Перейти до змісту

Регулювання світла фар


NSL

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Знайшов цікаву інструкцію як настроювати фари. Може хтось користувався цією інструкцією, то поділіться враженнями. Якщо можна то надайте схему як і що ложити і куди має падати пучок світла від фар. Дякую.

"Выезжаешь на ровную дорогу или площадку (без уклона и наклона) в темное время суток с ограниченным движением. Нужна палка 2 метра в длину и 5-7 см в ширину и высоту(примерно), рулетка (хотяб на 5 метров) . Ставишь ровно машину по ходу дороги, отмеряешь от бампера 25-30 метров (если на заднем сиденье народ ездит значит 25 м. если нет лучше 30 м.) , ложешь палку по отношению машине ровно. Ее очень хорошо видно.

Далее настраиваешь сначала фару с водительской стороны , так чтоб пучек света падал на середину палки(исключает ослепление встречного водителя) правую настраиваешь ровно по дороге(прямо) . Главное, чтоб плотные пучки света ближнего света обеих фар не переваливали за палку(не путать с отблеском или потоком света). Неоднократно эти настройки проверялись на стенде, отклонений замечено не было.(моргать встречники перестанут, а самому ямы будут виднее, в итоге и дальний свет сфокусируется.

Если нужна помощь, я с удовольствием покажу."

Опубліковано

Палка, рулетка :)

Я вже багато років і на багатьох авто обходжусь без таких сУрйозний стендів :)

Просто потрібно розуміти ЩО ти робиш :)

Початок регулювання схожий: темна пора, рівна порожня дорога... Машину зупиняємо рівно на своїй полосі, тобто як їхали - так і стали. Фари вмикаємо на ближнє світло.

Далі просимо подружку затулити попою праву фару (і нам користь, і їй тепло ;) ), ну чи хоча б завішуємо ганчіркою :) (фару ;) )

Починаємо регулювати ліву фару. Головне, чого ми маємо добитись - її основне світло повинне світити якнайдалі, але при цьому НЕ ПОПАДАТИ в очі водію зустрічного авто. Границя світлової плями добре помітна, коли починаємо рухати фарою.

Отже, ліва фара повинна світити:

- по вертикалі: чим вище (чим далі), але ДО очей уявного водія, котрий знаходився б за 200-300 м. (між телефонними чи електростовпами ~50 м.)

- по горизонталі: ВІД роздільної смуги і вправо.

Тепер переставляєм попу подружки на ліву фару ;) і починаємо регулювати праву

Тут простіше - вона повинна світити вище лівої (а значить і далі лівої) і правіше, тобто повинна добре освітлювати праву частину дороги і УЗБІЧЧЯ! на якому часто зненацька з'являються велосипедисти-камікадзе без світловідбивачів, такі ж вози, "веселі" пішоходи і т.д.

Описувати довше, ніж це зробити :)

Удачі :)

Опубліковано

Ще на сервісі Міцубісі є прилад , пара хвилин і готово . Це на Карпенка-Карого .

Минулого літа там регулював. заплатив 60 грн, а чи вони капот відкривали, то не знаю. Як світили так і світять погано. Гроші взяли, а нічого не зробили. Нікому не раджу туди їхати.

Опубліковано

А хіба на, наприклад, СТО біля МРЕВ за пару рублів фари не регулюють?

А де там є СТО?

Опубліковано

Я регулюю на ДПЗ "Автоцентр+"

вартість 25грн. роботи на 10хвилин. (при клієнтові, можна заглядати що роблять)

їхня приблуда міряє навіть силу потоку світла фари

Опубліковано

88cc7b0f12.jpgimagesrmr.jpg

Цих схем цілком достатньо, щоб самому виставити світло, да і google ніхто невідміняв для допомоги ;)

P.S. Світло ще на Шкоді і ВолиньАвто виставляють...

Опубліковано

Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? :)

А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? :)

Опубліковано

Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? :)

А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? :)

да, а в сучасних машинах стоїть автокоректор- який сам регулює залежно від завантаження авто, відштовхуючись від попередньо виставленого світла...

Опубліковано

Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? :)

А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? :)

да, а в сучасних машинах стоїть автокоректор- який сам регулює залежно від завантаження авто, відштовхуючись від попередньо виставленого світла...

В дешевих моделях цього нема .

Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? :)

А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? :)

Саме так .

Ставиться на 0 коректор і виставляються фари . Потім , коли везеш щось важке --- просто крутиш коректор

Хотіли собі придбати прилад для регулювання , але передумали , бо тоді багато хто робив техогляди і прилади були у них .

Опубліковано

Я регулюю на ДПЗ "Автоцентр+"

вартість 25грн. роботи на 10хвилин. (при клієнтові, можна заглядати що роблять)

їхня приблуда міряє навіть силу потоку світла фари

Дякую, Відрегулював.

Опубліковано

Я собі сам їх відрегулював, в темну пори доби і добре... Зустрічні не блимають. Але одне погано, не знаю чому, але ліва освітлюе добре, тобто і в даль і з боку, а права буквально 20 см в право оствітлюе і все.... Не знаю чи це так має бути ци там шось поломалось, скільки не крутив нічого не міняеться. Машина Опель Аскона.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...