itax Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:01 #2001 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:01 13 minutes ago, Zheny@ said: геніально! Задати запитання - і самому дати на нього відповідь! Краще так, аніж як ти - ігнорувати питання. То де кажеш, є контролери, багато їх, справляються? Щодо валідаторів: то значить таки не придумали, як поповнювати. Ну ок, ждем новин.
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:01 #2002 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:01 2 хвилин тому, itax сказано: Це мають монитори в кожному тролейбусі повісити? Мабуть коштів таки вистачає тобто, коли вони висіли в автобусах 15-х це тебе не дивувало? А зараз чомусь дивує?
itax Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:03 #2003 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:03 12 minutes ago, Zheny@ said: тобто, коли вони висіли в автобусах 15-х це тебе не дивувало? А зараз чомусь дивує? Ну якщо це ті самі монітори - то вже не так. Якщо нові - то так, дивує "пріоритетність вирішення питань". Ще маєш запитання?
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:03 #2004 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:03 Щойно, itax сказано: Краще так, аніж як ти - ігнорувати питання. перечитай ще раз тему - і в тебе їх не виникне. 1 хвилина тому, itax сказано: То де кажеш, є контролери, багато їх, справляються? Там табличка є вверху (ги-ги) є, звісно. Не багато. Ну і оштрафували на 22 000 грн. Значить справляються?
itax Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:05 #2005 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:05 22 minutes ago, Zheny@ said: Ну і оштрафували на 22 000 грн. Значить справляються? Як думаєш, цей показник (оплачених штрафів) мав би збільшитись чи зменшитись? Що краще?
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:07 #2006 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:07 Щойно, itax сказано: Як думаєш, цей показник (оплачених штрафів) мав би збільшитись чи зменшитись? Що краще? Не потрібно мені підморгувати! Чи ти може гей? Якщо так - тоді ти не за адресою! "зайці" були є і будуть. Нажаль. Те, що такий показник, свідчить про ефективну роботу контролерів, і низький рівень свідомості населення. Те, що він не падає, можна розцінити двояко. Ти як розціниш?
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:12 #2007 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 07:12 12 годин тому, Ukrainec сказано: Я розумію що міське транспортне кп не може бути прибутковим, бо його основне завдання довозити платників податків до місць заробляння цих же податків, але ж воно не повинно бути для них баластом. щоб воно не було баластом, потрібні раби, які будуть працювати цілодобово, практично за їжу. І замість тролейбусів - будуть хліви на колесах. Усі хочуть якісних послуг? А якість не буває халявною! про дріт, що стирчить: це був прикріплений молоток, яким розбивають скло, на випадок аварії. Молоток хтось вкрав. Дріт вкрасти не змогли.
romanc Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:09 #2008 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:09 В Мариуполе одно время была практика контролеров в трамваях и тралях. Набрали молодых людей внушительного вида, и они трусили зайцев, работали бригадами по несколько человек. По их рвению видно работали на проценте, потом участились жалобы на взятки и их убрали.
Ukrainec Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:19 #2009 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:19 1 година тому, Zheny@ сказано: щоб воно не було баластом, потрібні раби, які будуть працювати цілодобово, практично за їжу. І замість тролейбусів - будуть хліви на колесах. Усі хочуть якісних послуг? А якість не буває халявною! про дріт, що стирчить: це був прикріплений молоток, яким розбивають скло, на випадок аварії. Молоток хтось вкрав. Дріт вкрасти не змогли. Раз все так безповоротно погано, то пора нам вішати "замок" на ЛПЕ з написом "дохазяйнувалися"? А то мені як платнику податків трішки жме, що за рахунок тролейбусів я в місті можливо не до отримую інші якісні послуги. 3
TFA Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:35 #2010 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:35 1 час назад, itax сказал: Воу, а це вже цікаво. Це мають монитори в кожному тролейбусі повісити? Вони вже їх пару місяців вішають. Удосужилися тільки на 212-й тролейбус вчепити, де крутиться ролик про Тернопіль.
romanc Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:36 #2011 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:36 15 минут назад, Ukrainec сказал: Раз все так безповоротно погано, то пора нам вішати "замок" на ЛПЕ з написом "дохазяйнувалися"? А то мені як платнику податків трішки жме, що за рахунок тролейбусів я в місті можливо не до отримую інші якісні послуги. Ты еще предложи мерию разогнать)) 1
Ukrainec Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:42 #2012 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:42 Мерія - це вибрана більшісттю установа, а значить лице народу.
CosmoPilot Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:50 #2013 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 08:50 1 час назад, itax сказал: Так що цілком нормальні таймінги, якщо траліком їхати. І так, і не так. Якщо пропустив перший тролейбус, а через невеликий проміжок часу на власні очі бачиш наступний - тоді повезло, шанс доїхати до місця призначення досить високий. Але якщо пропустив і надієшся згідно розкладу побачити тролейбус - ризикуєш вже суттєво більше. Часто буває, що всеодно сідаю в маршрутку, так як тролейбуса згідно розкладу не видно. 1
Wrath Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:14 #2014 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:14 @Zheny@ , інформація надана міською радою, яка, у свою чергу, отримала її від ЛЕП для обґрунтування підвищення вартості проїзду. Тому директор все ж , напевне, здогадується, звідки взяті цифри.) 2
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:22 #2015 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:22 6 хвилин тому, Wrath сказано: інформація надана міською радою, А коли саме? І ким саме? Де підписи і печатки? В мене офіційні документи із печатками і підписами. І в розрахункових листках - зовсім інші суми. Крім того КРУ щойно закінчила перевірку. І хтось думає таке не співпадіння пройшло б повз них? дуже нагадує на якусь заказну хєрь, якої за останню добу було надто багато!
