Davids Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 14:39 #26 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 14:39 Мені потрібно втулку в педалі, в мене зносилася. Потрібно нову або б/у. на фото позначено яку.
Гість Zibers Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:32 #27 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:32 Під квадрат Велозона - від 50 грн...
Andruha_gpz28 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:35 #28 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:35 2 RePlay. Ну можна звичайно до до Ді чи до Макара на Велозону, але ж то не КАМАЗ, скіко там того напряга. Я останній раз, коли ніс колесо Макару на заміну втулки, залетів в обід додому, зняв заднє колесо, випустив повітря з камери і зняв покришку з камерою руками, без всяких хитрих пристроїв... Зайняло це в мене хвилин 10 максимум... Покришку яку ? Дивлячись по якій дорозі в основному їздити збираєшся... Купувати на Велозоні, і камеру нову теж, там тобі її в принципі і поміняють і накачають, і все що схочеш з велосипедом зроблять. Ссилки, ну от тут тобі ссилки, вивчай на здоров"я. http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=19700
RePlay Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:44 #29 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 16:44 Дякую за відповіді...
Andruha_gpz28 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 19:11 #30 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 19:11 2 RePlay. Один нюанс забув. Там на покришках модних стрілочкою вказано, в яку сторону має колесо крутитись, так от поставити її на обод треба правильною стороною. Бажаю успіху. Міняй і кататись ! Погодка аж просить...
ursa Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 20:08 #31 Опубліковано 24 Квітня, 2008 в 20:08 Да что ж это такое! Пятый раз перебираю рулевую - и не могу добиться нужного эффекта Вроде и все запчасти есть, чашки не раскомплектованы - а не получается. Или вилка не болтается в стакане, но при этом руль провернуть практически невозможно. Или руль крутится правильно, а вилка колбасится, живёт своей жизнью... Что делать? В чём проблема? Чашки должны быть нормальные, потому что до того, как я переставил вилку, со старой всё было отлично. Да и заменённая вилка стала на другой байк, как влитая. В общем, из двух нормальных байков пока получился один **** * *-** *--* **** * *-** *--* **** * *-** *--*
Гість Zibers Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 07:48 #32 Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 07:48 магу памоч 1. Зніамй переднє колесо. 2. став на вилку раму, устрани люфт в нижньому стакані. 3. зажми болтом (винос не закручуй). 4. Досягаєш мети - відсутність люфту, повороту руля 5. пів оберта болтіка назад, закручуєш винос, дожимаєш болт...все маск 15-20 хвл.
Crazy3D Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 09:00 #33 Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 09:00 2 URSA : лучше немножко пережать чем недожать,перетянутая рулевая за 1-2 поездки разкатаеться,а не дотянутая рулевая будет причиной быстрого износа. (личный опыт). если я не прав,поправте меня!
Гість Zibers Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 10:02 #34 Опубліковано 25 Квітня, 2008 в 10:02 Як кажуть малі діти "Краще перебздіть. ніж недобздіти"... дело в том. що вилочка регулюється натяжкой болта, але після закріплення виноса, вилка має опору саме в нього(винос).
ursa Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 14:01 #35 Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 14:01 С очередной попытки путём выкидывания некоторых деталей и перемене местами оставшихся получилось собрать вилку так, как она должна была быть собрана Ура! Нет шата, руль крутится легко
Jack Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 18:46 #36 Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 18:46 Кому потрібно віддам в добрі руки вилку від "Крокодила" (собі купив нову на Велозоні) не підійшла по причині мала висота різьби
Expert Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 19:25 #37 Опубліковано 26 Квітня, 2008 в 19:25 від "Крокодила"Растолкуй сей загадочный термин.
Jack Опубліковано 18 Лютого, 2009 в 14:59 #38 Опубліковано 18 Лютого, 2009 в 14:59 від "Крокодила" ХВЗРастолкуй сей загадочный термин.
vrm Опубліковано 21 Травня, 2010 в 16:10 #39 Опубліковано 21 Травня, 2010 в 16:10 Не знав у якій темі запостити... тому якщо не так то вибачте.Горний почав перепускати. Що потрібно замінити , чи потрібно здавати в ремонт? Якщо другий варіант то куди краще?
TreNeR Опубліковано 21 Травня, 2010 в 17:18 #40 Опубліковано 21 Травня, 2010 в 17:18 А можно подробнее. Ничего не понятно.
vrm Опубліковано 21 Травня, 2010 в 17:35 #41 Опубліковано 21 Травня, 2010 в 17:35 А можно подробнее. Ничего не понятно.На тяжелых передачах под нагрузку перепускает... Что именно поподробней?
