Перейти до змісту

Опалення будинку від каміна


ostapus

Рекомендовані повідомлення

Встановив і здійснюю обігрів будинку вже три зими за допомогою каміну. Удосконалив і зробив розводку по будинку з використанням мінімальної кількості матеріалів. Збільшив ККД каміну. Фактично, при температурі на вулиці до -2-5 градусів морозу, газове опалення не включаю. При цьому температура в приміщенні на рівні 18-20 градусів. В спальній кімнаті звечора нагрівається до +22 а до ранку опускається до 18. За зиму використовую до 2 складометрів дров. Зрозуміло що по газу вкладаюся в 2500 кубів на рік (факт - 2300). Площа будинку - 180 кв.м. Площа приміщень що обігріваються - близько 85 кв. м.

А як ВИ використовуєте альтернативні джерела енергії?

p.s. Кого цікавить таке зробити в себе, пишіть в приват.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 51
  • Створено
  • Остання відповідь

Який камін? Чавунна топка чи мурований? Відкритий чи закритий? В нас народ звик що камін - це просто естетика, що там все тепло в трубу і так далі. А насправді поїдь в Польщу, там в кожного комінек. Це в тебе ще не найпотужніший, хоча багато залежить від термоізоляції приміщення. Є топки, що здатні опалювати до 200 і більше м2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Камін - топка чавуння французька Промо-700 для довгортивалого горіння зі скляною дверкою. Зовні обмурований і декорований каменем, з тепловою камерою і електропіддувом. Розводка повітря по кімнатах. Дійсно ККД простого каміна(топки) приблизно 10-15 кВт, а відкритого - ще менше. Тобто все тепло від спалювання дров вилітає в трубу. Завдвння стоїть в тому щоб відібрати максимальну кількість тепла і направити його туди куди треба. Ясно що треба утеплити будинок, бо тоді нащо гріти вулицю..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дійсно ККД простого каміна(топки) приблизно 10-15 кВт, а відкритого - ще менше.

Ти не так висловився.

Кіловати - це потужність, а коефіцієнт корисної дії - це те, скільки кіловатів з цієї потужності залишиться в будинку. У відкритого каміна, якщо димовий канал не зроблений таким чином як у сільській грубці (ніби змійовиком, зигзагом...) - ККД 15%, в той час у чавунної топки з режимом довготривалого горіння і скляними дверцятами - від 70%, в основному 75-85%.

Плюс дійсно, можливість розводки по кімнатам. І вартують вони не так вже й дорого - від 5,5к за найпростішу модель, але такого виробника, який вже себе зарекомендував. В дешевших чавун неоднорідний і служать вони суттєво менше. В ідеалі, проста топка+проста обудова з пісковика+монтаж - можна вписатись в 20к гривень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зауваження прийнято!

До речі, окрім дерева, я використовую і торфобрикети, які дуууже довго(цілу ніч) тліють і віддають тепло. Крім обігріву від повітря, також нагрівається стіна в якій зроблено комин і додатково віддає тепло і вона. Особливість - обовязково треба утеплити комин на горищі бо конденсат буде утворювати потьоки і може "ЗАТОПИТИ" стелю ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже файну тему підняли.Прошу поділитись досвідом,схеми розподілення,типи вентиляторів, фільтрів і.т.д. Топку привіз з Польщі 12 кв ,підмурував і СТОП.

Будинок "термодім" з пінопласту ,висота димохода 8 м труба 110 нерж.Пізніше зроблю фото.

Прошу підказати як бути дальше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

andreas1, відписав в приват.

Особливість - обовязково треба утеплити комин на горищі бо конденсат буде утворювати потьоки і може "ЗАТОПИТИ" стелю

Труби треба монтувати "по конденсату" а не "по диму", якщо вже використовуєш не "сендвіч", тоді вода піде в топку а не по зовні)))

Тобто кінець труби "мама" дивиться вверх, кінець труби "папа", відповідно, в низ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Труби вмонтовані в термоблок(пінопласт) і залиті бетоном ,у низу стоїть конденсатозбірник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

districhauff.gif

Труби вмонтовані в термоблок(пінопласт) і залиті бетоном ,у низу стоїть конденсатозбірник.

якщо труби зібрані "по диму" то ніякий конденсатозбірник не допоможе.

