Перейти до змісту

Кто на Визоре, обсуждение.


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори

Я в шоці.

Я розумію що в СС нема грошей на операторську діяльність. Але це... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 290
  • Створено
  • Остання відповідь

вирішив момогти як можу!))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

ну момогай :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я в шоці!

Арік краще ти б зник з форуму і не "момогав" Візору падати в очах очах бувших, теперішніх і майбутніх абонентів!

Ваше знання правопису накладає тінь на вашу професійну компетентність і усіх працівників тієї компанії де ви працюєте. Це побічно може свідчити про причини частих збоїв і неполадок з надання абонентам якісної послуги. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пройшло вже більше тижня, обіцянки так і не виконано (((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так він вже доживає. На днях нам пропонували викупити "майно" Візора... :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так він вже доживає. На днях нам пропонували викупити "майно" Візора... :_07:

І багато в них того лай майна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Так він вже доживає. На днях нам пропонували викупити "майно" Візора... :_07:

Беріть, буде власний транспорт між Вашими бізнесцентрами :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо закачувань все Ок. Приміром фільм (2Gb) можна витягти за кілька хвилин. А от сторінки в браузерах відкриваються дуже вже повільно, часом з помилками (недозавантажуються).

Найімовірніше це повязано з проблемами в роботі вашого браузера чи компютера, а не зі швидкістю інтернет-з'єднання ....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помніяв пропвайдера візор - укртелеком, взяв 10 мегабіт, по акції, ціна дешевша чим у візора на 5-ть.

Інтернет став більш стабільний, менше втрат пакетів, проте пінг виріс. з 47 до 80 на яндекс.

Швидкість, на суб'єктивний погляд - довже думає при старті, закачки, але потім потужно розганяється.

.

Особисто мене, як користувача, цікавить: за що на візорі платити 20 грн на світла. Раніше - були метеріали, сервер, обмін інформацією фільми, хоч застаріле, але нехай. А зараз? Які конкретно послуги, закріплені за пунктом "мережа Світлан"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо закачувань все Ок. Приміром фільм (2Gb) можна витягти за кілька хвилин. А от сторінки в браузерах відкриваються дуже вже повільно, часом з помилками (недозавантажуються).

Найімовірніше це повязано з проблемами в роботі вашого браузера чи компютера, а не зі швидкістю інтернет-з'єднання ....

Ага. І ще на двох фірмах (юридичних особах) і у трьох знайомих та ж сама фігня. (район залізничного вокзалу та 33-й) :)

p.s. Якби це було тільки у мене, то я б попереднього свого посту б не писав, а "копав" би в своїх компах і налаштуваннях...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перейшов на Київстар - довольний, як слон... на Візорі якість інету і обслуговування ніякі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перейшов на Київстар - довольний, як слон... на Візорі якість інету і обслуговування ніякі

Вітаю!

На жаль не у всіх є така можливість навіть в центральних районах міста - Київстар не працює з юридичними особами. Тільки з фізичними...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Офтопік, але КС працює з юридичними також. Якщо Луцькі менеджери проти - дзвоніть Київським. Але, в будь якому випадку, ціна буде вищою ніж для фізичних осіб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо закачувань все Ок. Приміром фільм (2Gb) можна витягти за кілька хвилин. А от сторінки в браузерах відкриваються дуже вже повільно, часом з помилками (недозавантажуються).

Найімовірніше це повязано з проблемами в роботі вашого браузера чи компютера, а не зі швидкістю інтернет-з'єднання ....

Ага. І ще на двох фірмах (юридичних особах) і у трьох знайомих та ж сама фігня. (район залізничного вокзалу та 33-й) :)

p.s. Якби це було тільки у мене, то я б попереднього свого посту б не писав, а "копав" би в своїх компах і налаштуваннях...

Взагалі то проблема типова якщо люди не слідкують за своїми комп'ютерами. :) Зустрічаюся з нею періодично, незалежно від інтернет-провайдера :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то проблема типова якщо люди не слідкують за своїми комп'ютерами. :) Зустрічаюся з нею періодично, незалежно від інтернет-провайдера :)

Взагалі проблема якщо люди не слідкують за своєю мережею.

a99985867482.jpg

Більшість візоровських ящиків саме такі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ми також змінили Візор на ОГО. Платимо на 5 грн дорожче, зате задоволені. Єдиний мінус, це те, що хотіли відмовлятися від стаціонарного телефону, але зараз вже мусимо проплачувати ці додаткові 25 грн щомісяця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то проблема типова якщо люди не слідкують за своїми комп'ютерами. :) Зустрічаюся з нею періодично, незалежно від інтернет-провайдера :)

Взагалі проблема якщо люди не слідкують за своєю мережею.

a99985867482.jpg

Більшість візоровських ящиків саме такі.

Віктор1970 стверджує що фільми він може завантажувати на належній швидкості. Проблеми в нього починаються при веб-серфінгові... Думаю що в його конкретному випадку проблема не в тому що зображено на фото ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але погодьтесь, що це проблема, а провайдер болт клав на її вирішення.

Ну є розкурочені ящики, ну ржаві, ну гадять в них голуби.. ну й хай

Віктор1970 стверджує що фільми він може завантажувати на належній швидкості. Проблеми в нього починаються при веб-серфінгові... Думаю що в його конкретному випадку проблема не в тому що зображено на фото ...

Аналогічна проблема у декількох знайомих, які мешкають в центрі.

Фото було зроблено на їх горищі.

Вірусів нема, швидкість є, а серфить просто нереально.

