Перейти до змісту

Використання всесезонної гуми на авто


Andrey250

Рекомендовані повідомлення

Підскажіть бідь-ласка (хто компитентний у цій справі), чи дозволено нашим законодавством використання всесезонної гуми на авто у зимову пору року..

Відписуйте у тему, думаю питання актуальне не лише для мене.

Заздалегідь дякую..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть бідь-ласка (хто компитентний у цій справі), чи дозволено нашим законодавством використання всесезонної гуми на авто у зимову пору року..

Відписуйте у тему, думаю питання актуальне не лише для мене.

Заздалегідь дякую..

а ти подумай чи варта ця економія зараз, розбитої машини зимою

бо як на мене все сезонка це Гамніцо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви краще скажіть де і в якому законодавстві прописано поняття "всесезонна гума"...??? А ніде такого немає. Як на мене то на такій гумі можуть їздити люди,які не поважають ні себе, ні інших учасників ДР...так би мовити "круглорічні камікадзе"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як казав один дядько з багаторічним стажем водіння, НЕМАЄ такої шини як всесезонка.

Але законодавством не заборонено <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви краще скажіть де і в якому законодавстві прописано поняття "всесезонна гума"...??? А ніде такого немає. Як на мене то на такій гумі можуть їздити люди,які не поважають ні себе, ні інших учасників ДР...так би мовити "круглорічні камікадзе"...

0024.jpeg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви краще скажіть де і в якому законодавстві прописано поняття "всесезонна гума"...??? А ніде такого немає. Як на мене то на такій гумі можуть їздити люди,які не поважають ні себе, ні інших учасників ДР...так би мовити "круглорічні камікадзе"...

0024.jpeg

:D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер "все выше подписавшиеся" хутенько напишіть скільки сезонів від'їздили на всесезонці? А то по коментарях всі - да я на одному полі срати не сяду, якщо на ньому авто з всесезонкою буде припарковане. Тоді звідки така обізнаність про те, що гума - гамніцо? "Один дядько казав"? Мдяяяя...

Мені авто дісталося з якісною японською всесезонкою. Ця зима буде третьою і я ні разу не пошкодував про ТАКУ гуму, ні зимою ні літом, і в майбутньому також думаю "взуватись" у всесезонку.

А всім противникам всесезонкі раджу подумати на тему маркетингового дослідження: як продати на одне авто два комплекти шин. Крім розділення на зимові і літні, нічого путнього у вас не вийде, ога.

І щоб не розвивати далі холіварну тему:

Якщо є проблема, то вона не в гумі, а в прокладці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є проблема, то вона не в гумі, а в прокладці...

+

Див мій попередній пост в цій темі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер "все выше подписавшиеся" хутенько напишіть скільки сезонів від'їздили на всесезонці? А то по коментарях всі - да я на одному полі срати не сяду, якщо на ньому авто з всесезонкою буде припарковане. Тоді звідки така обізнаність про те, що гума - гамніцо?

Мені авто дісталося з якісною японською всесезонкою. Ця зима буде третьою і я ні разу не пошкодував про ТАКУ гуму, ні зимою ні літом, і в майбутньому також думаю "взуватись" у всесезонку.

А всім противникам всесезонкі раджу подумати на тему маркетингового дослідження: як продати на одне авто два комплекти шин. Крім розділення на зимові і літні, нічого путнього у вас не вийде, ога.

І щоб не розвивати далі холіварну тему:

Якщо є проблема, то вона не в гумі, а в прокладці...

я їздив і лічний горькій опит, добре що було каско й цивілка

шоб ти знав ця ризина будь яка становиться дубова після -10, й про це можеш поцікавитись на будь якому нормальному шиномонтажі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я їздив і лічний горькій опит, добре що було каско й цивілка

міняй прокладку

шоб ти знав ця ризина будь яка становиться дубова після -10

ЦЯ, що в мене не "становиться", бо якісна, а якщо гума неякісна, то навіть зимова зимою тебе не врятує.

про це можеш поцікавитись на будь якому нормальному шиномонтажі

"Будь-який нормальний шиномонтаж" є учасником розводу "Два комплекти гуми на одне авто, лохі налітай"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у мене водійський стаж більше 11 років, спочатку їздив на москалику згодом на ваз 2106

весь цей період їзди був на всесезонній гумі.... аварійних ситуацій не створював навіть на чистому льоду.....

так що як відписано у попередньому пості може і справді проблема у прокладці.....

зрозуміло що на рахунок перезування на зимову гуму у мене питань не виникає... краще перезутися мови немає...... але якщо немає можливості то чи дозволена всесезонка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я їздив і лічний горькій опит, добре що було каско й цивілка

міняй прокладку

шоб ти знав ця ризина будь яка становиться дубова після -10

ЦЯ, що в мене не "становиться", бо якісна, а якщо гума неякісна, то навіть зимова зимою тебе не врятує.

