searcher Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:58 #76 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:58 Одне питання: за чий рахунок будемо автобуси міняти?Звичайно, зараз це здійснити малореально, але це питання треба було ставити тоді, коли з бусів переходили на Богдан-и, таке питання вже виникало і як бачимо воно вирішилось. До перевізників була поставлена умова і вони її виконали.
madkot Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:59 #77 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:59 які всі розумні, вікіпедію знають...Взагалі то рівенб шкільної літератури, а вікіпедія для тих, хто проспав))Переведу на доступну (те на що натякала Liberta): Ні, синку, то фантасктика (с)шкільна література була мацже 20 років тому, так що вибачате.фантастика не фантастика - але на мою думку цілком нормальні вимоги.принаймі так і має бути у нормальних перевізників
Liberta Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:00 #78 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:00 які всі розумні, вікіпедію знають... ну а смисл давати тобі ссилку на сам твір? тут "єслі надо обьяснять, то нє надо обьяснять" шкільна література була мацже 20 років тому, так що вибачате. і в нас, і в нас...
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:02 #79 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:02 searcher, наскільки я знаю, ціна на такий автобус, що ви запропонували в рази більше чим на богдан. Але, навіть, й ті богдани багатьма брались в кредит й довго виплачувались. Думаю нам це поки не покишені... хоча, як людині, яка періодично користується громадьским транспортом, мені ваша ідея подобається...принаймі так і має бути у нормальних перевізників В теорії ви праві, а на практиці це фантастика. Нажаль((
Ko3bMa Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:06 #80 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:06 пропонуєте підняти ціни до європейских, але щоб й сервіс такий був?це як питання з ліцензійним софтом - напрошується одна нецензурщина.я мав на увазі або розвинути велоінфраструктуру, або зменшити автопарк і, відповідно, витрати.
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:09 #81 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:09 я мав на увазі або розвинути велоінфраструктуру, або зменшити автопарк і, відповідно, витратиПроти збільшення велоінфраструктури нічого не маю проти, хоча великом й не катаюсь.А от про зменшення автопарку не зрозумів...
Ko3bMa Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:15 #82 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:15 по яких авто найбільше відсотків поломок - на запчастини.а не встановлювати, бл%, GPS в маршрутках (як не крути а на ціну квитка впливає).також відучили б водіїв від перегонів один з одним.
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:16 #83 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 16:16 також відучили б водіїв від перегонів один з однимОсь тут солідарний на всі 100%
SunSeth Опубліковано 5 Березня, 2012 в 21:38 #84 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 21:38 нічого зараз потеплішає будем на велосипедах та пішки на роботу добиратись.читаю цю фразу у різних варіаціях вже третє підвищення цін на проїзд
Ko3bMa Опубліковано 5 Березня, 2012 в 21:53 #85 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 21:53 читаю цю фразу у різних варіаціях вже третє підвищення цін на проїздну так велодоріжки почали робити, ще восени бачив пару на прогулянкових велах (без верхньої поперечки, з гнутим рулем і широким сідлом)
NeoN Опубліковано 5 Березня, 2012 в 22:13 #86 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 22:13 Ось тут солідарний на всі 100%хм.. зате допомагає швидко добратися до місця призначення
Ko3bMa Опубліковано 5 Березня, 2012 в 22:14 #87 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 22:14 хм.. зате допомагає швидко добратися до місця призначення це якщо ти в маршрутці-переможниці. інакше будеш підсунутий по їх графіку хвилин на 10-15
Bit Опубліковано 5 Березня, 2012 в 23:07 #88 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 23:07 5 гривень за проїзд в тій статті? що мені до того, що водій буде в краватці і не лушпатиме сємєчок чи не куритиме. він і так має не курити і не відволікатись на сємєчки\телефон\друзів. я користуюсь транспортом, щоб добратись з точки а в точку б. дешевше буде з друзями брати таксі, ніж отак їздити. луцьк-малесеньке зжате містечко, тернопіль майже в три рази більший по площі. а ціни там нижчі! як на маршрутки, так і на таксі! особливо на таксі! бо вже шось позажиралися всі у нас. майте совість, доходи в місті найменші на західній Україні, а ціни ледь не найвищі! мені в Києві дешевше їздити з пересадками, ніж тут.
