Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

вырыть и запустить в эксплуатацию подземку в центральных частях города - это вам не в песочнице играться, да ещё и в наши теперешние смутные времена,когда непонятно,кто взавтра будет рулить городом и страной.

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

zaHARE, Будувати будівлю на обгородженій території - просто. А перекрити проспект із дуже жвавим рухом - значно тяжче. Потрібно придумати кудою машини мають їздити через міст? Або робити об'їзд. А як бути з тролейбусами?

А метробудмашини для чого придумали?
Опубліковано

Dream, де? В нас на 33-му? Біля ТАМ-ТАМ-у Метробуд машину? Кхм.. сам то хоч зрозумів, що сказав? Їй розвернутися ніде буде! Там будинки і зупинка, лпрьочки там всякі і т.д. з іншої сторони сам же ТАМ-ТАМ

Як ТАКУ ДУРУ туди доставити і що там і де рити?

end.jpg

Опубліковано
вырыть и запустить в эксплуатацию подземку в центральных частях города - это вам не в песочнице играться, да ещё и в наши теперешние смутные времена,когда непонятно,кто взавтра будет рулить городом и страной.
блеать! Ти накуя політику приплітаєш до надземних/підземних переходів?

, дуже сумніваюсь що вони збирались підземний перехід будувати відкритим способом.

Опубліковано

zaHARE, Будувати будівлю на обгородженій території - просто. А перекрити проспект із дуже жвавим рухом - значно тяжче. Потрібно придумати кудою машини мають їздити через міст? Або робити об'їзд. А як бути з тролейбусами?

От я ж і казав,нашо нам той вокзал,краще б зробили звязку Конякіна-Грушевського.

Крім того в Рівному ж якось зробили в центрі.

Опубліковано
Як ТАКУ ДУРУ туди доставити і що там і де рити?
ПАТ «Київметробуд» має великий парк техніки, що успішно зарекомендувала себе на будівельних майданчиках.

- два механізовані комплекси діаметром 3,6 м. для спорудження тунелів у стійких породах середньої міцності, та середньо-обводнених породах, а також пісках і глинах із включенням гравійно-галькових відкладень і валунів.

пруф

Опубліковано

Dream, вірю, але там тьма комунікацій і т.д. та й не потрібен він глибокий. Відкритим способом - просто. І швидко.

1) перкрили дорогу

2) зняли покриття (асфальт)

3) Вирили яму. Укріпили її стіни.

4) накрили плитами (бетоном)

5) Поклали асфальт.

6) запустили трасу.

7) в середині ремонт і т.д. робиться уже набагато легше.

А як інакше?

Опубліковано
А як інакше?
треба спитати в тих, хто його планував. ;) А то ми з тобою отак сіли на кухоньці, подоказували один одному і розійшлись. А переходу як немає так і не було. Біля Тамтаму, да. :)
Опубліковано

... подземные и особенно надземные пешеходные переходы - это зло для города. Если вам говорят, что таким образом улучшают пешеходную инфраструктуру, то эти люди не компетентны. Это простительно строителям магистралей, но не простительно людям, планирующим город. Боритесь с каждым новым подземным или надземным пешеходным переходом, возводимым в жилой застройке, потому что в городе нужны светофорные переходы с островками безопасности для пешеходов.

Как правило надземные и подземные переходы строят, пытаясь превратить обычный проспект в подобие хайвея. Исключение — территории за городом. Поэтому, если ваш мэр, начальник ГИБДД или руководитель транспортного комплекса говорит, что надземный пешеходный переход на обычной городской улице разгрузит дорогу — добивайтесь его отставки. Это некомпетентный человек, который может принести еще кучу бед городу. А вот если такой переход делают под шоссе около вашей дачи, то это уже выглядит вполне неплохой идеей.

