slk35 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 09:44 #26 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 09:44 Я щось не розумію, чи у вас не працює мультиклапан нормально? У мене балон 40літрів, більше 35-36 літрів ніколи ще не лізло, так як відсікає клапан (повинно 15-20% недозаправлятися до повного об`єму по ясним причинам).На рахунок заправок, я заправляюсь там, біля якої закінчується газ. До якої заправки ближче - до тїєї і їду. як правило - укрнафта, брсм, рідше - вог, аветра. Скрізь все нормально, різниці не відчуваю.
olsad Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 10:36 #27 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 10:36 Не вірна в вас інформація, щодо ємкості балонів... Якщо у Вас балон на 40л і влазить 43 - нічого дивного, не факт що вас "взули". Привожу приклад: у нас пластмасова пляшка 2л кока коли. Коли ми купуємо її - бачимо, що пляшка не зовсім повна, а ще до корка - є місце. Так ось, це місце і заповняється. Якщо взяти рулетку і виміряти розміри балона, вирахувати об'єм абсолютно не важко. Коли виміряєте - зразу зрозумієте) Хочу я побачити, як ти рулеткою точно об'єм балону вимірюєш, враховуєш товщину стінок, радіуси скруглень, враховуєш об'єм поплавка і іншого добра, що в балон напхана, враховуєш об'єм конденсату, який в балоні хоч-не хоч, а в якійсь кількості є.
Nokian Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 10:49 Автор #28 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 10:49 Свого часу перепробувавши усі заправки зупинився на ВОгові.На їхній заправці я проїзджав найбільші відстані.БРСМом би не заправлявся із принципу.Регіони.
DMK Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 11:45 #29 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 11:45 Не вірна в вас інформація, щодо ємкості балонів... Якщо у Вас балон на 40л і влазить 43 - нічого дивного, не факт що вас "взули". Привожу приклад: у нас пластмасова пляшка 2л кока коли. Коли ми купуємо її - бачимо, що пляшка не зовсім повна, а ще до корка - є місце. Так ось, це місце і заповняється. Якщо взяти рулетку і виміряти розміри балона, вирахувати об'єм абсолютно не важко. Коли виміряєте - зразу зрозумієте)Хочу я побачити, як ти рулеткою точно об'єм балону вимірюєш, враховуєш товщину стінок, радіуси скруглень, враховуєш об'єм поплавка і іншого добра, що в балон напхана, враховуєш об'єм конденсату, який в балоні хоч-не хоч, а в якійсь кількості є.Ну як заправлять вище "норми" підніми кіпіш на заправці і хай визвуть службу перевірки. Вони тобі і пояснять, як це все вимірюється) Та й не розумію, як таке можливо) 2й рік на газу - ще ні разу, більше норми не влізло. 15-20% не доливає стабільно.
Barkas Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 13:49 #30 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 13:49 на балоні написано,що заправляти треба не більше 80% об"ему балона,мультиклапан лишне не мае пустити......)я так розумію)
olsad Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 14:48 #31 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 14:48 На рахунок мультиклапана, наскільки я розумію його дію, коли балон порожній - тиск в ньому малий, тиск на колонці продавлює газ всередину, із заповненням внутрішній тиск росте і в якийсь прекрасний момент колонка більше не може протиснути газ всередину. В кожного налаштовано по своєму - в основному 80-85%, причому залежно від колонки і клапана при цьому значенні газ або починає заходити повільніше, або подача припиняється. Читав колись, що якщо варіант 1 - то тут якраз і є чи не найбільша найобка, тому що колонка рахує інші значення, ніж реально заправляється. До речі, згідно правил техніки безпеки, заправщик має вимикати колонку коли спрацьовує клапан. В нас це хєр хто зробить, якщо біля нього не стояти, деякі умєльци, ще й машину розгойдувати будуть - мабуть, думають, що рідину, яка під тиском, можна втрамбувати. П.С. А чим пан Єремєєв кращий за ПР?
Barkas Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 16:41 #32 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 16:41 ну то що,но Рованцях ніхто не заправлявся?????