HelloBoy Опубліковано 5 Березня, 2012 в 23:44 #89 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 23:44 я заплачу 4 грн за проїзд тількі тоді коли, в 7:15 ранку в будній день під час навчального періоду, на зупинці біля ТАМ-ТАМу(в сторону центра) я зможу зайти в маршутку!!!не ЗАЛІЗТИ не ЗАПХАТИСЬ не ЗАСУНУТИСЬ а саме зайти!!!А ось мені цікаво, чи посипають десь піском в Європі, підлогу в маршутці зимою? як в нас?
Андрій Віталійович Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:13 #90 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:13 я заплачу 4 грн за проїзд тількі тоді колиЗаплатите тоді, коли виставлять ціну в 4 грн, без варіантів. Ось таке воно, реальне життя...
Deemon Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:29 #91 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:29 Для Луцька це норма - поплакатися одне одному, обурюватися втіхаря на підвищення цін, минає тиждень-два і всі платять новий прайс, як ніби ніхто нічого і не підвищував
Zevs_Isver Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:39 #92 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:39 и только Козюра стоит горой за цены на проезд !!!
lilechka Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:55 #93 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 06:55 Проблему створюють самі ж перевізники. Частину коштів вони приховують від начальства (беруть собі). А потім жаліються, що не вистачає коштів на щось там..З підняттям тарифів, навіть у 2 рази, ситуація кардинально не зміниться: підприємство електротранспорту так і залишиться з боргами, перевізники ще більше збагатяться
Zevs_Isver Опубліковано 6 Березня, 2012 в 07:09 #94 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 07:09 а как по мне то было бы хорошо сделать маршрутки с разной ценой, и разным уровнем сервисаи что бы перевозчики выходили на тендер со свойе ценой, по которой согласны возить, и отвечать за то что обещалиp.s. основная проблема у нас в том что те кто принимает решение по маршрутками - сами их сервисом не пользуется
Deemon Опубліковано 6 Березня, 2012 в 07:32 #95 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 07:32 та і сама процедура тендеру, чиста формальність, яка зводиться до хороших відкатів потрібним людям, ех де ж ти Європа....
VitaliyS Опубліковано 6 Березня, 2012 в 08:02 #96 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 08:02 ...Один з перевізників в якості стимулу до поліпшення якості запропонував суттєво підвищити вартість проїзду. Мені вот цей пост сподобався своєю наївністю Ні, ну треба ж таке, перевізник таке запропонував... це щось на кшталт як в басні Крилова "Щука" - як наказати щуку - втопити. з власного досвіду - працювала в мене колись людина, непогано працювала, але приходилося мені за нею трохи доробляти... вот я й запропонував, давай я буду платити тобі трохи більше, а ти краще працюй. Ясне діло, погодилася та людина. Я платив більше, але з роботою нічого не змінилося, як було так і залишилося. Такий в наших людей менталітет. Особливо маршрутчики - скільки дай, всеодно буде мало. А причини -відмовки завжди знайдутся, навіть не сумнівайтеся.
HelloBoy Опубліковано 6 Березня, 2012 в 19:10 #97 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 19:10 Заплатите тоді, коли виставлять ціну в 4 грн, без варіантів. Ось таке воно, реальне життя... ні, ви не праві, варіантів купа: пересяду на авто
timomaas Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:05 #98 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:05 які всі розумні, вікіпедію знають... ну а смисл давати тобі ссилку на сам твір? тут "єслі надо обьяснять, то нє надо обьяснять" шкільна література була мацже 20 років тому, так що вибачате. і в нас, і в нас... які Ви всі тут поживші)))
Андрій Віталійович Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:07 #99 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:07 ні, ви не праві, варіантів купа: пересяду на авто Всі пересядуть?
HelloBoy Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:31 #100 Опубліковано 6 Березня, 2012 в 20:31 Всі пересядуть?а я про всіх говорив? хай хто як хоче так і викручується
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.