Djas Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 12:33 #51 Опубліковано 17 Серпня, 2012 в 12:33 Потрібен Chrysler Voyager 3,3 двигун 91-95р.в. Коротка база. Колір і стан кузова пофіг - буду все переставляти у свій. Автівка потрібна в Харкові. Кому цікаво - в ПП
Serg20279 Опубліковано 7 Вересня, 2012 в 19:39 #52 Опубліковано 7 Вересня, 2012 в 19:39 І мені напишіть ,або в цій втемі напишіть,хто робив авто під документи ,скільки це вартує.Я десь читав що можна присунути на пів розібране авто (без коліс, задньої балки, без мотора) але з салоном і всіма причандалами, і цілком законно можна зробити переобладнання, тобто, є мазда 323 -- 1986року, робим заміну на мазду 323 тільки новішу скажімо 1999-2002 років.Так само і з двигуном який приїде тільки в другому бусі.І скажіть хто знає це на даний час реально чи ні.
NoGood Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 17:33 #53 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 17:33 їдем в польщу, прописуємось в когось, реєструємось співвласником(можливо й попередній власник погодиться вас зареєструвати, як ні то в прикордонних містах багато таких бариг які ставлять на себе авто). послуги по прописці і реєстрації в бариг - десь 500у.о.отримуємо тимчасовий техпаспорт - їдемо в україну (на митниці в україні кладемо 50-100грн в тимчасовий техпаспорт). вертаємось назад в польщу (впринципі без проблем), отримуємо постійний техпаспорт (через 15 днів з дня реєстрації співвласника).їздити можна що 10 днів (при вїздці пишенься заява від руки про те шо зобовязуєшся покинути митну територію україни за 10 днів). один ньюанс - якщо в україну вїжджаєш через ягодин то вертатись треба наприкла д через устилуг.можн а їздити рік якщо авто на фірмі. такі послуги доходять до 1000долл.183 дня якщо на консульському обліку. (треба вчитись працювати і т.п. в польщі)також можна консульський облік зробити поставивши липову печатку в паспорт закордонний, але цуе ризиковано бо можуть бути питання де взялось коли будеш подавати паспорт в консульство.і ще є пару варіантів .........хоть один користувач нормально пояснив. молодець від мене +. хлопці я не раджу Вам займатися такою ахінеєю.Потерпіть ще трошкі ,як прорве черяк на дешеве розмитнення легкових авто то польська реєстрація і всі ці переобладнання будуть дуже не актуальні.... Рано чи пізно всеодно так буде.Згідний на 99%.Єдина проблема що це все теорія-а на практиці все не так.Я з цим награвся,і тепер по Укріїні їзжу на Укр.реестраціі,а по Польщі на польскій.І ніяких проблем...Недавно знайомий пригнав з Польщі Ауді А6 2000р.в. ТД, 180 Л.с. Салон шкіряний. Повний фарш. Їздить на польськіх номерах, робив через фірму. Машина повністю стала в 5500 у.е. Раз в рік буде перетинати кордон. Гайці після перевірки документів чемно відпускають. Отже все легально?
