Blik Опубліковано 20 Квітня, 2012 в 19:35 #51 Опубліковано 20 Квітня, 2012 в 19:35 привіт, файний вел. ви за мною впевено трималися на швидкості 38км. на год. (по вул.ветеранів) спеціяльно перевіряв. ефектний вел, і наїзник на ньому органічно вписується. удачі на педалях :-)
m2xxx Опубліковано 16 Липня, 2012 в 22:55 Автор #52 Опубліковано 16 Липня, 2012 в 22:55 Втулки: Hope Pro 2 EVO Спиці: Sapim Race Ободи: Mavic XM719 Easton Haven Whealset
Shkoder Опубліковано 17 Липня, 2012 в 02:19 #54 Опубліковано 17 Липня, 2012 в 02:19 как-то байк стал слишком уж "попугайским", нет? но уж рекламным плакатом спонсоров точно
m2xxx Опубліковано 17 Липня, 2012 в 05:25 Автор #55 Опубліковано 17 Липня, 2012 в 05:25 Як на мене, тепер біла вилка не так контрастує як раніше. Також під час руху надписи зливаються в полосу і колеса виглядають по-інакшому ніж коли байк стоїть. Ну то все таке... , зрештою, як ти сам казав ... как говорил неоднократно Zevs_Isver, "на вкус и цвет все фломастеры разные"PS: Да ... велосипед став безшумним.
Shkoder Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:26 #56 Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:26 чтож, теперь осталось ездить так, чтобы и надпись на вилке сливалась в полоску
Zheny@ Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:35 #57 Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:35 m2xxx, як щодо жовтої плівки на вилку? таку собі "зебру" замутити ЧИ напис. Ьілий напис на жовтій рамі, тепер буде жовтий напис на білій рамі!
m2xxx Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:43 Автор #58 Опубліковано 17 Липня, 2012 в 09:43 m2xxx, як щодо жовтої плівки на вилку? таку собі "зебру" замутити ЧИ напис. Ьілий напис на жовтій рамі, тепер буде жовтий напис на білій рамі! Не фєншуй Фоксу обклеювати чи перефарбовувати ...
m2xxx Опубліковано 20 Липня, 2012 в 09:04 Автор #59 Опубліковано 20 Липня, 2012 в 09:04 Після тестів коліс на різному покритті хочеться написати пару слів. Найжорскіші колеса, що мені досі доводилось бачити та пробувати на різних байках (незважаючи на 24 спиці). З ними почала активніше відпрацьовувати підвіска також байк якось "агресивніше" проходить повороти. Втулки та підшипники більші за розміром та обертаються плавніше та легше за Хоупи (що мене дуже здивувало), але значно тихші (ледь голосніші за Шімано). Байк став котитись трішки легше та відчутно швидше набирати швидкість на спусках. Вчора надвечір вирішив протестити їх у Панському Лісі. Враження тільки позитивні, дуже швидкі колеса... Цікава особливість коліс - це гайка навантаження підшипників. Такого на заводських вілсетах я ще не зустрічав. Як для АМ вілсета з шориною обода 21 мають досить приємну вагу 1654г. Не знаючи особливості бортування ЮСТ-шних коліс мало не родив йожика коли одівав гуму))). Також надписи на ободах - не наклейки, все пофарбовано. Чи фарба не така як у Мавіків чи вони анодовані... Як висновок можу сказати, що враження поки тільки позитивні. Буде видно далі як вони себе покажуть з часом. Але вже можу сказати що колеса назві відповідають... Heven.PS: Може і не в тему, але мене мучить, тому напишу про ПЛ. Вже на першому кругу почав жаліти, що не взяв з доми мачетку. Сумно, що ніхто там не катає... А природа все ж бере своє. Стежки заростають малиною, часто вже доводиться гальмувати та волочитись щоб не збитись з траси та її взагалі розгледіти. Найнебезпечніший перший місток став ще більш небезпечним. Його просто не видно, він несподівано з'являється перед переднім колесом з куща малини). Два маленьких містка, що йдуть за ним проломані... На трасі купа гілок (про шишки немає мови) та лежало 2 дерева (прибрав з траси).Виїхавши з лісу після 2-го кола побачив, що небо вже далеко не голубе. Втікав з лісу я під звуки дощу та грому. Враження та відчуття коли несешся щосили назустріч грозі та блискавиці, усвідомлюючи, що тебе жде попереду, важко передати ... це класно))) Накрило мне вже біля авторинку і якось доплив додому. Так ще я не катався =)
m2xxx Опубліковано 16 Серпня, 2012 в 20:11 Автор #60 Опубліковано 16 Серпня, 2012 в 20:11 Нарешті довів до пуття декотрі малі вдосконалення: 1) Замінив підшипники у каретці на Enduro. Дуже позитивне враження від гумавих пильників (стандартні пластикові). Сідають дуже щільно на кретку, настільки щільно, що шатун не мав вільного ходу поки не проїхав перші 10-20 метрів. 2) Замінив стандартні башинги у кріпленнях заднього амортизатора на гольчаті підшипники кочення Enduro. Пропав мізерний шат. 3) Замінив пильники у вилці на відповідні їм Enduro. Цікаво, що при преборці вилки злив точну кількість масла, що вказана в сервіс мануалі і масло було рідного кольору. Зате рідні пильники є за що критикувати. Посадочне місце було брудне, самі пильник та паралонові кільця під ними - з піском. Отже стокові пильники далеко не ідеальні і це, напевно, єдине слабке місце вилок Фокс.