Ukrainec Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:29 #2016 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:29 2 годин тому, Zheny@ сказано: Не потрібно мені підморгувати! Чи ти може гей? Якщо так - тоді ти не за адресою! "зайці" були є і будуть. Нажаль. Те, що такий показник, свідчить про ефективну роботу контролерів, і низький рівень свідомості населення. Те, що він не падає, можна розцінити двояко. Ти як розціниш? Можна розцінювати як хочеш, але мені ситуація виглядає так як і з брудними стінками і звисаючими дротами: комусь байдуже. Якщо мати бажання і реально хотіти вирішити питання, то на ті гроші, що обходиться весь кондукторський і контролерський склад (а реально можна ще зекономити) можна виняйняти фірму яка якраз візьме на себе обов"язки "чавити" зайців, можливо це буде як і описував роман - зі скаргами, але це вже не будуть проблеми ЛПЕ і на фоні конкуренції між такими фірмами можна буде обрати якісну. На жаль питання оплати проїзду, це десяте питання, за яке треба братися. Ну хоча б паралельно. Основна проблема привабливість проїзду, бо ті люди, що віддають перевагу маршруткам якраз в переважній більшості сумлінні платники за нього.
Wrath Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:32 #2017 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:32 12 хвилин тому, Zheny@ сказано: заказну хєрь Жартуєш?) Є файл ворд на 100+ сторінок, є копія відповіді на інформаційний запит за підписом яковлєва. Підходить?) Я цілком розумію, що надані міськраді дані натягувались на тариф 3 грн., однак , вважаю, що штатний розпис так цинічно перебрехувати не стали б... Публікуй з печатками - порівняємо.) 1
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:48 #2018 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:48 11 хвилин тому, Wrath сказано: Публікуй з печатками - порівняємо.) Без згоди директора - не маю права. нажаль. Не уповноважений. А ці цифри, що тобі надали (без печаток і підписів і т.д.) Це лише розрахунок можливих зп. При умові, що перейдемо на інший тип нарахування зп. зараз у нас галузева угода. І вона не прив'язується до мінімалки. Тому і реальні цифри ВЗАГАЛІ не такі. @Ukrainec трандіти - не мішки совати. Я тобі повторюся. Уже були директори, які вважали себе самими розумними, і оптимізували і що тільки не робили - на фіналі. має те, що є. І інакше можна зробити, але ці зміни будуть вкрай незначними.
Гість rl72 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:53 #2019 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:53 29 хвилин тому, Zheny@ сказано: В мене офіційні документи із печатками і підписами. І в розрахункових листках - зовсім інші суми. те, що в розрахункових листках не є фондом заробітної плати
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:54 #2020 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:54 1 хвилина тому, rl72 сказано: те, що в розрахункових листках не є фондом заробітної плати різниці в цифрах - разючі.
Ukrainec Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:55 #2021 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:55 1 хвилина тому, Zheny@ сказано: Без згоди директора - не маю права. нажаль. Не уповноважений. А ці цифри, що тобі надали (без печаток і підписів і т.д.) Це лише розрахунок можливих зп. При умові, що перейдемо на інший тип нарахування зп. зараз у нас галузева угода. І вона не прив'язується до мінімалки. Тому і реальні цифри ВЗАГАЛІ не такі. Женя, так питання не в розмірі ЗП, а в кількості персоналу. 4 хвилин тому, Zheny@ сказано: @Ukrainec трандіти - не мішки совати. Я тобі повторюся. Уже були директори, які вважали себе самими розумними, і оптимізували і що тільки не робили - на фіналі. має те, що є. І інакше можна зробити, але ці зміни будуть вкрай незначними. Були чи не були і хто був я за них не відповідаю. Але озвучені проблеми і потуги для їх вирішення виглядають на даний момент якось не переконливо.
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:59 #2022 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 09:59 Щойно, Ukrainec сказано: Женя, так питання не в розмірі ЗП, а в кількості персоналу. по більшості міст України, де є тролейбуси - +- однакова. Погугли. Хоча б Рівне візьми. У них на сайті інфа викладена чітка. http://troleybusrivne.pp.ua/about.html Ти вважаєш, що штат роздули задля того, щоб отримувати ЗП ? Ні - це необхідність. Чи ти вважаєш, що люди які тут працюють бухгалтерами і економістами дурніші за тебе не усвідомлюють реальної кількості необхідного персоналу?
Zheny@ Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:01 #2023 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:01 5 хвилин тому, Ukrainec сказано: Але озвучені проблеми і потуги для їх вирішення виглядають на даний момент якось не переконливо. то ласкаво посимо! приходь до нас - зробимо тебе "крізіс-менеджером" - будеш виводити підприємство із кризи. А шо ?
Гість rl72 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:03 #2024 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:03 9 хвилин тому, Zheny@ сказано: різниці в цифрах - разючі. Фонд оплати в розмірі 8000 грн. - це в розрахунковому листку "до видачі" 5300 грн. )) а в Рівному інфа за 2015 рік
Ukrainec Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:03 #2025 Опубліковано 26 Квітня, 2017 в 10:03 8 хвилин тому, Zheny@ сказано: по більшості міст України, де є тролейбуси - +- однакова. Погугли. Хоча б Рівне візьми. У них на сайті інфа викладена чітка. http://troleybusrivne.pp.ua/about.html Ти вважаєш, що штат роздули задля того, щоб отримувати ЗП ? Ні - це необхідність. Чи ти вважаєш, що люди які тут працюють бухгалтерами і економістами дурніші за тебе не усвідомлюють реальної кількості необхідного персоналу? Ти сам дав відповідь! А хто там дурніший давай не будемо
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти