Перейти до змісту

Опалення будинку від каміна


ostapus

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 51
  • Створено
  • Остання відповідь

а яким матеріалом обкладений камін і на якій суміші?

зона топки - проштукатурена якимось термостійким клеєм для камінів,але тільки фасадна частина - там де тепло, а бокомі і низ - просто плиточним клеєм СМ-11. А потім обкладався каліброваним різаним каменем (вроді з Луганських карєрів, якийсь персиковий відтінок вроді)

Зона теплової камери - гіпсокартон звичайний на каркасі, а з середини фольгована вата. Зовні - пошпакльовано і мінеральну штукатурку затягнув...

З практики експлуатації: нагріваєтося тільки зона над дверима, а все решта - холодне. Для додаткової термоізоляції в деревяної балки з нижнбого боку в частині, що є над дверцями - вибраночетверть і вкладено фольговану вату...

3 роки посиленої експлуатації ( кожні 2-3 дні) - політ нормальний!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забір повітря йде знизу?

з чого радіатор? це якась металева лента з ребрами яка охвачує по кругу трубу і зкручена болтами?

на чому стоїть сам камін?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забір повітря йде знизу?

з чого радіатор? це якась металева лента з ребрами яка охвачує по кругу трубу і зкручена болтами?

Забір знизу. там виведена труба, яка лежить в підлозі, один кінець якої на вулиці, а другий під каміном. Так що якщо піднести руку до отвору цієї труби (д 50 - каналізаційна) то відчувається приток холодного повтря. Крім того, там же ж стоїть звичайний побутовий вентилятор, який піддуває це повітря знизу вверх, підсилюючи повітряний потік і швидкість теплообміну, що збільшує ефективність обігріву. Температура на 2 поверсі на виході з теплової камери - 45 град. і швидкість потоку - як у фена на малих оборотах.

Радіатор - звичайний листок бляхи, на якого закльопками пришпандьорені ребра. Потім той листок щільненько обгортається навколо димової труби і затягується болтами - ну це мій винахід, а як хто придумає - можна і по іншому. Зараз я би збільшив розміри ребер. Таких радіаторів стоїть 3 штуки - один над одним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу собі камінофен. Але ціни.. на них.. реально кусаються.

Простенький італійський Nordica Junior без труб і тп потягне десь на 6-7 кілогривень, і потужність (теплова) порядку 6 квт - не так і дорого, але якщо є димохід... Як немає - ще труб з нержавійки треба на таку ж сумму.

Ефект від цих радіаторів - досить сумнівний, потрібно щоб його поверхня дуже щільно прилягала до поверхні труби, інакше - даремно викинуті гроші. Температура димових газів на виході з топки (при високому ККД) - порядку 200-250 градусів - я б сказав що це не є багато. Камера над топкою прогрівається в основному від теплообміну зі стінками топки а не димохідною трубою. Коротше приріст ККД навскідку 2-3% - не є багато.

зона топки - проштукатурена якимось термостійким клеєм для камінів,але тільки фасадна частина - там де тепло, а бокомі і низ - просто плиточним клеєм СМ-11. А потім обкладався каліброваним різаним каменем (вроді з Луганських карєрів, якийсь персиковий відтінок вроді) Зона теплової камери - гіпсокартон звичайний на каркасі, а з середини фольгована вата. Зовні - пошпакльовано і мінеральну штукатурку затягнув... З практики експлуатації: нагріваєтося тільки зона над дверима, а все решта - холодне. Для додаткової термоізоляції в деревяної балки з нижнбого боку в частині, що є над дверцями - вибраночетверть і вкладено фольговану вату... 3 роки посиленої експлуатації ( кожні 2-3 дні) - політ нормальний!

"каліброваним різаним каменем (вроді з Луганських карєрів, якийсь персиковий відтінок вроді)" - то пісковик якщо я не помиляюсь? Заводська обудова з нього вартує порядку 5-6 кілогривень, мармурові дорожче. Основою обудови служать звичайні газоблоки, збирається як конструктор, садяться частини на клей і вуаля.

