S30 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:07 #76 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:07 АРС не виготовляє акумуляторів, а користується сторонніми виробниками. Придбати акумулятори потрібної ємкості і за доступними цінами абсолютно не проблема. В якості підказки. Можна використати "кроковий" двигун. Вони потужні, регулюються від 0 до макс обертів, драйвера управління придбати чи виготовити не проблема. Та й використовувати електротягу доцільно під гірку. На прямій велосипед і так файно йде без зусиль практично. При умові що це нормальний вел, а не набір запчастин.
Zevs_Isver Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:09 #77 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:09 АРС не виготовляє акумуляторів, а користується сторонніми виробниками.угуон только свою блестящую лейбочку клеит - и то неё акумы живут дольше
S30 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:32 #78 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:32 Угу, шо би ти знав клеїть. От лише клеїть на вартих уваги виробників акумів шоб не обісратися потім. І за оцю "лейбочку" бере свої відсотки і не малі.Історично так склалося, що фірма CSB поставляє акуми для АРС і не тільки для неї. Хоча траплялося, що під "лейбою" ховався і інший виробник акума не гірший за CSB.ПС Доречі, використання вузлів і складових інших виробників у складі кінцевого продукту є нормальною практикою у всьому світі.
Zevs_Isver Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:36 #79 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 10:36 Угу, шо би ти знав клеїть. От лише клеїть на вартих уваги виробників акумів шоб не обісратися потім.и я о том жена фотке не видно что за фирмы акумы - потому и написал APC
HWman Опубліковано 14 Липня, 2012 в 11:56 Автор #81 Опубліковано 14 Липня, 2012 в 11:56 Щойно, по забавлявся із своєю болгаркою, моторами... у болгарці є редуктор, при оберті обрізного диска на всі 360 ротор двигуна обернувся 4 рази тобто співвідношення редуктора 1 до 4, мій двигун дає 3000(згідно документації) тобто якщо приєднати мій халявний ДП 77-12/40 можна отримати 750 обертів + підсилення моменту на валу аж у 4 рази... А ще відкрив для себе як працює універсальний колекторний електродвигун Якщо глянути на цю схему то можна замітити цікаву річ, три катушкі під'єднані послідовно (220/3=73) тобто на кожній по 73 вольти, не так вже і багато... ККД таких двигунів в середньому 50-60% при роботі від змінного струму, від постійного більше тому що не потрібно затрачати енергію на розмагнічування ел. магніту статора... тобто, якщо і тій болгарці підключити всі ел. магніти паралельно то при 73 вольтах постійного струму можна так само розкрутити її як і від мережі, навіть і краще тому що ккд трішки зміниться у більшу сторону. Так як у таких двигунів є одна особливість, їх потужність прямо пропорційна напрузі, з цього можна зробити висновок що при спаді робочої напруги у двійчі спаде і потужність на половину, для прикладу: якщо болгарка має 2 кВт а на всі ел. магніти подати не 73 а 36 вольт то її потужність впаде у двійчі тобто 1 кВт, якщо ще на половину збавити напругу то буде завєтних 500 Вт, це так для роздумів... Так як мені ніхто і не збирається варити кріплення для моєї ідеї певно зроблю так Я бачив трошки іншу реалізацію, просто скрутили зірку тоненькою проволочкою, тим більш велика зірка є,чому б і ні? Ще б придумати звідки взяти "трищітку" для того щоб ресурс двигуна підвищити і ногам зробити легше... Про рекуперацію думаю варто забути тому що знос колектора тільки більшим буде від цього... Що там інших форумчан? ніби ще хтось цікавився цим крім мене?
HWman Опубліковано 14 Липня, 2012 в 15:51 Автор #82 Опубліковано 14 Липня, 2012 в 15:51 Щойно бавився із старою зламаною дрелькою, о чудо від 12 вольт - завелася при паралельному з'єднанні, а від 24 вже було тяжко зупинити головку, такщо... Ще надибав чудове відео на ютюбі І ще одне
HWman Опубліковано 24 Липня, 2012 в 18:33 Автор #83 Опубліковано 24 Липня, 2012 в 18:33 Ось якби невеличка статейка по двигунам на 12 вольт Ось такий найкращий із усіх варіантів Что такое 250 Вт - это мощность сравнительно небольшая, позволяющая поднять 25 кг на высоту 1 метр за 1 секунду. Если бы вы выдавали мощность этого движка Р=250 Вт - ехали на велосипеде по ровной дороге, то ваша скорость была бы ~ 23 км/ч, а если вы бы крутили педали с механической мощностью Р=500 Вт, то ваша скорость при тех же условиях была бы около 35 км/ч.
