freemanlutsk
Учасники-
Постів
591 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
10 БайдужийВідвідувачі профілю
13 662 перегляду профілю
-
Женя, при чому тут нитіки? Якби вони сказали що в них якась проблема, зачекайте к-ка годин, днів і все буде гуд, ніхто б сюди ніц не писав. Так вони з тебе дурня роблять! Кажуть шо в них все добре, но на насправді далеко не добре. ПС: якщо ти працюєш в консолі і в тебе постійно "Write failed: Broken pipe", як думаєш приємно? я від сусіда зацепив вай-фай, бо не реально працювати!
-
аналогічна ситуація, з середи мучусь, служба підтримки дістала, таке враження що сидять роботи і говорять одне і теж.Тещо обриває на роутері (роутер працюючий перевіряв в знайомого теж на аірбайтсі), на ноутбуці, на ПК навіть не зважають, одне звучить від них "з нашим обладнанням все гаразд", за n-ним звінком всетаки один із "роботів" з СП сказав що передасть заявку системному дміністратору, якщо і він нічим не зарадить буду розривати договір. Я все розумію, можливо збій каналу,обладнання і т.д., но коли людині з СП "плюєш в обличчя, а він каже шо дощ іде" і так к-ка раз і різним,то бажання користуватись послугами даного провайдера пропадають.
-
-
-
-
-
-
-
-
-