Перейти до змісту

Із 2 авто вийшло одне (конструктор)


jeger01

Рекомендовані повідомлення

Взагалі-то вже бачив у гаражах як ліплять із двох старих автівок одну, а тут доволі свіжа корейська марка. Причому зробили і, швидше за все, на авторинку втюхали як майже нову.

Найгірше, що дуже важко виявити такі речі. Знайомий фахівець казав, що треба здирати обивку і дивитися чи не була зварена з кількох.

http://autobotanik.livejournal.com/16696.html#cutid1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаві фото вийшли) :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От доболі цікаво почути думку тих хто ховорить що 20-ти річний мерс краще нового жигуля!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти просто не бачив як і з чого роблять нові "Жигулі".

Пару тижнів назад оглядав новий ВАЗ-2107 біля відділення "Приватбанку" на пр.Волі. Повір, це далеко не ті "Жигулі", що сходили з конвеєра ВАЗ 20 років тому. Так, коробка вже 5-ступка, двигун інжекторний, запалювання електронне... але от якість виконання кузовних елементів, якість самого металу жахлива. Просто на бампери подивися на нових машинах і на ті, що були колись. Нові 20 років просто не проживуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я особисто проти втручання в цiлiсть кузова,тому до цього часу не зробив з свого грузового т4 пасажира, хоча й е така мисля. А взагалi,якщо майстер классний i робить не *аби здихатись* то думаю машина ще вiдбiгае багато, i точно довше чим новий жигуль :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Під жигуляторами мав на увазі Каліни та Пріори, все остальне в Тольятті не збирається, а це вже не жигулі, це аля кітайці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робота вражає, дійсно зробили ляльку з металолома. Але як на рахунок безпеки? Здається мені, що при більш-менш серйозній лобовій аварії така машина просто переламається по швах і складеться всередину, не залишаючи пасажирам жодного шансу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NetSerpent, а ти думаєш, що на заводі кузов виточують з єдиного куска металу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Під жигуляторами мав на увазі Каліни та Пріори, все остальне в Тольятті не збирається, а це вже не жигулі, це аля кітайці.

Їздив недавно Пріорою-таксі. Пробіг майже 160 тис. км. - консервна банка, а не машина. По рокам свіжа, кузов на вигляд нічого так, але в середині вся пласмаса болтається, рипить-скрипить. Коробка підвиває, підвіски нема... Ладно, це таксі, всяке може бути. Можливо просто за машиною не слідкує.

В знайомого ВАЗ-2112. В автомобілях розбирається, за машиною слідкує. Так от, лише три роки машині, ще кредит не повністю виплачений, а вже є куди заглядувати і доложувати руки.

Судячи по фото, робота в даному випадку виконана доволі якісно. Машина ще послужить новому власнику. Сподіваюсь, його обійде доля двох попередніх авто, з яких складений цей "конструктор".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NetSerpent, а ти думаєш, що на заводі кузов виточують з єдиного куска металу?

Что такое пассивная безопасность и как на нее влияет прочность кокпита кузова, наверное не надо рассказывать?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Что такое пассивная безопасность и как на нее влияет прочность кокпита кузова, наверное не надо рассказывать?

Как изменится общая прочность кокпита, если вместо 100 сварных соединений станет 105, при наличии соединений контактной сваркой, которые разрушатся при много меньших нагрузках?

Другими словами: имеем текстильное изделие, допустим комбинезон, у которого оторвалась штанина. Пришиваем такую же от другого комбинезона. Изделие сшито из 50 деталей, имеет два километра швов. Есть ли уверенность, что при хорошем напряжении комбинезон порвется именно по новым швам?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Честный детектив. Кровь на иномарках

Про литовські автомобілі-"конструктори". Дуже цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть ли уверенность, что при хорошем напряжении комбинезон порвется именно по новым швам?

Конечно, только еще вариант добавить с точностью до наоборот. Сомнется ли там где надо, и устоит ли там, где это заложено конструкторами, чтобы сохранить жизнь пассажирам?