висота димохода 8 м труба 110 нерж

діаметр як для димоходу ну дуууже малий. Ти бува не звужував? Якщо так, то обов*язково будуть проблеми з тягою + в топки зменшиться потужність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую на рахунок конденсата. Він осідає як зовні так і в середині , але стікає як в лійку в середину. andreas1 а труба не контактує з пінопластом, бо температури на виході з топки досить високі, щоб не поплавилось... І ще, коефіцієнти розширення металу і бетону і пінопласту - різні, невідомо як будуть вести себе конструкції при експлуатації комина. VadimM Що ти бумаєш про завуження комина в каміні, скажем, перехід з січення 200 на 110? )))) тільки про це і подумав а ти вже написав..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звужувати не можна ні в якому разі, як я вже писав - однозначно буде втрата тяги, піддимлення приміщення, втрата потужності. Та ще й в 2(!) рази. Навіть на 10 см не можна. Та й заборонено пожежними нормами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці,мабуть ставлю трубу 200 в ізолчції попри стіну у кут через 2 поверх,а там і через стрих.Але скажіть як зробити камеру під природній обігрів та під вентилятор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці,мабуть ставлю трубу 200 в ізолчції попри стіну у кут через 2 поверх,а там і через стрих.Але скажіть як зробити камеру під природній обігрів та під вентилятор

не спіши робити висновки з наших дописів.. не гарячкуй пробивати перекриття.. треба розібратися яку систему ти будеш ставити і куди доставляти то тепло. Який вентилятор ставити ("теплий" чи "холодний"). Камеру відбору тепла треба монтувати відразу на виході з топки, де є найбільша температура.

А ти тільки почав будувати? Радив би зробити ще й приток повітря в підлозі для того щоб "годувати" ненажерливий вогонь. І то максимально близько до самої топки, бо буде холод тягнути по підлозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короб з жаростійкого гіпсокартону (рожевого кольору), зсередини ізольований матеріалом Parock або Firerock (базальтова вата з фольгою), проєми з камінними вентиляційними решітками. А вот де ставити турбіну - не скажу, це краще до вентиляційщиків. Проходи через перекриття, не дивлячись що в сендвіч-трубах є власна термоізоляція, треба додатково термоізолювати базальновою ватою, відстань від труби сендвіч до найближчого горючого матеріалу - чим більше тим надійніше, але не менше 20см (в перекритті). Цю відстань і слід "запакувати" ватою.

Радив би зробити ще й приток повітря в підлозі для того щоб "годувати" ненажерливий вогонь.

1000% правий - повітря буде відбиратись не з приміщення, вже прогріте, це збільшить ККД.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

andreas1, бачу далі на горщі все одно щось мурував, як видно з останнього посту з фото. Як на мене, найкращий варіант (і по грошам в тому числі) змурований комин з вогнетривкої цегли зі сторонами перезізу канала не менше 20 см, загільзований одностінними нерж. трубами Ф200мм і утеплений (між трубою і цеглою) базальтовою ватою. Ефект - при невеликих затратах маємо димохід в якому швидко з*являється тяга (бо швидко прогріється), і який не зруйнується за 5-10 років через вплив конденсату (без гільзи він відкладається на цеглі, всмоктується і руйнує її структуру)+ безпечні проходи через перекриття, порівняно з трубами-сендвіч. Перший признак впливу конденсату - білі розводи на комині, схожі на ті які з*являються на взутті після висихання на ньому снігу.

Ах да, і ще для тих хто думає що конденсат осідає як в середині так і ззовні труби. Осідає він на більш холодній поверхні. Ви колись бачили щоб конденсат осідав в ванній кімнаті на трубі з гарячою водою? Ні, тільки на холодній трубі. Так і в димоході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене залишилась фольгована вата для термоізоляції каміна (пів пачки). Можу комусь продати Фаєррок 600 градусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Встановив і здійснюю обігрів будинку вже три зими за допомогою каміну. Удосконалив і зробив розводку по будинку з використанням мінімальної кількості матеріалів. Збільшив ККД каміну. Фактично, при температурі на вулиці до -2-5 градусів морозу, газове опалення не включаю. При цьому температура в приміщенні на рівні 18-20 градусів. В спальній кімнаті звечора нагрівається до +22 а до ранку опускається до 18. За зиму використовую до 2 складометрів дров. Зрозуміло що по газу вкладаюся в 2500 кубів на рік (факт - 2300). Площа будинку - 180 кв.м. Площа приміщень що обігріваються - близько 85 кв. м.

А як ВИ використовуєте альтернативні джерела енергії?

p.s. Кого цікавить таке зробити в себе, пишіть в приват.

http://realcomfort.com.ua/index.php?lang=ru&p=showproducts&type=shop&idproduct=1254&best=true&leftcol=popular

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я мечтаю о настоящем камине. но пока сделать его в квартире это немного проблемно. хотим в загородном домеа пока в квартиру купили се бе нл электрический, не таак конечно может греет, но мне очень нравится-делает комнату очень уютнйо и теплой)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а для збільшення відбору тепла від димової труби ставляться радіатори:

pict0048.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клас. :ok:

Хочу собі камінофен. Але ціни.. на них.. реально кусаються.

В міжсезоння, а взимку.. як доповнення до газового опалення, просто супер.

Тепло, насолода від спостерігання процесу горіння дров.

Хочу.. одним словом. :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...