m2xxx Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 23:03 Автор Поділитися #76 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 23:03 ... и рама. Покашо... Як у воду дивилась. В той час як люди переходять на Kellys, я вирішив "спригнути" ... Поки нової рамці в руках немає, все ж почав готуватись до її появи. Байк почав "набирати вагу" . Встановив деталь, яку до нормального гірського походу, вважав недоцільною (світ не позбавлений іронії)... Підсиділка: Thomson Elite layback Підсиділка: KS LEV Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 00:34 Поділитися #77 Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 00:34 вот за такой подседел зауважал я себе на "Злюку" давно приглядывал, но.. для 27.2 выбор очень невелик - буквально пару моделей, причем по всем обзоры негативные. либо очень тяжелый (оно и понятно - 27.2 все-таки тонко, значит надо наращивать железо), либо нежный (а какой тогда в нём смысл?) ps. раму-то, небось, Cannondale присмотрел Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 06:13 Поділитися #78 Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 06:13 Трьохпідвіс на ))))Цікаво спробувати на такому підсидільнику проїхатись. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 07:46 Автор Поділитися #79 Опубліковано 7 Листопада, 2012 в 07:46 вот за такой подседел зауважал я себе на "Злюку" давно приглядывал, но.. для 27.2 выбор очень невелик - буквально пару моделей, причем по всем обзоры негативные. либо очень тяжелый (оно и понятно - 27.2 все-таки тонко, значит надо наращивать железо), либо нежный (а какой тогда в нём смысл?) ps. раму-то, небось, Cannondale присмотрел 1) Так KS LEV є для 27.2(27,2 mm 400 mm/100 mm). І я знаю місце де вони не по 395$ . З того, що я нарив по підсиділках зі змінним ходом: CrankBrothers Joplin: Величезна кількість негативних відгуків. Не вдале інженерне рішення. Товар відповідає назві.))) CrankBrothers Kronolog: Новий. Адекватних відгуків немає, але є враження від попереднього їх товару. FOX DOSS: Новий. Адекватних відгуків мало, переважно огляди. Конструкція виглядає надійною. Є тільки три жорстко визначені положення (для кого +, для кого -). Завищена ціна! Rock Shox Reverb: Хвалять. (Хоча в деяких є згадка про поперечний шат, але то вийняток з правил). Він гідравлічний, тому потрібно слідкувати щоб не тік та прокачувати систему роблячи ТО. (+докупляти кіт для прокачки та масло кожного разу) KS: Ще не бачив згадок про поперечний шат ні в цієї моделі ні в старіших (використовують свою запатентовану систему підшипників). В них та в Рок Шоків, порівняно найнижча вага. Є можливість підкачати підсиділку (налаштовується час повернення підсиділки). В цієї моделі є велика кількість розмірів та ходів штоку (27.2 400/100; 30.9,31.6 335/100; 30.9,31.6 385/125; 30.9,31.6 435/150). 2) =)) Раму ... ні не Cannondale... Хоча американку ... корінну ... Трьохпідвіс на )))) Цікаво спробувати на такому підсидільнику проїхатись. Це не Suspention seatpost, а Adjustаble seatpost або Dropper seatpost. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ziba Опубліковано 22 Листопада, 2012 в 21:02 Поділитися #80 Опубліковано 22 Листопада, 2012 в 21:02 твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
maksimoff Опубліковано 22 Листопада, 2012 в 22:45 Поділитися #81 Опубліковано 22 Листопада, 2012 в 22:45 Я думаю господар явно не дружить з карбоном) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ziba Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 06:18 Поділитися #82 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 06:18 Я думаю даром. Рамою новою всеодно довше ніж рік два тішитись не буде, продасть, - а на карбоні і деха жосткій валять Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 06:54 Автор Поділитися #83 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 06:54 твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове Я думаю даром. Рамою новою всеодно довше ніж рік два тішитись не буде, продасть, - а на карбоні і деха жосткій валять Інша рама вже в довгій дорозі. І вона ні разу не карбонова. Карбон не для туризму, а ДХ на карбоні катають ті в кого є спонсор. Термін придатності карбонової рами ~3 роки, алюмінієвої ~10. Як можна СантаКрузом чи Інтенсом тішитись тільки 3 роки! Це все сугубо моя думка... