Популярний пост b0rg Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 23:58 Популярний пост #1 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 23:58 чесно кажучи заворожує... майбутнє, ось воно 31
Shkoder Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 00:25 #2 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 00:25 скажу как слесарь слесарю смотрел на 27" фулскрине и даже на мгновение почувствовал запах свежей стружки 8
EleKtrik Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 01:32 #3 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 01:32 ...машини, роблять машин.... 1
Гість rl72 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 06:58 #4 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 06:58 о це апарат!
Андрій Віталійович Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:10 #5 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:10 аж слюнки потікли))
Dream Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:12 #6 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:12 Дякую, кінчив. 3
Zheny@ Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:51 #7 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:51 А мені цікаво наступне. Яким чином міняються насадки у разі поломки? Система про це сповіщає?І яким чином задається програма для деталі. Потрібно ж "вбити" туди креслення із розмірами.
Андрій Віталійович Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:55 #8 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:55 І яким чином задається програма для деталі. Потрібно ж "вбити" туди креслення із розмірами.швидше всього закидаються креслення (формат якийсь з 3Д), а бортова програма переводить у координати.різці та інший інструмент думаю задається людиною перед початком роботи. думаю якось так, хоча поки в живу не побачиш, не зрозумієш усіх приципів роботи...
Dream Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:56 #9 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:56 Zheny@, http://www.dmg.com/ru,turning,ctxgamma2000tc?opendocument
Arden Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:10 #10 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:10 а шо то за гравіцапу воно виточило? о_О
Deemon Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:11 #11 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:11 З станком зрозуміло - хай-тек в металообробці. А як же токар з "наведеною різкістю" до початку зміни, закопчена роба, ср@ч навкруги станка, потьокі мастила, хто він фрезерувальник майбутнього?...
difoto Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:14 #12 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:14 2D - плоттер или графопостроитель, 3D - фрезерный станок с ЧПУ, кроме движения в плоскости имеет вертикальный ход фрезы, а дальше все сложнее: 4D - тот же станок, но добавляется функция вращения плоскости(т.е. заготовки), а то, что здесь - это уже 5D - кроме всего перечисленного еще прибавилась ось вращения держателя фрезы(сверла)У моего приятеля 3D фрезер, так у него после построения 3D модели одна программа преобразует модель в G-код специальный, этот код понимает другая программа, которая и управляет станком. Думаю, что для такой машины ПО стоит соразмерно стоимости самого агрегата. 2
Deemon Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:14 #13 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:14 а шо то за гравіцапу воно виточило? о_ОСкоріш за все - demo - візуальне відтворення можливостей роботи з металом, хоча наполовину схоже на деталь трансмісії
Scabiosa Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 11:34 #14 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 11:34 Навряд чи такі речі використовують для серійного виробництва. Задорого. А от для якогось NASA чи Бугатті саме те. 1
S-driver Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:04 #15 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:04 М-даааа... Слів немає, одні емоції... Коли дивився, то вираз обличчя у мене був, мабуть, як у цього смайлика -
Deemon Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:13 #16 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:13 А от для якогось NASA чи Бугатті саме теТам ще дорожчі "живі станки".Зварювальники, котрі виговляють рами для Veyron, є сертифікованими авіаційними зварювальниками. Ну і робота - ясна річ - бездоганний 100% hand made
S-driver Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:26 #17 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:26 Навряд чи такі речі використовують для серійного виробництва. Задорого. А от для якогось NASA чи Бугатті саме те.Якраз в серійному виробництві такий станок мабуть досить швидко себе окупить. Подивіться скільки операцій здійснюється за одну установку деталі. В звичайних (у нашому розумінні) умовах для цього потрібен цілий цех з кількома десятками різних станків... 1
Nokian Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:45 #18 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:45 а шо то за гравіцапу воно виточило? о_ОВібрик у 6 му айфоні.
MACCEN Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:55 #19 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 21:55 колись таке точив Вася з мать-перемать, з бодуна
Witiok Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 22:05 #20 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 22:05 ну як то кажуть, що для України - майбутнє, для Європи - сьогодення..Обробний центр з ЧПУ коштує великих грошей, натомість не потребує набору кваліфікованого персоналу(дядька Петра токаря 5го розряду). Був у Польщі на заводах гелікоптерів PZL Swidnik(Agusta westland), Pzl Mielec(Sikorsky). При виготовленні управляючою програми вихідними даними є 3-вимірна модель. Програміст вказує тип інструмента, обробку яких поверхонь проводити і моделює це на ПК потім..Відлагоджує програму і скидує на верстат а там вже оператор тільки кладе болванку,, слідкує забирає. Здається бачив обробні центри і в Луцьку на Модерн-експо..не такого високого рівня як на відео але все одно).
keepo Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 22:48 #21 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 22:48 Так власне навіть на термометрії були станки з ЧПУ. Правда скільки "Д" там було не згадаю зараз. Але точно саме обертало барабан з сверлами/фрезами.
ORV Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 21:50 #22 Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 21:50 Ехххххххх ностальгияяяяяяяяяяяДаман НЗСТО (5 Цех/Координатка ) ми били молодимиЕхххххххх ностальгияяяяяяяяяяяДаман НЗ СТО (5 Цех/Координатка ) мы были молодыми3 Разряд токарь3 фрезеровщик
igorrrko Опубліковано 18 Листопада, 2012 в 06:43 #23 Опубліковано 18 Листопада, 2012 в 06:43 На Модерні дійсно є,тільки простіші. На такий тиждень тому перейшов.Вчуся працювати. 1
b0rg Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 14:39 Автор #24 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 14:39 Автомеханик 91lvl 3
Рекомендовані повідомлення