m2xxx Опубліковано 29 Квітня, 2015 в 23:49 Автор #201 Опубліковано 29 Квітня, 2015 в 23:49 tRaceR_275 Рама: Intese Tracer t275, L, RAW Аморт: Cane Creak Double Darrel Inline Вилка: Manitou Mattoc Рульова: Hope Зажим підсиділки: Hope Руль: Easton Haven (710 mm) Винос: Hope (65 mm) Гріпси: Race Face Halfnelson Підсиділка: KS LEV Сідло: Fizik Gobi XM Wheelset: Spank Oozy trail295 Покришки: Schwalbe Hans Dampf (перед); Schwalbe Rock Razor (зад) Манетка: Sram X9 Переклюк зад: Sram X9 Type 2 (ролики Hope Jockey Wheels) Касета: Shimano ХТ CS-M771-10 11-36 з розширювачем на 42 зуба Система: Race Face Turbine Cinch Цеп: Campagnolo Record Ротори: Hope (183/183) Гальма: Hope Tech M4 Evo Педалі: Shimano XT PD-M785 Trail Вага +- лишилась та ж сама, 13.3 з педалями і 12,85 без. В колесах поки стоять камери. Треба обзавестись тюблескітом і буде квітка ...
odna Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 11:17 #202 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 11:17 п'ять з половиною годин пішло на встановлення колес? Єто рєкорд
m2xxx Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 11:54 Автор #203 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 11:54 Поставити камери, вдіти покришки, вдути ... надути камери, прикрутити ротори, поставити колеса, повтикати на байк, поноситись на емоціях по хаті, виставити налаштувати заднє гальмо, виставити налаштувати переднє гальмо, переднє просто не стало (ротор то 183, а не 180 під який розрахований постмаунт), пошукати потрібні шайби, виставити переднє гальмо ше раз, перевірити гальма катаючись з кімнати в кімнату, ще раз повтикати на байк, спакувати всі речі, що вожу на роботу (і цеп) в рюкзак, накачати задній аморт до потрібно сегу з рюкзаком на спині, настроїти аморт, надути налаштувати вилку, пожмакати підвіску, по пару раз повдувати та поспускати по пару ПСІ то з вилки то з аморта, змастити цеп, повтикати на байк, підклеїти антигравійкою місця де тертимуться рубашки, вдіти цеп та налаштувати переклюку, збризнути ноги та шток підсиділки силіконкою, перевірити затяжку всіх болтів ... ну вроді все ... побажати байку "добраніч" ... Як бачиш я знаю толк в збоченнях тому як провести вечір =)))
Miro Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:00 #204 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:00 І хто після вищеописаного скаже, що велосипедисти - то не маніяки?
Гість rl72 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:36 #205 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:36 І хто після вищеописаного скаже, що велосипедисти - то не маніяки? Обід. Переріз ободу - не класична трапеція. таки дійсно маніяк... порізати обода, щоб продемонструвати борді їх переріз
TreNeR Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:39 #206 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 12:39 Дуже гарно виглядає. Мені тільки троха ріже око сідушка. Не знаю чим, але якось не вписується в загальний вигляд. І ще, спробуй знайти манетку на льва нового зразка, чи щось подібне
sanbOK Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 13:24 #207 Опубліковано 30 Квітня, 2015 в 13:24 ........ повтикати на байк, поноситись на емоціях по хаті ........ повтикати на байк ..... Думаю ось це зайняло найбільше часу
m2xxx Опубліковано 1 Травня, 2015 в 12:48 Автор #208 Опубліковано 1 Травня, 2015 в 12:48 Думаю ось це зайняло найбільше часуА от і ні ... Найдовше часу зайняло виставлення гальм та налаштування підвіски. Я і досі її підлаштовую. Мені тільки троха ріже око сідушка. Не знаю чим, але якось не вписується в загальний вигляд. І ще, спробуй знайти манетку на льва нового зразкаМіняти манетку не буду, то задротство не суттєво, я вже до цієї звик. За ті ж кошти я тюблескіт придбаю, який мені зараз більш потрібний. Хоча згоден, ця манетка, напевно, зручніша за мою. Але не хочу переучуватись.А сідушка в мене вже ремонтована (рівняв рейки). Я вже її продавати не буду. Докатаю до останнього, а тоді мінятиму. І наступна сідушка в мене вже точно не буде Фізік. Хоч вони і, порівняно, легенькі але сильно light duty.
