Перейти до змісту

Ми маріонетки...?!


Lesichka

Як реклама впливає на формування соціальних цінностей  

48 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Усім привіт! Пишу магістерську роботу на тему "Проблема формування соціальних цінностей засобами реклами". Потрібно провести опитування...

Прошу мені допомогти у цій нелегкій праві, залишивши свій голос та коментар про те, як на нас сьогодні впливає реклама. :g15:

Приклади із життя вітаються! :smile-zachot:

Дякую!

  • Відповідей 63
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Я бы сказал, что реклама не формирует ценности, а разрушает их, хотя не вся.

Если, к примеру взять рекламу спиртных напитков, она только разрушает ценности здорового образа жизни, или рекламу презервативов - разрушает ценности о нравственности. А если взять рекламу всяких безделушек, в стиле теле-магазин, так это вообще развод на ровном месте, что вызывает лишь раздражение и осуждение.

Все, в принципе, зависит от того как составлена реклама. Потому что действительно, одна вызывает интерес, а вторая отвращение. Взять к примеру фестиваль рекламных роликов в Каннах, что не рекламный ролик - то короткометражный фильм с сюжетом про какой-то товар и марку, целый час можно смотреть набор роликов и не надоест.

Опубліковано

помогу чем смогу. меня реклама, во-первых, веселит и забавляет. я обожаю искать в ней откровенные ляпы, клише и явные н@#бки. синтетические семьи, пластиковые овощи, австралийские старики живущие на украинскую пенсию, мобильные операторы готовые отдать клиенту последнюю копейку чтобы только звонил за 0.0 - все это позитивно если воспринимать критично и с юмором. ну вот как Шустер в амплуа Стива Джобса. но знаешь, на меня и гипноз не действует - может поэтому? да, шайтан-коробку я не смотрю, рекламу наблюдаю только наружную. заметил, что становится все пошлее и откровеннее. но это впв - голой жопой проще привлечь внимание, чем пустым слоганом.

воздействия рекламы не ощущаю вовсе. я давно научился игнорировать то, что мне не нужно и забывать то, что не важно. на подкорке не откладывается, чему весьма помогает инет с аналитической информацией по продукции любых направлений, а не баннерное "в нас тiльки найкраще!!" для людей подверженных анальным вау-импульсам.

насчет любой продукции любых компаний у меня есть свое мнение и назойливая реклама, как правило, вычитает баллы из личного рейтинга. хороший товар в рекламе не нуждается, а затраты на нее платит по-любому покупатель, да еще и с накруткой по цепочке от копирайтера до дяди Васи - поклейщика.

жаль, когда рекламируют дрянь продаваемую по космической цене. например, крекеры тук или эти печеньки что лизать надо. посадить бы рекламщиков на год на одни чипсы с пивом, да посмотреть что из этого выйдет

Опубліковано

Зауваження, реклама буває двох напрямів комерційна і соціальна. Соціальна - формує "намагається" формувати соціальні цінності, комерційна лише пропагує (Придбайте у нас йоршик для унітазу і Вам буде щастя). Правда до тексту слід дати додати відповідь на питання "Чому?", простіше говорячи, описати абсолютні переваги (Ви зекономите гроші на сантехніка і зможете піти зі своєю дівчиною в ресторан). Це була пропаганда такої соціальної цінності як любов. Далі можу ж відразу підчепити питання генофонду, росту народжуваності, соціального статусу, бла.., бла.., бла... (Ось такий невеликий сарказм маркетолога).

Є таки чудовий сайт adme.ru, де можна знайти безліч хороших і не дуже хороших зразків реклами.

Єдину "соціальну" ))) цінність, яку сьогодні реально формує реклама і на якій вона спекулює - це, так звана, "шара". Шалені знижки, що засліплюють розум і вимикають мозок. Приклад я колись згадував у своїх постах. Два магазини, Новий рік, пік продажів. Один лишає ціни стабільними і робить подарунки, інший ставить знижку. Вмикається поняття "шари" і народ йде туди, де знижка. 50 метрів народ не доходить туди, де ціна і без знижки нижча і дарують, нехай дріб'язкові, але подарунки. Поняття знижки вимикає основний захисний рефлекс споживача - бажання до порівняння цін.

Бажання наживи - як соціальна цінність. Цікава тема? Для цього процесу у рекламістів є окреме поняття, але звучить воно не досить привабливо, тому або Ви знаєте, або знайдіть.

Чи люди маріонетки відносно реклами - абсолютне "так".

Питання на завершення - як матеріальні цінності можуть бути складовою соціальних? Не кажу, що цього я раніше не зустрічав, але як?

Опубліковано

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Опубліковано

Зауваження, реклама буває двох напрямів комерційна і соціальна. Соціальна - формує "намагається" формувати соціальні цінності, комерційна лише пропагує (Придбайте у нас йоршик для унітазу і Вам буде щастя). Правда до тексту слід дати додати відповідь на питання "Чому?", простіше говорячи, описати абсолютні переваги (Ви зекономите гроші на сантехніка і зможете піти зі своєю дівчиною в ресторан). Це була пропаганда такої соціальної цінності як любов. Далі можу ж відразу підчепити питання генофонду, росту народжуваності, соціального статусу, бла.., бла.., бла... (Ось такий невеликий сарказм маркетолога).

