Перейти до змісту

Мелкий апгрейд :)


Рекомендовані повідомлення

Твой приятель мегалось? :)

При каденсе около 60 об/мин (а нормальный каденс 80-90, у спрортсменов на треке - 120 об/мин ) на таких раскладах его скорость будет за 30км/ч.

Так что ты аболютно прав насчет каденса. Я ходил на 42 звездах Аливио со скоростью 40 км/ч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 158
  • Створено
  • Остання відповідь

зубів на задній зірці ніби 11 хоча можливо що і 14 (траба уточнити, зразу не звернув увагу), касета на сім зірок, а на рахунок швидкості, то він розкручував по рівному, без вітру 42-44 км/год правда довго не трималась, десь 20-30сек. ;) , ще один нюаннс: покришки 2,25; квадратні шипи, маркіровка vueltausa.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так....

Рама і вилка шосера пофарбована...

Рама світло-синя а вилка біла....

Дивиться АБАЛДЄТЬ....

Сьогодні будуть забиті нові чашки в рульову, а завтра несу Макару на зборку.

Якщо все буде гуд то в неділю виїду на шосері. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За допомогою Макара, болгарки, набору 6-ти гранників, грубої сили і йо.... матері....... в суботу був зібраний шосер......

Отже....

Рама - Чемпіон-шоссе 1962 року

Вилка - шосейна, Тайвань, хром-молібден.

Колеса:

перед - обод Альтрікс Спайдер 622/13 на 32 спиці.

спиці Дт 2.0

втулка Нексев

гума Максіс Детонатор 622/23 8,3 бар

камера Лонгус, довгий сосок.

зад - обод Альтрікс Спайдер 622/13 на 32 спиці.

спиці Дт 2.0

втулка Ацера.

касета байківська 11-28 Шімано 7-рик

гума Максіс Детонатор 622/23 8,3 бар

камера Лонгус, довгий сосок.

Кермо - ВВВ анатомічне, чорна обмотка.

Манетки дуалконтроли Сора.

Задня перекидка - ХТ на 8 передач.

Передня - якась дешева за 18 грн...

Ситема - Х 17 42/52 шатуни 170 на шімановському картриджі 113 мм

Цеп - на 8 передач Срем (прийшлось брати 2, одна виявилась закоротка)

Винос - Блек Комп через перехідник.

Педалі - Шімано СПД 520 автомати.

Гальма - Альхонга.

Тросики шліфовані, рубашки прислали в комплекті з дуалконтролами.

Порівняно з байком на трасі небо і земля....

Сьогодні, як їхав на роботу на Джайнті своєму - дивився на колеса чи не спущені :)

Вимоги - хороше асфальтне покриття, в лісі теж без проблем, тільки не по корінню і шишках.....

На трасі стабільно 35-42 без питань, по місту вчора 33-37, на гірочку під 25 легенько.....

Вел вийшов пісня, я задоволений..... ціна питання з усіма комплектуючими, покраскою і збіркою - 300 у.е.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

мучаюсь з вибором міксованої гуми

стояли злючі Kenda Premium Blue Groove отакі

kenda-blue-groove-sm.jpg

"...Эти покрышки получили высокую оценку у райдеров всего мира и регулярно используются в соревнованиях"

на грунт ну просто пісня, але на асфальті ними їхати хоча б 30 - подвиг...

поставив (па савєту друзєй :) ) Maxxis OverDrive

overdrive.jpg

"...Это слик - мечта любителей больших скоростей в городе и покорителей асфальта. Всесезонный рисунок протектора, кевларовая вставка."

афігєнні на асфальті, літають. помітив що навіть передачі вверх в мене змістились, наскільки легше вело йде. але варто з"їхати на грунт, особливо підмочений... ж опа

шукаю тепер мікс тіпа гладка серцевина з невеликим рельєфом для асфальта, бокові шипи для грунту

поки зупинив свій вибір на Schwalbe Land Cruiser

land.jpg

"отзиви бивалих" вроді кажуть що гуд

велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума?

