Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

1)

А на деле, тебе его и вправду там не хватало? :)

Трохи так ... Довелось встановити Томпсон в якесь середнє положення. НА ньому апхіли нормально крутились, хоча підсвідомо хотілось його підняти. На спусках у 70% маневру і місця на байку було достатньо, хоче в решту 30% хотілось опустити (наприклад, в тому місці де в Студента на голову наліз наплічник через високе положення підсиділки; на спуску серпантином з ПіпІвана, особливо на розворотах; на кам'нистих секціях спуску де лежали булиги розміром з пів колеса). Також траплялось що чіплявся шортами та підв'язаним до наплічника грузом за сідло. Тому хоч я класно кайфанув і відірвавсяс у поході і з Томпсоном, але з ЛЕВом було б комфортніше.

2)

Насколько я понял проблемы с тросиком были в первых партиях. Потом их пофиксили.

Проблеми траплялись у різних моделях. Я надіюсь, що скоро сервіс кіт вони зроблять і вільному продажу.

3)

Но у меня присутствует небольшой люфт вперед-назад и вправо-влево. Это, насколько я почитал форумы, норма.

В мене люфта не було. Було невеличке, мізерне коливання сідла навколо осі штоку. От це точно норма.

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ну я это и имел ввиду под вправо влево. А вперед назад только в максимальном положении и то если держишь рукой то место где нога уходит в штанину. На езде не отражается и не прогрессирует.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Ось таке кермо мені дісталось в подарунок. Easton Haven Carbon

ibMmg.jpgpost-10981-0-97753800-1373985243_thumb.j post-10981-0-77265200-1373985244_thumb.j

По параметрах руль такий самий як і попередній, тільки легший на 100 г. Після тестуванні на суботньому "західному трейлі" можу сказати, що і тряски на руки стало вічутно менше.

Карбон не китайо-тайванський. Істон весі свої карбонові запчастини (як і алюмінієві) робить на своєму заводі у Мексиці. Там вони тестують всі свої палки (і шосейні, і мтб; і ХС, і ДХ) щоб впевнитись в успішності розробленого продукту, його надіності, що він володіє найкращими властивостями порівняно з аналогами на ринку.

Ось як це відбувається...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Після тестуванні на суботньому "західному трейлі" можу сказати, що і тряски на руки стало вічутно менше.

Таки да. Трясет меньше, подтверждаю. :_25:

Опубліковано

у меня примерно такие же впечатления от карборуля Crankbrothers Iodine 11 на "роджере" – руки практически не устают. а при резких ударах как бы есть эффект, что руль "флексует", но это очень субъективно.

в любом случае, то, что картон гасит микровибрации – факт. а именно они больше всего нагружают мышцы рук, особенно на расколбасе и техничных участках, где, вопреки всем советам, хочется покрепче сжать грипсы.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

One ring to rule them all ... (Lord of the Rings)

Передня манетка: Sram X9

Переклюк перед: Sram X7 2x10

Система: Sram X9 2x10

Цеп: KMC X10 SL

Касета: Shimano ХТ CS-M771-10 11-36 (ну майже)

Касета насправді та сама, просто інша та видозмінена. Видозмінена вона розширювачем діапазону OneUp Components. В комплект входить розширювач (зірка на 42 або на 40 чорного або зеленого кольору), спейсер, зірка на 16. Як воно працює: беремо ХТ касету 11-36, викидаємо з неї зірку на 15 і чорний спейсер, замінюємо зірку на 17 зіркою на 16 (для плавнішого перемикання та зусилля) і ставимо назад розширювач на 42 зуба.

pJIK5.png

Ось касета в зборі в порівнянні з 185 мм ротором :_31:

cFU4.png

Систему замінено на Race Face Cinch Turbine.

• Використання: XC / AM / Enduro

• Ковані та фрезовані алюмінієві шатуни та 30 мм вісь.

• Зйомний павук. (Можливі варіанти встановлення: Direct mount ring: 26/28/30/32/34/36; 2x ring 104 BCD - 22/36, 24/36, 24/38. 120 BCD - 26/38, 28/40; 3x ring 24/32/42)

• Довжини: 170, 175, 180mm

• Каретки: BB92, 68/73 BSA, PF30

• Кольри: чорний, червоний, блакитний

DFWxb.png

Для візуального порівняння вісь старої системи (24 мм) та нової...

ngRSp.png

Більша вісь - більша жорсткість. Але є одне але ... Каретка (Хоч виробник дає багато різних варіантів каретки під різні кареточні вузли). Холовтеч ключ на цю каретку (стандарт BB 30) не налазить. Довелось займатись весь вечір кулібінством з напів саморобним ключем щоб просто завернути каретку. :0018:

Система 175 мм, без павука, з зіркою 34 (дірект маунт), без каретки заважила 633 грами. post-10981-0-56323600-1407916780_thumb.p

Зірка з профілем зубів NarrowWide задній перемикач Type 2. Обіцяють, що цеп не злітатиме, перевірю. Цеп поставив Campagnolo Record Ultra Narrow 10, який по хорошій ціні продав Ярик. Ним ще не користувався, побачу що воно таке. Зняв з байка передній переклюк та манетку. Байк тепер важить без педалей 12.9 кг.

Y8LPM.png

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

psqub.png

Нова трансмісія випробувана в умовах гірського походу. Які враження?

