-
Постів
344 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
на днях біля 9 ранку в набитій 15ці люди розпитували контролера: (л - люди, к - контролер) Л - чому не даєте квитків з валідатора? К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4 Л - а він взагалі працює? К - так, видаю квитки коли їде менше людей Л - і як вам нове обладнання? К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия Л - а чого не купили легші? К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли далі контролер ще щось возмущалася, але не було чути - троль добавив газу і почався гул як в ракеті
-
о, а я то думаю чому кондуктори позволяють собі постояти по 10 хв на передній/задній площадці або мовчки тусуються десь по середині. і пофіг що за той час дехто встигає безплатно доїхати до своєї зупинки і вийти... і контролер не приколупається до кондуктора за бездіяльність, бо завжди буде винним безбілетний пасажир
-
-
-
Відправте йому наложеним платежем і нехай він теж саме зробить. Для чого ризикувати? а якщо в в когось з обмінщиків немає необхідної кількості вільних грошей? а якщо під час транспортування дальня сторона передумає викупляти відправку? (скаже що викупив, а в реалі відмовиться забирати - получиться що ТС купить, а не поміняється)
-
ну фото може він і скине, але вірити на слово якомусь поперечному з інету? ну відправить він вам коробку газет, поставить страховку 5000грн і все - поки не відкриєте коробку, то не будете знати на що обмінялись. а вернути назад свою відправку вже не получиться... п.с. включав 5 раз за 2 неділі непотрібний ноут - людина б не купила непотрібну їй річ, якщо ноут реальний - то можливо крадений. п.п.с. його нік класний - зразу асоціація з якимось школярем/птушніком)
-
-
якщо кожен раз ввічливо відшивати їх, то згодом стають дзвонити все рідше в мене кабельне від них, то постійно дзвонили щоб підключив їх інтернет: акція, знижка, в нас дешевше, а чого не хочете відключити свого провайдера.... після кількох довгих розмов з дівчатами про те і се, але не про інет (мав час) - то стали дзвонити рідше, а потім після кількох відмов в стилі "не цікавлять ваші послуги" - взагалі не пам'ятаю коли дзвонили останній раз напевно вони діють за принципом: замучити жертву дзвінками, щоб обессилена підключила послугу. а якщо для вас в радість з ними трошки потриндіти, ви не сердитесь і не сваритесь, то вже вони не хочуть тратити на вас свій час
-
-
-