Andreyxxx Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 16:45 #33 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 16:45 Я заправлявся, газ фуфло. Порівняти розхід з Вог, різниця в 30 км
MANJAK11 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 17:10 #34 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 17:10 Не вірна в вас інформація, щодо ємкості балонів... Якщо у Вас балон на 40л і влазить 43 - нічого дивного, не факт що вас "взули". Привожу приклад: у нас пластмасова пляшка 2л кока коли. Коли ми купуємо її - бачимо, що пляшка не зовсім повна, а ще до корка - є місце. Так ось, це місце і заповняється. Якщо взяти рулетку і виміряти розміри балона, вирахувати об'єм абсолютно не важко. Коли виміряєте - зразу зрозумієте) Вже стільки, скільки я з тим газом граюсь - певне ніхто не заморачувався) оце вам хтось *по вухам* *поїздив* Тобто 90% власників авто на ГБО бідолахи й не здогадуются, що можуть заправляти більше номінальної ємності балону ))))))))))))))))))))))))))))) Навіть в *ноль* (тобто на номінальну ємність) балону заправити майже НЕМОЖЛИВО, в звязку з наявністю конденсату й газоподібної *подушки*. Газу влітку влазить меньше, взимку більше, бо температура нижча й *газоподібна подушка* меньша. Заправка по номіналу й вище, виключно наїб*лово газових заправок, на данний момент з цим боротись майже неможливо й тому мабуть єдиний вихід, на цю заправку більше ніколи в житті не заїзджати
DMK Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 17:18 #35 Опубліковано 28 Вересня, 2014 в 17:18 Не вірна в вас інформація, щодо ємкості балонів... Якщо у Вас балон на 40л і влазить 43 - нічого дивного, не факт що вас "взули". Привожу приклад: у нас пластмасова пляшка 2л кока коли. Коли ми купуємо її - бачимо, що пляшка не зовсім повна, а ще до корка - є місце. Так ось, це місце і заповняється. Якщо взяти рулетку і виміряти розміри балона, вирахувати об'єм абсолютно не важко. Коли виміряєте - зразу зрозумієте) Вже стільки, скільки я з тим газом граюсь - певне ніхто не заморачувався) оце вам хтось *по вухам* *поїздив* Тобто 90% власників авто на ГБО бідолахи й не здогадуются, що можуть заправляти більше номінальної ємності балону ))))))))))))))))))))))))))))) Навіть в *ноль* (тобто на номінальну ємність) балону заправити майже НЕМОЖЛИВО, в звязку з наявністю конденсату й газоподібної *подушки*. Газу влітку влазить меньше, взимку більше, бо температура нижча й *газоподібна подушка* меньша. Заправка по номіналу й вище, виключно наїб*лово газових заправок, на данний момент з цим боротись майже неможливо й тому мабуть єдиний вихід, на цю заправку більше ніколи в житті не заїзджати Просто кажуть вище, що неможливо задути більше. Задувають, чому б і ні. Чого ж таксисти, "шатають" авто при заправці думаєте?
Barkas Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:04 #36 Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:04 всім привіт!!! а що чули про газ на аветрі?????? і де є заправки???
MrVes Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:41 #37 Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:41 Свого часу перепробувавши усі заправки зупинився на ВОгові.На їхній заправці я проїзджав найбільші відстані.БРСМом би не заправлявся із принципу.Регіони.Ой да ладно.А Єремеєв з Івахівом де-юре не регіони, зате де-факто повністю всі закони підтримували.Нафіга ці понти? Тема про якість газу, а не про політику. Зі всіх газів, що я заправляв найгірший це ВОГ. Тому навіть пропоновані талони на ГАЗ ВОГ -1 грн від стели я відмовився брати.