Shkoder Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 00:49 #61 Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 00:49 пыльники на фоксе вовремя заменил. еще пару сотен по песочку и появились бы необратимые царапины на анодировании ног. на функционал не влияет, но выглядит ужасно
m2xxx Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 07:46 Автор #62 Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 07:46 Kashima coat довше бігає за звичайне анодування(судячи по відгуках людей на "капіталістичних" форумах), хоча, напевно ти і правий, рано чи пізно але сліди б з'явились(нічого вічного немає). Дійсно замінив вчасно, штани були брудні тільки зверху (де пильники), а масло чисте.Доречі, зараз Enduro продає пильники нового покоління. Зі старими вилка ходила трохи тугіше і люди переналаштовували вилку заново одразу ж після встановленння пильників. Тепер цього немає. Вилка як працювала так і працює з тими ж налаштуваннями(хоча пильники стають на ноги значно щільніше ніж стокові).
m2xxx Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 09:17 Автор #63 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 09:17 Сідало: fi´zi:k Nisene Fi´zi:k Gobi XM Також замінена стокова рульова та зажим підсиділки на CaneCreek 40 ZS44 та Hope відповідно. Рідні залишились тільки гріпси...
odna Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:00 #64 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:00 Рідні залишились тільки гріпси... ... и рама. Покашо...
m2xxx Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:10 Автор #65 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:10 ... и рама. Покашо... А вот-ето поживем побачим ... хоча мисль орєдєльонно є! PS: Тепер байк важить 12 кг рівно...
odna Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:17 #66 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 10:17 ... и рама. Покашо... А вот-ето поживем побачим ... хоча мисль орєдєльонно є! И мысль работает. Я ее по Фрейду вычислила : Рідні залишились тільки гріпси...
bogdan Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:18 #67 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:18 Макс, так Келіс це ж харашо. В гірській річці фіг потоне. Але є один мінус, віднесе його течією хр*н зна куда. А можна обгрунтувати свою думку? А то в мене теж велосипед Келіс, правда не таки крутий як в Макса і салатовий, а не чорно-жовтий, і я щось не розумію іронії
TreNeR Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:33 #68 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:33 Забей. Это у местного народа шутка такая. Владельцы келлисов не обижаются
m2xxx Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:50 Автор #69 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 13:50 Макс, так Келіс це ж харашо. В гірській річці фіг потоне. Але є один мінус, віднесе його течією хр*н зна куда. А можна обгрунтувати свою думку? А то в мене теж велосипед Келіс, правда не таки крутий як в Макса і салатовий, а не чорно-жовтий, і я щось не розумію іронії Забей. Это у местного народа шутка такая. Владельцы келлисов не обижаются Та даа ... Ходить часом мова мол: "Kellys how know" і що це такі байки, що в річці не тонуть. Але то все через те, що людьом обідно, що в них не Келіси
odna Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:21 #70 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:21 Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка.
m2xxx Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:36 Автор #71 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:36 Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка. Folly, сосіса ... ??? ВІТАЮ!!! От тільки, наскільки мені відомо, з 2012 року їх роблять в розмірі М(17,5) та Л(19,5). Враховуючи, що тут розширене ЕТТ ... ну не знаю як тобі вдалу ростовку знайти... http://kellysbike.com/index.php?id=ua_product&product_id=27995&countries_id=220&countries_name=ua&cat_id=318&subcat_id=319
odna Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:37 #72 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 16:37 Необязательно Фолли, на этой раме есть несколько моделей. Вроде бы и женская есть. А там и ростовки должны быть. Обшем, жду и надеюсь
bogdan Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 15:13 #73 Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 15:13 Але то все через те, що людьом обідно, що в них не Келіси Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка. Дякую, заспокоїли
m2xxx Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 08:57 Автор #74 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 08:57 Студент, ти чим і нащо гостриш ротори?! Досі дивуюсь, як можна зробити такий рівний зріз...
Dgura Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 10:53 #75 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 10:53 йопть, це Я так? ти мій перший, в кого я заїхав,я собі думав, що шиною в перекидку заїхав, а ротором в твою шину, 1/4-а його на 4мм відігнулася причому рівно так наче так і було, тре було придивлятися яку саме частину рівняти то.А ротора просто стокові з елексірами 3-ми, але края там не оброблені, просто фрезеровані і колодками притерті, в горах перегріті, зимою морожені.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.