Перейти до змісту

Реконструкція просп. Волі


Atarax

Рекомендовані повідомлення

Ахтунг панове.

Дійшла до мене інфа, що зараз розробляється чи вже затверджується проект реконструкції просп. Волі в який входить заміна дорожнього полотна, заміна підземних комунікацій і інженерних мереж, зрізання першої лінії зелених насаджень, перенесення стовпів і опор і відповідно розширення проїжджої частини від 4-ї школи до Київського майдану.

Думаю, дуже доречно було б накатати звернення до міської чи обл. ради з проханням чи вимогою створення велодоріжки на новому просп. Волі. Саме зараз, якщо проект ще не затверджений, і роботи ще не почались, це було б доречно. Після початку ведення робіт буде пізно. Звернення від АВЛ розуміється.

Хто що думає з цього приводу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лист отакого змісту був зареєстрований у виконкомі міської ради на минулому тижні.

post-2316-0-30233100-1327410318_thumb.jp

post-2316-0-08445300-1327410354_thumb.jp

Попередній термін проведення круглого столу - 30 січня.

Коли точно погодимо дату і учасників від влади (сьогодні - завтра) я напишу на фб в групі АВЛ оголошення і матеріали з пропонованою схемою... для обговорення.

А чи встигнем по проспекту Волі? х.з. Спробую завтра поцікавитись. Якщо питання ще буде відкрите, на круглому столі можна буде його "обсмоктати". Лист накалякати, то не штука, головне - щоб політична підтримка була від людей, які щось там вирішують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лист отакого змісту був зареєстрований у виконкомі міської ради на минулому тижні.

Попередній термін проведення круглого столу - 30 січня.

Коли точно погодимо дату і учасників від влади (сьогодні - завтра) я напишу на фб в групі АВЛ оголошення і матеріали з пропонованою схемою... для обговорення.

Оу, супер. Дай лінк на групу авл в фейсбуку, або закинь мене туди

А чи встигнем по проспекту Волі? х.з. Спробую завтра поцікавитись. Якщо питання ще буде відкрите, на круглому столі можна буде його "обсмоктати". Лист накалякати, то не штука, головне - щоб політична підтримка була від людей, які щось там вирішують.

Ясне діло, що без політ. підтримки ніх не буде, але треба ж з чогось починати.

Діло в тому, що після реконструкції ніхто там вже не дасть добро прокласти велодоріжку і кошти на це не виділить. Будуть мотивувати це тим, що це не було включено в проект, і за розрахунками, велодоріжка тут не передбачена.

Мене взагалі обурило те, що першу лінію дерев будуть вирізати. Скоро в місті взагалі дерев буде раз два три і всьо, одна бруківка і два квадрата клумби. Було одне з найзеленіших і найчистіших - стане одним з найсіріших і найбрудніших скоро

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, що будуть робити з будинком у вигляді букви "Г" по Волі, 20 (50.745906,25.334915)? В нього і вперлося минуле розширення проїзджої частини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, що будуть робити з будинком у вигляді букви "Г" по Волі, 20 (50.745906,25.334915)? В нього і вперлося минуле розширення проїзджої частини.

Імхо звичайно, але ніфіга там не треба робити. Обмежити рух приватного автотранспорту, акцент зробити на громадському транспорті, пішохідній зоні і велодоріжках. А для автотранспорту розширювати треба глушець, який зовсім поруч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, що будуть робити з будинком у вигляді букви "Г" по Волі, 20 (50.745906,25.334915)? В нього і вперлося минуле розширення проїзджої частини.

Нічого! Біля того будинку пішохідна зона буде 1,5 метра. Будинок зносити ніхто не буде))

druid, підтримую. центр і без того загазований. А перекинувши приватний транспорт на Глушець по Волі буде легше. До того ж, Глушець вся в деревах, а як відомо ще зі школи, процес фотосинтезу ніхто не відміняв. Але 100% впевнений, що так ніхто не зробить, оскільки, по Волі купа фірм і підприємств до яких багато дістаються на приватному транспорті а не громадському. Хай хоча б велодоріжку прокладуть, там для цього є всі можливості.

