Перейти до змісту

Саморобний ел. велосипед


HWman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

за 1500 грн. без спиць і акумуляторів? тупо колесо та контролер із ручкою? це як мінімум не цікаво, і не шуруповьорт а двигун про який я писав вище (ДП 77-12/40), тим більш все одно валяється а так хоть дослужить свою службу катаючи мене, під словами так як на відео я мав на увазі кріплення двигуна і передача зусилля на колесо.

Всьо вам готове подавай, всьо дешево і вигодно... то якби моє хоббі, щось перероблювати/удосконалювати/ремонтувати, я тащусь від цього розумієш? і не треба мене переконувати що краще готове :)

Нарахунок неефективності то да але це ж кустарний варіант...

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

богвпомощ, роби, хіба ж я проти, вдосконалюй, модернізуй, авось jet-bike зліпиш :)

Займись всерйоз, ворклог веди з фотками, цікаво буде глянути на фінал і подальшу ефективну експлуатацію

А, ну і

1320276.jpg

Опубліковано
Сам цікавлюся - собі хочу!

є якісь ідеї як реалізувати - викладай

Почитав специфікацію мого ел. двигуна там пише

Наработка на отказ минимум 300 часов

Засмутило мене це звісно тому що двигун то не новий і думаю майже половину свого ресурсу вичерпав, але... ммм як то та штука називається, та що щітки труться об неї, вроді колектор але я можу помилятись, не сильно так і стерта як тут проте все безкоштовне.

Доречі ось цікава стаття по відновленню зламаних двигунів.

Опубліковано

поки для експерименту планую використати рідну крильчатку

freightlinerblowmotor.jpg

Схожа на цю, тобто вона напряму буде контактувати з колесом як у варіанті із шуруповертом вище, але це однозначно не варіант, так просто погратись...

Опубліковано

Без редуктора ти не поїдеш, пояснюю:

В тих же шуруповертах стоять планетарні редуктори, що зменшують оберти двигуна, проте збільшують обертальний момент. В синього (проф. серія) Бош"а, що на відео - він становить кілька десятків ньютонометрів, тобто розвиває доволі непогану тягу. У твого моторчика, на валу - вкрай мала потужність, вішати прямий привод - без толку.

Опубліковано

Різницю розмірів колеса велосипеду і крильчатки від пічки можна рахувати за збільшення обертального моменту?

a4fca5b437cc1d7bd4fedecbda1c2e2c.jpg

Опубліковано

Пара крильчатка-колесо - не особливо повпливають на крутний момент, як би ти не маніпулював з їхніми розмірами

Імхо нереально напряму з вала такого двигуна зняти прийнятну потужність, яка буде виконувати корисну роботу - обертати колесо .

Це рахуй ти рушаєш та їдеш на авто з 4-5 передачі. В твоєму випадку треба 1-2 і не більше :)

Подивися відео, там на скейті використовується планетарка шуруповерта з понижуючим ступенем 1:5

Радив би рухатися в такому напрямі...

Опубліковано

шо думаєш я не знаю що через редуктор було би добре зробити? питання де його взяти? обходимося тим що є, це все всеодно зараз на рівні експерименту, жаль часу вільного не маю багато...

Опубліковано

Добрый день.

Хочу поделиться опытом изготовления подобного велосипеда.

Для начала немного практического материала. Мною был изготовлен электровелосипед на базе "Туриста". Заднее колесо было поставлено спереди, приварена большая звездочка на трещетку (или храповой механизм с маленькими звездочками). Электродвигатель от старого принтера на напряжение 24В. Но подавал на него все 36 вольт. Электродвигатель нужно выбирать с возбуждением от постоянных магнитов, у него КПД близок к 65%-68%. Накачивать колеса до максимума. Стоит сразу заметить, что от напряжения зависит скорость вращения вала, то есть скорость велосипеда. И применять двигатели напряжением ниже 48 вольт неинтересно. Мой велосипед в безветренную погоду развивал скорость 27 км/час, но чуть появлялся встречный ветер приходилось подкручивать педали. Аккумуляторов хватало на 20-25 км пробега. Свинцовые АКБ сдохли через 2 года. Мощность двигателя была около 160-180 ватт. Посадка велосипедиста с наклоном как у спортсменов для уменьшения сопротивления воздуха. Включение двигателя после разгона до 15-18 км/час, иначе резкое потребление тока и значительный рывок двигателем. В рукоятках тормоза были встроены герконы для остановки двигателя во время торможения. В корпусе двигателя собрана схема для измерения скорости велосипеда и автоматического включения двигателя. С собой надо возить легкое зарядное устройство.