"Зона теплової камери - гіпсокартон звичайний на каркасі, а з середини фольгована вата." - це неправильно (в плані пожежної безпеки), для цього краще використовувати вогнетривкий гіпсокартон (рожевого кольору, є на Ерго-Волинь ніби...) або кальційсилікатну плиту, але вона штиняє...

"3 роки посиленої експлуатації ( кожні 2-3 дні) - політ нормальний..." - Посилена експлуатація - це щодня (в сезон), і не тільки в режимі тління :), як основне (одне з основних) джерел опалення.

Крім того, там же ж стоїть звичайний побутовий вентилятор, який піддуває це повітря знизу вверх, підсилюючи повітряний потік і швидкість теплообміну, що збільшує ефективність обігріву

Ось тому можливо і не дуже ефективно гріє "нагріваєтося тільки зона над дверима, а все решта - холодне". Повітряний потік не потрібно підсилювати, димар сам відбере рівно стільки, скільки треба і скільки здатен. Так само не потрібно інтенсифікувати процес теплообміну, його швидкість є природньою, так би мовити система сама врівноважиться і підрегулюється, а так повітря може не встигати прогріватись, відповідно падає ККД топки. Раджу поексперементувати з вентилятором і без. Недарма ж в сучасних топках можна обмежувати приток повітря в камеру згоряння, а ти навпаки пришвидшуєш. Найвищий ККД згоряння досягається як раз в режимі тління (кількість теплоти з кілограму палива).

До речі, я правильно зрозумів що повітря з вулиці підводиться просто під топку а не безпосередньо в камеру згоряння? Справа в тому що додатковий притік потрібен тільки в камеру, для циркуляції навкруги топки його не потрібно взагалі... Знову таки раджу поексперементувати без цього притоку (заткнути чимось отвір.)

До речі, кому потрібно - можу звести з досвідченим прорабом, спеціалізувався саме на чавунних камінах, при роботі педантично притримується норм протипожежної безпеки. Може як і побудувати так і проконсультувати. Сам я колись торгував цим барахлішком, знання деякі залишились, кого що цікавить - питайте.

на чому стоїть сам камін?

Ми зазвичай підмуровували на ті ж газоблоки - легкий і зручний матеріал, легко ріжеться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Димохід є...

Я бачив в дії камінофен. Мені подобається.

В поєднанні з електроопаленням (конвектори, масляні радіатори) буде ефективним.. особливо при температурі "за бортом" до -3-4 градусів.еплом каміна нагрівати його, а вже від нього, щоб брала тепло вся система.

Основне опалення залишиться газовим... ще є думка влаштувати акумулюючий бак, щоб теплом від каміна нагрівати його, а вже від нього, щоб брала тепло вся система.

Ну.. це так поки думки вголос.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Атвічаю:

1. Радіатори, коню понятно, що мають прилягати щільно - так і розраховували, що бляха якнайщільніше повинна облягати димову трубу, для чого форму основи радіаторів, вигинали по формі труби і затягували болтами. Як би там не рахувати (а це можна тільки приблизно) коли запалили і попробували торкнутися радіаторів, то вони були ДУЖЕ гарячими - значить тепло від труби передалося на радіатори. А тепер, по логіці це тепло треба забрати з радіаторів і подати туди куди треба. А це можна зробити повітрям, яке подається на них в певному напрямку , нагріваючись і забираючи на себе тепло.

2. Камінь купував у "Світ каменю" 320 грн за кв.м. - пішло 2,5 кв.м. За роботу заплатив 200 дол. з клеєм і примочками - 2800 грн. Це не піщаник, а якийсь кварцит з вмістом слюди бо має слоїсту структуру і коли його помити то дуже гарно блищить.