якшо не жалко грошей -Schvalbe Racing Ralf. Думаю після них ти більше ні на що не сядеш :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума?

Хм... я.. тут... от велолосей... скромно потупившись...

Универсальной резины нет!

Есть универсальная для тебя. И ты должен ее найти методом проб. Уже, как вижу, есть свой опыт с диапазоном от агрессивного до суперласкового. Ты остановишься в конце концов на той, что тебе подходит больше по твоему стилю езды. Но при этом, наверняка, придется пожертвовать либо накатом на асфальте, либо проходимостью по пересеченке. Я предпочла второе. Компенсирую максимальным (по моим возможностям) облегчением байка. Не взвешивала, но уже меньше 10 кг, как пить дать.

При необходимости, если будет предстоять серьезная асфальтная поездка с минимумом песка и болот, я, в крайнем случае, буду ставить слик (или свой лысый Спайдер :) ). Не проблема держать на такой случай пару сликов. Прада Ди? :)

А себе б я поставила кантрийную резину: агрессивный протектор, рисунок типа Спайдер, не более 2,1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в мене бермікс як всігда))) на Конвеї стоїть максіс овердрайв перед, і зад швальбе блек джек 28колеса, норма як і для лісу так і для траси і для міста , навіть зимою в голольод добре ровер себе вів)) нанешно пару раз чуть ненавернувся!

а зара на сталіоні буде перід Хорікейн швальба і зад блек джек швальба,думаю буде мегазачот! ну ше непробував :D

ну мені під мій стиль катання дуже підходить розпаровка :rolleyes::P:D вже непомню коли на двох однакових покришках їздив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якшо не жалко грошей -Schvalbe Racing Ralf. Думаю після них ти більше ні на що не сядеш :rolleyes:

нда, $50 за один каток... + але в них ширина 2.40" нада пасматрєть

ще один кандидат з гарними відгуками - Michelin Country Gravel

"Отличная резина... очень универсальная, позволяет гоняться за шоссерами :D и очень хорошо себя чувствует на пересеченной местности..."

"На дороге (ровной) накат отличный,на поворотах(даже с наклоном байка под 45 градусов) хватает за все что есть и выталкивает вас вперед как пулю...аппарат просто суууууууууууууууууууууууперовый"

і приємна ціна :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

брехня! не бери мишлен! Никада! odna должна помнить, как мы в чистом поле боковой порез заделывали в почти новой резине... и это не еденичный случай! Мишленовские боковины уже легендами исходят!

А я все слики выки... подарил Вовке, ибо асфальт меня не интересует. Мой выбор - Schvalbe Albert family. Но это имхо. Таня праильно написала насчет выбора, но я тоже не ошибся: Расинг Ральф катит по асфальту и грызет грунтовку. Дешевых вариантов нет, как и во всем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую....у мене спереду Schvalbe Jimmy взаді Schvalbe Litlle Albert, мох і болото бере. Зимою Albert децл падістьорся + 1 падіння при початку руху на льоду, практикі зимової нема :D

В цьому сезоні макс 40 км взяв (маловато але все попереду).

Хоча надаю перевагу шосейним покришкам, знаючи що при повороті, недай бог щось мелке насипане, зїдуть колеса...ак було нераз. Тому і катаюсь на вищезгаданій гумі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так.... поїхали.....

Перепробував туєву хучу гуми..... максіси, швальбе, континенталь, безродні всякі.......

Безродні всі в топку ..... ацтой ще той, або не катять, або не тримають, або швидко стираються.....

Швальбе і Континенталь однозначно рулять, рулять також Хатчінсон (не пробував.... хоча ні, разон на Таніному велі прокатався по лісі :) )

Максіс в осоновному для бездоріжжя хорошу гуму робить, як і Хатчінсон робить в основному кантрійну. Ті Континенталі, що я ознайомився, залишили самі позитивні емоції в своїй ніші. Швальбе представляє дуже великий спектр використання гуми від важких похідних Швельбе Блек Джек до ультралайт Нобі Нік і Рейсінг ральф.

Рекомендую, як універсальну Швальбе Смарт Сем кевларову версію на кожен день.....