про це можеш поцікавитись на будь якому нормальному шиномонтажі

"Будь-який нормальний шиномонтаж" є учасником розводу "Два комплекти гуми на одне авто, лохі налітай"

карочь скажем проще, нема бабла на шини, а понтанутись, а точніш по тролити хочу.

чо ти тему створював топ, якщо такий афігений знаток)) й уже хз скільки років їздиш на таких шинах. чи може ти продаєш їх і обичний ПІар?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правда про «всесезонні шини»

Що визначає експлуатаційні характеристики шини? Висота протектора, малюнок протектора й состав гуми, з якої шина виготовлена.

Зимові шини мають високий протектор, пристосований для сминання снігу, з наступним очищенням протектора. Протектор зимової шини складається з ламельних (розсічених на декілька ламелей) блоків. Гума, з якої виготовлені зимові шини, зберігає еластичність на морозі.

Літні шини мають більш низький протектор. Головне для літньої шини — забезпечення надійного зчеплення коліс із асфальтом. Цього домагаються шляхом нанесення на шину специфічного малюнка протектора: ширина й глибина канавок, що розділяють блоки протектора, невелика. Є також дощові модифікації літніх шин . Їхній протектор створений таким чином, щоб вода, що потрапила в поглиблення протектора шини, вільно звідти випливала. Дощова шина найчастіше має поздовжню канавку, а поглиблення протектора виконані під кутом, що дозволяють скидати воду із шини в сторони.

На дощових шинах зазначений напрямок обертання шини, при якім відбувається скидання води. Якщо поміняти праву й ліву шини місцями, то замість того, щоб скидати воду, шина навпаки буде її збирати. Що стосується состава гуми, то літні шини виготовляються з матеріалів, що дозволяють шині не «поплисти» при підвищеній температурі.

Всесезонна шина є спробою знайти компроміс між експлуатаційними характеристиками літніх і зимових шин . Фактично, всесезонні шини — це пристосовані до зими дорожні шини. Протектор всесезонної шини нижче, чим протектор зимової, однак блоки протектора, також як і на зимовій, відділені друг від друга й розсічені на ламели.

Зауваження про те, що всесезонні шини розроблені для країн з більш м'яким, чим в нас, кліматом, почасти вірні. При сильних морозах всесезонна шина не настільки еластична, як зимова. Більшість виробників рекомендують гуму такого типу для використання в тих природних поясах, де середня температура взимку близько 0°С.

Не можна затверджувати, як це роблять багато експертів, що « всесезонних шин не існує». Вони є, але в них, як і в будь-якого компромісу, є свої плюси, і свої мінуси.

ПЛЮСИ:

• Всесезонні шини дешевше зимових і порівнянні за цінами з літніми.

• При зміні сезонів Вам не потрібно міняти комплект шин .

• Узимку погода буває різна, а всесезонні шини непогано працюють на снігу, добре ходять по асфальту й, на відміну від більшості зимових шин, не шумлять при русі.

• Восени й навесні Вам не треба ламати голову над питанням: чи не час поміняти шини ?

МІНУСИ:

• Всесезонні шини програють зимовим на льоді й укоченому снігу.

• Сезонні шини зношуються півроку, а всесезонні цілий рік.

• Всесезонні шини недостатньо еластичні при сильних морозах узимку й занадто еластичні при літніх температурах.

• всесезонна гума зберігає свої якості до -7 градусів. Після цього шина "дубіє", втрачає еластичність.

Слід пам'ятати, що всесезонна шина — не гоночна й не внедорожна. Відповідно, треба орієнтуватися на свій стиль водіння й на дорожні умови, з якими Вам прийдеться зустрітися. Подумайте, чи підійдуть Вам всесезонні шини ?

Якщо Ви вирішили, що всесезонні шини — це Ваш вибір, то головне, на що слід звернути увагу— це висота протектора. Якщо шини нові, то висота протектора свідомо дозволить Вам спокійно їздити на цих шинах 1,5-2 року. При покупці ж шин бувших у вживанні висота протектора може виявитися недостатньою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

карочь скажем проще, нема бабла на шини, а понтанутись, а точніш по тролити хочу.

чо ти тему створював топ, якщо такий афігений знаток)) й уже хз скільки років їздиш на таких шинах. чи може ти продаєш їх і обичний ПІар?

чукча не читатель, чукча писатель?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

карочь скажем проще, нема бабла на шини, а понтанутись, а точніш по тролити хочу.

чо ти тему створював топ, якщо такий афігений знаток)) й уже хз скільки років їздиш на таких шинах. чи може ти продаєш їх і обичний ПІар?

чукча не читатель, чукча писатель?