Shkoder Опубліковано 1 Травня, 2015 в 13:34 #209 Опубліковано 1 Травня, 2015 в 13:34 А от і ні ... Найдовше часу зайняло виставлення гальм та налаштування підвіски. Я і досі її підлаштовую. знайома штука. витрачаєш години, щоб налаштувати підвіску в майстерні/гаражі/вдома, щоб потім виїхати та зрозуміти, що "синтетичні" налаштунки не мають нічого спільного з реальним трейлом
Miro Опубліковано 7 Травня, 2015 в 23:24 #210 Опубліковано 7 Травня, 2015 в 23:24 А сідушка в мене вже ремонтована (рівняв рейки)...І наступна сідушка в мене вже точно не буде Фізік. Хоч вони і, порівняно, легенькі але сильно light duty.В Карпатах погнув? А взагалі, як враження від Фізіка? Як вони по зручності, скільки на ній відкатав?
m2xxx Опубліковано 10 Травня, 2015 в 14:30 Автор #211 Опубліковано 10 Травня, 2015 в 14:30 Ні. Погнув не в Карпатах, а в ПЛ. Погнув так, що рейки лишились на підсиділці окремо, а верх відвалився окремо. Додому їхав стоячи Потім акуратно тісками рівняв рейки та надівав верх на них (ще та була морока). Честь і хвала інженерам та матеріалознавцям Фізік, що пустотілі рейки (з їхнього матеріалу Кіум) не лопнули, а цілком могли... Взагалі сідушка - то дуже індивідуальне і тому вважаю, що подальші мої думки не можна узагальнювати і застосовувати "до всіх і до всього"... Отож ... Враження від Фізика - хороші. Якісні сідла, але трохи переоцінені. Достатньо зручні в більшості випадків, але є декілька мінусів (то все звичайно ж суб'єктивно). Просто можна за менші кошти взяти сідло яке служитиме стільки ж довго в тих самих умовах і задовільнятиме вже повністю. Для мене ширина 130 мм тріііішечки, але вузькувата, хоча то не критично. А от те, що в них досить вузькі та жорсткі "носи" у сідушках, то факт. Не зручно зміщуватись вперед на апхілах. Хоч і Фізік одні з найлегших сідел на ринку, але в дешевших моделях верх не так довго бігає як хотілося б, порівняно швидко протирається та втрачає вигляд. Треба вибирати з дорожчих моделей. І, вроді, можна було б взяти Фізік Аліанте, яке і 142 мм вширину і має ширший ніс, але воно має занадто високий підйом ззаду. Обчем не можу я в їхньому модельному ряду підібрати щось для себе для наступного сідла.
m2xxx Опубліковано 26 Березня, 2016 в 02:05 Автор #212 Опубліковано 26 Березня, 2016 в 02:05 Пройшов майже рік користування байком. Він проїхав багато Волинню та 2 походи Карпатами. Хотів написати пару слів, так зване long term rewiev... Рама: Довольний як слон... Рама досить низька. Каретка відчутно нижче і взагалі весь байк відчувається нижчим за попередній. Від того набагато стабільніший і тепер тиснути на гальма на спусках взагалі не хочеться. Валити на ньому вниз стало на порядок краще, то взагалі інший рівень. Але довелось вже на 2-му дні першого походу правильно піднімати, опускати шатуни, надалі дуже швидко до цього звик. Крутиться ж вверх він, як і старий, однаково добре, завдяки конструкції підвіски і тому, що вага велосипеда лишилась така ж сама.. Байк також став і трохи довшим. Захотілось коротшого виноса та трохи ширшого керма. ТО показало живі і плавні ендурні підшипники і відсутність сколів фарби. Хоча під рубашкою почався зворотній ефект, рама стала глянцева. Взагалі нова геометрія і сама рама мені сподобалась набагато більше за попередню, тепер можу сміло вважати, що мені пощастило, що попередня лопнула. Все ж один мінус в ній є... А саме грязевий зазор у верхній частині заднього трикутника де вварене додаткове ребро жорсткості. Покриша 2,35 найбільша, що можна туди впихнути і в саме ребро, хоч рідко, але залітали маленькі камінці. Аморт. Фокс РП23 і близко не стояв ... Хто хоче купувати аморт і хоче Фокс, краще трошки підзбирати і взяти цей. Зовсім інший рівень роботи задньої підвіски. Таке враження, що аморт все знає сам і знає на 5. "Підйомна переключалка" теж