Тільки позитивні ... Розрахунку вистачало всюди. Все, що виїжджали Студент з Яриком на даблі, також виїжджалось, як і довгі тягучі підйоми, так і різкі з кам'яними сходинками. Те, за що я найбільше переживав, мене приємно вразило. Не хотілось ні разу підсвідомо скинути на меншу зірку спереду (враховуючи, що зумисне поїхав у похід на топталках, щоб не було переваг контактів при педалюванні вгору). Ще з позитивного: не бряжчить цеп по передньому переклюку; цеп не зачіпає перо на розковбасах (зачіпало на малій зірці на даблі); цеп ні разу не злітав; ліва рука не зайнята манеткою, тільки дропер; мінус 0,5 кг; не треба викидати багато кілобакісів на 1х11.

Єдине де, можливо, не вистачить розрахунку - це на довгому асфальтованому спуску де захочеться підкручувати. Але то не для цього велосипед . В нас на спусках педалі ніхто не крутив, тільки руки затерпали від гальмування. Також трохи відчувається перепад між 16-ю і 13-ю зіркою, але то не суттєво, два оберти шатуна і все норм.

Так як я їжджу по Волині, то мені тут теж розрахунку всюди вистачало і зірку на 42 я тут ніколи не вмикав :0024: .

Отже тому, хто їздить не тільки по рівному асфальту і хоче спростити трансмісію за помірну ціну - це реальний варіант. Треба лише врахувати: при виборі передньої зірки свої фізичні здібності, розмір коліс (на найнер, скорше всього, треба буде менша зірка); ставити ззаду 40 чи 42 зуба; який задній переклюк (якої довжини лапа, в мене СРАМ став без проблем, хоча люди часто згадують дрібні проблеми з Шіманою).

Також помітив, що нові шатуни дозволяють трохи ширше поставити ноги на педалі, що дозволяє стабільніше почуватись на байку. Самі шатуни анодовані і не так просто обтираються взуттям, але вже заробили першу бойову коцку від каміння.

Поки я довольний як слон від нових залізячок, в стані ейфорії від осінніх гір. Наступного року в горах, можливо, вдасться катнути на нових елементах підвіски. :_04: А поки ... готуємось до зими...

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Хто знає, а хто може і ні ... але якось так ...

9BOrL.jpg

Тріщина не по шву, а по трубі, не симетрична і не клацала і взагалі в цьому місці я ще тріщин не бачив. Та й ладно з тією тріщиною...

Зафоткав та відправив виробнику з запитанням: "А що мені робити?". :_29: Честь їм і хвала, вони відразу ж визнали випадок гарантійним і відразу ж сказали, що раму замінять. От тільки є одне але ... Трейсер 2 вже знятий з виробництва. Весь АМ сегмент зараз на 27,5 колесах. От так мене змусили новий велосезон розпочати на нових колесах. :_37: Якщо врахувати, що я планував замінити підвіску байка, а той аморт, що я хотів купувати вже йде з новою рамою стоці (вилку все-одно планував міняти), а за виручені кошти з продажі коліс та вилки можна купити новий вілсет на 27,5, то я і не знаю чи засмучуватись мені через тріщину чи вважати, що мені пощастило. :0072:

Склало приємне враження від спілкування з менеджерами Інтенс. Намагаються по-максимуму увійти в положення. Можна вибрати колір? ... Та, будь ласка!; Я з України і мені раму відправити треба туди. ... А, ну ок. Вибери метод, який краще підходить. Ось розцінки; А можна скористатись посередником Шіпіто? ... Якщо так зручніше, ми не проти. По США доставим за власний кошт. А от останнє повідомлення взагалі дуже цікаве: "Перед тим як ми відправимо заміну рами, нам слід повернути оригінальну раму або надати докази її знищення. :_09: Так як Ви знаходитесь далеко від США найлегше Вам буде її просто знищити. У Вас є доступ до інструментів, що могли б розрізати раму?" :_09:

Ну що ж ... Як би в мене серце не країлось ... чекайте на фото / відео звіт про "розчленування" :0130:

Опубліковано

Біля лінків, дропів і всього що можна повторно заюзати ріж обережно. Ну і логотип залиш.

Я в них уточнив як саме порізати. Вони відповідли, що дастатньо відпиляти рульову трубу та дропаути. Отже в мене залишаться в запасний значок, і змінні дропаути, і запасна вісь 142х12, і підшипники я запасні випресую, і !!!АМОРТ!!! який теж можна продати. :0032:

Опубліковано

а якщо відрізати так щоб потім можна було б назад заварити з накладками то тоді .... :0123::_39::0032:

то тоді можна буде загнати раму як свіжопригнанунебитунекрашенусівпоїхав

Опубліковано

Я пішохіііііід ... :g04:

XxVg5.jpgIBMlf.jpgtMbTG.jpgEkXgZ.jpgdoOI5.jpg

Вчора відправив фото менеджеру Інтенс, відповіли, що завтра відправлять нову раму. :0155::0046::0041:

Опубліковано

Я пішохіііііід ... :g04:

Ну, тепер вже точно

Вчора відправив фото менеджеру Інтенс, відповіли, що завтра відправлять нову раму. :0155::0046::0041:

Акція! Розпиляй свою раму і отримай нову, луччишу!

пс: яки вийшли гарні фото з твоїм велосипедом ;)

Опубліковано

в мене є дві потужні болгарки та генератор. зберемось сьогодні в центрі опівночі, влаштуємо флешмоб :smile3:

Опубліковано

Я не в тємє. Для чого розпиляли раму і чому іншу дають. Чи вона накрилась а розпиляли для цікавості?

Вам потрібні пояснення окремим постом, чи особистим листом? Чи може просто почитаєте, що там вище написано?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...