3. Вентилятор в мене не нагнітає повітря в топку для прискорення горіння - це безглуздо - камін - не кузня. Вентилятор спрямований знизу з-під топки (а обудова зроблена так, що топка обкладена цеглою і в жодному місці до цегли не торкається, а повітря може повністю з усіх боків обвівати гарячий чавун). Призначення вентилятора - збільшити приплив свіжого повітря і спрямувати його не в топку а в теплову камеру. Тобто свіже холодне повітря змішується з кімнатним і попадає в камеру де нагрівається від топки і радіаторів і далі спрямовується вверх і розво диться по будинку. Можна і без вентилятора, але з ним швидше нагрівається хата.

А в топці спочатку при розпалюванні треба повністю відкрити повітряну засувку топки, а після прогріву комина коли піде нормальна тяга, слід засувку прикрити, регулюючи інтенсивність горіння.

4. Цього року на вулиці тепло, то нема сенсу палити ні газ ні камін, тому дійсно інтенсивність цієї зими мала. Минулої була більша. І попелу було 2,5 мішки... - на город добрива )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Lexx_Giant:

Камінофен - хороша штука особливо в невеликих приміщеннях, таких яких треба швидко нагріти, також зверху на них в більшості є варочна поверхня - можна постійно тримати підігрітим наприклад, чайник. Хоча є і досить потужні зразки при відносно компактних розмірах. Або ось такий "телевізор" Nordica Carillon 16:9

nordica1.jpg

ще є думка влаштувати акумулюючий бак, щоб теплом від каміна нагрівати його, а вже від нього, щоб брала тепло вся система

Яким чином збираєшся об"єднувати камін і бак? Як вода має грітися в баку? Якщо маєш на увазі камін з водяною сорочкою - то це не дуже дешеве задоволення (дешеве служить мало - 3-5 років), крім того, вимагає автоматики-підключення загальною вартістю (грубо) на таку ж сумму як топка. Якщо цікавлять ціни - пиши в ПП.

ostapus, все правильно написав, я просто не одразу зрозумів що це в тебе типу 2 в 1 - і приточна вентиляція в будинок і колектор подачі повітря в топку не з приміщення, вже прогрітого, а з вулиці. Тобто можна закрити щільно всі пластикові вікна-двері і зони розрідженого тиску в кімнаті не утвориться і тяга буде та сама.

...якщо піднести руку до отвору цієї труби (д 50 - каналізаційна) то відчувається приток холодного повтря. Крім того, там же ж стоїть звичайний побутовий вентилятор, який піддуває це повітря знизу вверх, підсилюючи повітряний потік і швидкість теплообміну...

З цього я зрозумів що вентилятор стоїть знизу під топкою, на мою думку йому місце зверху, над топкою (як це роблять виробники чавунних топок з вбудованою "турбіною"), безпосередньо перед входом в систему розподілу тепла по кімнатам. В цьому випадку надлишок штучно "закачаного" холодного повітря не потраплятиме в кімнату. В теорії - кількість повітря що потрапляє через трубу в приміщення = кількості повітря, закачаного в систему розподілу по кімнатам + повітря в топку для спалювання. Більше не треба, в кімнаті циркулює своє власне, яке змішується з "свіжим" в районі стінок топки. До речі ми ще ізолювали фольгованою базальтовою ватою стінки обудови - цеглу чи газоблоки, щоб грілося суто повітря а не масса каменю обудови - довше простоїть + температура в камері згоряння дещо підвищується, відповідно і ККД каміна (більш повне спалювання палива і продуктів неповного згоряння - смол і інших складових димових газів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://bany.kiev.ua/product/drovjanaja-otopitelno-varochnaja-pech-termofor-ogon-batareja150-250-m

Ось, що я знайшов на просторах тирнета. Чому б ні?

Ціна більш-менш реальна, є вікно для спостерігання за горінням... нічо так.. мені подобається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов однодумців:) В мене подібна конструкція вдома (чавунна топка, теплова камера, розводка труб в сусідні приміщення). Ще правда трохи не доробив, але вже функціонує.

Взнав цікаві речі. Про те, що можна повітря для нагрівання брати на вулиці. В мене мабуть так не вийде, бо вже чорнова і чистова стяжка зроблені.

