Перейти до змісту

Китайский J-15 превосходит российский Су-33


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

))))))))) звичайно, софт на .NET вимагає процесорних ресурсів.

image.png

Що ж тут ще скажеш? ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь

Чим техніка простіша тим вона надійніша (менше вузлів для відмови).

На сьогодні, цим важко козиряти.

"Абрамси" і "Бредлі" у війні США-Ірак були нашпиговані сучасними системами навігації, відслідковування дислокації противника в режимі реального часу (отримання і обробка даних з розвідувальників-безпілотників), ідентифікація свій-чужий, тощо.

Ці технології значно підвищили ефективність бойових дій, і максимально зменшили власні втрати у порівнянні з тією ж "Бурею в пустелі"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китай молодець. Розвивається у всіх напрямках. Хай тут є багато подібного-скопійованого... але це вже їхнє...Там на армію витрачають сотні мільярдів доларів щороку. В штаті 25 млн солдат і офіцерів :) Результат є однозначно.

На сьогодні армія цієї країни в безядерній війні вже непереможна... та і в ядерній напевне також - бо там переможців вже небуде.

Кому цікаво як розвивається їхня армія потратьте 10 хвилин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Меня как то мало волнует, то что китайцы слизали технологии у других. Меня больше волнует что 1,5 млрдный коммунизм строит авианосцы и истребители в особо китайски количествах. Скоро им там станет тесно и они пойдут делиться коммунизмом и сеять свой язык в другие страны, а потом авось и стену до Англии достроят. Причем даже если их техника некачественная на 146%, то они любую армию закидают обломками и трупами.

А теперь интересно представить идеальный "китайский" самолет

Навигационная система-к приборной панели скотчем присобачен Ifone с открытым Гугл мепс

Прицельная система-маркером нарисованный крестик на лобовом стекле

Ракеты-так как корпус из алюминия не может выдержать вес ракеты их заменили самыми громкими фейерверками

Система запуска ракет- 2 специально обученных китайца поджигают фейерверки

Шасси-так как вся резина пошла на презервативы и чехлы для телефонов, их заменили 2 десятками китайцев толкающих самолет сзади.

Двигатели-2 больших фейерверка, которые после догорания моментально меняются, пока самолет падает вниз

Пулемет-так как весь металл уходит на каски для армии, пули пришлось делать из пластика. Теперь эскадрилья китайских истребителей сможет засыпать пластиком любую страну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только время покажет как они будут летать и еще такой факт эти модели сушек уже летают добрых 20 лет

а ноунейм j-15 плюхнется на землю у воду

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Йому потрібні швидші системи наведення і керування ;)

Все-одно швидше пілота нічого працювати не зможе, оскільки він тисне на кнопку і тягне важелі. А швидкостей наведення вистачало навіть у комплексів минулих поколінь. У вже наведеному мною прикладі, комплекс МИГ-31, бортові системи могли обмінюватись інформацією між літаками групи, в тому числі радіолокаційними даними, наводитись на ціль по командам з літака управляння групою (теж МИГ-31), автоматично супроводжувати до 24 цілей, з можливістю миттєвого обстрілу будь-якої з них. І це все на комплексі розробки 70-х років.

Ще один приклад: ЗРК С-300, вся система управляння була на логічних схемах, без мікропроцесорів, і швидкодії її вистачало для того щоб наводитись і збивати цілі на швидкостях до 3000км/ч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На сьогодні, цим важко козиряти.
Тут порівнюють Су-33 і Ж-15 літаки практично аналогічні за виключенням "високотехнологічного" начиння. І зайва 100 000 операцій і двонаправлена авіоніка літак не розженуть. Про надійність не говоримо через 20 років все стане ясно ;)

Ну і ніхто не відміняв що китайці своїми 1,5 мілярдами любу армію просто шапками закидають.

"Абрамси" і "Бредлі" у війні США-Ірак були нашпиговані сучасними системами навігації, відслідковування дислокації противника в режимі реального часу (отримання і обробка даних з розвідувальників-безпілотників), ідентифікація свій-чужий, тощо. Ці технології значно підвищили ефективність бойових дій, і максимально зменшили власні втрати у порівнянні з тією ж "Бурею в пустелі"

Чому ж США в Китай не йдуть демократію встановлювати із своїми високотехнологічними Абрамсами і Бредлі? А тільки на маленькі беззбройні країни нападають ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців :)

Соковита аналітика. Відразу видно іксперда smiley24.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців :)

Соковита аналітика. Відразу видно іксперда smiley24.gif

Висновки на базі WOT & WOP :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Усе, що добре стріляє

Судження виключно по АК-47 ? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер. Да и лет уже тому АК. Кроме модификаций к автомату начиная с 1947 года ничего нового не придумали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Офтоп, який плавно переходить в холівар <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер.

Не був АК злизаний з Штурмгевера, ну хіба що тільки ідеї були взяті. Хоча зовні вони трохи подібні і навіть деякі внутрішні вузли схожі, але все ж таки розбіжностей значно більше. І автоматика в них різна.

Дана тема часто піднімалась на військових форумах, і там же приводилось спростування того що скопіювали, і наводили факти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кроме модификаций к автомату начиная с 1947 года ничего нового не придумали.

Так навіщо придумувати ще одного "лясапєда", якщо і цей не погано їздить стріляє?

Да и лет уже тому АК

Хоть і "пенсіонер", зате АК він і в Африці АК ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер.

