Перейти до змісту

Законопроект про відміну техогляду


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Читаєм уважно п.2 ст.35 ЗУ "Про дорожній рух" та постанову КМУ №137 від 30.01.2012 р. а саме п.1 де аналогічно звучить вимога щодо проходження ТО. Тобто якщо (автомобіль вантажний до 3,5 т.) строк експлуатації менше ніж два роки то не потрібно техогляд, в протилежному випадку (більше двох років авто) обовязково.

Я спочатку також думав що неправомірно вимагають, і думав спорити з ДАІ коли зупиняли (Opel Combo 2004 груз), але спочатку прочитав цей пункт і поняв що можна нарватися на неприємності (штраф і відправлення на штраф площадку, а вони це можуть).

Пройшов ТО, отримав протокол відповідності і все немає проблем що ТО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Пройшов ТО, отримав протокол відповідності і все немає проблем що ТО.

Скільки коштувало, скільки часу зайняло, і де саме проходив ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Волиньавто, я не проходив сам, віддав машину і гроші (240 грн.) знайомому, він поїхав і привіз мені назад протокол проходження. Як там і що незнаю.

В той же день машину повернув

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Волиньавто акт проходження техогляду 145 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не проходив сам, віддав машину і гроші (240 грн.) знайомому

На Волиньавто акт проходження техогляду 145 грн

Хороший знайомий!

Не май сто рублів, а май сто друзів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вантажопасажирському потрібно ТО?WV T4.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А переробленому в пасажира ТО також треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вантажопасажирському потрібно ТО?WV T4.

так

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені обійшлось 150 грн, протокол на А4 тіпа як страховка.

Скільки по часу не скажу, бо проходив не я, але думаю не довго.

Лабораторія технічного контролю тз "Олтранс" (0332)714727

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порився трохи в неті, ось що надибав:

Згідно статті 35 Закону України «Про Дорожній рух» Обов'язковому технічному контролю не підлягають:

1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;

2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.

Згідно Постанові КМУ від 8 травня 1993 р. № 340 Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами:

Категорія В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми; Тобто по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії В,тобто до легкових автомобілів.

Згідно Державного стандарту України ДСТУ 3649-97 «Засоби транспортні дорожні»:

Категорія М 1 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія.

Категорія М 2 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія, с повною масою до 5 т.

Категорія М 3 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія., с повною масою понад 5 т.

Категорія N – транспортні засоби ( вантажні автомобілі, автомобілі-тягачі, а також їхні шасі із змонтованим на них устаткуванням),призначені для перевезення вантажів або, принаймі,чотири колеса,або три колеса і максимальну масу, яка перевищує 1т. Категорія N 1 – транспорті засоби з повною масою до 3,5 т.

Категорія N 2 - транспорті засоби з повною масою від 3,5 до 12 т.

Категорія N 3 - транспорті засоби з повною масою понад 12 т.

Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії М1,тобто до легкових автомобілів.

Згідно категоріям транспортних засобів по класифікації Комітета по внутрішньому транспорту Європейскої экономічної комісії ООН (КВТ ЕЭК ООН):

Категорія M1 - механічні ТЗ для перевезення пассажирів, які мають не менш ніж 4 колеса і не більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія).

Категорія N1 - механічні ТЗ для перевезення вантажу, максимальна маса яких не більш ніж 3,5 т.

Категорія M2 - механічні ТЗ для перевезення пасажирів, які мають більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія) и максимальна маса яких не більш ніж 5 т.

Категорія M3 - механічні ТЗ для перевезення пасажирів, які мають більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія) и маса яких понад5 т.

Категорія N2 - механічні ТЗ для перевезення вантажів, максимальна маса яких понад 3,5 т, але більше 12 т.

Категорія N3 - механічні ТЗ для перевезення вантажів, максимальна маса яких понад 12 т.

Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії М1,тобто до легкових автомобілів.