MrVes Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:46 #38 Опубліковано 18 Жовтня, 2014 в 18:46 Просто кажуть вище, що неможливо задути більше. Задувають, чому б і ні. Чого ж таксисти, "шатають" авто при заправці думаєте?Бовони херово вчилися в школі ))))Я бачив як один з таких хитунів (не такстистів) відірвав направляючу на даху джипа, за яку хитав.Вже я колись писав, але скопіпащу:Прежде всего немного науки Компонентный состав сжиженного газа регламентируется техническими нормами ГОСТ 27578-87 «Газы углеводородные сжиженные для автомобильного транспорта. Технические условия» и ГОСТ 20448-90 «Газы углеводородные сжиженные топливные для коммунально-бытового потребления. Технические условия». Первый стандарт описывает состав сжиженного газа, используемом в автомобильном транспорте. Зимой предписывается применять сжиженный газ марки ПА (пропан автомобильный), содержащий 85±10% пропана, летом - ПБА (пропан-бутан автомобильный), содержащий 50±10% пропана, бутан и не более 6% непредельных углеводородов. ГОСТ 20448-90 имеет более широкие допуски на содержание компонентов, в том числе вредных с точки зрения воздейст*вия на газовую аппаратуру (например, серу и ее соединения, непредельные углеводороды и т.д.). По этим техническим условиям газовое топливо поступает двух марок: смесь пропан-бутановая зимняя (СПБТЗ) и смесь пропан-бутановая летняя (СПБТЛ).Марка газа ПБА допускается к применению во всех климатических районах при температуре окружающего воздуха не ниже -20°С. Марка ПА используется в зимний период в тех климатических районах, где температура воздуха опускается ниже -20°С (рекомендуемый интервал - -25...-20°С). В весенний период времени для полной выработки запасов сжиженного газа марки ПА допускается его применение при температуре до 10°С.Смешивание газов в выгодных владельцу заправки пропорциях и в соотношениях по цене т.е замена более дорогого газа на более дешёвый это основной источник дохода администрации на уровне корпорации или крупного оптовика или владельца сети заправок по договорённости с производителем(изготовителем) газовой смеси .Остальные методы это так сказать местного "разлива-недолива".Это методы внедряемые нижним и средним звеном работников заправокВот рассказ бывалого автолюбителя который выработал свою систему общения при заправке газом с работниками газовых заправок.1. Тарировка заправочной колонки...Стараюсь заправляться в пустой баллон ДО ПОЛНОГО (к заправке тянусь на парах или уже на бензусе). Это дает возможность хоть приблизительно оценить точность тарировки колонки. В моем случае исправный баллон 40л, знаю, что залить могут максимум 85% т.е. 34л, ну +/-5% итого 32 - 36л. Часто вижу 38л, с такими как правило не спорю - воруют вмеру. Если больше 38 и у меня есть время и надхнення плачу за 34л и развлекаюсь(о "умных" словах, используемых в развлечении- чуть позже)... Разница в литраже реальном и на табло колонки появляется из за соответствующей тарировки колонки. Во всех пропановых колонках расходомер механический, а счетчик электронный. Во время тарировки происходит присваивание единице (литру) электронного счетчика некоего объема проходящего через расходомер. Тарировка в минус самый частый способ жульничества.2. Модифицированные "кулибинами" заправочные колонкиКроме того, при заправке до полного на нормальных заправках КОЛОНКА ДАЕТ СТОП САМОСТОЯТЕЛЬНО. Если в конце заправки скорость залива существенно снижается, но при этом не меняет темпа, колонка не останавливает заправку самостоятельно а заправщик подождав начинает тянуться к кнопке стопа- нежно перехватываю руку заправщика и глядя ему в глаза доверительно прошу "...пусть льется до полного, мне далеко ехать...". На короткое время бдительность заправщика таким маневром можно сбить. Как правило на 46 - 47 литре заправщики начинают нервничать и пробиваться к кнопке стопа. Но этих лишних литров сверх объема моего баллона достаточно для мотивированного отказа платить. Отсутствие стопа- результат "усовершенствования" гидравлики колонки (в редких случаях электроники). В таких колонках пароотделитель переставляют ПОСЛЕ расходомера. Расходомер насчитывает Вам и объем газа, который идет в баллон Вашего авто и объем паров, которые... возвращаются назад в бочку заправки. Как только баллон авто залит по самое немогу, жидкая фаза идущая на колонку начинает возвращаться в бочку заправки через пароотделитель. Эта перестановка пароотделителя и творит такие чудеса с заправленными объемами.3. ГазировкаСамый "элегантный" и редкий случай жульничества на заправках - заправка "газировкой".