пример простой - лопнула велорама по педалям и собсна самой раме. Заварили аргоном. Есть уверенность что на триале такой вел не сложится пополам на какой-нить кочке?

Далее, как варили, не ослабили ли металл избыточным нагревом?

Минусов для покупателя гораздо больше чем плюса, в виде дешевой цены(хотя далеко не факт что такого "трансформера" пустят за копейки)

Я лично сознательно не куплю машину, в которой силовые элементы отличаются от заводских в худшую сторону, свою жизнь я ценю больше денег...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Честный детектив. Кровь на иномарках

Чєсний дєтєктів детектед, да.

Автомобілі із Прібалтікі опасни, покупайтє ВАЗ! ВАЗ вас нє наєб№от!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я лично сознательно не куплю машину, в которой силовые элементы отличаются от заводских в худшую сторону, свою жизнь я ценю больше денег...

Я тоже. И я бы купил скорее варенного немца , чем нового китайца. Вопросы по заводской сборке китайцев есть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В знайомого ВАЗ-2112. В автомобілях розбирається, за машиною слідкує. Так от, лише три роки машині, ще кредит не повністю виплачений, а вже є куди заглядувати і доложувати руки.

Ідентична ситуація. В батька Пріора і руки докладаються тільки до масла та фільтрів :)

Що до якості авто і їх зборки то тут можна спорити довго. Тему про короллу і джетту бачили? Далеко ходити не потрібно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що Пріора, що 12, 15, Калина і тд - ягоди одного поля. Якогось розброса по якості матеріалів та зборки - немає 99%, як би той Ваз не позицінував свої авто, навіть супер-сучасна Гранта - ті ж яйця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

колись і я таке практикував на асконах і тд.....нового не побачив нічого:):):)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Что такое пассивная безопасность и как на нее влияет прочность кокпита кузова, наверное не надо рассказывать?

Один з важливих параметрів кузова автомобіля є жорсткість, зокрема жорскість на скручування. Тут багато велосипедистів, вони добре знають що це таке. Але не можна сприймати всі параметри однобоко. Висока жорсткість - це, звичайно, добре, дуже добре для керованості, стійкості, збереження геометрії кузова (рами) при аваріях, переїзді нерівностей і т.п. Однак ця жорсткість може зіграти жорстокий жарт при ДТП. Не даремно в сучасних автомобілях передбачені зони деформації, програмованої деформації. Ще на етапі проектування та виготовлення задають зони, де кузов буде зминатися, гасячи таким чином кінетичну енергію.

Зроби нову "Побєду" чи ГАЗ-21 "Волга". Метал грубезний, деформується мало, але краш-тест вони не пройдуть, люди при аварії не виживуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже сподобалась фраза " Не даремно в сучасних автомобілях передбачені зони деформації, програмованої деформації. Ще на етапі проектування та виготовлення задають зони, де кузов буде зминатися, гасячи таким чином кінетичну енергію. " Це я надіюсь не про ВАЗ і не китайпром сказано. Був в мене колись випадок коли я бачив " Geely" вперід вдарену з пом"ятим хвилями кришкою багажника. Це напевне так на заводі розрахували. Про крила їхні, стойки і лонжерони мовчу зовсім. Краш тести в інеті думаю бачили майже всі, кому не лінь. А на рахунок одну з двох, в нас в Луцьку тоже є специ які з трьох одну робили зі всіми зазорами і не прикопаєшся. Їздив на такій БМВ ніякої різниці, нічого не веде. Якщо правильно робити і людина знає свою справу то недумаю що буде гірше. Якщо чуть рихтанути і шпаклі відро тоді... і результат такий же.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китайські машини також проектуються з передбаченням зон деформації. Тільки як завжди, через задній прохід. При лобовому ударі складатися китаєць починає з багажника. Але їм (китайцям) це проектування знову ж таки до заднього місця. Їх же там багато. Пару трійка сотень аварій віддалить їх від демографічного вибуху в країні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...