А от все інше, враховуючи те, що ще не доробив до кінця - можна вдосконалити.

Підкажіть, спеціалісти:

- чи матиме сенс електровентилятор, якщо забір холодного повітря відбувається під каміном?

- наскільки небезпечно користуватись вугіллям, якщо в папірчиках, які докладались до чавунної топки написано, що не можна.

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- чи матиме сенс електровентилятор, якщо забір холодного повітря відбувається під каміном?

- наскільки небезпечно користуватись вугіллям, якщо в папірчиках, які докладались до чавунної топки написано, що не можна.

Дякую.

1. немає сенсу встановлювати вентилятор, оскільки при горінні утворюється еффект вакуума і повітря знизу затягується в полум"я, а тепле повітря піднімається вверх. При примусовому нагнітанні повітря зросте швидкість горіння та температура в каміні, що призводить до не раціональної перевитрати палива, а також значному нагріванню димоходу, ну і виникненню пожежної небезпеки.

2. температура при горінні вугілля вища ніж іншого палива. якщо заборонено його використовувати, значить матеріал, з якої виготовлена топка не розрахований на такі температури, тому дуже велика ймовірність його прогорання й виникненні пожежі.

http://bany.kiev.ua/...tareja150-250-m

Ось, що я знайшов на просторах тирнета. Чому б ні?

Ціна більш-менш реальна, є вікно для спостерігання за горінням... нічо так.. мені подобається.

не забувайте про другу сторону медалі:

1. посуд в сажі

2. задимлення будинку

3. постійний нагляд при розігрівці їжі

4. має встановлюватись на віддалі зі всіх сторін від горючих матеріалів

5. І саме головне - часті опіки членів родини при випадковому дотику.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- чи матиме сенс електровентилятор, якщо забір холодного повітря відбувається під каміном?

Не зрозуміло де має бути електровентилятор. Зазвичай його встановлюють в системі розводки тепла по кіматам (десь над топкою, можливо в стіні, в стелі...), його оберти регулюються і тп. Під топкою ніяких вентиляторів не треба - ні для наддуву в топку, ні для наддуву в приміщення. Тяга та вентилятор в системі розподілу самі висмокчуть повітря звідки можна - щілини, з-під дверей...

- наскільки небезпечно користуватись вугіллям, якщо в папірчиках, які докладались до чавунної топки написано, що не можна.

Ні в якому разі. Перш за все лопне скло (воно витримує до 800 градусів), поповзуть димохідні труби, які точно не розраховані на таку температуру... а топка автоматично позбудеться гарантії - встановити факт використання вугілля спеціалісту елементарно.

2 Lexx_Giant:

Таке іздєліє швидше десь на дачу в село, воно не прикрасить інтер"єр. Бачив би ти печі Нордіка... це дійсно прикраса приміщення. Облицювання з майоліки це шота счємта. І непоганий вибір печей в діапазоні до 10кілогривень.

В Луцьку є спеціалізований магазин (я в ньому раніше працював) в якому не тільки продадуть, але і проконсультують, і покажуть в каталозі, і виконають монтаж. Кого цікавить - напишу в ПМ координати і сайт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. немає сенсу встановлювати вентилятор, оскільки при горінні утворюється еффект вакуума і повітря знизу затягується в полум"я, а тепле повітря піднімається вверх. При примусовому нагнітанні повітря зросте швидкість горіння та температура в каміні, що призводить до не раціональної перевитрати палива, а також значному нагріванню димоходу, ну і виникненню пожежної небезпеки.

я, власне, мав на увазі вентилятор не для вогню, а для системи розводки тепла.

VadimM все популярно пояснив. Дякую за поради.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не забувайте про другу сторону медалі:

1. посуд в сажі

2. задимлення будинку

3. постійний нагляд при розігрівці їжі

4. має встановлюватись на віддалі зі всіх сторін від горючих матеріалів

5. І саме головне - часті опіки членів родини при випадковому дотику.

1. Фігня.. я там готувати не збираюсь.