max13frei Опубліковано 22 Жовтня, 2012 в 05:31 #84 Опубліковано 22 Жовтня, 2012 в 05:31 Кому нужен для электровела мотор? Продам коллекторный электродвигатель постоянного тока для любителей мастерить. Изначально планировал сделать на нем электромопед. U = 48 V Inom = 15 A (720Ватт) при моменте 4 Ньютона на метр. Imax = 80 A (3840Ватт)(при охлаждении потоком воздуха 1 метр кубический в минуту) n = 1200 мин-1 m ~ 13кг. R = 2 Om Электродвигатель легко работает и при повышении напряжения в 2 раза. Возбуждение от постоянных магнитов. Сразу обратите внимание на массу двигателя. Его можно установить лишь на трехколесный велосипед или на толкающий прицеп. Цена 400 грн. без торга. Двигатель находится в г.Луцк тел. 0681919525
PPArhangel Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:26 #86 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:26 привіт всім. Досить цікава тема я також загорівся цією ідеєю вже 3 роки як ношу в голові і неяк неможу перевести її в реальність. Можливо це трошки не по темі, але чі ніхто не прагнув зробити велосипед наприклад з двигуном від бензопили. я власне маю бажання створити саме такий, але я все думаю як його прикріпити. Спачатку я бачів по відеороліках як їх кріплять на задній багажник, но мене це не влаштовувало тому що він буде працювати лише на одній передачі. одного разу мені прийшла думка прикріпити двигун так щоб зірочка з двигуна за допомогою цепа обертала найбільшу передню зірочку, в той час найменша передня зірочка буде обертати задні зірочки за допомогою цепу і передач. В такому випадку ми зможем керувати швидкістю і нагрузкою на велосипед та мотор.Правда в даному випадку педалі будуть мішати коли двигун буде обертати зірочки я думав зрізати педалі, але коли станеться якась технічна поломка то прийдеться штовхати в руках. Сьогодні в діній темі я побачів шо можна поставити тріщотку в передні педалі тоді не прийдеться обрізати їх.П.С. можливо моя ідея не досконала прошу прокоментувати і внести поправки якщо тікі є. Дякую
HWman Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:44 Автор #87 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:44 Да тріщитка це найкращий варіант Цікаво кілька речей: Який ресурс у годинах в бензинових двигунів від пил, скажімо штіль за 600-800 грн. Який там діапазон обертів. Яка витрата палива на годину Чи бувають перегріви Трохи гумору
HWman Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:50 Автор #88 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 22:50 Доречі, тобі вистачить двох передач, одна швидкісна одна тягова...
makson Опубліковано 12 Грудня, 2012 в 04:45 #89 Опубліковано 12 Грудня, 2012 в 04:45 тебе хлібом не корми, а дай якусь фігню зробити яка там швидкість пересування? - 90 км/год не менше да? і далеко на тому акумуляторі заїдеш? - до першого ларька? будь як всі - качай свої рідненькі V2 turbo spirt ніженьки
HWman Опубліковано 12 Грудня, 2012 в 06:59 Автор #90 Опубліковано 12 Грудня, 2012 в 06:59 Ти би краще спав вночі замість того щоб писати всяку фігню на форумі...
VelViTi Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 21:57 #91 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 21:57 Случайно попалась на глаза, ранее скачана в формате *.pdf книжечка на тему "сам. эл. велосипед". Выкладываю, правда в JPEG-е...
HWman Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:32 Автор #92 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:32 Остаточно забив на це діло, так як електротяга не приносить задоволення від процесу, та й акуми дорогі, а свинцеві тяжкі і мруть швидко... Мотор колесо годиться хіба що до велотренажера, крутимо педалі, енергія накопичується у акумах, зменшуємо рахунки за ел. енергію - подвійний виграш як на мене
HWman Опубліковано 22 Травня, 2013 в 18:56 Автор #93 Опубліковано 22 Травня, 2013 в 18:56 Сьогодні бачив як мотор колесо тягнуло 2-х людей під гору отут http://goo.gl/maps/mGLgH доволі таки вражає... з виду кіловатне, отаке: Акуми літій, тисяч 5 думаю витратив... Ніхто не хоче признатись?
HWman Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:04 Автор #94 Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:04 http://electrotransport.ru/ussr/index.php/topic,15307.0.html?PHPSESSID=d2a0af3c80b3b7e8a01fa9e69a9de7baБагато фото і опису...
Driver Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:22 #95 Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:22 Прикольно. Мене довго мучає ідея купити на ebay електроколесо з цілим комплектом. Виходить в районі 250 баксів..
HWman Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:52 Автор #96 Опубліковано 25 Травня, 2013 в 19:52 А я вважаю що краще ноги тренувати... Але від тематики електротяги не відхрещуюсь.
HWman Опубліковано 14 Червня, 2013 в 22:22 Автор #97 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 22:22 http://habrahabr.ru/post/182298/ доволі таки непогано.
HWman Опубліковано 7 Липня, 2013 в 21:29 Автор #98 Опубліковано 7 Липня, 2013 в 21:29 http://www.youtube.com/watch?v=b7mIpsZXKsUКльовий огляд мужик зробив.
Driver Опубліковано 9 Липня, 2013 в 18:34 #99 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 18:34 Бачив сьогодні в Луцьку електровел. Навіть наперегонки змагались) Їду по Волі 30 км/год. Спереду хлопець їде на велосипеді, не новому, йому років 10. Рішив обігнати. Обігнав з трудом. Їду далі . Дивлюсь він доганяє. Я ше газу. Їду 33. Тут він зліва обганяє накатом, педалі не крутить . Думаю оце він видає на такому велі, і без напряга зовсім. Потім дивлюсь - а в нього електроколесо переднє. Ну десь 35 він їхав. Але недовго. Потім став. Ще запитав мене чи нормально їдеться)).
xforester Опубліковано 9 Липня, 2013 в 19:57 #100 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 19:57 Бачив його кілька днів тому на Лесі Українки...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.