B-29 - ТУ-4

V-2 - Р-1

...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоть і "пенсіонер"

Почитайте про "Пилу Гитлера"... :), которая пережила даже знаменитый Фольксваген "Жук"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вся ця тема викликає асоціацію з фразою "Китайский противотанковый взвод численностью 3000 чел. состоит из 3 отделений по 1000 чел. Задача отделения - разобрать танк противника на части, пока он не выстрелил"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вся ця тема викликає асоціацію з фразою "Китайский противотанковый взвод численностью 3000 чел. состоит из 3 отделений по 1000 чел. Задача отделения - разобрать танк противника на части, пока он не выстрелил"

и анекдот времен СССР про резиновую бомбу...:)

Офтоп, який плавно переходить в холівар <_<

что же ты хотел: летчиков на форуме маловато будет...:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толку судить по АК который был успешно слизан с немецкой Штурмгевер.

B-29 - ТУ-4

V-2 - Р-1

...

На рахунок техніки --- правда , дерли безбожно , що в принципі правльно , бо дозволяло швидше розвиватися , не затрачаючи великих зусиль на саму розробку і дослідження , які є дорогими і займають багато часу .

Щоб далеко не ходити --- більшість автомобілів в Союзі були копіями , ліцензійними , як Жигулі , або просто здерті .

Але АК-47 , вірніше , той варіант , що був прийнятий на озброєння --- копією штурмгевера не являється . В них різна механіка всередині , а зовнішній вигляд , ріжковий магазин і використання енергії порхових газів --- це спільне в більшості автоматів і штурмових гвинтівок .

А близькі копії штурмгевера були в Союзі --- той же АК-46 , АС-44 та ще декілька були доробленими копіями або використовували схожу автоматику

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб далеко не ходити --- більшість автомобілів в Союзі були копіями , ліцензійними , як Жигулі , або просто здерті .

я б сказав здерли все що їздить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців :)

Соковита аналітика. Відразу видно іксперда smiley24.gif

За тривалих умов біполярної системи у світі, основні технології рулилися у СРСР та США. Усі винищувачі, танки, ракети-носії, зброя, космічні технології - це все звідти і ми по суті живем на технологіях тих років. Не забувай, що США - країна імігрантів і там дуже багато людей з саме тих територій, які я вже вказав.

Той же самий відомий американський UH-60 Black Hawk, він же "Чорний Яструб", який завжди фігурує у фільмах та стрілялках - це технологія компанії Ігоря Сікорського. Не було б його - не було б і цих легендарних геліпоктерів. Їдем далі. У США, Бельгії, Італії та Великобританії можна виділити дуже великий ряд високоякісних гвинтівок, але вони не мають такої слави, як зброя СРСР. Той же АК і його наступні модернізації, копії, варіації: карабіни, кулемети, гвинтівки. Візьмем статистику з вікіпедії:

За 60 лет было выпущено более 70 миллионов автоматов Калашникова различных модификаций. Они состоят на вооружении 50 иностранных армий. Главный конкурент автоматов Калашникова — американская автоматическая винтовка М16 — была произведена в количестве примерно 10 миллионов штук, и состоит на вооружении 27 армий мира.
.

Чи варто говорити про те, що зараз у китайців на озброєнні? Звісно модернізовані моделі та копії радянського зразка.

Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам.

Щодо німців. На рахунок танків та літаків, це є частково правдою. Німецькі вчені у двадцятому столітті внесли дуже багато праці у розвиток сучасної цивілізації. Особливо це стосується і зброї та техніки. Ви ж любите автомобілі, так? Volkswagen, Opel, Audi, BMW, Porsche, Mercedes-Benz, Siemens - це все технологічне багатство Німеччини. А ще скажіть будь-ласка, кому завдячує розвиток авіа та ракетобудування США? NASA, польоти на Місяць? Вернеру Фон Брауну звичайно ж. А польоти на місяць? Олександру Шаргею, українському вченому, який ще на початку ХХ століття розрахував оптимальну траєкторію польотів на Місяць. Вона отримала назву "Траса Кондратюка"

Не мені тебе судити, "ікспердами" я назвати можу кожного, а на звання "експерта" я не претендую. Просто у мене є хоч трішки поваги до власної історії, щоб поважати наукову та культурну міць української нації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам.

C-5 Galaxy , який літає з 1968 року і досі , заміни не роблять , бо поки вистачає існуючого парку

"Руслан" полетів на 15 років пізніше .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

A380F -- 150+т

Боїнг 747 вантажний бере 140 т

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згадаємо також і конструкторське бюро Антонов. АН-124 "Руслан" немає жодного аналогу в світі по своїм основним характеристикам.

C-5 Galaxy , який літає з 1968 року і досі , заміни не роблять , бо поки вистачає існуючого парку

"Руслан" полетів на 15 років пізніше .

Ан-124:

Максимальная взлётная масса: 402 000 кг

Практическая дальность: 14 400 км

Практический потолок: 12 000 м

C-5 Galaxy:

Масса максимальная взлётная — 348 300 кг

Практическая дальность — до 10 411 км

Практический потолок — 10 895 м

C-5 Galaxy виграє хіба що в швидкості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Він зроблений на 15 років раніше і був розрахований для транспортування 2 перспективних танків , чого вони й добилися . Якби була потреба брати щось важче --- думаю , це можна було вирішити .

До речі , більше за С-5 піднімають тільки модифікаціїї 124-100 і новіші .

Та й цитати неправильні . Руслан летить на таку відстань з вантажем в 40 т , в той час , як С-5 має дозаправку в повітрі і дальність в ньго практично не обмежена

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...