NSL Опубліковано 22 Березня, 2012 в 12:57 Поділитися #1 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 12:57 Знайшов цікаву інструкцію як настроювати фари. Може хтось користувався цією інструкцією, то поділіться враженнями. Якщо можна то надайте схему як і що ложити і куди має падати пучок світла від фар. Дякую."Выезжаешь на ровную дорогу или площадку (без уклона и наклона) в темное время суток с ограниченным движением. Нужна палка 2 метра в длину и 5-7 см в ширину и высоту(примерно), рулетка (хотяб на 5 метров) . Ставишь ровно машину по ходу дороги, отмеряешь от бампера 25-30 метров (если на заднем сиденье народ ездит значит 25 м. если нет лучше 30 м.) , ложешь палку по отношению машине ровно. Ее очень хорошо видно.Далее настраиваешь сначала фару с водительской стороны , так чтоб пучек света падал на середину палки(исключает ослепление встречного водителя) правую настраиваешь ровно по дороге(прямо) . Главное, чтоб плотные пучки света ближнего света обеих фар не переваливали за палку(не путать с отблеском или потоком света). Неоднократно эти настройки проверялись на стенде, отклонений замечено не было.(моргать встречники перестанут, а самому ямы будут виднее, в итоге и дальний свет сфокусируется.Если нужна помощь, я с удовольствием покажу." Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dream Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:10 Поділитися #2 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:10 А хіба на, наприклад, СТО біля МРЕВ за пару рублів фари не регулюють? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:24 Поділитися #3 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:24 Ще на сервісі Міцубісі є прилад , пара хвилин і готово . Це на Карпенка-Карого . Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:47 Поділитися #4 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 13:47 Палка, рулетка Я вже багато років і на багатьох авто обходжусь без таких сУрйозний стендів Просто потрібно розуміти ЩО ти робиш Початок регулювання схожий: темна пора, рівна порожня дорога... Машину зупиняємо рівно на своїй полосі, тобто як їхали - так і стали. Фари вмикаємо на ближнє світло. Далі просимо подружку затулити попою праву фару (і нам користь, і їй тепло ), ну чи хоча б завішуємо ганчіркою (фару ) Починаємо регулювати ліву фару. Головне, чого ми маємо добитись - її основне світло повинне світити якнайдалі, але при цьому НЕ ПОПАДАТИ в очі водію зустрічного авто. Границя світлової плями добре помітна, коли починаємо рухати фарою. Отже, ліва фара повинна світити: - по вертикалі: чим вище (чим далі), але ДО очей уявного водія, котрий знаходився б за 200-300 м. (між телефонними чи електростовпами ~50 м.) - по горизонталі: ВІД роздільної смуги і вправо. Тепер переставляєм попу подружки на ліву фару і починаємо регулювати праву Тут простіше - вона повинна світити вище лівої (а значить і далі лівої) і правіше, тобто повинна добре освітлювати праву частину дороги і УЗБІЧЧЯ! на якому часто зненацька з'являються велосипедисти-камікадзе без світловідбивачів, такі ж вози, "веселі" пішоходи і т.д. Описувати довше, ніж це зробити Удачі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
NSL Опубліковано 23 Березня, 2012 в 06:43 Автор Поділитися #5 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 06:43 Ще на сервісі Міцубісі є прилад , пара хвилин і готово . Це на Карпенка-Карого .Минулого літа там регулював. заплатив 60 грн, а чи вони капот відкривали, то не знаю. Як світили так і світять погано. Гроші взяли, а нічого не зробили. Нікому не раджу туди їхати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
NSL Опубліковано 23 Березня, 2012 в 06:56 Автор Поділитися #6 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 06:56 А хіба на, наприклад, СТО біля МРЕВ за пару рублів фари не регулюють?А де там є СТО? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Marshall Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:04 Поділитися #7 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:04 Я регулюю на ДПЗ "Автоцентр+"вартість 25грн. роботи на 10хвилин. (при клієнтові, можна заглядати що роблять)їхня приблуда міряє навіть силу потоку світла фари Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:15 Поділитися #8 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:15 Цих схем цілком достатньо, щоб самому виставити світло, да і google ніхто невідміняв для допомоги P.S. Світло ще на Шкоді і ВолиньАвто виставляють... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:19 Поділитися #9 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:19 Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:30 Поділитися #10 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:30 Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? да, а в сучасних машинах стоїть автокоректор- який сам регулює залежно від завантаження авто, відштовхуючись від попередньо виставленого світла... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:51 Поділитися #11 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 07:51 Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? да, а в сучасних машинах стоїть автокоректор- який сам регулює залежно від завантаження авто, відштовхуючись від попередньо виставленого світла... В дешевих моделях цього нема . Т.е. рычажок регулировки настройки фар в салоне - это просто возможность опустить их синхронно при загруженном задке? А регуляторы каждой фары находятся где-то возле них? Саме так . Ставиться на 0 коректор і виставляються фари . Потім , коли везеш щось важке --- просто крутиш коректор Хотіли собі придбати прилад для регулювання , але передумали , бо тоді багато хто робив техогляди і прилади були у них . Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dream Опубліковано 23 Березня, 2012 в 08:38 Поділитися #12 Опубліковано 23 Березня, 2012 в 08:38 А де там є СТО? Яма між МРЕВ і салоном Мерседес.Ще регулюють на ВАМСі на Підгаєцькій. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
NSL Опубліковано 26 Березня, 2012 в 10:12 Автор Поділитися #13 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 10:12 Я регулюю на ДПЗ "Автоцентр+"вартість 25грн. роботи на 10хвилин. (при клієнтові, можна заглядати що роблять)їхня приблуда міряє навіть силу потоку світла фариДякую, Відрегулював. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
S30 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 11:54 Поділитися #14 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 11:54 ДПЗ "Автоцентр+"А де саме він розміщений? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BlackFox Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:18 Поділитися #15 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:18 ДПЗ "Автоцентр+" А де саме він розміщений? Мамсурова, 49 т. 76-75-57, 26-16-76 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dream Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:26 Поділитися #16 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:26 ДПЗ "Автоцентр+"А де саме він розміщений?Мамсурова, 49 т. 76-75-57, 26-16-76http://maps.google.com/maps?q=50.715713,+25.320106&num=1&t=h&vpsrc=6&ie=UTF8&ll=50.715785,25.320117&spn=0.002198,0.005681&z=18&iwloc=A Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BlackFox Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:46 Поділитися #17 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 15:46 ДПЗ "Автоцентр+" А де саме він розміщений? Мамсурова, 49 т. 76-75-57, 26-16-76 http://maps.google.c...81&z=18&iwloc=A фото з космосу)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MilitarySE Опубліковано 26 Березня, 2012 в 17:24 Поділитися #18 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 17:24 Я собі сам їх відрегулював, в темну пори доби і добре... Зустрічні не блимають. Але одне погано, не знаю чому, але ліва освітлюе добре, тобто і в даль і з боку, а права буквально 20 см в право оствітлюе і все.... Не знаю чи це так має бути ци там шось поломалось, скільки не крутив нічого не міняеться. Машина Опель Аскона. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.