Є таки чудовий сайт adme.ru, де можна знайти безліч хороших і не дуже хороших зразків реклами.

Єдину "соціальну" ))) цінність, яку сьогодні реально формує реклама і на якій вона спекулює - це, так звана, "шара". Шалені знижки, що засліплюють розум і вимикають мозок. Приклад я колись згадував у своїх постах. Два магазини, Новий рік, пік продажів. Один лишає ціни стабільними і робить подарунки, інший ставить знижку. Вмикається поняття "шари" і народ йде туди, де знижка. 50 метрів народ не доходить туди, де ціна і без знижки нижча і дарують, нехай дріб'язкові, але подарунки. Поняття знижки вимикає основний захисний рефлекс споживача - бажання до порівняння цін.

Бажання наживи - як соціальна цінність. Цікава тема? Для цього процесу у рекламістів є окреме поняття, але звучить воно не досить привабливо, тому або Ви знаєте, або знайдіть.

Чи люди маріонетки відносно реклами - абсолютне "так".

Питання на завершення - як матеріальні цінності можуть бути складовою соціальних? Не кажу, що цього я раніше не зустрічав, але як?

Реклама буває ще й політична, але все ж..)) Дякую за коментар і сайт!

А відносно того як матеріальні можуть бути соціальними, то тут бралися до уваги усі матеріальні блага які на сьогоднішній день стають першочерговою цінністю для суспільства у порівннянні з іншими (гроші, автомобіль, квартира, техніка, одяг і т. д)Перелік можна може бути дуже великий, вибрала саме основне, на мою думку :)

Соціальні цінності тут розглядаються як ті, що визначають норму поведінки для певної соц. групи чи суспільства. Є ще й поняття індивідуальні, особисті цінності, але це вже інше :)

Питання дійсно не завершенне, просто не хотілося викладати ціле анкетне опитування

У кого виникають нові цікаві думки, будь ласка, висловлюйте! Мені це тільки в плюс))

Опубліковано

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

Опубліковано

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

Знову ж до термінології. Згідно побудованої Вами структури цінностей, з якою я не погоджуюсь, як Ви могли зрозуміти, реклама формує значну кількість цінностей та пріоритетів. Жувальна гумка як складова соціалізації окремого індивіда, дорогий автомобіль як соціальний статус, будинок - як сімейна цінність, безпека та захист.

Реклама впливає на кожного з нас, свідомо чи підсвідомо. Це інформація. Інформація не може не лишати наслідків. "Мені байдуже" тут переважає , але чомусь люди що дають таку відповідь купують товар певної марки: курять одні і ті ж сигарети, ходять з телефоном конкретної моделі - більшість цих людей постійно здійснюють вибір. Вони мають право вважати себе інертними до інформаційного впливу, але, як правило, саме люди з такою позицією і піддаються впливу зовнішньої інформації (реклами). І якщо хтось із нас думає, що вибір робиться нами самостійно - він помиляється.

Є ще поняття потреби. Пам'ятаєте "Дев'ять центів"? Реклама, граючись із цінністю формує потребу. В завтра буде та ж цінність, але реклама сформує нову потребу знівелювавши попередню.

Опубліковано

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Опубліковано

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Реклама не по-винна. Просто інформація у рекламі подається через призму цінностей, на вирішення певного дискомфорту, проблеми. Так формується потреба. Немає потреби, тоді її необхідно сформувати. Для цього створюємо цінність і пропагуємо її. "Чай за Динамо бодрит твою маму" - шукайте, де тут що.

Реклама повинна формувати цінність за тих умов, коли цінність відсутня - інакше Ваш товар, бренд, чи що ви там ще будете пробувати просувати, лише сіра маса у багатомільярдному соціумі.

Опубліковано

Із жалем згадую ті часи, коли після програми "время" йшов прогноз погоди, а потім чергова серія "шарапова", без рекламних перерв, банерів і бігучих строк.

Опубліковано

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Я ж пишу, що в ідеалі не повинна формувати ніяких цінностей, фальшивої зацікавленності чи потреби...

Але на жаль ситуація протилежна. Іноді ми відчуваємо гостру патребу у широко розрекламованому товарі, але, якщо задуматись, купуємо його лише тому, що буде пристижно його мати або якась знаменитість засвідчила, що цей товар набагато кращий ніж інший і т д.

Так що за цим усім ховається? Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Опубліковано

Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Та невже?

http://www.yaplakal.com/uploads/post-3-12219635533764.jpg

http://www.yaplakal.com/forum18/topic210156.html - і я таких може ще багато знайти,навіть більш промовистих.

