Перейти до змісту

Розмитнення подешевшає?


Nokian

Рекомендовані повідомлення

Європа вимагає зняти барєри на продаж в Україну ненових авто в рамках підписання угоди про вільну торгівлю.

Ми потроху погоджуємося.

Ура.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Європа вимагає зняти барєри на продаж в Україну ненових авто в рамках підписання угоди про вільну торгівлю.

Ми потроху погоджуємося.

Ура.

Там так запутано написано.... Напевно щось придумають, типу першої реєстрації. Якесь ноу-хау від Васадзе-Порошенко обов"язково буде. Хоча Польща без проблем пускає авто з Німеччини і поряд з цим добре продаються нові авто. Загалом зростає якість автопарку. Всілякого китайсього хламу там не зустрінеш. А воно ж і дороге (як для такої якості) і неякісне. Звичайно, буде добре коли нормального (5ти річного) Пасата чи Мерса можна буде придбати за 10-12 тис умовних одиниць.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там так запутано написано.... Напевно щось придумають, типу першої реєстрації. Якесь ноу-хау від Васадзе-Порошенко обов"язково буде. Хоча Польща без проблем пускає авто з Німеччини і поряд з цим добре продаються нові авто. Загалом зростає якість автопарку. Всілякого китайсього хламу там не зустрінеш. А воно ж і дороге (як для такої якості) і неякісне. Звичайно, буде добре коли нормального (5ти річного) Пасата чи Мерса можна буде придбати за 10-12 тис умовних одиниць.

Дали б народу жити нормально, хоча б як в Польщі, то він би теж на китайський автопром не дивився б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там так запутано написано.... Напевно щось придумають, типу першої реєстрації. Якесь ноу-хау від Васадзе-Порошенко обов"язково буде. Хоча Польща без проблем пускає авто з Німеччини і поряд з цим добре продаються нові авто. Загалом зростає якість автопарку. Всілякого китайсього хламу там не зустрінеш. А воно ж і дороге (як для такої якості) і неякісне. Звичайно, буде добре коли нормального (5ти річного) Пасата чи Мерса можна буде придбати за 10-12 тис умовних одиниць.

Дали б народу жити нормально, хоча б як в Польщі, то він би теж на китайський автопром не дивився б.

Просто на китайцях можна більше заробити. По собівартості вони Укравто чи АІСу обходяться досить дешево. А ціну вони можуть поставити трошки меншу, ніж на корейців. Тому і лобіюють різне мито, додаткове тимчасове мито на готові авто, що той непотріб китайський, якому колеса прикручують в Україні мав ціну помітно нижчу за якісь справжні машини. Моя думка така, що не ватро чекати якоїсь суттєвої ліберизації. Одно разу всі вже чекали, коли Україна вступала у СОТ. І що маємо? Правильно, ввозити можна, але перша реєстрація відбиває бажання це робити. Нехай би міністри і депутати самі пересіли з Мерсів і Камрі на Джилі і Чері. Тоді б вони задумалися. А так під предлогом збереження робочих місць (які вони турботливі!!!) і наповнення бюджету (насправді свого, а не державного) питання ввезелля б/в авто будуть гальмувати дуже старанно. Нажаль....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сумніваюсь, що вже завтра розмитнення стане дешевим... до того ж податок зняли, а створили новий збір (перша реєстрація) - майже ті ж самі гроші, тільки назвали по інакшому... тому і сумніваюсь, що держава відмовиться від цих надходжень... як на мене, то якщо щось і поміняється, то мабуть років через 5, не раніше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...