набагато краще працює ніж в класичних амортах. Виїжджаючи вверх, скажімо, на корінь він не затикається так як з заваленою низькошвидкісною компресією, а обійгрує його і зразу ж зупиняється. Багато людей жаліється, що його важко налаштовувати через велику кількість налаштувань. На оф. сайті є велика база даних з готовими налаштуваннями для різноманітних велосипедів. Мені вона і підійшла, я лише трохи змінив її в настройці високошвидкісної компресії. Аморт дуже лінійний, мені навіть трохи залінійний. До нового сезону треба буде його трошки "протюнити". Вилка. Теж себе показала якнайкраще. На порядок жорсткіша за Фоксу, не флексує і не "гуляє" під вагою на різких спусках. На високих швидкостях відпрацьовує теж на порядок краще (правило" швидше їдеш - менше ям" до неї повністю застосовне). Як працювала в момент як дістав її з коробки, так працювала і до нині. На морозі трохи дубіє. Навідміну від Фокси має відчуття "бездонного ходу" (в старої Фокси дуже швидко провалювалась середня частина ходу). І взагалі можливості щодо налаштування роботи вилки набагато більші. Попервах довелось в них покопатись та підбирати різні режими роботи. Вилка на 200% варта свого ... хоча і в ній є ложечка дьогтю. Грязевий зазор між горилою і 2,35 покришкою міг би бути більший. І ще ... на малих і середніх швидкостях дрібні нерівності (як от тріщини в асфальті чи напливи на ньому) вона відпрацьовує гірше за стару Фоксу, хоч і не суттєво. Впринципі, це вилка не для цього і це нормально. Краще так, ніж вилка складатиметься в горах на спуску ... Але компанія Маніту не сидить на місці і дає можливість "протюнити" вилку і позбавити її цієї вади, а навіть більше ... Тож я потестю день-два вилку і покажу її "вскритіє" і пошуки славнозвісної стружки. Колеса. Спрочатку про розмір. Переваги більшого розміру мені все ж було відчутно, але тільки на підйомах. Більше колесо менше "затикається". На спусках переваг майже не відчутно, на великих швидкостях все з'їдає підвіска і байк трохи менше кидає на каміннях. Також спочатку привикав брати чуть більші віражі при об'їзді ям та перешкод. Задньому колесу не висачало радіусу повороту і воно трохи та й в'їжджало в яму. До цього дуже швидко звикається та враховується, до того ж думаю, що проблема нівелюється з коротшим виносом та довшим кермом. Тепер про самі колеса. Спанк рулить! Жорсткий вілсет, без поломаних спиць, з свіженькими, плавними, не потребуючими ТО втулками готовий до нового сезону. Причому, безкамерно я його випробовував і з 18 - 16 ПСІ в покришках і їх не зривало коли закладаєш різко в поворот. Порівняно легко на колесах ставляться "відмітини" від летячого з-під них каміння. Але колеса чорні, а чорного лаку для нігтів на ринку валом. =) Гума. Ханс Дампф хороша чіпка гума для передка. На зад, можливо, і не піде зважаючи на злий протектор. (Хоча на EWS її ставлять на зад теж, а на перед дх-шну Magic Marry) Люди кажуть, що новий Нобік трохи краще котитиме, але Ханс Дампф має кращий захист. А от від Рок Рейзер я лишився вражений. Довго думав чи брати її взагалі і не прогадав. Дуже класно котить! А бокові великі зуби чіпляються за все що їм попадається на шляху в поворотах. (Хоча люд скаржиться, що в декого вона часто пробивається. В мене ніразу.) Поки я думаю, що то краща покришка даного класу на зад. Про все решту я писав раніше, але хочу згадати про ще одну річ. Ролики. Я вперше поміняв ролики Hope Jockey Wheel. І не тому, що вони заклинили чи пром зносився. А тому що в деяких місцях вони вже мало наскрізь не протерлись. Два нижні ролика, старий зліва, новий справа. Якщо врахувати, що використовую я їх з 25.03.2013 і зимою і літом і в горах, а старі досі крутяться як нові, то досить непоганий результат роботи. На новий сезон заплановано пару мініатюрних змін ... але то з часом ...