2. Сумніваюсь.. бачив роботу таких печей, ніякого задимлення.. хіба при підкиданні дров ..і то.. якщо хороша тяга.. то імхо.. все буде ок.

3. Читай п1. хіба.. чайника поставити розігріти.. і то не відкриваючи отвору.. або кружку чаю поставити щоб не остигала.

4. ну.. да.. все правильно. думаю пів метра достатньо буде.

5. Ну... там де вона буде встановлена.. в мене.. (в перспективі принаймі) по перше не заважатиме проходу..а по друге.. є така річ, як умовний (набутий) рефлекс... )))) думаю буде все ок.. з цим пунктом. Димтині пояснити не складно.. а дорослі самі розуміють що то за фігня.

2 VadimM

На рахунок зовнішнього вигляду згоден.. я полюбе.. перед купвлею.. всім силами намагатимусь.. побачити це "іздєліє" вживу. Та й, думаю.. можна при бажанні обладнати місце встановлення так.. що б інтерєр не постраждав.))

Основним аргументом є те.. що вона може гріти воду. :_25: :_25: :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Основним аргументом є те.. що вона може гріти воду.

Камінофени (а саме про них ти вів мову спочатку) в абсолютній більшості також мають варочну поверхню - наспарвді що на "агонь-батарєї" що на камінофені вода буде закипати однаково довго, порівняно з газовою комфоркою... Основне призначеня - підтримувати температуру у вже закипівшій ємності.

Для всіх хто збирається встановлювати якусь піч/камін - основне (золоте!) правило - площа поперечого перерізу на всій довжині димоходу повинна бути більшою або рівною поперечному перерізу на заводському виході з печі. Інакше - втрата потужності, тяги з усіма витікаючими... Для каміна з виходом Ф200мм - димохід "в цеглину" (перевірено практикою). І не забувайте гільзувати димохід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лєкс! не сподівайся що ти побачиш полумя через скло.... це тільки в рекламках на каміни таке. З практики - на 3-4 запалювання скло каміна повністю покрите кіптявою, яка потім повільно вигоряє і відпадає. Є в новій лінії хімія для чистки скла... класна... помагає... тільки на 3 рази ... далі таке саме.

Дрова - не є ідеально сухими ніколи! А волога завжди буде конденсуватися на холоднішій поверхні скла в порівнянні з полумям, і буде захоплювати з собою частинки сажі.

Вугілля- НІ! Торфобрикети - ТАК! Сам користуюсь і добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Закінчений варіант:

http://fotki.yandex....41/view/351269/

супер вообще!!

а у нас вот такой пока стоит

6f456c16763582b03b304d2fe2661dc5.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як щодо відкритого каміну? Хто мав чи має досвід використання? А то закрита топка якось не зовсім "то"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як щодо відкритого каміну?

Відкритий камін це суто естетика. Його ККД близько 15% (в закритого 65-85%). Колись в передачі "Руйнівники міфів" перевіряли - при його роботі в кімнаті температура понизилася(!) на 1 градус. Хіба що його побудує якийсь мєго-пічник (в Луцьку таких півтора чоловіки) щоб все тепло в трубу не уходило. В будь-якому разі можна потім встановити дверцята зі склом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як щодо відкритого каміну? Хто мав чи має досвід використання? А то закрита топка якось не зовсім "то"

закрита топка не дає димові виходити на кімнату. При запалюванні, або коли сильний вітер на дворі, приміщення може задимлюватися. При закритій тоці - це зводиться до мінімуму. З другого боку, що вам заважає відкрити дверцята і грітися від прямого випромінювання жару...

В принципі, камін як нагрівальний прилад, повинен передати теплову енергію, яку він бере від дров, а найкраще це тепло можна забрати від чавунної топки та димової труби, бо є достатня площа для теплообміну. Такого у відкритому каміні зробити не вдастся...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З другого боку, що вам заважає відкрити дверцята і грітися від прямого випромінювання жару...