К заправочному пропановому модулю подключают бытовой метановый баллон. В нормальном состоянии пропан-бутан дает единичные очень крупные паровые пузыри. После впрыска метана из баллона, пропан-бутан становится похожим на газированную воду из только открытой бутылки. Такой эффект с газом длится от полу часа до полтора часов. Заправка таким газом проходит в штатном режиме, литраж в норме, только вот пробег у Вас будет минимум на 30% меньше. Отследить такое дело можно только по давлению на манометре заправочной емкости. Если там больше 11и атмосфер летом, а тем более зимой, то скорее всего Вы стали свидетелем того редкого случая работы "думающих не стандартно" заправщиков. Если по близости с заправочным пропановым модулем Вы увидите МЕТАНОВЫЕ баллоны обязательно поинтересуйтесь давлением в бочке.4. Умные слова...Никогда не спорте с заправщиками - только попортите себе нервы, ни в коем случае не дайте им втянуть себя в спор. Ведите себя максимально корректно и сразу настаивайте на разговоре С ХОЗЯИНОМ заправки. Не старшим заправщиком, не главным инженером, который случайно оказался на этой заправке, только с хозяином. Объясню почему. Опять же из моей практики сформировалась статистика: 40% случаев жульничества на заправках - дело рук заправщиков, 50% - наемного руководства(опять же в сговоре с заправщиками) и только 10% - целенаправленная "бизнесполитика" хозяев. По моей статистике(приблизительной, я не претендую на точность) порядочных заправок всего около 40%! Если заправщики отказываются набирать хозяина, настаивайте на своем, пригрозите вызвать милицию, которая сама вызовет сюда хозяина.Наверняка, хозяин заправки в разговоре сразу попробует Вас оценить. Закинет удочку со сказками о давлении и коэффициентах газа. Чтоб не говорили, знайте и уверенно ответьте на это: рабочее давление пропановой заправки - 9-12атмосфер, ВСЕ предохранительные клапаны - 16Атмосфер. Этого давления НЕДОСТАТОЧНО для сжатия жидкого газа! Коэффициенты в Вашем случае не имеют к объему никакого отношения. Просто 1л заправленного газа может весить 520гр, а может и 560гр. Вы покупаете газ в ЛИТРАХ не зависимо от его веса. Обязательно выскажите свои сомнения в правильности тарировки (сам термин - тарировка даст понять хозяину, что Вы в курсе ньюансов его бизнеса). Дальше, как правило, находится компромис. Если нет, то предложите хозяину вызывать комитет по защите прав потребителей для того, чтоб он рассудил кто из вас прав...5 Отсекатель Думаю всем известно понятие "отсекатель" - т.е. клапан,который на ГБО при полном баке блокирует процесс налива.Возможно на собственном авто или где-то еще вам приходилось слышать "потрескивание" или "постукивание" или "жужание" клапана в конце заправки.Выяснился вот такой вот факт -когда тарахтит неисправный отсекатель - т.е. происходит его постоянное открытие/закрытие, процесс заправки переходит в импульсный режим вместо постоянного потока газа он то льется,то останавливается на секунду,нагнетая давление, опять продавливает клапан и так по кругу.Так вот - во всех колонках счетчик налива представлен очень сложной турбинкой, которая считает поток. Точность налива с такой турбинкой - +/- 0,01 л. Но когда из-за неисправного грохочушего отсекателя налив то стартует, то останавливается на мгновение инерция турбинки,равная 0,01 умножается на к-во этих щелчков отсекателя,или как их еще назвать хз....В общем получается так, что клиент сам себя наказывает, качая машину под грохот отсекателя, или просто необращая внимания на его неисправность, т.е. "дурит" счетчик колонки не в свою пользу а в нашу.При этом этого абсолютно не нужно,т.к. виновными становиятся заправщикиЗаправщикам дана инструкция предлагать отключать заправку клиентам, когда отсекатель начнет тарахтеть. Клиент может конечно настоять и на дальнейшей заправке, но точность налива будет нарушена.