Опубліковано

Із жалем згадую ті часи, коли після програми "время" йшов прогноз погоди, а потім чергова серія "шарапова", без рекламних перерв, банерів і бігучих строк.

А ще було все добре, навколо співали пташечки, розвивався соціалізм (комунізм). Половину ефірного часу розповідали про чарівну природу.., і організовували "веселі" свята першотравня під вибухи Чорнобильської АЕС.

Опубліковано

Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Та невже?

http://www.yaplakal.com/uploads/post-3-12219635533764.jpg

http://www.yaplakal.com/forum18/topic210156.html - і я таких може ще багато знайти,навіть більш промовистих.

Да..... Чудо перо і какао :smile-zachot:

Ну, що я можу сказати, на свій захист))) Тоді це було не настільки масово хіба що...

Опубліковано
Тоді це було не настільки масово хіба що...
Ну естественно, не было же ТВ, интернета и т.д... На то время и такой рекламы хватало)
Опубліковано

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Опубліковано

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Я тут имела ввиду именно коммерческую рекламу.

Опубліковано

Помиляйся, тільки не зупиняйся (Агентство: Револьвер)

http://www.advertology.ru/index.php?id=13961&name=Media&op=MediaShow

Нова соціальна цінність крізь призму комерційної реклами конкретного товару. Раніше помилки засуджувались і висміювались. Схвалювався лише результат.

Опубліковано

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Я тут имела ввиду именно коммерческую рекламу.

Я все ж таки вважаю, що комерційна в деяких випадках має більший вплив ніж соціальна (хоча вона сьогодні найнеобхідніша).

Реклама як знаряддя переконання впливає на цінності і устрій життя, і такий вплив має як негативний так і позитивних х-тер.

Наприклад, апеляція реклами до престижу заохочує розвиток заздрості, гордості та духу суперництва в суспільстві (сьогодні воно у нас росте як на дріжджях); апеляція до молоді дуже часто сприяє зменшенню авторитету сім'ї, до сексуальності сприяє розповсюдженню розбещенності та вседозволенності. (зараз виглядати сексуально для багатьох дівчат є чи не найпершою цінністю)

Список звичайно можна продовжувати....

для прикладу, як хитро використовують рекламу:http://ksanaz.com/hub-open-club

"Роман Гаврыш рассказал о том, что сегодня многие компании используют совершенно новые подходы к созданию рекламы для того, чтобы достичь сознания потребителя. На первый план выходит не простое перечисление преимуществ того или иного товара, сопровождающееся эффектными кадрами. Сюжет может быть прямо не связан с рекламируемым товаром или брендом и описывать какую-то историю или жизненную ситуацию, которая затрагивает важные вопросы и вызывает у зрителя эмоции сопереживания, сочувствия, симпатии, рождает вдохновение и т.п. В конце ролика компания просто как бы подписывается под представленным нашему вниманию видео, демонстрируя свою приверженность тем ценностям, которые только что пропагандировались. Все это исполняется в высокохудожественной кинематографической или документалистской манере"

Опубліковано

Лесічка, як Ви не праві.

Життя, це не педагогіка і тези соціального працівника, не скигління начальника управління ЖКГ і не хабар ДАІщнику за "демонтований" штендер. Реклама працює на цінностях і формує їх. Комерційна реклама несе інформацію про товар. Людині може зробити з яйця яєшню, а може порох.

А щодо неефективності соціальної реклами. ТО хотів би я що моя комерційна реклама була настільки ж популярна, як, наприклад, ось ця (про ефект і ефективність поки мовчу).

Опубліковано

Лесічка, як Ви не праві.

Життя, це не педагогіка і тези соціального працівника, не скигління начальника управління ЖКГ і не хабар ДАІщнику за "демонтований" штендер. Реклама працює на цінностях і формує їх. Комерційна реклама несе інформацію про товар. Людині може зробити з яйця яєшню, а може порох.

А щодо неефективності соціальної реклами. ТО хотів би я що моя комерційна реклама була настільки ж популярна, як, наприклад, ось ця (про ефект і ефективність поки мовчу).

Я ж зовсім не заперечую, я погоджуюсь, "реклама працює на цінностях і формує їх"!

Я не сказала, що соціальна неефективна... ЇЇ мало, і такі ролики не транслюють у ЗМІ, пересічна людина може, вкращому випадку, звернути увагу на рекламний щит у центрі міста.

Опубліковано

А чому хитро використовують? Мудро. За день я отримую близько 27 з пропозиціями розмістити свою рекламу з використанням певних інструментів. Коли я даю негативну відповідь і чую питання - А чому? - Я взагалі випадаю в осад. Якби хтось із них запропонував 10% з тієї ідеї, що у ролику. А то продають рекламну площину, як картоплю на базарі.

Ви коли-небудь пробували придумати рекламну концепцію. Не окремий графічний дизайн, не статейку в газеті, а суцільний образ. Реклама - це мистецтво і воно не може бути хорошим чи поганим. Лише талановитим або бездарним )))).

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...