Перейти до змісту

Саморобний ел. велосипед


HWman

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Невже Ваший набір?

ні, не мій. випадково попало на очі оголошення, згадав про тему

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

©

Просто і їздить, якщо тако на пальцях прикинути:

2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км.

Якщо так же прикинути на пальцях затрати, то двигун від пічки на 24 В/300 вт, а це важливо, у таких двигунів струм менший, вартує 200-300 грн, пара акумуляторів трішки більше чим 500 грн. ну і звичайно провідники, релюшкі, кріплення це все думаю десь 100 грн буде.

І того: затративши 900 грн Ви маєте ел. велосипед із запасом ходу у 30-35 км, можна і більше тільки потрібно подвоювати кількість акумуляторів, звичайно можна купити 12-ти вольтовий двигун і паралелити акумулятори, але на мою думку там буде ефективність менша.

Із недоліків, така передача тяги колесу дуже боїться води.

Опубліковано

хм. Прикольно. Ще б якось велосипедні передачі задяти, то була б і швидкість більша. Але то вже буде складніш набагато.

  • 1 рік потому...
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

2 акумулятора по 12 А/год - у 30-35 км

Або я щось не так рахую, або трохи перебільшено!

1) 2 акуми 12В, 12А/год можуть теоретично максимально видати E=Pt = UIt=2*12*12*1=288 Вт*год енерії.

2)Нехай для прикладу візьмемо масу всього вантажу разом з велосипедом 70кг. Як зазначили, відстань 30км. Рахуємо затрачено енерію для пересування про прямій ділянці.

A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії.

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів.

Вчом подвог?

Опубліковано

щось надто багато 5,83 кіловата на 30 км для електровелосипеда (194 вата на 1 км)

Ось що про Тесла Модель S пишуть:

тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.

Опубліковано

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Як на мене, якось забагато виходить, ти щось прорахував...

2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км...

Так, звичайно я тут підрахував все грубо, але в любому випадку мені здається що явно має вийти більше а ніж 1.5 км на 12 А/год.

тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.

У авто площа корпуса більше, відповідно і аеродинамічний опір теж + вага теж грає велику роль...

Для ел. велосипеда будуть зовсім інші цифри...

Опубліковано

так про те ж і пишу, що двохтонне авто вкладається у 180 ват на км, а тут на велосипед нарахував Atmel 194 вата. Десь помилка у його розрахунках.

Ось ще приклад:

тобто кустарний переробок Peugeot Expert в економному швидкісному режимі вкладається у 160 ват на кілометр. Насправді там навіть менше 160 ват, бо він батарею в нуль не висадив, але на веловипеді в нуль теж не можна викатувати.

Опубліковано

ось що пишуть продавці електровелосипедів промислових:

Электровелосипед KANUNI NEO

Мотор колесо: 200w

Аккумулятор литиевый: 36V, 7Ah

Пробег аккумулятора: 20 км

Время зарядки: 5ч

Рекомендуемая максимальная скорость : 20 км/ч

виходить 12,6 вата на кілометр.

Электровелосипед Skymoto DREAM

Мотор колесо: 350w

Аккумулятор: 48V, 10Ah

Пробег на аккумулятора: 20-30км

Рекомендуемая максимальная скорость: 30км/ч

тут 16-24 вата на кілометр

Электровелосипед «Azimut"– TDL026Z

  • Мощность электродвигателя: 350W;
  • Аккумулятор: 48V/14Ah;
  • Максимальная скорость: 25-30км/ч.;
  • Время зарядки аккумулятора: 4-6 ч.;
  • Вес, кг: 58 кг
  • Пробег на одном заряде: 50-70км

ці взагалі обіцяють 9,6 - 13,4 вата на кілометр.

Данные электровелосипеда Mustang 24»

  • Электродвигатель: 350W / 48V
  • Обороты электродвигателя: 190 об. /мин.
  • Батарея: 48V / 12AH (сьемный)
  • Предельная скорость: 20-25 км/ч
  • Время зарядки аккумулятора: 4-6 ч
  • Пробег на одном заряде: 30-35 км

тут 16,5-19,2 вата

Мої розрахунки примітивні, бо не влаховано залишок заряду батареї. Навіть якщо поголовно всі виробники брешуть у два рази щодо пробігу на одній зарядці, всерівно то ніяк не 194 вата на 1 км пробігу.

Опубліковано

A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії.

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів.

Вчом подвог?

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі, а не горизонталі. Там обчислювати треба роботу сил тертя та тяжіння під кутом гірки на яку виїжджає вел. Треба навантажений велосипед тягнути динамометром - тоді ми побачимо силу F, яку можна множити на шлях S. :)
Опубліковано

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,

Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.

І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..

Опубліковано

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

"Хто хоче - той шукає можливості, хто не хоче - той шукає причини"

Постійно ловлю себе на цій цитатці...

Опубліковано

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,

Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.

І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..

там не тільки сила тертя присутня, а щу й сила опору повітря, і вона помітно зростає з ростом швидкості. А ще від рельєфу місцесості дальність залежить, "подолання підйому + спуск на стартову висоту" винесе більше енергії ніж просто по прямій їхати.

Як на мене, формулами дуже важко порахувати, навіть орієнтовно.

Опубліковано

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

Чому? У чому виникла проблема?

Щось неправильно вирахував... Показала йому цю тему, тепер знов у гаражі засів)))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...