Перейти до змісту

Буду гнати авто з польщі


mister_lol

Рекомендовані повідомлення

Потрібен Chrysler Voyager 3,3 двигун 91-95р.в. Коротка база. Колір і стан кузова пофіг - буду все переставляти у свій. Автівка потрібна в Харкові. Кому цікаво - в ПП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь

І мені напишіть ,або в цій втемі напишіть,

хто робив авто під документи ,

скільки це вартує.

Я десь читав що можна присунути на пів розібране авто (без коліс, задньої балки, без мотора) але з салоном і всіма причандалами, і цілком законно можна зробити переобладнання, тобто, є мазда 323 -- 1986року, робим заміну на мазду 323 тільки новішу скажімо 1999-2002 років.

Так само і з двигуном який приїде тільки в другому бусі.

І скажіть хто знає це на даний час реально чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

їдем в польщу, прописуємось в когось, реєструємось співвласником(можливо й попередній власник погодиться вас зареєструвати, як ні то в прикордонних містах багато таких бариг які ставлять на себе авто). послуги по прописці і реєстрації в бариг - десь 500у.о.

отримуємо тимчасовий техпаспорт - їдемо в україну (на митниці в україні кладемо 50-100грн в тимчасовий техпаспорт). вертаємось назад в польщу (впринципі без проблем), отримуємо постійний техпаспорт (через 15 днів з дня реєстрації співвласника).

їздити можна що 10 днів (при вїздці пишенься заява від руки про те шо зобовязуєшся покинути митну територію україни за 10 днів). один ньюанс - якщо в україну вїжджаєш через ягодин то вертатись треба наприкла д через устилуг.

можн а їздити рік якщо авто на фірмі. такі послуги доходять до 1000долл.

183 дня якщо на консульському обліку. (треба вчитись працювати і т.п. в польщі)

також можна консульський облік зробити поставивши липову печатку в паспорт закордонний, але цуе ризиковано бо можуть бути питання де взялось коли будеш подавати паспорт в консульство.

і ще є пару варіантів .........

хоть один користувач нормально пояснив. молодець від мене +. хлопці я не раджу Вам займатися такою ахінеєю.Потерпіть ще трошкі ,як прорве черяк на дешеве розмитнення легкових авто то польська реєстрація і всі ці переобладнання будуть дуже не актуальні.... Рано чи пізно всеодно так буде.

Згідний на 99%.Єдина проблема що це все теорія-а на практиці все не так.

Я з цим награвся,і тепер по Укріїні їзжу на Укр.реестраціі,а по Польщі на польскій.І ніяких проблем...

Недавно знайомий пригнав з Польщі Ауді А6 2000р.в. ТД, 180 Л.с. Салон шкіряний. Повний фарш. Їздить на польськіх номерах, робив через фірму. Машина повністю стала в 5500 у.е. Раз в рік буде перетинати кордон. Гайці після перевірки документів чемно відпускають. Отже все легально?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кому цікаво то тут є трохи інформації

http://ltcars.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=17&sid=fe8691a7fc651a6efd3c0c2af4b2e7e2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдем в польщу, прописуємось в когось, реєструємось співвласником(можливо й попередній власник погодиться вас зареєструвати, як ні то в прикордонних містах багато таких бариг які ставлять на себе авто). послуги по прописці і реєстрації в бариг - десь 500у.о.

отримуємо тимчасовий техпаспорт - їдемо в україну (на митниці в україні кладемо 50-100грн в тимчасовий техпаспорт). вертаємось назад в польщу (впринципі без проблем), отримуємо постійний техпаспорт (через 15 днів з дня реєстрації співвласника).

їздити можна що 10 днів (при вїздці пишенься заява від руки про те шо зобовязуєшся покинути митну територію україни за 10 днів). один ньюанс - якщо в україну вїжджаєш через ягодин то вертатись треба наприкла д через устилуг.

можн а їздити рік якщо авто на фірмі. такі послуги доходять до 1000долл.

183 дня якщо на консульському обліку. (треба вчитись працювати і т.п. в польщі)

також можна консульський облік зробити поставивши липову печатку в паспорт закордонний, але цуе ризиковано бо можуть бути питання де взялось коли будеш подавати паспорт в консульство.

і ще є пару варіантів .........

хоть один користувач нормально пояснив. молодець від мене +. хлопці я не раджу Вам займатися такою ахінеєю.Потерпіть ще трошкі ,як прорве черяк на дешеве розмитнення легкових авто то польська реєстрація і всі ці переобладнання будуть дуже не актуальні.... Рано чи пізно всеодно так буде.

Згідний на 99%.Єдина проблема що це все теорія-а на практиці все не так.

Я з цим награвся,і тепер по Укріїні їзжу на Укр.реестраціі,а по Польщі на польскій.І ніяких проблем...

Недавно знайомий пригнав з Польщі Ауді А6 2000р.в. ТД, 180 Л.с. Салон шкіряний. Повний фарш. Їздить на польськіх номерах, робив через фірму. Машина повністю стала в 5500 у.е. Раз в рік буде перетинати кордон. Гайці після перевірки документів чемно відпускають. Отже все легально?

А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші.

А нащо її продавати, люди беруть по такій схемі машини для себе, а не на продаж.

п.с. В нас на фірмі вже двоє катають на польських номерах і третій вже вибирає собі. Якби не мав сраковозки, то й собі взяв би так. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші.

Не пишіть несенітницю! Переоформлення доків на рік на іншу особу буде вартувати до 200$.