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ziba Опубліковано 24 Листопада, 2012 в 07:56 Поділитися #84 Опубліковано 24 Листопада, 2012 в 07:56 Тут э доля правди про карбон. Но сумняваюсь що ти бяльше 2 років на тій новій рамы буш катати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 10 Грудня, 2012 в 19:45 Автор Поділитися #85 Опубліковано 10 Грудня, 2012 в 19:45 Перевагу контактів поки відчув тільки на підйомах (можна і душити і тягнути), мо я щось не те роблю. По настоящему разницу почувствуешь, когда через месяц попробуешь проехаться на топталках. Повернув на зиму назад топталки та звичайну підсиділку (ех ... остання зима байка ). Дискомфорту на топталках не відчуваю, майже те ж, що і на контактах, мо я дійсно щось не те роблю. Зате як мене радує Фоксівська підвіска, особливо відпрацьовуючи дрібні нерівності от як зараз на стежках та тротуарах (щось подібне як морське дно після шторму). Спустив вилку десь на 3-5 psi, аморт не трогав, нічого не переналаштовував, робота підвіски така ж як влітку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 08:39 Поділитися #86 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 08:39 Повернув на зиму назад топталки та звичайну підсиділку (ех ... остання зима байка ). Дискомфорту на топталках не відчуваю, майже те ж, що і на контактах, мо я дійсно щось не те роблю. Точно щось не те робиш...як на мене то зимою контакти ще більше рулять ніж влітку. За рахунок них вигрібаєш там, де на топталках вже став би мертво. Мож ти на контактах педалюєш так як і на топталках? Кругове педалювання...нє? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 08:45 Поділитися #87 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 08:45 Кругове педалювання...нє? Так може у нього на топталках кругове педалювання Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 09:37 Автор Поділитися #88 Опубліковано 11 Грудня, 2012 в 09:37 як на мене то зимою контакти ще більше рулять ніж влітку."Як на тебе ... ". А як мені, то: - "ну не скажи ...".Як результат - понесло переднє колесо, парашют не розкрився, з контакта вискочити не встиг.От такого в мене ніколи не було і не буде. "Правильні" топталки з широкою платформою та чіпкими шипами теж можна підтягувати (не так, звісто ж, як контакти, але все ж 1/4 повороту можна) і вони тримають, не скидають з байка (хіба набита снігом підошва, але і тоді встібнутись/вистібнутись буває важко). Та топталках краще відчувається як в тебе налаштована підвіска (катапульта чи матрас), а тому дуже легко знайти оптимальну золоту середину роботи підвіски під себе...Це все тільки мої враження і нікого переконувати чи вступати в суперечки не хочу. Хтось крім контактів більш нічого не бачить. Мені ж класно і на котактах і на топталках однаково, одні для одного, інші для іншого і все тут. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 26 Січня, 2013 в 17:14 Автор Поділитися #89 Опубліковано 26 Січня, 2013 в 17:14 При заміні рами на іншу мало ймовірно, що все залізо стане на нову. В моєму випадку одне з того, що не переїде на іншу раму - це рульова. Підбираючи рульову під нову раму та вилку зупинив вибір на HOPE Pick'n'Mix і ні разу не пошкодував. Хоуп дає можливість підібрати рульову для більшості комбінацій штоків та рульових стаканів. Ось мій варіант ... Те що чашки рульової виконані на відмінно мене не здивувало, так як з їх продукцією знайомий. Вразило декілька інших продуманих дрібниць. Перша, що кришка нижньої чашки має прорізь і на вилку вдівається/знімається руками. Так як вилки Фокс на короні не мають прорізі, щоб підколупати кришку чашки, на відміну від РокШокс, це мені сподобалось (про користувачів товару подумали). Сама ж конструкція рульової - проста. Обидві кришки верхньої та нижньої чашки мають гумові ущільнювачі. Друга - це підшипники. У верхній чашці знаходиться рідний підшипник Хоуп (які для них робить компанія INA). В нижній - підшипник ENDURO набитий Super-web grease. Єдиний мінус, що до комплекту не входить кришка та болт рульової і доводиться докупляти окремо, а так ще один класний їх продукт. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 26 Січня, 2013 в 20:37 Поділитися #90 Опубліковано 26 Січня, 2013 в 20:37 отличная конструкция! очень напоминает то, как это сделано у меня в кадейлах, рулевая system integration. единственный момент – нижний пром узкий, радиальный, а используется в качестве упорного подшипника. говорят, от этого быстро помирает, но… у меня после ~6кк рулевая хуже работать не стала. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 27 Січня, 2013 в 18:09 Поділитися #91 Опубліковано 27 Січня, 2013 в 18:09 При заміні рами на іншу ........ Колись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tais Опубліковано 28 Січня, 2013 в 11:05 Поділитися #92 Опубліковано 28 Січня, 2013 в 11:05 Наверное еще идет процесс созидания ждемс... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 28 Січня, 2013 в 12:07 Автор Поділитися #93 Опубліковано 28 Січня, 2013 в 12:07 Наверное еще идет процесс созидания ждемс... Процесс созіданія ще не почався. Вся навіска готова і жде раму. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 22 Березня, 2013 в 16:09 Автор Поділитися #94 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 16:09 Та-даааа .... Нарешті приїхала моя коробочка (скільки мало треба щоб з робочого дня зробити "вихідний"). Фото зі складального цеху трохи пізніше, а поки ... ось цікава стаття про компанію виробника. І відео ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 22 Березня, 2013 в 17:07 Поділитися #95 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 17:07 Глянула ролик и поняла, почему ж мы так долго ждали. Когда ты заказал ее, они тогда и начали ее варить Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
searcher Опубліковано 22 Березня, 2013 в 17:53 Поділитися #96 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 17:53 m2xxx, нема слів - круть! Вітаю з обновкою ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 23 Березня, 2013 в 07:38 Поділитися #97 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 07:38 ... ну, хвастайся уже... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
m2xxx Опубліковано 23 Березня, 2013 в 10:23 Автор Поділитися #98 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 10:23 Рама: Intense Tracer 2 Особливості рами: - торцьований рульовий стакан full 1.5" (Дає можливість поставити вилку з усіма можливими штоками правильно підібравши рульову) - налаштовуваний хід 145 - 160 мм. - фрезований, торцьований кареточний вузол 73 мм. - фрезовані змінні дропаути (можна поставити дропаути під вісь втулки 142х12 або під 650В колеса, але немає змінного півня) - фрезовані лінки підвіски та частина заднього трикутника - порти для змазки підшипників без розбору у нижніх лінках - кріплення для кабеля підсиділки зі змінним ходом - direct mount кріплення передньої переклюки - одна з найплюшевіших VPP підвіска (одні з її особливостей: завдяки такій конструкції нижніх лінків сила натягу цепа, яка виникає при педалюванні, протидіє розкачці підвіски, яка теж виникає при педалюванні; підвіска відпрацьовує, не блокується при гальмуванні та при педалюванні) Поїхали.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 23 Березня, 2013 в 10:48 Поділитися #99 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 10:48 Взвесил? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 23 Березня, 2013 в 11:03 Поділитися #100 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 11:03 мясистая такая рама, даже крепление для успокоителя как бы намекает и монококковая конструкция выглядит очень приятно, в стиле старых Marin'ов Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.