m2xxx Опубліковано 10 Травня, 2016 в 23:04 Автор #213 Опубліковано 10 Травня, 2016 в 23:04 Після декількох тестів "тюнованої" підвіски тут, та тесту в 3-ох денному поході гірками львівщини напишу пару слів... Аморт. Як я вже писав він мені виявився занадто лінійним. Тому я вирішив добавити в банку проставку зменшивши об'єм. Купив набір з 2-ох проставок, як виявилось, все геніальне - просто. Це 2 резинки, які можна підрізати як тобі подобається і вдівати під банку. Щоб зняти / вдіти банку та поставити проставку на багатьох байках навіть не треба знімати аморт з рами: зняв кільце, стягнув банку, всунув резинку, натягнув банку, поставив кільце ... Як результат трохи збільшив ВШК, зменшив тиск в аморті (під себе груженого в похід раніше вдував в аморт 275 псі - тепер 250 псі), що ще краще відобразилось на чутливості аморта. Вилка. Перед тим як придбати набір ключів для перебору вилки, випадково натрапив на не типовий для вилок тюн для Мотиги, причому рідний, заводський. Тому щоб не перебирати вилку просто вхолосту "в пошуках стружки", купив цей тюн і вирішив поставити і його. Що воно собою являє. От сиділи конструктори Мотиги і думали що таке впхнути всередину і так хорошої вилки. Проставки - вже є, але занадто банально у всіх є ..., а давайте всередину і так "дуал ейр" повітряної пружини запихнемо 3-тю повітряну камеру замість жорстких проставок і зробимо її троха більшою щоб працювала не тільки в кінці ходу, а вже в середині. На тому і вирішили і назвали то "Infinite Rate Tune". Працює воно якось так: Що дало встановлення IRT? Зменшив тиск в основній камері з 58 - 62 псі до 48 псі, зменшив на трохи ВШК та гідравлічний ботом-аут, відповідно вилка стала класно розбирати дрібні нерівності; вилка ще активніше відновлює хід і стала ще більш активною всередині ходу; є можливість міняти характеристики кривих роботи вилки "нальоту" просто змінюючи тиск в IRT камері. Вилка просто розбирається 3-ма - 5-ма ключами. Злив з вилки числе масло, точну його кількість (з заводу масло норм. залили, не скупились). Штани вилки були чисті, на ногах потертостей немає, отже стокові пильники хорошої якості. Самі ноги зсередини батовані. Повітряна камера - це дуал ейр, де позитивка і негативка самозбалансовуються при під'єнданні насоса до вилки. Тому коли качаємо вилку, чи накачали, а насос не від'єднали - прожимати вилку не можна. Так виглядає IRT впорівнянні зі стандартною кришкою: А це картридж відскоку / компресії / HBO: Передивився все масло, протер, продув всі малі і великі частини нутрощів вилки але "всюдесущої" стружки не знайшов. Також на сайті Маніту викладено дуже наочні, з графіками та прикладами, інструкції по налаштуванню як повітряної камери з IRT так і самого демпера, що значно поглиблює розуміння роботи налаштувань вилки та дає чітке уявлення що тобі треба зробити щоб отримати від вилки те, що ти хочеш. Вилка - те що треба!
TreNeR Опубліковано 11 Травня, 2016 в 15:59 #214 Опубліковано 11 Травня, 2016 в 15:59 Макс, в тебе гарний манікюр
m2xxx Опубліковано 11 Травня, 2016 в 18:07 Автор #215 Опубліковано 11 Травня, 2016 в 18:07 2 часа назад, TreNeR сказал: Макс, в тебе гарний манікюр А ти думав, що я з не доглянутими руками полізу в вилку, та й взагалі до байка? Ти за кого мене маєш?
Ukrainec Опубліковано 13 Травня, 2016 в 11:42 #216 Опубліковано 13 Травня, 2016 в 11:42 Вони вкрали мою ідею! Вони залізли мені в мозок! Я насправді думав про це ще коли займався переробкою своєї ХС28. І мене дивувало: чому виробники не роблять вилки з трьома повітряними камерами. Я виношував цю ідею і планував її втілити на чомусь не дорогому, наприклад RST First чи ХС32 одну з яких я планував купити. Але у відповідний момет попалась мені "кочерга", про яку я і так вже давно мріяв і з рештою я закинув цю ідею. До речі по такому ж принципу, але з негативною пружиною я перероблював вилки ХС28, малюнок Hide ідею буквально стирив у сантура Ті ж "яйця" лише навпаки, але з повітрям впевнений воно яскравіше відчувається.
m2xxx Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 13:23 Автор #217 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 13:23 Updates: Зажим підсиділки: Hope Dropper Seat Clamp Руль: Renthal Fatbar Carbon (780 mm) Винос: Renthal Apex (50 mm) Гріпси: Ergon GE1 Сідло: Chromag Trailmaster DT Ротори: Hope (new gen.) (183/183) Нові "шняжки" перевірені у 2-ох походах, у використанні трохи менше ніж пів року, тому про них є що сказати ... але про це згодом ...
m2xxx Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 23:52 Автор #219 Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 23:52 Life cycles Назад до топталок:Педалі: Shimano XT PD-M785 Trail RaceFace Atlas - Швальба + МаксісПокришки: Schwalbe Hans Dampf (перед); Schwalbe Rock Razor (зад) Maxxis Minion DHF 2.5 (перед); Maxxis Aggressor 2.3 (зад) + 2 швидкості Манетка: Sram X9 SRAM GX Eagle Переклюк зад: Sram X9 Type 2 (ролики Hope Jockey Wheels) SRAM X01 Eagle Касета: Shimano ХТ CS-M771-10 11-36 з розширювачем на 42 зуба SRAM XG-1275 GX Eagle Цеп: Campagnolo Record SRAM PC GX EagleКасета стала більша за ротор Інший дроперПідсиділка: KS LEV BikeYoke Revive 2.0 160 mm Підсиділ з внутрішньою проводкою троса, манеткою під руль, без IPF камери і з функцією "перезавантаження" картриджа
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.