Перейти до змісту

Колектори телефонують за борг ІНТЕРНЕТУ


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Користивувався цим інтерент Київстар (білайн) 7місяців, потім просто вийняв кабель, та перейшов на інший провайдер. Сьогодні позвонили з киівського номера (044), робо-голо:с каже що вас заборгованність, щось там про колекторський відділ типу вами займається цей відділ, голос мовляв передзвоніть за якимось номером, я не встиг записати...

ХТО З ЦИМ СТИКАВСЯ? і взагалі, що це за фігня така? ДОГОВІР ніякий не підписував, тільки заявку на виконання робіт.

Нарив ФОРУМ: де настуна ситуація http://zvonki.octo.net/number.aspx/0443934123/2#p363834446405881917

Опубліковано

У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового припинення чи обмеження надання Послуг не поповнив свій особовий рахунок. У такому випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента.

Опубліковано

Ого..І до цього дійшли шахраї. Так як провайдер досить поширений на теренах України то майже не прогадаєш при дзвінку на випадковий номер. Ігнор. Передзвонити в КС і повідомити про телефон звідки дзвонили ітп. Цей телефон нагуглився і в інших оборудках

Опубліковано

Це зветься - договір-афера-оферта. Почитай в неті. Потрібно було його розірвати (юридично). Я саме так і робив. Їхав на офіс КС (на Л.Українки, біля Швейка). Писав заяву. Платив, всі борги. І мені його відключили.

ТС - не правий. А КС - має повне право. Ви ж підписали "Акт виконаних робіт"? Це і є підписанням цього самого вищеописаного договору. Ось така фєгня.

Опубліковано

теж був дзвінок

просто проігнорив )

користувався інтернетом коли ще був Білайн

потім перестав

це було десь за пів року до зліття компаній

тепер якщо і хоче КС щось там замутити хай поцілує мене в сраку )

з КС ніяких договорів я не підписував і іхні права по передачам там повноважень мене не харять взагалі

хай білінг свій замутять норм а не людей наопують що бла бла перевищено ліміт і в такому дусі.

да і до речі ) мб прочитає автор шедевру записаного на "авторобота", Ви хоч би диктора вже якого найняли якщо так розмахнутись забажали.

спершу як почув чуть під стіл не впав, дикція як в обкурка якогось

Опубліковано
потім просто вийняв кабель, та перейшов на інший провайдер

Совкова логіка...Ну нічого, заплатите все що вам нарахували - порозумнішаєте))

це було десь за пів року до зліття компаній тепер якщо і хоче КС щось там замутити хай поцілує мене в сраку

Злиття не значить банкрутство та анулювання фірми. Всі зобовязання, борги та клієнти перейшли до КС.

Опубліковано

Підключав КС на двох адресах, удома і в батьків. Так підключаючи КС в батьків, знаючи про договір "афера", підписав акт вигаданим підписом. При небажанні користуватись відріжу біля ящика кабель і слідів конекту до моєї квартири не залишиться.

В отвір під кабель також заведений дріт заземлення на щиток, так що навіть з такого погляду не підкопаєшся!

Але поки що послугамивід КС я задоволений! Підстав відключатись не маю!

Опубліковано

в договорі нема пунктів про передачу інформації третім особам ) в нашому випадку коллекторам

тим паче в договорі нема ( ну в моєму випадку коли був договір з Білайн) про обовьязкову абонплату і тп

було - є гроші на рахунку тобі включають, і навпаки нема - сидиш і куриш

звідси питання - де борг взявся? тому і проігнорив

Опубліковано

в договорі нема пунктів про передачу інформації третім особам ) в нашому випадку коллекторам

Ось це реальний спосіб потягатись юридично, але це при умові, що колектори не є відділом КС й у вас є гроші на нормального адвоката...

звідси питання - де борг взявся?

Треба курити договір, якщо він у вас є. У випадку топікстартера все складніше.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Попробуй передзвонити на 044 5854356 саме ця колекторська контора займається заборгованістю, і дізнатись відповідну інформацію. Надіюсь ти поділишся.

Опубліковано

Також відключився від КС (вийняв штекер :)). Тепер також телефонують з номера 044 3934125. Забив на них. Якщо Привату з його колекторами не вдалося вибити в мене 4 чи 5 тисяч успадкованого боргу, то з цими жевжиками ще легше впоратися буде, так спішили набратися побільше клієнтів, що йшли на всякі порушення.

В мене й боргу бути не може, бо скінчилися гроші на рахунку і я більше їхнім нетом не користувався та й в борг мене в нет ніколи не пускало, хоча всі казали, що місяць в борг можна.

Хай смокчуть дзвонять :)

Опубліковано

Я тоже нихрена не понял. КС - что, даёт инет в долг? Откуда взялся долг.

В знайомих неодноразово бачив мінусові рахунки, а в мене вирубало нет першого числа місяця навіть якщо на рахунку було 69 гривень, при тарифі 70. Коли був на Білайні то плата знімалася поденно, а КС брав відразу на місяць вперед. Але ті знайомі всі підключалися до КС, а я був емігрант з Білайну.

Опубліковано

Ну у ДГ, тоже платишь как говорится по-факту на месяц вперёд - и в минус залезть невозможно (и это правильно). Не хватает денег на счету - сиди кури :) . Ну а у КС - получается странный биллинг, одних опускает в минус, а другим за недостачей 1гривни блокирует.

