Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Скло не дивився?

попросив брата пошукати - є, і якраз праве (по його словах) :)

Планую бути там завтра, заберу.

Опубліковано

Шукаю(куплю) передню "губу" яка знаходиться перед капотом над фарами(в хорошому стані),також куплю капота!

Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?

Опубліковано

Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?

Знаю де він знаходиться.

Можна почути де?

Опубліковано

D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?

Так!Саме ця! Шукаю для купівлі цю"губу" і капот!

D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?

Важко найти рівний і в чудовому стані пластмаску! Юзав в неті але на фото мож бути шик , а приїде херня! Вот хотілося в Ківерцях подивитися!

Опубліковано

D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот).

Zheny@, скло вже в мене.

Опубліковано

Можна почути де?

Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку.

Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот.

0509О1ОО21 - Валік

Опубліковано

D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот).

Zheny@, скло вже в мене.

Так звичайно я проходив цю ідею! Але 2 крила є і .... якщо не знайду в хорошому екземплярі лижу,то звичайно буде 2 довгих крилі і довгий капот!!! Наскільки чув нічього там переробляти непотрібно!!Дякую!

D.GryWeB, маю ще й капот на коротке крило. якщо цікавить можемо домовитись про оглядини :)

можна! дякую!

Можна почути де?

Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку.

Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот.

0509О1ОО21 - Валік

Дуже дуже дякую!!!!
Опубліковано

цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни????

цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни????

Опубліковано

перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна

:_31: не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти?
Опубліковано

перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна

:_31: не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти?

Переробити карб в інжектор

Опубліковано

Ну то якщо ти замінюєш всього двигуна, то що ж там перероблювати? Разом з інжекторним двигуном встановлюється все, що необхідне для нього (блок управління, датчики і т.д.). То це не переробка двигуна...

А от якщо ти хочеш з існуючого карбюраторного двіжка зробити інжектор, то це вже інша справа, це вже дійсно переробка. Там тоді треба міняти насамперед головку, і т.д. Інформації в інеті валом, тож не копіпастити її сюди.

Опубліковано

Смотря, что ты возьмешь?

Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то:

- инжекторный гена под поликлиновый ремень

- все топливопроводы менять

- менять бак

- менять часть проводки

Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п.

А на половине датчиков, ну смысл идти на инж?

Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ

Гемора много - итог - преимущества сомнительны.

Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2).

Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз.

Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает :)

.....Там тоді треба міняти насамперед головку, .....

А голова причем?

Опубліковано

Смотря, что ты возьмешь?

Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то:

- инжекторный гена под поликлиновый ремень

- все топливопроводы менять

- менять бак

- менять часть проводки

Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п.

А на половине датчиков, ну смысл идти на инж?

Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ

Гемора много - итог - преимущества сомнительны.

Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2).

Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз.

Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает :)

.....Там тоді треба міняти насамперед головку, .....

А голова причем?

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!
Опубліковано

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Опубліковано

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Ну побачимо!!!

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Ну побачимо!!!
Опубліковано

Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.

Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.

Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.

Опубліковано

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

Сам робив ставив???
Опубліковано

Сам робив ставив???

Ні. Заводський :) Просто маю з чим порівняти. В швагра 8-ка 94-го року. Карбюратор. їсть близько 10-ки. Фактично по трасі!

Двигун ніби то 1.1 чи 1.3.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...