sasha1991 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 18:29 #54 Опубліковано 20 Вересня, 2012 в 18:29 кому цікаво то тут є трохи інформаціїhttp://ltcars.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=17&sid=fe8691a7fc651a6efd3c0c2af4b2e7e2
special Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 08:53 #55 Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 08:53 їдем в польщу, прописуємось в когось, реєструємось співвласником(можливо й попередній власник погодиться вас зареєструвати, як ні то в прикордонних містах багато таких бариг які ставлять на себе авто). послуги по прописці і реєстрації в бариг - десь 500у.о.отримуємо тимчасовий техпаспорт - їдемо в україну (на митниці в україні кладемо 50-100грн в тимчасовий техпаспорт). вертаємось назад в польщу (впринципі без проблем), отримуємо постійний техпаспорт (через 15 днів з дня реєстрації співвласника).їздити можна що 10 днів (при вїздці пишенься заява від руки про те шо зобовязуєшся покинути митну територію україни за 10 днів). один ньюанс - якщо в україну вїжджаєш через ягодин то вертатись треба наприкла д через устилуг.можн а їздити рік якщо авто на фірмі. такі послуги доходять до 1000долл.183 дня якщо на консульському обліку. (треба вчитись працювати і т.п. в польщі)також можна консульський облік зробити поставивши липову печатку в паспорт закордонний, але цуе ризиковано бо можуть бути питання де взялось коли будеш подавати паспорт в консульство.і ще є пару варіантів .........хоть один користувач нормально пояснив. молодець від мене +. хлопці я не раджу Вам займатися такою ахінеєю.Потерпіть ще трошкі ,як прорве черяк на дешеве розмитнення легкових авто то польська реєстрація і всі ці переобладнання будуть дуже не актуальні.... Рано чи пізно всеодно так буде.Згідний на 99%.Єдина проблема що це все теорія-а на практиці все не так.Я з цим награвся,і тепер по Укріїні їзжу на Укр.реестраціі,а по Польщі на польскій.І ніяких проблем...Недавно знайомий пригнав з Польщі Ауді А6 2000р.в. ТД, 180 Л.с. Салон шкіряний. Повний фарш. Їздить на польськіх номерах, робив через фірму. Машина повністю стала в 5500 у.е. Раз в рік буде перетинати кордон. Гайці після перевірки документів чемно відпускають. Отже все легально?А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші.
Саня Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 09:08 #56 Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 09:08 Рік від'їздив і на шрот.
nickel Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 09:17 #57 Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 09:17 А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші. А нащо її продавати, люди беруть по такій схемі машини для себе, а не на продаж. п.с. В нас на фірмі вже двоє катають на польських номерах і третій вже вибирає собі. Якби не мав сраковозки, то й собі взяв би так.
Davids Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 16:25 #58 Опубліковано 21 Вересня, 2012 в 16:25 А Ви подумайте, або запитайтеся його як він її буде продавати?! Назад в Польшу за 3тис.$, або тут якщо її продати то фірма ще захоче 1-1,5 тис.$ за переоформлення на нового власника. Так що в любому випадку це попадання на гроші.Не пишіть несенітницю! Переоформлення доків на рік на іншу особу буде вартувати до 200$.Можете ознайомиитсь, інформація безплатна)
NoGood Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 18:27 #59 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 18:27 Ніяк не зрозумію. Якщо оформляти на фірму, перетинати кордон треба раз в рік чи раз в 2 місяці? Хто може толком пояснити?
Davids Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 07:17 #61 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 07:17 Ніяк не зрозумію. Якщо оформляти на фірму, перетинати кордон треба раз в рік чи раз в 2 місяці? Хто може толком пояснити?Один раз в рік! При цьому візу мати не обов'язково. Тільки закордонний паспорт.
him Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 07:41 #62 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 07:41 Можна контакт людини котра робить папери в Луцьку на авто з польши.Що з машиною треба при купівлі з польши які папери?І що з мене окрім загран паспорта треба та паперів зелених...Якщо можна в пріват подробиці як Ваші друзі катаюця на автівках що ДАЙці морозять чі зупиняють і т.д.
Scorpio Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 08:48 #63 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 08:48 послуги для виготовлення таких паперів вартують біля 1000$
sasha1991 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 12:20 #64 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 12:20 Можна контакт людини котра робить папери в Луцьку на авто з польши.Що з машиною треба при купівлі з польши які папери?І що з мене окрім загран паспорта треба та паперів зелених...Якщо можна в пріват подробиці як Ваші друзі катаюця на автівках що ДАЙці морозять чі зупиняють і т.д.а на дайців насрать..в тебе по документав все легально!а на рахунок зупинок то вони люблять зупиняти авто з іноземними номерами.
NoGood Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 16:57 #65 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 16:57 На Авто.ріа багато оголошень з пропозицією зробити документи "від фірми". Я переживаю тільки через те, що в кінці робити з машиною, років через 5, коли захочу нову... Тут взагалі вистачає ризику, через те краще мабудь буду їздити на простішій машині, але укр. реєстрації.