Основной вывод эксплуатации такого велосипеда:

высокая цена и ненадежность аккумуляторов сводят на нет все потуги получить бесплатный проезд на велосипеде. Стоимость проезда с учетом стоимости аккумуляторов в настоящее время не выгодна. Аккумуляторы нужны необслуживаемые, иначе электролит на кочках вытекает и портит металлические части рамы.

Самая оптимальная мощность электродвигателя 500 ватт. Лучше если это будет мотор-колесо (имеет самый большой КПД). Про рекуперацию забудьте, - это только в теории, - на практике она только мешает. Размещать батареи стоит как можно ниже к земле. То есть на багажник или под раму велосипеда не подходит. Рамы велосипедов не рассчитаны на такую нагрузку. Отсюда самый идеальный вариант - это велоприцеп с двигателем и аккумуляторами. Не требуется переделка велосипеда. Да и груз можно везти. Настоящие правила дорожного движения позволяют это сделать:

причіп - транспортний засіб, призначений для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом. До цього виду транспортних засобів належать також напівпричепи і причепи-розпуски...

То есть толкающий прицеп не запрещен.

Ну а для дальних поездок следует рассмотреть вопрос приобретения солнечной батареи для зарядки аккумулятора и Li-ioN аккумулятор.

post-8193-0-18699000-1340719856_thumb.jp

post-8193-0-20943200-1340719864_thumb.jp

post-8193-0-20586600-1340719871_thumb.jp

Опубліковано
ЗІ нічого собі і принтер у Вас був...

Я також так подумав!

Доречі, колесо-двигун - справді таке дороге(від виробника), як кругом продають, чи це просто накрутка як новинка?

Опубліковано

З другої сторони на електровелі можна і дальше поїхати, і швидше. Більше для заміських поїздок по трасі. А по місту можна і покрутити)

Опубліковано

А навіщо їсти ложкою, якщо можна прямо рукою?

Думаю, що в кожного пристрою є своє конкретне призначення, яке певним чином може заміняти/заміняє собі подібного. Інакше була б монополія!

Опубліковано

есть люди для которых велик не забавка, а средство передвижения

та же езда на работу

на ел велике можно добраться быстрее и сухим чем на обычном

Опубліковано

тепер по порядку:

Электродвигатель нужно выбирать с возбуждением от постоянных магнитов, у него КПД близок к 65%-68%.

найвищий ККД у безколекторних двигунів, але потужні дорогуваті тому що крім самого двигуна ще треба електроніка та редуктор щоб перетворити тисячі навіть десятки тисяч обертів у кілька сотень обертів на хвилину...

Може замовим мотор-колесо?

якщо надумаєш - відпишись :)

а я от смисл цього всього не розумію якщо чесно. байк - це для того щоб покрутити педалі, поганяти кров, поворушити булками - електрічєскій байк щоб на ньому просто посидіти?

Взагалі-то реалізувати мою задумку це для мене як для когось рибалка чи пейнтбол... хоббі єслі шо, я від цього отримую задоволення, невже не маєш ніяких зацікавлень чи улюбленої справи?

А взагалі то ідея з заднім колесом яка описана вище мені сподобалась, цікаво звідки взяли таку велику зірку?

Можна було і не варити...

d4d723297b196f4fdab009550d4597d8.jpg

Опубліковано

да вона Гг

шкода немає часу зайнятись цим всерйоз, ато все ідеї та ідеї... ніякої реалізації

Опубліковано
Все це класно, але Наші дяді в формі не зупинять і не скажуть де ваші права чи ще щось

Це так сказано, ніби ми хочемо, щоб вони нас зупинили і спитали....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...