Barkas Опубліковано 19 Жовтня, 2014 в 17:52 #39 Опубліковано 19 Жовтня, 2014 в 17:52 всім привіт!!!!давайте зробим табличку голосування,таку як в темі про бензин!!! а то прочитавши всю тему,я зрозумів,що ВОГівський газ найкращий....?????сьогодні заправився на Аветрі біля Кромберта , не дуже.....,смердить з труби....,тяга не та... про розхід ще не скажу.
MrVes Опубліковано 19 Жовтня, 2014 в 17:54 #40 Опубліковано 19 Жовтня, 2014 в 17:54 всім привіт!!!!давайте зробим табличку голосування,таку як в темі про бензин!!! а то прочитавши всю тему,я зрозумів,що ВОГівський газ найкращий....?????Пропоную зробити 2 голосування: на найкращий газ та на найгірший.Як на мене, то буде більш інформативно і показово.
LANser Опубліковано 20 Жовтня, 2014 в 07:14 #41 Опубліковано 20 Жовтня, 2014 в 07:14 всім привіт!!!! давайте зробим табличку голосування,таку як в темі про бензин!!! а то прочитавши всю тему,я зрозумів,що ВОГівський газ найкращий....????? Пропоную зробити 2 голосування: на найкращий газ та на найгірший. Як на мене, то буде більш інформативно і показово. Підтримую. п.с. тоді заодно і відредагуйте назву теми .
Hockins Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 15:05 #42 Опубліковано 29 Листопада, 2014 в 15:05 І де голосувалка? Цікаво все ж.
Andreyxxx Опубліковано 30 Листопада, 2014 в 07:27 #43 Опубліковано 30 Листопада, 2014 в 07:27 Трішки не в тему. Стоїть на авто гбо Голандське і інкоои виникають проблеми з перехідником до пістолета. Де можна собі такий купити та вкруити?
vitOK Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 08:58 #44 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 08:58 собі можна такий виточити у токаря. можливо у мене десь по гаражу валяеться, якщо найду - дам для зразка.останнім часом заправляюсь на укрнафті на рованцях. розхід - стабільно 11 літрів. на вогові загалом якість непогана, але часом бувають затьмарення і розхід з 11.5 виростає до 15, тому там стараюсь не заправлятись, доречі заправка на рівненській біля моста торгує восновному воговським газом. на БРсМі розхід десь 11-11.5, але тупувата машина, як на мене.цікаво що на бензині розхід 8.5, і вивести розхід газу хочаби на 10 літрів у мене ну зовсім невиходить. є у мене думка що нас скрізь найо... ну ви зрозуміли
slk35 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 12:38 #45 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 12:38 останнім часом заправляюсь на укрнафті на рованцях. розхід - стабільно 11 літрів. на вогові загалом якість непогана, Аветру спробуй (быля Кромберга). Мені подобається, в порівнянні з Укрнафтою холостий хід стабільніший.
MANJAK11 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 13:00 #46 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 13:00 тут про голосовалку мова йшла, то дайте варіанти відповідей, які потрібно в голосовалку внести, я назви заправок з космосу маю брати ? Чи думаєте мені більше всіх потрібно ? Створіть питання й варіанти відповідей, а я створю по цьому голосовалку
Andreyxxx Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 14:18 #47 Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 14:18 Змінив заправку на БРСм та що на глушець, порівняно з Вог запас ходу 25 км. Це великий плюс.
BanderaLutsk Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 14:27 #48 Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 14:27 Змінив заправку на БРСм та що на глушець, порівняно з Вог запас ходу 25 км. Це великий плюс.А зміниш на АНП або газовик - буде ще краще.
sergkots Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 17:18 #49 Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 17:18 Змінив заправку на БРСм та що на глушець, порівняно з Вог запас ходу 25 км. Це великий плюс.А зміниш на АНП або газовик - буде ще краще.А де АНП та Газовик?
Andreyxxx Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 17:33 #50 Опубліковано 2 Грудня, 2014 в 17:33 Змінив заправку на БРСм та що на глушець, порівняно з Вог запас ходу 25 км. Це великий плюс.А зміниш на АНП або газовик - буде ще краще.А де АНП та Газовик?Також цікавить де ці заправки ???
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.