Такі поради давати неправильно. На усіх без вийнятку чавунних топках закритого типу виробник вказує, що робоче положення дверцят - закрите! Відкриті дверцята під час роботи - це підвищена пожежна небезпека. Навіть якщо топка з так званою "гільотиною" (двері відкриваються як в сторону так і вверх), це не означає що можна користуватись у відкритому вигляді - гільотина служить для зручності закладки дров, щоб не розбити дорогуще скло.

Грітися можна і від нагрітого скла, та на скільки я розумію Atarax хоче дивитися на вогонь без посередництва скла. Коротше це вже не просто дорога цяця, а "жир", кому не погрітись а "пасматрєть".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі поради давати неправильно. На усіх без вийнятку чавунних топках закритого типу виробник вказує, що робоче положення дверцят - закрите! Відкриті дверцята під час роботи - це підвищена пожежна небезпека. Навіть якщо топка з так званою "гільотиною" (двері відкриваються як в сторону так і вверх), це не означає що можна користуватись у відкритому вигляді - гільотина служить для зручності закладки дров, щоб не розбити дорогуще скло.

Грітися можна і від нагрітого скла, та на скільки я розумію Atarax хоче дивитися на вогонь без посередництва скла. Коротше це вже не просто дорога цяця, а "жир", кому не погрітись а "пасматрєть".

Ну не скажи. Правильно побудований димовий канал сприятиме нагріву приміщення. За прикладом печей і так званих "грубок", тільки ефект буде ще більший, оскільки досить значна кількість тепла буде віддаватись випромінюванням від горіння палива. Звичайно, ККД буде менший ніж в каміна з топкою, але естетично це набагато краще, принаймні як для мене. А підвищити ККД можна шляхом встановлення в димовому каналі повітряного теплообмінника і відбирати тепло з димових газів. Здається є такі, запитаю завтра колегу вентиляційника.

Система обігріву приміщення теплим повітрям від каміну, про яку тут йшла мова, сама по собі трохи недосконала. На першому поверсі повітропроводи потрібно прокладати в конструкції стелі, відповідно виходи теплого повітря будуть там же. В результаті матимемо під стелею "Ташкент", а на рівні дивану освіжаючу прохолоду. Це ж саме буде і на другому поверсі, якщо не продумати як вивести повітропроводи на рівні 15-20 см від підлоги. Скажете, що всі приточно витяжні вентиляції працюють по такій схемі. Погоджуюсь. Але там надуває повітря вентилятор + потрібне правильне проектування і виконання, щоб в кожну кімнату потрапляла потрібна кількість кубів нагрітого повітря, бо інакше все повітря піде по шляху меншого опору.

До того ж, яка естетика від каміну з скляними дверцятами, якщо скло через 2-3 розпалювання покривається сажею, яка ще й разом з конденсатом може стікати. Варіанти після кожного розпалювання вимивати скло від сажі? Тоді вже, якщо питання стоїть гріти, то гріти хату твердопаливним піролізним водогрійним котлом, ККД в якого куди більше ніж в каміна і мороки з носінням дров в вітальню, винесенням попелу через вітальню і всю хату взагалі немає.

Момент з розпалюванням і задимленням тільки насторожує. Поки комин не прогрітий тяга менша. Тоді треба розпалювати "повільно" скажімо так. А тільки коли комин прогріється достатьно, кочегарити собі на повну.

Вітряна погода вирішується "флюгером" чи як він правильно зветься, забув вже. Задувати не буде.

В чавунних топках дверцята повинні бути закритими, щоб процес горіння був контрольований подачею повітря, а то можна малость перестаратись і вуаля, нема топки)). В мене в селі одного разу робітники перестарались з розпалюванням грубки, і зоні топки повидувало плитку, зверху ж, де димові канали накручені, все норм. У відкритого каміна таке не станеться, чим більше жару буде тим більше тепла буде віддано в приміщення напряму, без посередництва стінок топки, повітропроводів і т.д.

Але є ще момент з запахом)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Atarax, багато в чому погоджуюсь, але є деякі "але".