8024593778_eb468f1fb7_o.jpg

© Пост подготовлен Городскими Проектами Ильи Варламова и Максима Каца

По материалам книг и лекций Вукана Вучика

Консультации: Антон Буслов

Рисунки: Евгений Решетнёв

Опубліковано

Окрім слів "боритесь" та " не допускайте" я так і не зрозумів навіщо? Постити чужі тексти я вмію не гірше. А тепер від себе - навіщо?

Я, для прикладу, можу аргументувати його доцільність.

Опубліковано

,

Как правило надземные и подземные переходы строят, пытаясь превратить обычный проспект в подобие хайвея.
Шум, пил, більший транспортний потік, більші викиди в атмосферу...
Опубліковано

Dream, а що, для тих придурків, що зараз ганяють по місту, це не хайвей?

Поясню ще так: авто при старті і розгоні, (після зупинки перед зеброю) викине значно більше "викидів" у атмосферу, аніж у звичайному циклі їхатиме.

Крім того, якщо вже ми говоримо про перехід саме біля ТАМ-ТАМ-у, то світлофор там ніхто не відмінить, по простій причині - автівкам ВІД магазину, також на міст якось потрібно виїхати.

Опубліковано
А тепер від себе - навіщо?

Бо бувають і інші точки зору, викладені тими, хто вивчає подібні проблеми на професійному рівні.

Опубліковано

Суть словами не обнять.

Смысл – как серенада:

если надо объяснять,

объяснять не надо... (с) простори інета

Опубліковано

Cotja, тоді наступне питання: якого милого було вступати в обговорення? МОжеш не відповідати. Питання риторичне.

Опубліковано

Ні, це нестерпно!

А тепер від себе - навіщо?

ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТОЧКОЮ ЗОРУ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ДОСЛІДЖУЮТЬ ПРОБЛЕМИ ПЛАНУВАННЯ МІСТ !!!

І от цю точку зору і треба було прочитати і обсудити, а не досліджувати мою мотивацію для написання поста.

А для ще кращого її розуміння рекомендую почитати весь блог автора. Можна знайти по лінку - першому символу під малюнком поста №209

Надіюсь, так зрозуміліше?

Опубліковано

Я зустрічався з діаметрально протилежною точкою зору людей, які займаються плануванням міст. Більше того, бачив як це втілено на практиці і це ПРАЦЮЄ! Світлофори на магістральних вулицях - зло. А в нас їх продовжують плодити, причому часто це ролять бездарно.

Взяти ж ту зупинку біля "Там-Таму". Хто дав добро таке зробити??? Ніби все для людей, щоб близько було, зручно, а насправді - бездарність, невідповідність вимогам безпеки, потенційне місце концентрації ДТП.

Опубліковано
Взяти ж ту зупинку біля "Там-Таму". Хто дав добро таке зробити???
Краще почати з того хто пролобіював будівництво Там-Таму і всього кругом нього. І хто хотів здешевити проект.
Опубліковано
...авто при старті і розгоні, (після зупинки перед зеброю) викине значно більше "викидів" у атмосферу, аніж у звичайному циклі їхатиме....
100%
...

Крім того, якщо вже ми говоримо про перехід саме біля ТАМ-ТАМ-у, то світлофор там ніхто не відмінить, по простій причині - автівкам ВІД магазину, також на міст якось потрібно виїхати.

а як є в багатьох місцях? Виїзд (від ТАм-Таму) тільки в одну сторону (направо) і все, а там можуть собі йти на розворот в підходящому місці. А до Там-Таму (зі сторони ЗАГсу) через "під мостом"
Опубліковано

Когда мы говорим о пешеходной инфраструктуре, то надо понимать, что она должна быть удобна не 25-ти летним сильным молодым людям, а в первую очередь пожилым и людям с колясками. Это те группы населения, которые вообще не смогут пользоваться городом, если он будет неудобен.