Опубліковано

Якось до нас ще поблажливіше ставляться просто дзвінки, в пості ссилку на який дав ТС люди жаліються на серйозні погрози, але все таки вихід ігнору ніхто не відміняв, та і номери в них уже стабільні одні і тіж (044) 393-41 23(20,21,22), вихід один ні в якому разі не платити за видуманий (та "+" комісію) борг, і тупо слати їх в місце їх появи!

P.S.:Якщо наболіло і сильно дістали, набираємо 044 5854356 і згадуємо матюки з життя...

Опубліковано

Стан особового рахунку

Особовий рахунок: Статус особового рахунка: Діючий Поточний баланс: -48.62 грн. Поріг відключення: -70.0 грн.

і нічьо, працює :)

Ви ж підписали "Акт виконаних робіт"? Це і є підписанням цього самого вищеописаного договору

а акт виконаних робіт, аж ніяк не можна вважати договором... чи я не правий ? юристи, анука підкажіть :)

Опубліковано

Fantom, Ви читали те, що я писав вище? Мабуть ні..

Я писав про "оферту".

Офе́рта Може мати письмову або усну форму. Оферта вважається прийнятою після її акцепту..
Акце́пт (лат. acceptus — прийнятий) — згода на оплату або гарантування оплати документів.

Ви підписалися під згодою, що Вам інтернет провели - вперед! Усно повідомили, що будете вчасно сплачувати рахунки?

Опубліковано
Я писав про "оферту".

та я читав, і на сайті КС про цю їх "Оферту", я можливо не так спитав, просто всі домовленості КС з нами уклав усно, то чого для того щоб розірвати "неіснуючий договір" потрібно до них їхати ?? не у всіх є час для цього наприклад, чому не можна просто відмовитись від послуги, не платиш, всьо :). Ясно що, коли КС дає нет в борг, то абонент має сплатити цю суму.

Та і раз такі пироги з усними домовленностями, то було б добре через систему "Мій київстар" відключатись від них :)

А ще мене кумарить їхній прикол: при переїзді на іншу квартиру, я маю заново замовити послугу підключення, і новий договір "підписати", а старий розірвати... невже не можна використовувати старий тариф з логіном при переїзді ? (заново пройти авторизацію тільки і всьо ? чи то такий прикол DHCP ?)

Опубліковано

Fantom, щоб краще зрозуміти що таке "Оферта" скажу так: правила Борди це також свого роду Оферта, тобто умовою реєстрації на ресурсі є твоя згода виконувати спільні для всіх Правила (ставиш "галочку" у відповідному місці). При цьому я тобі можу наобіцяти що ти матимеш право флеймити, посилати модерів і тп, але мої обіцянки залишаються лише обіцянками - вони ніякої сили порівняно з Офертою не мають.

Отож з ким ти там усно домовлявся - тому і пред"являй претензії що тебе дезінформували, здогадуюсь що це були представники підрядника які не в праві щось обіцяти від імені КС.

Опубліковано

А ще мене кумарить їхній прикол: при переїзді на іншу квартиру, я маю заново замовити послугу підключення, і новий договір "підписати", а старий розірвати... невже не можна використовувати старий тариф з логіном при переїзді ? (заново пройти авторизацію тільки і всьо ? чи то такий прикол DHCP ?)

Личный счёт привязывается к адресу при регистрации(ТКД, порт, ГПО!!!). Изменять адрес проживания, на данный момент нельзя. Потому и требуют закрытия договора при переезде.

Также при обращении в СС с жалобой на не работающий инет, ремонтников отправят по адресу регистрации ЛС, а не фактическому адресу проживания(по процедуре).

Надеюсь, что в скором будущем это поправят.

Опубліковано

marikv, то ще й про аферу оферту детальніше і про юридичну силу.

1.5. Послуги надаються Абоненту на підставі Договору, який укладається між Абонентом та Оператором шляхом вчинення сторонами дій, що свідчать про згоду дотримуватися оприлюднених Правил. Діями, що свідчать про згоду дотримуватися Правил, є підтвердження такої згоди Абонентом у системі «Мій Київстар» або початок фактичного користування Абонентом Послугами.

1.7. Умови Правил визначаються Оператором самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України. Правила можуть бути змінені Оператором з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Корпоративному Інтернет-сайті та у друкованих засобах масової інформації. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Правил, такий Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним у п.8.2 цих Правил, у тижневий термін з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни у Правилах. Не розірвання Абонентом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними змінами до Правил.

3.2.3. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цими Правилами. У разі якщо Оператор не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги.

9.2. Суперечності між сторонами розглядаються судом у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Ответы на все вопросы http://oferta.kyivstar.ua/

Опубліковано
У разі якщо Оператор не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги.

То шо лікар прописав :)

Опубліковано

До мене звонила "дєвушка",повідомила що на рахунку борг 80грн.Я прямо сказав що нічого платити не буду і що коли підключався то ще був білайн і мінусів не було,а то що зайшло в мінус я не просив.Сказала "добре,це ваше право".

Через місяць позвонили,сказали "ви не користуєтесь інетом 3 місяця,будете завтра відключені від ящика".

С тих пір пройшло пів року.Підключив Аирбитс.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...