Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

не зрозуміло чого мають гинути і травмуватись люди.

збереження життя і здоров"я є найвищим пріоритетом. Оскільки нинішні умови проїзду того місця не можуть забезпечити це, потрібно ті умови міняти, а не розказувати хто в тому винен.

поясніть мені будь ласка що такого особливого у тому місці, що воно не може забезпечити безпеку життя та здоров'я якщо всі учасники дорожнього руху будуть виконувати правили дорожнього руху.

там погана видимість? - ні

крутий спуск? - ні, звичайний як і будь де інде

небезпечний поворот? - ні, пряма дорога.

що там такого особливого, що не дозволяє завчасно зменшити швидкість при під'їзді до переходу?

Я вже писав вище:

Знаку переходу не видно через від'їзджаючий транспорт від зупинки.І гілки дерев.

Пішоходів не видно,через автівки,які постійно паркуються як ліворуч,так і праворуч.Ліворуч не видно ще й через зупинку маршруток.

На спуску під час ожеледиці загальмувати важко,особливо коли пішоходи не крутячи головою вліво тупо і раптово вилітають на зебру,то аварії там стабільно.

А тепер поясніть,що в тому переході такого особливого,що він там має бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь

своїм апонентам - я не кажу що він там потрібний, але не робіть із цього переходу диявольске місце - нічого особливого у ньому немає. якщо дотримуватись ПДР то все там і видно і контрольовано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В сучасній науці інфраструктури є таке поняття-трафік.Це стосується як машин так і пішоходів.Так от в залежності від співвідношення цих величин і проектують інфраструктуру. Де надати перевагу машинам,а де пішоходам.На даному відрізку пріоритет явно надали пішоходам,хоча трафік автівок значно більший в 10-ки разів а може й в сотні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще отака фігня буває на тому переході,при чому не раз таке бачив.

Ще на відео чітко видно бус,який закриває праву сторону тротуару.Бус той там стоїть майже завжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще на відео чітко видно бус,який закриває праву сторону тротуару.Бус той там стоїть майже завжди.

відстань 10м від переходу чи менша?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще на відео чітко видно бус,який закриває праву сторону тротуару.Бус той там стоїть майже завжди.

відстань 10м від переходу чи менша?

Він часом передніми колесами на переході стоїть.))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще на відео чітко видно бус,який закриває праву сторону тротуару.Бус той там стоїть майже завжди.

відстань 10м від переходу чи менша?

Він часом передніми колесами на переході стоїть.))

і що ДАІ гроші не треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по темі - з 19.51:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще на відео чітко видно бус,який закриває праву сторону тротуару.Бус той там стоїть майже завжди.

відстань 10м від переходу чи менша?

Він часом передніми колесами на переході стоїть.))

і що ДАІ гроші не треба?

ДАІ не може скласти акт за відсутності водія.Шкода,що в нас не практикують евакуатори.Місто озолотилося б.Бачив в Болгарії,як вантажили на евакуатор круту ТТ-шку,яка під знаком стояла без водія.Потім бачив як той водій(рузскій) верещав,щоб "парішать".Але поліцай сказав,що автівку він зможе забрати з такої-то стоянки сплативши всі штрафи і витрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода,що в нас не практикують евакуатори.Місто озолотилося б

дуже шкода. Особливо такі - із краном.

Озолотилося б не місто а ті, хто будуть забирати. Або менти, хоча ,я вважаю, це повинна бути спеціальна служба. НЕзалежна від ментів / ДАЙ-ців і подібних "органів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода,що в нас не практикують евакуатори.Місто озолотилося б

дуже шкода. Особливо такі - із краном.

Озолотилося б не місто а ті, хто будуть забирати. Або менти, хоча ,я вважаю, це повинна бути спеціальна служба. НЕзалежна від ментів / ДАЙ-ців і подібних "органів".

В Болгарії цим вроді займаються муніципали,гроші йдуть в громаду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гроші йдуть в громаду.

У нас країна кумовства. Невже хтось вірить, що якийсь простолюдин на Лексусі / Хамері / Рендж Ровері із номерами 7777 чесно забере авто, сплативши всі штрафи? Чи може (як завжди) знайдуться свідки ,які бачили, що авто було припарковане не там. І Забрали його не законно.