На гонки - перед Швальбе Нобі Нік, на зад - Швальбе Рейсінг Ральф.

На походи - Хатчінсон Спайдер, Швальбе Блек Джек, Контіненталь Гравіті (не дай Бог вам виїхати на них з вантажем на мокрий асфальт..... піз...єц.... велику зірку включав паро раз і то з нормальної гірки).

Зараз катаюсь на Максіс Флай Вей перед і Швальбе Рейсінг Ральф ззаду.

Пісня по сухому, пісня по асфальту, по мокрому не дають тримати високу швидкість бо не мають великих грунтозацепів.

Зимою відкатав на Швельбе Джимі спереду і Швельбе Блек Джек ззаду.

Понижений тиск дає офігенне щеплення на снігу, льоді і коли це все змішується з болотом в лісі :)

Проходив скрізь, але важкі, [censored]...

Прошле літо відкатав на максіс Детонотор - слікі накачані до 6-7 атмосфер...

Ну що можна сказати.... На асфальті ні одна кантрійна гума по накату не зрівняється, а пара кухликів пивка у лісі чи простона пересічці додають райдеру такої впевненості, що пробиваєш їх ободом на раз... :) Закладав на них такі віражі шо піпець.

Зараз їхній брат 622/52 Детонатор стоїть в мене на шосері (арамід рулить) тримає мокрий асфальт як звір..... на гранітній відшліфованій плитці у Львові в дощ, коли я спробував затормозити з заносом - чуть через руль не вилетів....таке щеплення..

Ще хочеться сказати кілька слів про Континенталь Суперсонік дуже її хвалять в Неті. Вона по своїх характеристиках дуже схожа на Швальбе Смарт Сем, як я зрозумів. Хороще щеплення на мокрому, стійка до стирання по асфальту, не поганий накат.

Ще щось згадаю.... допишу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще хочеться сказати кілька слів про Континенталь Суперсонік дуже її хвалять в Неті. Вона по своїх характеристиках дуже схожа на Швальбе Смарт Сем, як я зрозумів. Хороще щеплення на мокрому, стійка до стирання по асфальту, не поганий накат.

от і я про неї почитав

Continental Twister Supersonic

continental_twistersupersonic.jpg

по масі позитивних відгуків як Racing Ralph, але в неї з плюсів що вона вужча (1,9" проти 2,4"). Ральф більше радять райдерам з вагою під 90 і вище

по ціні Континенталі нажаль не дешевше - 235 грн один каток

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"...

поставив (па савєту друзєй <_< ) Maxxis OverDrive

overdrive.jpg

Это слик - мечта любителей больших скоростей в городе и покорителей асфальта. Всесезонный рисунок протектора, кевларовая вставка."

афігєнні на асфальті, літають. помітив що навіть передачі вверх в мене змістились, наскільки легше вело йде. але варто з"їхати на грунт, особливо підмочений... ж опа

.....

У меня овердрайвы стоят. Чиста асфальтовые шины. На песке ж..па. Но у меня кросовый байк на 28"-х колесах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ попа всюди майже де не асвальт, або асвальт с крошкою, пісочком, пилюкою і т.д і САМЕ головне вага райдера. У колеги вага 63 кг, 25" ця задня покришка, скользить :drink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вмене овердрайв на передньому стоїть - вроді руль не тікав нікуди ні по болоті, ні по піску (давеча в болоті реально не міг відштовхнутись ногою - скользила, а вел пішов рівненько)... правда на зад не ставив... Да і вага велосипедиста ще може грати роль + тиск в колесах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єдиний + цієї гуми це те що вона дуже стійка до проколів. І ВСЕ.

Не тримає ніфіга, важка ....жах, накат хреновий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот і мій невеличкий апгрейд , ше правда недоделаний :) ! хто в курсі шо має бути там де кріплення для гідроліїї ато вивалюється з тих вушок, і ше питання чи перехідний авідовский на передній ротор 180 підійде, якшо перехідник рощітаний на ротор 185?

post-2688-1207663237.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...