Перейти до змісту

Вартість проїзду у маршрутках


iriss

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 105
  • Створено
  • Остання відповідь

Весь прикол, що у Луцьких маршрутках (міських) зараз зменшився пасажиропотік, як і кожного літа. Це за мінусом учнів шкіл і училищ та студентів ВУЗі, що перестали/-ють їздити на навчання через канікули, та пороз'їзджалися/-ться по селах та таборах/санаторіях/морях на відпочинок. Також доросле населення по відпустках - тобто також на дачних ділянках, селах, морях, курортах...

Цікаво чи міські маршрутки до кінця літа витримають "2 грн" за проїзд... ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

У Луцьку візьмуться розробляти Кодекс водія маршрутного таксі. Кажуть – це дисциплінує шоферів та поліпшить якість перевезення пасажирів.Один з перевізників в якості стимулу до поліпшення якості запропонував суттєво підвищити вартість проїзду.

http://www.simya.com...icles/59/46673/

От я тільки одного не розумію: чому за те, що я просто нормально проїдусь в маршрутці з водієм, який нібито "дотримується свого кодексу" я маю платити вдвічі більше. Чи можливо цей кодекс так суттєво відрізнятиметься від загальних правил перевезення пасажирів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От я тільки одного не розумію: чому за те, що я просто нормально проїдусь в маршрутці з водієм, який нібито "дотримується свого кодексу" я маю платити вдвічі більше. Чи можливо цей кодекс так суттєво відрізнятиметься від загальних правил перевезення пасажирів?

Всередині не лунатиме Люкс-фм, чемний водій - в фраку і з метеликом, також в салоні автобуса забезпечувати комфорт пересування покликана борт-провідниця, котра буде пропонувати пасажирам зручні подушечки під голову, в холод - гарячі напої, у спеку - прохолоджуючі. Усі сидіння будуть з сніжно-білими накрохмаленими підголовниками, вікна прикриватимуть нові, вишукані турецькі гардини, та й взагалі, пануватиме атмосфера розкоші та спокійного домашнього затишку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всередині не лунатиме Люкс-фм, ...та й взагалі, пануватиме атмосфера розкоші та спокійного домашнього затишку.

http://www.avtovozhdenie.ru/faq/quest1764.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Перевізники знову заговорили про підняття тарифів на проїзд

03.03.2012

«Підняття тарифів - вкрай необхідна міра для збереження транспортної структури міста», - такий лейтмотив зустрічі перевізників з представниками міської влади, що відбулася сьогодні у Луцькій міській раді.

Заступник міського голови Василь Байцим зачитав присутнім колективного листа до директора Луцького підприємства електротранспорту Івана Грицанчука від перевізників, де вони мотивують необхідність збільшення тарифів на проїзд: «Після стрімкого підняття вартості пального в 2011 р. та відповідно всіх інших складових собівартості перевезень, ми не справляємось з фінансовим навантаженням. Якщо в найближчий час не буде вирішено питання збільшення тарифів на перевезення пасажирів маршрутними таксі, в нас не буде можливості забезпечувати вихід автобусів на лінію».

«У нас створилися великі борги перед банками, постачальниками запасних частин, автошин. Ми скоротили обсяг робіт по технічному обслуговуванню автобусів, що в майбутньому обернеться нам додатковими витратами на ремонт. Всім кредиторам ми пояснюємо, що треба трохи почекати, вже скоро збільшаться тарифи і ми зможемо розрахуватися. Але бачимо, що можливості розрахуватися з боргами у нас нема і не передбачається. Наші борги досягли такого рівня, що подальше їх збільшення неможливе. Автобуси можуть зупинитися», - йдеться у листі.

Голова Асоціації перевізників Ігор Семеніхін розповів місцевим перевізникам про ситуацію в цілому по Україні. Він повідомив, що тарифи підняли у Донецьку, Чернівцях, Дніпропетровську, Сумах, Житомирі. «Вартість запчастин зросла у 2,5 рази, шини – більше, ніж у 2 рази. Не можемо поновлювати рухомий склад. На пальне сьогодні йде 60% всього заробітку», - обурювався він. Його думку розділили усі перевізники, що були присутні у залі. Тож прозвучала пропозиція від Асоціації перевізників до міської влади: підняти вартість проїзду з першого квітня.