типа ушол с "темы")) молодца

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

типа ушол с "темы")) молодца

тіпа не я автор теми

250px-CaptainFacepalm.png

До автора теми:

По правилам їздити на всесезонці не заборонено, можна навіть на літній зимою:

31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно

із законодавством за наявності таких технічних несправностей і

невідповідності таким вимогам:

31.4.5. Колеса і шини:

а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з

дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту

малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з

дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів -

2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.

Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка

протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;

б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що

оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування

протектора і боковини;

в) шини за розміром або допустимим навантаженням не

відповідають моделі транспортного засобу;

г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні

шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і

неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини

різних моделей з різними малюнками протектора для легкових

автомобілів, різними типами малюнків протектора - для вантажних

автомобілів;

ґ) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні

шини, а на іншу (інші) - діагональні;

д) на передній осі автобуса, який виконує міжміські

перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на

інших осях - шини, відновлені за другим класом ремонту;

е) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім

автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини,

відновлені за другим класом ремонту;

є) відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і

ободів коліс;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мужики вам сюди чи ні? Піпіськомірялка :) :rolleyes:

А по факту, та хоч на гусеницях. Як кому подобається. Особисто я всесезонним не довіряю, хоча на початку свого водійського стажу катався саме на таких (тому що дешеві).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я їздив і лічний горькій опит, добре що було каско й цивілка

міняй прокладку

шоб ти знав ця ризина будь яка становиться дубова після -10

ЦЯ, що в мене не "становиться", бо якісна, а якщо гума неякісна, то навіть зимова зимою тебе не врятує.

про це можеш поцікавитись на будь якому нормальному шиномонтажі

"Будь-який нормальний шиномонтаж" є учасником розводу "Два комплекти гуми на одне авто, лохі налітай"

карочь скажем проще, нема бабла на шини, а понтанутись, а точніш по тролити хочу.

чо ти тему створював топ, якщо такий афігений знаток)) й уже хз скільки років їздиш на таких шинах. чи може ти продаєш їх і обичний ПІар?

бачу ти тут великий умнік.... у тебе порад взагалі ніяких непросив..... просто запитував людей, які компитентні... а якщо ти тіпа тут крепко начитаний... а толком відписати неможеш то не розводь в темі флуд.... те що купити шини зимові то я і сам без тебе вкурсі....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім за увагу.... що хотів дізнатися дізнався (закон не забороняє їздити на всесезонній гумі)

Тему можна закрити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привилами таки не заборонено юзати всесезонні, з власного невеликого досвіду їзди на всесезонці на задньоприводному

авто - якщо мати муху в носі, а в голові всі клепки - то все влаштовує. З нашими то дорогами...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

моя порада така хто чоче зекономити на гумі купи зимову і на літо не перезувайтесь от і все... хіба мало хороших авто щей літом на шипах їздять. знаю маршутчики ще на старих мерсах так робили на зиму нову зимову гуму купляли і таскали цілий рік до нової зими.варіант. особисто сам купую зимову та літню але збирігати перезувати 2 рази на рік балансувати трохи харить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж їздив на якісній всесезонці, тому саме її вважаю найкращим варіантом. Проте, через те, що оригінальну, справжню резину, важко і дорого знайти на нашому ринку, заваленому китайським ширпотрібом, тому - купляю літню і зимову і перезуваюся, і т.д. і т.п. Мав би більше грошей - купив би якісну всесезонку, або хоча б дисків комплект :-) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вважаю що на всесезонній можна їздити влітку і інколи зимою при темп. не нижче -10

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно пишуть про те, що багато що залежить від прокладки між кермом та сидінням. Звісно, мати комплект літньої гуми і комплект хороших зимових коліс - це найкращий варіант. Всесезонна гума є компромісним варіантом. Вона не забезпечує оптимальних характеристик ні літом в спеку, ні зимою в морози. Але все залежить від потреб. Хтось 10 тис.км наїзджає за рік, а хтось за місяць більше накручує. Відповідно й вимоги в підборі гуми мають бути різними. Якщо взимку машина переважно стоїть, то якщо кілька разів виїдеш хоч і на літній гумі, але з головою, то нічого страшоного в тому немає. Звісно, почуватимеш себе за кермом не так комфортно, але з точки А в точку Б заїхати можна. Ще не так давно не мали поняття про те, що гума може бути літня, зимова чи ще там якась. Яку дістав - на такі і їздиш. В цьому поділі на зимову/літню багато маркетингу, а хорошу якісну гуму купити як було проблемою, так нею і лишається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив декілька років на всесезонці на задньоприводному авто круглорічно, по всяким дорогам і проблем не було ні разу , аж одного разу вирішив стати "правильним" і напередодні зими перевзувся на зимову , через місяць ДТП - понесло на ожеледиці. Так що зимова не панацея (особливо не сама дорога) а всесезонка не самий поганий варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...