п.с.: на крайняк, на фарбу для розмітки я думаю велосипедисти скинуться, або спонсор знайдеться, якщо в наших дЕПУТАТІВ рука не підніметься виділи на це пару тисяч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого! Біля того будинку пішохідна зона буде 1,5 метра.

А чи не здається тобі що 1,5 м це вже зовсім мало, як для центру взагалі, так і для центрального проспекту зокрема. Ну просто пшик. А який вигляд це матиме... :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого! Біля того будинку пішохідна зона буде 1,5 метра.

А чи не здається тобі що 1,5 м це вже зовсім мало, як для центру взагалі, так і для центрального проспекту зокрема. Ну просто пшик. А який вигляд це матиме... :0159:

Здається звичайно. За що купив за те і продаю. Почнуть реконструкцію - дасться знати. Будинок зносити точно не будуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Назва теми підходяща для новини, а от розділ?????

Рух проспектом Волі незабаром буде одностороннім.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Назва теми підходяща для новини, а от розділ?????

Раздел именно тот, в котором прочитают те, кому оно нужно ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Проспект Волі цьогоріч не ремонтуватимуть,

Запланована реконструкція проспекту Волі перенесена на невизначений термін.

Про це Луцький міський голова Микола Романюк розповів 27 лютого під час засідання постійної комісії міськради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.

У ході обговорення звіту міського голови депутати ставили йому запитання. Зокрема, обранець міської громади Антон Сосновський поцікавився у Миколи Романюка щодо доцільності запланованого ремонту проспекту Волі. Мовляв, у місті є багато нагальніших проблем, ніж ремонт центральної вулиці.

За інформацією Сосновського, на реконструкцію піде приблизно 10 мільйонів гривень. «Чи вважаєте ви це нагальною потребою?» ‒ поцікавився Сосновський.

Міський голова відповів, що реконструкцію проспекту таки перенесуть. «Я так думаю, що ми його в цьому році робити не будемо», ‒ заявив мер. Мовляв, закладені гроші витратять на ремонт інших вулиць.

«Раніше я був переконаний в тому, що все-таки треба робити. Тому що багато є питань, які повʼязані із організацією транспорту, безпеки життя, просто пішоходів. Тому що на проспекті Волі на сьогодні немає жодного тротуару. Але десь тиждень тому я схилився до того, що в цьому році ми його не робитимемо», ‒ сказав Микола Романюк.

Нагадаємо, про плани щодо реконструкції проспекту ще у жовтні розповідав голова облдержадміністрації Борис Клімчук. А три тижні тому міська рада детально розповіла про задуми ремонту.

Ггг, вот такая да вот х-ня ©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічьо нічьо, якраз нормально встигнемо зміни до проекту внести.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Чергове зрушення?

Міський голова нагадав про уже готовий проект реконструкції усієї довжини проспекту, його розширення до 15 м, який поки що відтермінований. Проте частково втілювати його у життя розпочнуть уже у червні, кошторис орієнтовно складає 900 тис. грн. Тротуари від вулиці Шопена до вулиці Чехова планують вимостити бруківкою та впорядкувати зелені насадження з правого боку (від філармонії). Микола Романюк дав завдання доробити цей проект та передбачити у ньому висадку якомога більшої кількості декоративних дерев.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Проектна документація щодо реконструкції проспекту Волі від вулиці Шопена до вулиці Вавілова ‒ на стадії завершення.

Про це розповів начальник управління архітектури та містобудування Луцької міськради Юрій Казмірук.

За словами головного архітектора міста, у Луцьку зростає насиченість транспортом. Мовляв, на 213 тисяч мешканців Луцька – 65 тисяч зареєстрованих автомобілів. «Навантаженість на вулиці, на дороги однозначно зросла. Відповідно і час диктує норми і підходи до облаштування об’єктами дорожньої інфраструктури», ‒ додав Казмірук.