Також вони просили міської влади провести перемовини з облдержадміністрацією, щоб приміські маршрути курсували поза містом та виконання відповідного рішення міської ради. Спільна думка перевізників: «вони забирають понад 30% пасажирів міста, а це суттєве зменшення заробітку і впливає на формування тарифу у місті».

Начальник відділу тарифної політики Світлана Сахненко доповіла, що зараз відділ працює над вивченням цієї проблеми. «Звичайно, реалії часу вимагають підняття тарифів. Це, в першу чергу, і ріст вартості запчастин, і мінімальної заробітної плати, і ціна на пальне. На цей час перевізниками подані розрахунки від 2,5 грн до 4 грн. Ми повинні ретельно перевірити і привести кожен показник у відповідність», - зауважила Світлана Сахненко та висловила пропозиції щодо детального вивчення пасажиропотоку та необхідності проведення градації відповідно до протяжності маршруту. А звідси – й встановлення вартості проїзду.

Василь Байцим, підсумовуючи зустріч, сказав: «Ми повинні чути не тільки перевізників, а й, у першу чергу, лучан. Тож об’єднуйтесь в асоціації перевізників, надавайте пропозиції – будемо спільно їх обговорювати. Так роблять в усьому світі. Разом й вирішуватимемо проблеми і працюватимемо на благо лучан».

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 720665)

http://www.lutsk.ua/fast-news/perevizniki-znovu-zagovorili-pro-pidnyattya-tarifiv-na-proyizd

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ж де в Луцьку такі з/п, що б платити за проїзд 4 грн.?

Знайома з Харкова розказувала, що в них проїзд до 4 грн. і то, для них це дорого. В Києві проїзд 2, 2,5 та 3 грн. в маршрутках (ціни коливаються в залежності від кілометражу маршруту), в трамваї та тролейбусах - 1,5 грн.

Висновок: так якого милого ціни ставити ідентичні з цінами великих міст? Маєте збитки - оптимізуйте бізнес та витрати. А так саме краще і легше - все покласти на плечі лучан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маєте збитки - оптимізуйте бізнес та витрати. А так саме краще і легше - все покласти на плечі лучан.

просто покласти на лучан, я б сказала)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічого зараз потеплішає будем на велосипедах та пішки на роботу добиратись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:_01: Голєва продвигає нові автобуси на метані.

Каже он до чего техніка дошла, і екологічно чисті, економічніші, підвищувати ціни на проїзд - нє нє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїзд у київських маршрутках дешевшає

Комунальне підприємство "Київпастранс" збирається запустити в березні сотню автобусів і тролейбусів замість маршруток. Ціна в новому транспорті буде не 2-2,5 гривні, а 1,5 гривні. Уже сьогодні в деяких маршрутках знизили ціну за проїзд.

Як повідомляє газета "Сегодня", поки почав демпінгувати один з найбільших перевізників Києва компанія "Союз-Авто". З 20 маршрутів, якими володіє приватник, на двох - № 189 і № 230, які їздять в центр з околиць, в понеділок знизили ціни. Президент асоціації перевізників Києва Валерій Липецький пояснив такий "обвал цін" бажанням маршрутників заробляти не на ціні проїзду, а на кількості пасажирів. "В центрі у нас їздить багато громадського транспорту, включаючи метро. Знижуючи ціну проїзду, перевізник переманить пасажирів до себе. Адже хто захоче їздити на маршрутці за 3 гривні при пропозиції 2 гривні", - сказав Липецький.

Дрібні перевізники теж задумалися над зниженням вартості проїзду. "Зараз ми беремо клієнта якістю перевезень, адже наші машини ходять з 5-хвилинним інтервалом. Але, можливо, і будемо знижувати тарифи", - сказав директор "Політех-Авто Б", у якого в Києві два маршрути (№ 442, № 442Д ) Микола Бацан.