Порадив їм спробувати використовувати публічні DNS, про результат запитаю та відпишу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то проблема типова якщо люди не слідкують за своїми комп'ютерами. :) Зустрічаюся з нею періодично, незалежно від інтернет-провайдера :)

5 балів. :) :) :)

Дійсно проблема ТИПОВА.

А людей що "не слідкують за своїми комп'ютерами" по допомогу до мене звертається за рік до сотні. Хоча трапляються серед них і ті що слідкують. :)

Дякую. Розвеселили. ;)

А Ви часом не на Візорі працюєте?

Дуже вже нагадують ці Ваші фрази розмову з їхніми адмінами-операторами по телефону. ;)

А якщо серйозно - десь на початку цього року у Візора з'явились реальні проблеми. Вірніше у багатьох знайомих, які є клієнтами Візора. І це вже незалежно від ступеню криворукості, встановлених операційних систем і слідкування за своїми комп'ютерами.

До цього також бували проблеми. Типу дощ пішов - пропав зв'язок. До цього дехто звик, дехто перейшов до інших провайдерів. Але раніше принаймі більш-менш оперативно це все хоча б якось "вирішувалось". А зараз... На даний момент вже четвертий день не працює їхній поштовий сервер. Як сказали (признались) по телефону - "накрився" але "ведуться роботи"...

(Та якби я три дні "підіймав" сервера, то цей третій день в мене був би останнім робочим днем...)

Тому цілком погоджуюсь з Tum@n. І фото це рахую на 100% вірогідне. Десь так воно швидше всього і є...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви часом не на Візорі працюєте?

Дуже вже нагадують ці Ваші фрази розмову з їхніми адмінами-операторами по телефону. ;)

Ні, ніякого відношення до Візора, чи якогось іншого інтернет-провайдера, не маю. Мені абсолютно байдуже чи ви користуєтеся його послугами, чи послугами якогось іншого інтернет-провайдера ...

P.S.: Особисто в мене на роботі "ОГО", в дома КС. Не маю претензій ні до того ні до іншого.

А людей що "не слідкують за своїми комп'ютерами" по допомогу до мене звертається за рік до сотні. Хоча трапляються серед них і ті що слідкують. :)

Якщо ви не можете допомогти собі самі - як ви допомагаєте людям?

На даний момент вже четвертий день не працює їхній поштовий сервер.

Ну тільки не потрібно перебільшувати. Поштовий сервер вийшов з ладу вчора десь перед обідом.

Є така приказка: "Единожды солгав - доверия нет"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну тільки не потрібно перебільшувати. Поштовий сервер вийшов з ладу вчора десь перед обідом.

Не знаю коли він остаточно вийшов з ладу, а коли тільки починав виходити:

19 грудня - з 13:33 по 19:02 поштовий сервер не працював.

20 грудня - зранку працював, до 15:09. Більше в цей день не працював.

21 грудня - взагалі не працював. І от саме в цей день мені по телефону що сервер поліг.

22 грудня (це і є час написання попереднього мого посту) - зараз вечір, сервер не працює.

Ну і де тут перебільшення?

Рахую що це і є уже як мінімум четвертий день...

Окрім цього, ще за тиждень до цих подій перестала доходити пошта на адреси ***@ukr.net . Причому листи йшли в нікуди без попереджень, підтверджень і т.п. Зрештою потім і адрес ***@ukr.net листи також перестали доходити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Користуватись поштовим сервером провайдера, як основним це знаєте теж не дуже гарна ідея.

Дуже часто чую - ну так на візитках такий при цьому продовжують друкувати візитки з тією ж адресою.

Якщо не в моготу мати своє на своєму домені, то той же gmail може вигрібати пошту з провайдерського, якщо той не довзоляє налаштувати автоматичну пересилку вхідної кореспонденції на нову адресу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Користуватись поштовим сервером провайдера, як основним це знаєте теж не дуже гарна ідея.

Дуже часто чую - ну так на візитках такий при цьому продовжують друкувати візитки з тією ж адресою.

Якщо не в моготу мати своє на своєму домені, то той же gmail може вигрібати пошту з провайдерського, якщо той не довзоляє налаштувати автоматичну пересилку вхідної кореспонденції на нову адресу.

Колись давно це було цілком пристойною ідеєєю (біля 10 років назад). Тим паче і адреса ***@***.lutsk.ua виглядала цілком достойно. Тоді за день оброблювалось по 20 листів (зараз буває 200-300), нічого ніколи не пропадало. В старі часи і на дзвінки завжди відповідали, і причини пояснювали (в більшості випадків), і більш-менш оперативно працювали. Були звісно якісь нюанси завжди, але принаймі все можна було вирішити особистою зустріччю, або телефонною розмовою. Прикро бачити як все це затухає і накривається.

Зараз же визнаю свій прокол - користуватись сервером провайдера не гарна ідея взагалі (і то ще м'яко кажучи).

p.s. Альтернативні поштові скриньки звісно ж є відкриті на різних серверах... Але тут ще і своя специфіка роботи, і свої бюрократичні нюанси...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Окрім цього, ще за тиждень до цих подій перестала доходити пошта на адреси ***@ukr.net . Причому листи йшли в нікуди без попереджень, підтверджень і т.п. Зрештою потім і адрес ***@ukr.net листи також перестали доходити.

на візорі з"явився спамер, відповідно поштовик візора попав у кілька блеклістів антиспамових.

Нарвався на ці граблі, бо деякі блеклісти не конкретний ір спамера блокують, а цілу підмережу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...