Високий ККД чавунних топок зумовлений контролем/обмеженням потоку повітря, яке потрапляє в камеру згоряння. Найбільший ККД досягається в так званому режимі тління, коли в топку потрапляє мінімум повітря. В цьому режимі за одиницю часу паливо виділяє мінімум теплоти (частина йде на прогрів стінок, частина в трубу) і оскільки потік повітря в нас мінімальний, в трубу йде мала кількість повітря і відповідно виноситься мала кількість теплоти. У випадку відкритої топки потік повітря не обмежується (або обмежується притоком в опалюване приміщення), процес спалювання палива є інтенсивним, відповідно за одиницю часу виділяється більша кількість теплоти і вона інтенсивніше йде в трубу. Навіть в сільських грубках дверцята дозволяють обмежувати потік, а от як це зробити у відкритому каміні? Кагла, шибер? Тоді буде піддимлення. Краще попилососити сміття яке нанеслося з дровами в кімнату ніж перебілювати чи перефарбовувати стелю і стіни. Чи не так?

Також варто не забувати що при інтенсивному повітрообміні у випадку відкритої топки повітря яке йде в камеру згоряння повинне чимось заміщатися. Це швидше за все буде холодне повітря з вулиці, як кажуть "тут лєчім а там калєчім".

Далі. При закритих дверцятах температура в камері спалюваня є вищою, відповідно паливо згоряє більш повно і утворюється менше сажі (це є продукт неповного згоряння). А це + 2-3 відсотки до ККД.

Далі. Випромінювання інфрачервоних променів від вогню відбувається рівномірно в усі сторони, без дверцят воно йде до глядача на пряму, а при закритих - гріє скло, яке в свою чергу випромінює ці промені в сторону глядача. Як на мене, якщо різниця і є, то вона є несуттєвою.

Скажете, що всі приточно витяжні вентиляції працюють по такій схемі. Погоджуюсь. Але там надуває повітря вентилятор + потрібне правильне проектування і виконання, щоб в кожну кімнату потрапляла потрібна кількість кубів нагрітого повітря, бо інакше все повітря піде по шляху меншого опору.

У системах розводки тепла також присутній вентилятор, а саму розводку виконують таким чином, щоб від вентилятора до усіх виходів була однакова відстань. До речі потужність цього вентилятора можна регулювати, це робиться в зручному місці і для цього не потрібно щоразу залазити в "дєбрі". До того ж, на виходах встановлююься анемостати, і якщо вам не потрібно гріти певну кімнату - ви його просто закручуєте. Звичайно, закони фізики ніхто не відміняв, і тепло залишатиметься під стелею.

До того ж, яка естетика від каміну з скляними дверцятами, якщо скло через 2-3 розпалювання покривається сажею, яка ще й разом з конденсатом може стікати.

А я і не казав що в цьому випадку естетики більше ніж у відкритого ;). Та якщо топити інтенсивно, сажі утворюватиметься менше (теоретично) і потік повітря її буде сильніше виносити подалі від скла в димозбірник (також теоретично :)). До речі топки з високим димозбірником мають свої плюси порівняно з низьким.

Щодо флюгера. Так, його призначення саме те, але з часом те місце де він крутиться (типу вісь) покривається кіптявою і припадає пилом, в результаті поворотний механізм блокується і маємо зворотній результат. Краще його використовувати під вентиляцію.

Щодо скла - так треба мити часто, для цього в продажі є спеціальні засоби які з цим чудово справляються і на цю процедуру витрачатиметься мінімум часу. Зрештою, коли купують авто чи велосипед, його "для естетики" також треба мити, протирати лобове скло... :)

Бааю зваженого і вдалого вибору.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

На вулиці мороз, а камін рулть!!! Торфобрикети тримають жар протягом ночі, зранку підкидаю кілька дровенят і зверху пару брикетин і камін до вечора функціонує. А ввечері даю дозу більшу і прогріваю хату на ніч. Температура в приміщеннях - 20-21 градус. Котел включений на мінімум (на вулиці мінус 20!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...