Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

Женя, я не забув, просто ще там (де маю пошукати) не був

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь

Скло не дивився?

попросив брата пошукати - є, і якраз праве (по його словах) :)

Планую бути там завтра, заберу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шукаю(куплю) передню "губу" яка знаходиться перед капотом над фарами(в хорошому стані),також куплю капота!

Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?

Знаю де він знаходиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо хтось чув чи знає де саме знаходиться шрот по ВАЗам в Ківерцях?

Знаю де він знаходиться.

Можна почути де?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?

post-25338-0-21929500-1434254984_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?

Так!Саме ця! Шукаю для купівлі цю"губу" і капот!

D.GryWeB, передня губа - це типу лижа в короткокрилих? ось така?

Важко найти рівний і в чудовому стані пластмаску! Юзав в неті але на фото мож бути шик , а приїде херня! Вот хотілося в Ківерцях подивитися!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот).

Zheny@, скло вже в мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна почути де?

Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку.

Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот.

0509О1ОО21 - Валік

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D.GryWeB, маю ще й капот на коротке крило. якщо цікавить можемо домовитись про оглядини :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D.GryWeB, як варіант можна й на "довгий" капот переробити. Вірніше, нічого переробляти там не треба, просто крім капота (який ти й так купувати маєш), потрібно буде докупити ще два "довгих" крила та передню решітку. (ну, ще довший крючок під капот).

Zheny@, скло вже в мене.

Так звичайно я проходив цю ідею! Але 2 крила є і .... якщо не знайду в хорошому екземплярі лижу,то звичайно буде 2 довгих крилі і довгий капот!!! Наскільки чув нічього там переробляти непотрібно!!Дякую!

D.GryWeB, маю ще й капот на коротке крило. якщо цікавить можемо домовитись про оглядини :)

можна! дякую!

Можна почути де?

Знаходиться біля двоповерхового квартирного будинку що за Домом Молитви, в провулку неподалік ринку.

Маршрут зі сторони Луцька : Вїзд в Ківерці - перший поворот направо на вулицю Луцьку - вкінці вулиці Т-подібне перехрестя - на перехресті повернути направо на вулицю Костюшка - на слідуючому перехресті повернути на ліво на вулицю Горького - в кінці вулиці Т-подібне перехрестя і прямо провулок - їхати потрібно прямо в провулок - минаете Дім Молитви (справа) і за ним 2-во поверховий квартирний будинок (справа) в цьому будинку живе власник шроту і в гаражах біля нього - сам шрот.

0509О1ОО21 - Валік

Дуже дуже дякую!!!!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни????

цікаво чи ніхто не перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна!!ЩО там піддастя до заміни????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна

:_31: не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перероблював карбюратор і нжектор, а саме заміною двигуна

:_31: не зрозумів, що в що ти хочеш переробити? Карб в інжектор, чи інжектор в карб? А якщо міняєш цілого двигуна, то що ж тоді ти збираєшся переробляти?

Переробити карб в інжектор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну то якщо ти замінюєш всього двигуна, то що ж там перероблювати? Разом з інжекторним двигуном встановлюється все, що необхідне для нього (блок управління, датчики і т.д.). То це не переробка двигуна...

А от якщо ти хочеш з існуючого карбюраторного двіжка зробити інжектор, то це вже інша справа, це вже дійсно переробка. Там тоді треба міняти насамперед головку, і т.д. Інформації в інеті валом, тож не копіпастити її сюди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смотря, что ты возьмешь?

Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то:

- инжекторный гена под поликлиновый ремень

- все топливопроводы менять

- менять бак

- менять часть проводки

Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п.

А на половине датчиков, ну смысл идти на инж?

Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ

Гемора много - итог - преимущества сомнительны.

Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2).

Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз.

Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает :)

.....Там тоді треба міняти насамперед головку, .....

А голова причем?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смотря, что ты возьмешь?

Если это будет только голый движок ну допустим с мозгами и остальным инжекторным навесным, то:

- инжекторный гена под поликлиновый ремень

- все топливопроводы менять

- менять бак

- менять часть проводки

Если покупаешь комплект инжа на карбюораторный движок (рампа, ресивер, дроссель, бак с насосом, магистрали, мозги, проводка, датчики, заглушки, модули и т.п., коллектор, штаны с местом под ДК) , то смотря какой год движка, если блок старый, то половина датчиков ты не поставишь (без допила, досверла, донарезки), без них мозгодерка с корректировкой программы, а также опять таки гена под поликлин, соответственно шестерня коленвала, кронштейны на гену, замена маслонасоса под ДПКВ и т.п.

А на половине датчиков, ну смысл идти на инж?

Также какой движок 8 Вэ.... 16 Вэ

Гемора много - итог - преимущества сомнительны.

Ну кроме перехода на 16 клапанную систему или полная комплектность установки инжа пусть даже на 8 Вэ (со всеми датчиками и с хорошими "мозгами" ну там Январь 5.1, Январь 7.2).

Все личное ИМХО. Так как все это уже перемалывалось мной не раз.

Вывод (личный) либо - менять саму машину уже с инжом, либо карб в какой-то мере лучше и дешевле в обслуживании, если руки не из жопы и машина не сарай, в который никто до ее кончины не заглядывает :)

.....Там тоді треба міняти насамперед головку, .....

А голова причем?

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Ну побачимо!!!

Повністю з Вами згідний! Просто мій автомобіль трішки пострадав(взірвався акум) погоріли патрубки і електрика! Тобто відновлювати карб або є 09 після ДТП але мотор в нормі інжекторний!Я думав просто все те приладдя перекинути на свою 2108! Вот і дкмаю стоїть чи не стоїть!

Ну тогда имеет смысл и нет проблемы, если движок (и все остальное) не пострадал в ДТП.

Ну побачимо!!!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.

Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.

Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

Сам робив ставив???
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сам робив ставив???

Ні. Заводський :) Просто маю з чим порівняти. В швагра 8-ка 94-го року. Карбюратор. їсть близько 10-ки. Фактично по трасі!

Двигун ніби то 1.1 чи 1.3.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@,

Скло не дивився?

попросив брата пошукати - є, і якраз праве (по його словах) :)

Планую бути там завтра, заберу.

Zheny@, скло вже в мене.

?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

?

Ну, то де я і як? І що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...