Тож, він зазначив, що зараз виконавчий комітет Луцької міськради виступив з ініціативою і є замовником проекту щодо реконструкції проспекту Волі від вулиці Шопена до вулиці Вавілова. Мовляв, проектна документація уже на стадії завершення. А вже згодом почнуть робити і частину дороги від вулиці Вавілова до Київського майдану.

Головний архітектор міста пояснив це тим, що ширина проїжджої частини біля вулиці Шопена становить 15,5 метра, а біля Київського майдану – 10,5 метра. «Ця дорога нерівномірну має ширину по всій своїй протяжності. І, враховуючи зрослу пропускну спроможність автомобілів, виникла така потреба», ‒ додав він.

«Я думаю, що на наступний рік робота буде започаткована», ‒ резюмував Казмірук.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

З чату на ВП з Миколою Романюком http://www.volynpost.com/conference/21-chat-z-mykoloyu-romanyukom

volodymyr.yarosh Щороку більше і більше лучан пересідає на велосипеди, і було би ще більше, якби була розвинена велосипедна інфраструктура. Адже велосипед - це користь і для зроров'я, і для довкілля. Чи планується розвиток у Луцьку в цьому напрямку, зокрема облаштування велодоріжок та парковок?

Я за розвиток вело інфраструктури в місті. Вивчали досвід інших міст, зокрема і за кордоном. І це можна зробити, і ми зробимо в Луцьку. Я впевнений, що лучани у цьому році побачать перші велодоріжки. Спробуємо зробити проспект Волі, Відродження, Глушець.

А щодо вело стоянок, то перша уже є – біля міської ради. І велостоянки ми будемо облаштовувати. І на розвиток велоспорту у міському бюджеті передбачені кошти – 30 тисяч гривень.

А щодо вело стоянок, то перша уже є – біля міської ради.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не фанат велоспорту, але вважаю, що 30 тисяч гривень з міського бюджету - це мізер, якщо з них щось і дійде. А велостоянка біля міської ради Вам зручна ? Певно ні, та й для кого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А щодо вело стоянок, то перша уже є – біля міської ради.

Це отих пару труб, кажись жовтого кольору, схованих за сходами?

Браво!

Я також не фанат велоспорту, але шкода фанатів. Обманюють Вас, народ. Тут автодороги як в Сталінграді після бомбування, не думали вони про велостоянки до пакращєння, той і зараз не будуть перейматись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А щодо вело стоянок, то перша уже є – біля міської ради.

Це отих пару труб, кажись жовтого кольору, схованих за сходами?

Браво!

Я також не фанат велоспорту, але шкода фанатів. Обманюють Вас, народ. Тут автодороги як в Сталінграді після бомбування, не думали вони про велостоянки до пакращєння, той і зараз не будуть перейматись.

Паркінг)))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Щоб давати оцінку дій влади стосовно розвитку велоінфраструктури, треба спочатку зрозуміти, що "велоспорт" не має до цього ніякого відношення.

2. Щоб роздумувати на тему, чи обманюють когось чи ні, треба хоча б один раз спробувати. І да, кажись вона червона.

А тепер по темі:

- кулуари кажуть, що в цьому році велодоріжок не буде, так як і реконструкції проспекту Волі. Хіба десь розмітку намалюють.

- велостоянок кілька десятків може зявитись. В тому числі біль кількох корпусів університеті. До кінця весни видно буде.

З.І. Особисто я проти реконструкції проспекту Волі навіть, якщо там запроектують велосипедні доріжки.

З.З.І. Хто ще із активістів, які бачили велосипед на відстані витягнутої руки і в яких слово велоінфраструктура відноситься до категорії "невиговарюваємих", хоче поумнічати на популярну зараз тему?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...