченому, який ще на початку ХХ століття розрахував оптимальну траєкторію польотів на Місяць. Вона отримала назву "Траса Кондратюка" Не мені тебе судити, "ікспердами" я назвати можу кожного, а на звання "експерта" я не претендую. Просто у мене є хоч трішки поваги до власної історії, щоб поважати наукову та культурну міць української нації.
Mykola81 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:17 #47 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:17 Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам.C-5 Galaxy , який літає з 1968 року і досі , заміни не роблять , бо поки вистачає існуючого парку"Руслан" полетів на 15 років пізніше .
Mykola81 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:25 #48 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:25 A380F -- 150+тБоїнг 747 вантажний бере 140 т
fenmix Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:25 #49 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:25 Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам.C-5 Galaxy , який літає з 1968 року і досі , заміни не роблять , бо поки вистачає існуючого парку"Руслан" полетів на 15 років пізніше .Ан-124:Максимальная взлётная масса: 402 000 кгПрактическая дальность: 14 400 кмПрактический потолок: 12 000 мC-5 Galaxy:Масса максимальная взлётная — 348 300 кгПрактическая дальность — до 10 411 кмПрактический потолок — 10 895 мC-5 Galaxy виграє хіба що в швидкості.
Mykola81 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:30 #50 Опубліковано 7 Грудня, 2012 в 16:30 Він зроблений на 15 років раніше і був розрахований для транспортування 2 перспективних танків , чого вони й добилися . Якби була потреба брати щось важче --- думаю , це можна було вирішити .До речі , більше за С-5 піднімають тільки модифікаціїї 124-100 і новіші .Та й цитати неправильні . Руслан летить на таку відстань з вантажем в 40 т , в той час , як С-5 має дозаправку в повітрі і дальність в ньго практично не обмежена
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.