jack74 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 08:01 #126 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 08:01 Женя, я не забув, просто ще там (де маю пошукати) не був
jack74 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 13:53 #127 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 13:53 Скло не дивився? попросив брата пошукати - є, і якраз праве (по його словах) Планую бути там завтра, заберу.
D.GryWeB Опубліковано 13 Червня, 2015 в 09:40 #128 Опубліковано 13 Червня, 2015 в 09:40 Шукаю(куплю) передню "губу" яка знаходиться перед капотом над фарами(в хорошому стані),також куплю капота!Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?
Litovets Опубліковано 13 Червня, 2015 в 18:48 #129 Опубліковано 13 Червня, 2015 в 18:48 Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?Знаю де він знаходиться.
D.GryWeB Опубліковано 13 Червня, 2015 в 22:51 #130 Опубліковано 13 Червня, 2015 в 22:51 Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?Знаю де він знаходиться.Можна почути де?
w7emn Опубліковано 14 Червня, 2015 в 04:10 #131 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 04:10 D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?
D.GryWeB Опубліковано 14 Червня, 2015 в 05:13 #132 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 05:13 D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?Так!Саме ця! Шукаю для купівлі цю"губу" і капот!D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?Важко найти рівний і в чудовому стані пластмаску! Юзав в неті але на фото мож бути шик , а приїде херня! Вот хотілося в Ківерцях подивитися!
jack74 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 07:57 #133 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 07:57 D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот).Zheny@, скло вже в мене.
Litovets Опубліковано 14 Червня, 2015 в 11:09 #134 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 11:09 Можна почути де?Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку.Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот.0509О1ОО21 - Валік
w7emn Опубліковано 14 Червня, 2015 в 18:13 #135 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 18:13 D.GryWeB, маю ще й капот на коротке крило. якщо цікавить можемо домовитись про оглядини
D.GryWeB Опубліковано 14 Червня, 2015 в 22:35 #136 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 22:35 D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот). Zheny@, скло вже в мене. Так звичайно я проходив цю ідею! Але 2 крила є і .... якщо не знайду в хорошому екземплярі лижу,то звичайно буде 2 довгих крилі і довгий капот!!! Наскільки чув нічього там переробляти непотрібно!!Дякую! D.GryWeB, маю ще й капот на коротке крило. якщо цікавить можемо домовитись про оглядини можна! дякую! Можна почути де? Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку. Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот. 0509О1ОО21 - Валік Дуже дуже дякую!!!!
D.GryWeB Опубліковано 14 Червня, 2015 в 22:47 #137 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 22:47 цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни???? цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни????
jack74 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 23:16 #138 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 23:16 перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти?
D.GryWeB Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:07 #139 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:07 перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти? Переробити карб в інжектор
jack74 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:36 #140 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:36 Ну то якщо ти замінюєш всього двигуна, то що ж там перероблювати? Разом з інжекторним двигуном встановлюється все, що необхідне для нього (блок управління, датчики і т.д.). То це не переробка двигуна...А от якщо ти хочеш з існуючого карбюраторного двіжка зробити інжектор, то це вже інша справа, це вже дійсно переробка. Там тоді треба міняти насамперед головку, і т.д. Інформації в інеті валом, тож не копіпастити її сюди.
GreyHairs Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:51 #141 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:51 Смотря, что ты возьмешь? Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то: - инжекторный гена под поликлиновый ремень - все топливопроводы менять - менять бак - менять часть проводки Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п. А на половине датчиков, ну смысл идти на инж? Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ Гемора много - итог - преимущества сомнительны. Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2). Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз. Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает .....Там тоді треба міняти насамперед головку, ..... А голова причем?
D.GryWeB Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:55 #142 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 06:55 Смотря, что ты возьмешь? Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то: - инжекторный гена под поликлиновый ремень - все топливопроводы менять - менять бак - менять часть проводки Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п. А на половине датчиков, ну смысл идти на инж? Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ Гемора много - итог - преимущества сомнительны. Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2). Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз. Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает .....Там тоді треба міняти насамперед головку, ..... А голова причем? Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!
GreyHairs Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:17 #143 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:17 Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.
D.GryWeB Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:31 #144 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:31 Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.Ну побачимо!!!Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.Ну побачимо!!!
Zheny@ Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:55 #145 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:55 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.
Deemon Опубліковано 15 Червня, 2015 в 08:53 #146 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 08:53 Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.
D.GryWeB Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:03 #147 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:03 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. Сам робив ставив???
Zheny@ Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:21 #148 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:21 Сам робив ставив??? Ні. Заводський Просто маю з чим порівняти. В швагра 8-ка 94-го року. Карбюратор. їсть близько 10-ки. Фактично по трасі! Двигун ніби то 1.1 чи 1.3.
jack74 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:57 #149 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 09:57 Zheny@, Скло не дивився? попросив брата пошукати - є, і якраз праве (по його словах) Планую бути там завтра, заберу. Zheny@, скло вже в мене. ?
Zheny@ Опубліковано 15 Червня, 2015 в 10:00 #150 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 10:00 ?Ну, то де я і як? І що?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.