Цю країну врятують массові розстріли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм.. недорогий екакуатор на базі вітчизняного шасі "бичок" ватрує 200 000 на авто ріа, середній штраф за неправильну парковку - 250-300 грн. 1000 виїздів.. то він за 3 місяці окупиться по 10 авто в день)))

Zheny@, я думаю їх не так багато по місту. Можна потім буде спитати звітність

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що ДАІ гроші не треба?

чому ж не треба - приїхали, взяли і поїхали :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас країна кумовства.

нехай і кумовства! Але рано-чи пізно набридне тому "кумові" віддячувати "кумові"! А часто кермують тими "Лєксусами" найняті водії, а їм проблеми з евакуатором тим-більше не потрібні, бо будуть вартувати роботи.

Короче, толк від евакуаторів полюбому був-би.

ПиСи:

по темі - з 19.51:

ліньки ж тему читати, правда?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підземний перехід, та скасувати всі маршрутні таксі - запустити тролейбуси замість них, всі інші маршрутки пустити там де нема ЛЕП - і буде супер.

прокласти тролейбусну лінію до Ківерець - в гараджу проклали хоча вона економічно не вигідна (трафік малий)

А вилікувати проблему тих, хто паркується не там де положено - просто треба щоб були евакуація записувалася на відео, або рейдери які б наприклад розбивали б лобове скло.

Поки там страховка, тягамотіна і так далі...

чомусь все те автобидло наше в Європі веде себе тихо й мирно, і їздить по правилам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гроші йдуть в громаду.

Цю країну врятують массові розстріли.

"Ету страну погубит коррупция" (с) "Человек с бульвара Капуцинов"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вилікувати проблему тих, хто паркується не там де положено - просто треба щоб були евакуація записувалася на відео, або рейдери які б наприклад розбивали б лобове скло.

Це не є вірно, такі методи геть не цивілізовані. Є ж приклади, та сама Польща. Ходить страж мейська і виписує мандати, засовує пі двірник і робить фото на пам'ять. Заплатиш сам вийде в два рази менше. Якщо геть глобально бидлоття машину кинуло, тоді евакуатор і штраф майданчик, але фото для поліції, щоб докласти до справи робиться обов'язково.

підземний перехід, та скасувати всі маршрутні таксі - запустити тролейбуси замість них, всі інші маршрутки пустити там де нема ЛЕП - і буде супер.

там перехід непотрібний ні наземний ні підземний, є прохід під мостом, є світлофор, там паркан двометровий треба, аж до світлофора :)

З тролейбусами вірно, але в міста навряд чи на це грошей вистачить на достойні тролейбуси з окремими смугами руху для міського транспорту...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підземний перехід, та скасувати всі маршрутні таксі - запустити тролейбуси замість них, всі інші маршрутки пустити там де нема ЛЕП - і буде супер. прокласти тролейбусну лінію до Ківерець - в гараджу проклали хоча вона економічно не вигідна (трафік малий) А вилікувати проблему тих, хто паркується не там де положено - просто треба щоб були евакуація записувалася на відео, або рейдери які б наприклад розбивали б лобове скло. Поки там страховка, тягамотіна і так далі...

ти де мою передвиборчу (на мера) програму вкрав? га? Ти шо? Хакнув мій ноут??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зважаючи на то, що в 17му будинку відкрився продмаг, то відпадає потреба у жителів непарної сторони йти на протилежну сторону проспекту в магазин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще один "+" до закриття переходу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здається мені там народ в основному на зупинку з зупинки валить...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підземний перехід, та скасувати всі маршрутні таксі - запустити тролейбуси замість них, всі інші маршрутки пустити там де нема ЛЕП - і буде супер.

прокласти тролейбусну лінію до Ківерець - в гараджу проклали хоча вона економічно не вигідна (трафік малий)

Вже пару років тому це пропонував.Всі пояги перенести в Ківерці,туди пустити тролейбус.А привокзальну з'єднати з Конякіна і розгрузити, в 2 раза мінімум,Соборності-Перемоги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З тролейбусами і в місті толку не наведено, а в Ківерці пускати - це щоб пенсіонери на дачу катались чи що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...