Згідно категоріям транспортних засобів по класифікації Віденської Конвенції про дорожній рух:

Категорія В - автомобілі, максимальна маса яких не більш ніж 3,5 т і число місць для сидіння , крім сидіння водія, не більше 8

Категорія D - автомобілі, призначені для перевезення пасажирів і мають більше 8 місць для сидіння, крім місця водія.

Категорія C - автомобілі, за виключенням відносящихся до категорії D, допустима максимальна маса яких понад 3,5 т.

Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії В,тобто до легкових автомобілів.

Згідно ПДР, які у відповідності з Законом «Про Дорожній рух» встановлюють єдиний порядок дорожнього руху по всій території України, в пункті 31.4.1 присутня класифікація транспортних засобів по типам:

1. Легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажів

2. Автобуси

3. Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 12 т включно

4. Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 12 т

5. Автопоїзди, тягачами яких є легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажу

6. Автопоїзди, тягачами яких є вантажні автомобілі

Отже фургони вагою до 3,5 тон і кількістю місць для сидіння не більше ніж 8 є – легковими автомобілями або їх модифікацією для перевезення вантажу, якщо такі транспортні засоби не використовуються для роботи в таксі або для перевезення вантажу з метою отримання прибутку ,- вони не підлягають обов`язковому технічному контролю.

Також на Першому автомобільному каналі в програмі «Мобільний автоадвокат»замісник начальника УДАІ УМВС України полковник міліції Володимир Рєзніков заявив: згідно статті 35 Закона Про дорожній рух обов`язковому технічному контролю не підлягають : легкові автомобілі всіх типов,марок і моделей,причепи до них (крім таксі і автомобілів, які використовуються для перевезення пасажирів або вантажу з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші приравнені до них транспортні засоби ,- незалежно від строка експлуатації. В Законі відсутні вимоги до мікроавтобусів, фургонів та пікапам і це було нагодою для претензій з боку інспекторів ДАІ до власників цих транспортних засобів по поводу проходження обов`язкового технічного контролю.

Також згідно ст. 17 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ). { Пункт 17.1 статті 17 доповнено абзацом сьомим згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 }.Інпектор перевірив у мене договір страхування, який би у разі необхідності проходження технічного контролю мені б просто не видали, а раз видали – то значить , що я нічого не порушував.

Тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хороший знайомий!

Не май сто рублів, а май сто друзів?

Це для всіх мабуть, немає там знайомих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті хлопці з семенами зебри тількі те і роблядь шо придумують на чому з нас збрити як каже мій один друг (уроды некрасівыє)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробив і я собі дану бумажку. Тільки щось не побачив на ній строк чергового проходження. Є тільки дата видачі. Скільки часу він діє? По ідеї повинен бути на два роки.

По ідеї повинен бути на один рік. Для таксі, маршруток менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так що для легкового авто юр. особи акт дійсний два роки.

для грузового фіз. особи теж 2 роки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Я щось так і не зрозумів, то всеж потрібно проходити ТО чи ні?

У мене Добло, а в техпаспорті написано легковий вантажопасажирський (повна маса 2050 кг). Автомобіль новий і ще немає двох років, тому зараз переживати поки немає сенсу, але через півроку їй виповниться 2 і що мені робити тоді?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інтересно хто перевірятиме що Ваше авто (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, використовувалося з метою отримання прибутку, тут ще напевно потрібен податковий інспектор :), чи декларація про прибуток

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мій добло по документах пасажирський-B, я так розумію мені це не грозить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

техогляд повертається

Мінінфраструктури повідомляє, що обов'язковий техогляд для приватних автомобілів повернуться в 2019 році.

Графік введення обов'язкового ТО прописаний в проекті закону "Про приведення законодавства України у сфері автотранспорту відповідно до актів ЄС".

Вже цього року, почнуться перевірки вантажних автомобілів і причепів міжнародного класу. З 2017 року почнуться техогляди автобусів міжнародного класу.

то

Власникам легкових автомобілів доведеться підготуватися до ТО до 2019 року, а мотоциклістам - до 2022 року

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...