У нас так и происходит – выход из дома в магазин, когда тебе 70 лет, это целый подвиг – на пути различные бордюры, подземные переходы, четырёх и даже шестиполосные дороги без островка безопасности, которые нужно перебегать, чтобы не сбили, а ты бегать уже не можешь. Уважение к пожилым людям у нас доносится только из телевизора, когда Путин рассуждает про повышение пенсий, а на городах как-то не сказывается.

Пожилые люди (старше 60-65) и молодые родители, а также другие маломобильные группы населения составляют около 28% от всех жителей города, и именно для них должна строиться пешеходная инфраструктура – если будет удобно им, то будет удобно и всем остальным.

(с) там же

П.С.: І да, я не вважаю потрібним чи зручним перехід, що став предметом топстарту. :)

Опубліковано

Cotja, ок. Люди такого віку (~70 років) - просто не ходять у супермаркети - вони їх бояться. Для них є інший формат магазину - "магазин біля дому", типу експресів "ТАм-Там", "Наш край", та будь-яка "нивка" чи "вишенька" на зупинці! (звикли вони до прилавкового методу торгівлі). Дорогу переходити не потрібно. Якщо потрібно поїхати в якийсь пенсійний фонд -то маршрутки та тролейбуси їздять навіть по "кільцю". Тобто через все місто. Дорогу переходити не потрібно (майже у всіх районах міста).

Далі. Я поясню, все ж таки, доцільність підземного переходу на прикладі переходу біля "Укртелекому" та "Променя".

Ви там часто їздити автівкою? Ія к? Зручно в обід їхати з центру в сторону Там-Там-у? Чи навпаки? Нічого не напрягає і не заважає? Нє?.

А мене напрягає. Особливо, коли колона маршруток із студентами та людьми, що їдуть на обід додому починає рухатися від ВНУ до кільця до Променя. Бо в той же момент, ціла купа студентів переходить дорогу. При чому хто як вміє.

Чому? Поясню. Наявність зупинки передбачає і наявність пішохідного переходу. От біда в тому, що місце там надто людне.

А якщо від "Укртелекому" до "Променя" буде підземка, то не буде таких пробок. не будуть лізти через дорогу задерши голову. Будуть і такі, хто буде перебігати - не без того. Але потік машин буде впорядкованим. І заторів на під'їзді до кільця не буде. Принаймні таких не буде.

Опубліковано

Когда мы говорим о пешеходной инфраструктуре, то надо понимать, что она должна быть удобна не 25-ти летним сильным молодым людям, а в первую очередь пожилым и людям с колясками...

Пожилые люди (старше 60-65) и молодые родители, а также другие маломобильные группы населения составляют около 28% от всех жителей города, и именно для них должна строиться пешеходная инфраструктура – если будет удобно им, то будет удобно и всем остальным. ...

Виглядає гарно, коли читаєш... благі наміри...

Але влаштовувати "будинок престарілих" з міста це зовсім невірний підхід. Є незначні невеличкі вулички, де, дійсно, під/над-земні переходи недоцільні.

А от магістральні, так би мовити, шляхи, котрі з'єднують частини міста (артерії міста, по-літературному ;) ), повинні бути якнайбільш потокоспроможні. В цьому їх призначення.

Опубліковано
А якщо від "Укртелекому" до "Променя" буде підземка
"Підземки" там ніколи не буде. Оптимізовувати треба виходячи з того що вже там наявне.
Наявність зупинки передбачає і наявність пішохідного переходу.
Не передбачає, зупинка ближче як 10м до переходу заборонена ПДР. А Маршрутки чуть не на кільці зупиняються.
Опубліковано

Люди такого віку (~70 років) - просто не ходять у супермаркети - вони їх бояться. Для них є інший формат магазину - "магазин біля дому", типу експресів "ТАм-Там", "Наш край", та будь-яка "нивка" чи "вишенька" на зупинці! (звикли вони до прилавкового методу торгівлі). Дорогу переходити не потрібно.

Це далеко не так.Для кого ж тоді супермаркети придумали пенсійні дисконті картки? Як на мене не варто робити з людей якім ~70 йолопів.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...