Shkoder Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:04 #26 Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:04 зашел по ссылке на b/c и действительно, групсет XX1 уже в $1k укладывается. подешевел в полтора раза меньше, чем за год
ursa Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:46 Автор #27 Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:46 Смотри, тут с одной звёздой спереди переключается по одиннадцати сзади... Поэтому 2х9 или 2х10 тоже обязана работать без проблем
Shkoder Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:51 #28 Опубліковано 20 Червня, 2013 в 20:51 Cherman, перекос имеется, куда ж без него но современные цепи среднего класса и выше на 9-10 скоростей расчитаны на этот перекос и если ты не будешь ломить в горку на кривом расчёте или переключаться под большой нагрузкой, то ничего не случится кроме уменьшенного ресурса цепи (под углом линки растягиваются быстрее, чем когда цепь лежит прямо)
Shkoder Опубліковано 21 Червня, 2013 в 01:28 #29 Опубліковано 21 Червня, 2013 в 01:28 кстати, трещотки для Hope Pro 2 под XX1 действительно доступны, так что счастливые владельцы этих втулок могут безболезненно "конвертнуться"
Lexx_Giant Опубліковано 21 Червня, 2013 в 07:50 #30 Опубліковано 21 Червня, 2013 в 07:50 Докатую на Волансі ходові з Карвера.. які вже не влаштовують чіткістю перемикання для змагань...))Самопальний дабл з діорівської системи, ще під квадрат, без проблем відкатав зиму.., не матрасний похід по Криму з принциполвим заїжджанням у всі торчки.. на всіх мисах/маяках/сінглтреках... на які заїжджали.))))Перекоси для мене стандартна ситуація.. так як люблю їздити 1/9.)) ТАк от.. зимою, такого знущання в реальний мінус, ланцюг не витримав і просто розвалився.. причому за покатушку кілька разів... був екстрено замінентй на такого самого Срамівського обноска + шматок Шімановського обноска.))) Досі їздить.))))За ситему не парюсь.. бо 22 зірку можна нарити майже на халяву.., а 32 зубу.. якусь Алівіо з мінімальним пробігом.. ну.. нехай за 50 грн..)))Прекоси у 1-10/11 взагалі пох.. бо їх юзать переважно гонци, а там треба результат і не так критичний знос компонентів.. які просто замінюють на нові.З.І. Вважаю.. що дабл оптимальний.. бо різко зкинути 2-4 зірки, скажімо, при різкому повороті вгору буде проблематично... а так.. 1 раз клац.. і в тебе колосальне тягло правда при захмарному каденсі.)))Перемикаюсь на шосері натискаючи одночасно передню і задню манетки.. перед скидає на першу.. зад на 2-3 зірки опускає ланцюг. Це робиться для того, щоб в гірку не ломити перекос 2/2 і миттєво змінити передачу не втративши при цьому тяги... благо... Кампа Рекорд це дозволяє робити за якусь долю секунди.
TreNeR Опубліковано 12 Липня, 2013 в 20:37 #31 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 20:37 С Фейсбука Garbaruk carbon components поделился(лась) фотографией Юра Гарбарук. В наличии появились алюминиевые звезды для обычных систем, но под одну звезду. Звезды для 1х9, 1х10 и 1х11. Количество зубьев 32, 36. Под заказ можем изготовить звезду на 30-34-38 зубов. Стоимость - 42 Евро.
Shkoder Опубліковано 13 Липня, 2013 в 09:50 #32 Опубліковано 13 Липня, 2013 в 09:50 там народ пишет, что для кантри берёт эти звёзды… я не знаю даже, вот в прошлом году Игорь же с нами ездил в Крым на сингле (32 зуба) спереди и я бы не сказал, что сильно это удобно. не хватало расчёта в гору, а на прямой и спусках приходилось держать высокий каденс. я всё ещё придерживаюсь мнения, что 2x9 и 2x10 – идеал для КК/АМ, а самопальный 1x9/1x10 – шаг назад.
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2014 в 21:19 #33 Опубліковано 11 Червня, 2014 в 21:19 Тут неспішно задовільняв свою цікавість і порівнював компоненти та згадав про темку.специ з Shimano в своїй касеті викинули дві крайні зірки від SRAM XG-1195/1199 10-42T 11-speed і запропонували 9 швидкісну касету з аналогічним кроком CS-HG61 12-14-16-18-21-24-28-32-36а я то думаю чо то воно так в мене котить?!
TreNeR Опубліковано 20 Червня, 2014 в 11:51 #34 Опубліковано 20 Червня, 2014 в 11:51 Ну я можу сказати що комбінація 1х10 цілком себе виправдовує(34\11-36). На гонці мені повністю вистачало диапазону касети. Цеп і не думав злітати, а за рахунок перемикача тип2 цеп навіть не бив по перу. Звичайно для затяжних підйомів в горах треба буде ставити розширювач касети на 40 зубів.
Shkoder Опубліковано 20 Червня, 2014 в 13:41 #35 Опубліковано 20 Червня, 2014 в 13:41 мене стримують два важливих фактора:по-перше, в довгий підйом краще тримати каденс, навіть коли він не дуже крутий. "ломити" шкідливо як для колін, так і для ровера. 1:3 чи навіть 1:2 для системи 2x9 чи 2x10 тут просто ідеал. для 1x10 чи 1x11 це остання зірка касети (добре якщо вона на 40 чи 42) ;по-друге, 2x9 / 2x10 надає можливість підвищити тягу у півтора рази менше, ніж за секунду. навіть під навантаженням. просто скиданням спереду з великої зірки на малу. при цьому ще й зменшується навантаження за рахунок того, що цеп слабше натянутий. для 1x10 / 1x11 треба накинути цеп на касеті через 3-4 зірки. під навантаженням це майже гарантоване пошкодження касети та цепа. до того ж навантаження зросте та впаде ефективність через те, що цеп буде сильніше натянутий.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.