BARAKUDA Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 17:01 #66 Опубліковано 26 Вересня, 2012 в 17:01 На сьогоднішній день ціна вживаних автомобілів за межами України в рази нижча, ніж на вітчизняних ринках. Проте після розмитнення машина знову дорожчає до космічної ціни, яку собі мало хто може дозволити. Приміром, потриманий спорткар "Феррарі" у Польщі коштує 18 тисяч доларів, а вже на території України - 100-150 тисяч. Проте українці таки знайшли шпарини у законодавстві, які з певними незручностями, але таки дозволяють придбати нормальне авто за смішні гроші, йдеться у сюжеті випуску новин на "2+2". Схема полягає в тому, що можна отримати перелік документів, які дозволяють їздити на нерозмитненій машині рік. Для цього громадян оформляють на нібито роботу за межами країни і вони, як представники комерційної структури, можуть використовувати цей транспорт без стягнення мита. По закінченню річного терміну треба один раз перетнути кордон і знову можна кататись. Зі свого боку митники стверджують, що усі ці схеми поза законом. І навіть, якщо українці і працюють на автомобілі закордонної фірми - більше 2-х місяців їздити нашими дорогами нерозмитненою машиною просто не мають права. "Це є 100 відсоткова містифікація, це обман людей, які можливо не знають законодавства, які 100% отримають проблему у разі спроби ввезення такого транспортного засобу на територію України, тому що вони є резидентами", - пояснив заступник директора департаменту митного контролю Ігор Муратов. Ще одна розповсюджена схема - завезення автомобіля як "донора". Або під куплені документи такої ж марки, або на запчастини. Юристи застерігають - ця справа не лише ризикована, а й відверто кримінальна. "За цим вже настає кримінальна відповідальність. Тому, що автомобіль, який був завезений на територію України, обов'язково повинен її покинути. Має бути позначка, як він заїхав, значить має бути і позначка, як він виїхав", - пояснив юрист Олег Фасоля. За законом українцям не забороняється купувати автомобілі де їм заманеться. Головне, аби у гонитві за дешевими "варіантами" не довелося переплачувати свої ж, кревні.Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi...ti-mashini.html
him Опубліковано 27 Вересня, 2012 в 07:49 #67 Опубліковано 27 Вересня, 2012 в 07:49 На сьогоднішній день ціна вживаних автомобілів за межами України в рази нижча, ніж на вітчизняних ринках. Проте після розмитнення машина знову дорожчає до космічної ціни, яку собі мало хто може дозволити. Приміром, потриманий спорткар "Феррарі" у Польщі коштує 18 тисяч доларів, а вже на території України - 100-150 тисяч. Проте українці таки знайшли шпарини у законодавстві, які з певними незручностями, але таки дозволяють придбати нормальне авто за смішні гроші, йдеться у сюжеті випуску новин на "2+2". Схема полягає в тому, що можна отримати перелік документів, які дозволяють їздити на нерозмитненій машині рік. Для цього громадян оформляють на нібито роботу за межами країни і вони, як представники комерційної структури, можуть використовувати цей транспорт без стягнення мита. По закінченню річного терміну треба один раз перетнути кордон і знову можна кататись. Зі свого боку митники стверджують, що усі ці схеми поза законом. І навіть, якщо українці і працюють на автомобілі закордонної фірми - більше 2-х місяців їздити нашими дорогами нерозмитненою машиною просто не мають права. "Це є 100 відсоткова містифікація, це обман людей, які можливо не знають законодавства, які 100% отримають проблему у разі спроби ввезення такого транспортного засобу на територію України, тому що вони є резидентами", - пояснив заступник директора департаменту митного контролю Ігор Муратов. Ще одна розповсюджена схема - завезення автомобіля як "донора". Або під куплені документи такої ж марки, або на запчастини. Юристи застерігають - ця справа не лише ризикована, а й відверто кримінальна. "За цим вже настає кримінальна відповідальність. Тому, що автомобіль, який був завезений на територію України, обов'язково повинен її покинути. Має бути позначка, як він заїхав, значить має бути і позначка, як він виїхав", - пояснив юрист Олег Фасоля. За законом українцям не забороняється купувати автомобілі де їм заманеться. Головне, аби у гонитві за дешевими "варіантами" не довелося переплачувати свої ж, кревні.Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi...ti-mashini.htmlтоді питання до Davids він тоді пакет паперів робить легально???Всеж такі реально ч ні???Як колегі по роботі їздять???
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.