TreNeR Опубліковано 21 Травня, 2010 в 18:57 #42 Опубліковано 21 Травня, 2010 в 18:57 Возможно износилась кассета или "растянулась" цепь. А возможно собачки во втулке.
vrm Опубліковано 21 Травня, 2010 в 19:23 #43 Опубліковано 21 Травня, 2010 в 19:23 Возможно износилась кассета или "растянулась" цепь. А возможно собачки во втулке.Ну цепь отпадает, а то что осталось каким образом ремонтируется? Заменой? Я просто 0 в этом... И еще я как то ее разбирал а там всередине полно салидола... так и должно быть? Но в сухую эти, наверное собачки, не влезают - высыпаются... а салидол их держит
Lexx_Giant Опубліковано 22 Травня, 2010 в 07:18 #44 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 07:18 Про що ти взагалі говориш?Що в тебе перепускає?З твоїх потів нічого не зрозуміло мяко кажучи. НА відстані ніхто тобі з такими поясненнями не допоможе.Бери вел йди до механіка і показуй "на пальцях" якщо толком не можеш розказати, які в тебе проблеми.Може бути:1. Проскакує ланцюг - зносилися задні зірки.2. Проскакує ланцюг - зносилися пердні зірки і сам ланцюг.3. Проскакує втулка - зносився мехінізм зацепу.Варіант вирішеня один - замінити деталь, яка зносилась, або замінити ходову... ПОВНІСТЮ !!!
eNyk Опубліковано 22 Травня, 2010 в 17:54 #45 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 17:54 захотів сьогодні почистити і змазати кареточний вузол. І при знятті шатунів благополучно зірвав різьбу (съемником) Думав, що покатаю трохи без болтів, то шатуни потроху злізуть - ніфіга. Навіть з місця не зрушили. Почитав в неті що це за біда така, думаю, може прикипіли шатуни до каретки? Так вот... Підскажіть, будь-ласка, що мені робити
Lexx_Giant Опубліковано 22 Травня, 2010 в 19:04 #46 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 19:04 Знайти новий зйомник і спробувати закрутити його по тому що від різьби залишилось... якщо вийде.. знімеш шатуни.. не вийде.... залий ВД квадрат/шліци і дійсно.. покатайся трохи.. має попустити їх. Тоді зможеш зняти.. якщо й це не допоможе.. прийдеться різати.
eNyk Опубліковано 25 Травня, 2010 в 20:39 #47 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 20:39 тільки сьогодні купив wd ("пшикалка"). Що з нею робити? Напшикати і зразу поїхати покататись? Чи якось на ніч спочатку залишити, а потім вже поїздити? Просто на одному форумі вичитав "да, кстати. wd-40 сначала "отпускает", а потом, после высыхания, "затягивает" нахрен, т.е. насмерть"
akamuza Опубліковано 25 Травня, 2010 в 21:01 #48 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 21:01 Самого заинтересовала инфа по ВД-40, поскольку собрался в первый раз цепь очистить и смазать.вот нашел интересный момент, очень подходит к "затягиванию нахрен" .WD 40 изобрел Норман Ларсен (Norman Larsen), он разрабатывал вещество способное вытеснять влагу в 1952 году. Благодаря воздействию рекламных текстов, огромное количество людей считает, что жидкость WD 40 (в народе вд) является новейшим достижением автохимии, решающим практически любые проблемы в автомобиле. WD-40 обладает проникающей способностью, что позволяет ей просачиваться в заржавевшие резьбовые соединения и т.п. Однако жидкость wd-40 гигроскопична, т.е. впитывает влагу (как и тормозная жидкость).Многие думают, что если обработать wd 40 поржавевшие детали, то они будут смазаны и защищены от дальнейшей коррозии. Это совсем не так, wd-40 не смазывает детали, и не является антикоррозионной защитой!Поэтому если Вы в надежде "обслужить" личинки замков зальете их WD-40, то после первой радости легкого поворота ключа, через некоторое время обнаружите, что замки стали работать еще хуже, так как WD-40 смыло смазку в личинке замка.Более того, WD 40 забирает влагу из атмосферы и оставляет ее внутри механизма, при этом коррозия развивается еще сильнее, а WD-40 успешно испаряется, вместе со своими мифическими смазочными свойствами. Таким образом, Вы получаете обезжиренные детали, после чего коррозия на этих деталях развивается еще быстрее!взято с mirsmazok.ru/blogs/modules.php?name=articles&id=178
Lexx_Giant Опубліковано 26 Травня, 2010 в 05:55 #49 Опубліковано 26 Травня, 2010 в 05:55 Дадада. Підтверджую.Після застосування ВД деталь треба насухо витерти і змазати.І ще в складі ВД є кислота... обережно з фарбою.. може порозїдати.
ursa Опубліковано 26 Травня, 2010 в 07:39 #50 Опубліковано 26 Травня, 2010 в 07:39 Шатуны можно выбить с обратной стороны (чем-то зубилообразным, только не острым ). Два или три раза таким образом снимал Alivio, правую сторону (сорвал резьбу, когда нужно было каретку заменить). Отметины остаются, но на работу сильно не влияют.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.