Можете ознайомиитсь, інформація безплатна)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніяк не зрозумію. Якщо оформляти на фірму, перетинати кордон треба раз в рік чи раз в 2 місяці? Хто може толком пояснити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніяк не зрозумію. Якщо оформляти на фірму, перетинати кордон треба раз в рік чи раз в 2 місяці? Хто може толком пояснити?

Один раз в рік! При цьому візу мати не обов'язково. Тільки закордонний паспорт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна контакт людини котра робить папери в Луцьку на авто з польши.Що з машиною треба при купівлі з польши які папери?І що з мене окрім загран паспорта треба та паперів зелених...Якщо можна в пріват подробиці як Ваші друзі катаюця на автівках що ДАЙці морозять чі зупиняють і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна контакт людини котра робить папери в Луцьку на авто з польши.Що з машиною треба при купівлі з польши які папери?І що з мене окрім загран паспорта треба та паперів зелених...Якщо можна в пріват подробиці як Ваші друзі катаюця на автівках що ДАЙці морозять чі зупиняють і т.д.

а на дайців насрать..в тебе по документав все легально!а на рахунок зупинок то вони люблять зупиняти авто з іноземними номерами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Авто.ріа багато оголошень з пропозицією зробити документи "від фірми".

Я переживаю тільки через те, що в кінці робити з машиною, років через 5, коли захочу нову... Тут взагалі вистачає ризику, через те краще мабудь буду їздити на простішій машині, але укр. реєстрації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На сьогоднішній день ціна вживаних автомобілів за межами України в рази нижча, ніж на вітчизняних ринках. Проте після розмитнення машина знову дорожчає до космічної ціни, яку собі мало хто може дозволити.

Приміром, потриманий спорткар "Феррарі" у Польщі коштує 18 тисяч доларів, а вже на території України - 100-150 тисяч.

Проте українці таки знайшли шпарини у законодавстві, які з певними незручностями, але таки дозволяють придбати нормальне авто за смішні гроші, йдеться у сюжеті випуску новин на "2+2".

Схема полягає в тому, що можна отримати перелік документів, які дозволяють їздити на нерозмитненій машині рік. Для цього громадян оформляють на нібито роботу за межами країни і вони, як представники комерційної структури, можуть використовувати цей транспорт без стягнення мита. По закінченню річного терміну треба один раз перетнути кордон і знову можна кататись.

Зі свого боку митники стверджують, що усі ці схеми поза законом. І навіть, якщо українці і працюють на автомобілі закордонної фірми - більше 2-х місяців їздити нашими дорогами нерозмитненою машиною просто не мають права. "Це є 100 відсоткова містифікація, це обман людей, які можливо не знають законодавства, які 100% отримають проблему у разі спроби ввезення такого транспортного засобу на територію України, тому що вони є резидентами", - пояснив заступник директора департаменту митного контролю Ігор Муратов. Ще одна розповсюджена схема - завезення автомобіля як "донора". Або під куплені документи такої ж марки, або на запчастини.

Юристи застерігають - ця справа не лише ризикована, а й відверто кримінальна. "За цим вже настає кримінальна відповідальність. Тому, що автомобіль, який був завезений на територію України, обов'язково повинен її покинути. Має бути позначка, як він заїхав, значить має бути і позначка, як він виїхав", - пояснив юрист Олег Фасоля. За законом українцям не забороняється купувати автомобілі де їм заманеться. Головне, аби у гонитві за дешевими "варіантами" не довелося переплачувати свої ж, кревні.

Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi...ti-mashini.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На сьогоднішній день ціна вживаних автомобілів за межами України в рази нижча, ніж на вітчизняних ринках. Проте після розмитнення машина знову дорожчає до космічної ціни, яку собі мало хто може дозволити.

Приміром, потриманий спорткар "Феррарі" у Польщі коштує 18 тисяч доларів, а вже на території України - 100-150 тисяч.

Проте українці таки знайшли шпарини у законодавстві, які з певними незручностями, але таки дозволяють придбати нормальне авто за смішні гроші, йдеться у сюжеті випуску новин на "2+2".

Схема полягає в тому, що можна отримати перелік документів, які дозволяють їздити на нерозмитненій машині рік. Для цього громадян оформляють на нібито роботу за межами країни і вони, як представники комерційної структури, можуть використовувати цей транспорт без стягнення мита. По закінченню річного терміну треба один раз перетнути кордон і знову можна кататись.

Зі свого боку митники стверджують, що усі ці схеми поза законом. І навіть, якщо українці і працюють на автомобілі закордонної фірми - більше 2-х місяців їздити нашими дорогами нерозмитненою машиною просто не мають права. "Це є 100 відсоткова містифікація, це обман людей, які можливо не знають законодавства, які 100% отримають проблему у разі спроби ввезення такого транспортного засобу на територію України, тому що вони є резидентами", - пояснив заступник директора департаменту митного контролю Ігор Муратов. Ще одна розповсюджена схема - завезення автомобіля як "донора". Або під куплені документи такої ж марки, або на запчастини.

Юристи застерігають - ця справа не лише ризикована, а й відверто кримінальна. "За цим вже настає кримінальна відповідальність. Тому, що автомобіль, який був завезений на територію України, обов'язково повинен її покинути. Має бути позначка, як він заїхав, значить має бути і позначка, як він виїхав", - пояснив юрист Олег Фасоля. За законом українцям не забороняється купувати автомобілі де їм заманеться. Головне, аби у гонитві за дешевими "варіантами" не довелося переплачувати свої ж, кревні.

Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi...ti-mashini.html

тоді питання до Davids він тоді пакет паперів робить легально???Всеж такі реально ч ні???Як колегі по роботі їздять???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...