У КП "Київпастранс" не збираються міняти ціну на проїзд в маршрутках. "У нас інша тактика. Ми вже в перших числах березня пустимо в центр міста сто додаткових тролейбусів та автобусів. Так, автобуси № № 3, 24, 55, 62, 69 та тролейбуси № № 5, 14, 16, 18 будуть ходити через кожні 3-5 хвилин, і люди будуть їздити тільки на них. Адже ціна залишиться - 1,5 гривні. Користуватися маршрутками людям просто не буде сенсу", - сказав заступник гендиректора КП Сергій Литвинов. Маршрутки "Київпастрансу" при цьому будуть коштувати, як і колись, до 3 гривень. Нагадаємо, раніше влада заявляла про те, що до Євро-2012 в центрі міста маршруток не залишиться взагалі.

"Там буде їздити тільки великогабаритний транспорт місткістю 100 осіб. Маршрутки залишаться лише на окраїні міста. Так ми зуміємо розвантажити дороги і прибрати масу повторюваних маршрутів, які в центрі просто не потрібні", - сказали в транспортній комісії Київради. Правда, у перевізників інша думка. "Упевнений, що навіть якщо ми запропонуємо свій транспорт великої місткості, в центрі залишать працювати тільки "Київпастранс", - сказав Липецький.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знаєте, а я не проти деякого подорожчання, але при виконання певних умов:

1) у маршрутках повинно бути чисто, тобто як мінімум прибирання раз на день-два

2) зимою має бути тепло

3) водії будуть їздити, а не гасати на перегонки

4) маршрутки будуть курсувати до 12 ночі, невиконання каратись суровими штрафами

5) водії не будуть курити під час керування, а лише на кінцевих стоянках

6) маршрутки будуть технічно справні, тормозні колодки не будуть пищати і т.д.

от коли перевізники виконають ось цей мінімум - тоді думаю можна буде говорити про підняття ціни на проїзд, а так - нехай поки що жують свої соплі і жаліються що у їм не вигідно їздити.

Треба піднімати рівень послуг що надаються і лише тоді говорити про доцільність нових цін, все інше це просте здирництво...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

які всі розумні, вікіпедію знають...

ви б ще пітекантропів згадали... по темі є щось сказати? ні? ну тоді не треба умнічати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

які всі розумні, вікіпедію знають...

Взагалі то рівенб шкільної літератури, а вікіпедія для тих, хто проспав))

Переведу на доступну (те на що натякала Liberta): Ні, синку, то фантасктика (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку пора переходити на звичайні міські автобуси (наприклад CityLAZ), в яких і пасажиромісткість вдвічи більша і витрата пального менша ніж в Богдан А092, та й комфорт їзди більший. Бо Богдан-и/I-vanи не мають нічого спільного з міським автобусом, з дитячим візком у переважну більшість не всунешся, а про перевезення інвалідів годі говорити. Запустили б такі автобуси які б курсували за своїм графіком та певним інтервалом часу, що знаходиться на кожній зупинці. Тоді і пасажиропотік визначити і порахувати вартість перевезення можна. Так це практикується за кордоном, де мені довелось жити кілька років. До речі графіки руху міських автобусів для зручності жителів міста, розміщені в інеті.

А про подорожчання вартості перевезень можна говорити без кінця, бо в перевізників постійно все дорожчає і їм завжди не вигідно їздити. Якщо комусь, щось не вигідно то навіщо братись за справу, чому для того щоб було добре невеликому колу осіб має страждати все місто...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку пора переходити на звичайні міські автобуси (наприклад CityLAZ), в яких і пасажиромісткість вдвічи більша і витрата пального менша ніж в Богдан А092, та й комфорт їзди більший.

Одне питання: за чий рахунок будемо автобуси міняти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

йопт, кому дорого і невигідно - пересядуть на велосипеди.

он по селах як - був малий, всі на велах тягали мішки, а тепер на мопедах)

так що можливість буде.

або, як варіант - зменшити автопарк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ko3bMa, пропонуєте підняти ціни до європейских, але щоб й сервіс такий був?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...