BARAKUDA Опубліковано 3 Червня, 2011 в 22:13 #52 Опубліковано 3 Червня, 2011 в 22:13 Весь прикол, що у Луцьких маршрутках (міських) зараз зменшився пасажиропотік, як і кожного літа. Це за мінусом учнів шкіл і училищ та студентів ВУЗі, що перестали/-ють їздити на навчання через канікули, та пороз'їзджалися/-ться по селах та таборах/санаторіях/морях на відпочинок. Також доросле населення по відпустках - тобто також на дачних ділянках, селах, морях, курортах...Цікаво чи міські маршрутки до кінця літа витримають "2 грн" за проїзд... ?
sasha1132 Опубліковано 3 Червня, 2011 в 22:38 #53 Опубліковано 3 Червня, 2011 в 22:38 мені пох.я пересідаю на машину
init Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 12:16 #54 Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 12:16 У Луцьку візьмуться розробляти Кодекс водія маршрутного таксі. Кажуть – це дисциплінує шоферів та поліпшить якість перевезення пасажирів.Один з перевізників в якості стимулу до поліпшення якості запропонував суттєво підвищити вартість проїзду.http://www.simya.com...icles/59/46673/От я тільки одного не розумію: чому за те, що я просто нормально проїдусь в маршрутці з водієм, який нібито "дотримується свого кодексу" я маю платити вдвічі більше. Чи можливо цей кодекс так суттєво відрізнятиметься від загальних правил перевезення пасажирів?
Deemon Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 12:46 #56 Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 12:46 От я тільки одного не розумію: чому за те, що я просто нормально проїдусь в маршрутці з водієм, який нібито "дотримується свого кодексу" я маю платити вдвічі більше. Чи можливо цей кодекс так суттєво відрізнятиметься від загальних правил перевезення пасажирів?Всередині не лунатиме Люкс-фм, чемний водій - в фраку і з метеликом, також в салоні автобуса забезпечувати комфорт пересування покликана борт-провідниця, котра буде пропонувати пасажирам зручні подушечки під голову, в холод - гарячі напої, у спеку - прохолоджуючі. Усі сидіння будуть з сніжно-білими накрохмаленими підголовниками, вікна прикриватимуть нові, вишукані турецькі гардини, та й взагалі, пануватиме атмосфера розкоші та спокійного домашнього затишку.
Volyniaka Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 13:03 #57 Опубліковано 10 Лютого, 2012 в 13:03 Всередині не лунатиме Люкс-фм, ...та й взагалі, пануватиме атмосфера розкоші та спокійного домашнього затишку.http://www.avtovozhdenie.ru/faq/quest1764.html
ShurikNik Опубліковано 14 Лютого, 2012 в 13:01 #58 Опубліковано 14 Лютого, 2012 в 13:01 2 грн. по місту в самий раз...
TFA Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:03 #59 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:03 Перевізники знову заговорили про підняття тарифів на проїзд03.03.2012«Підняття тарифів - вкрай необхідна міра для збереження транспортної структури міста», - такий лейтмотив зустрічі перевізників з представниками міської влади, що відбулася сьогодні у Луцькій міській раді.Заступник міського голови Василь Байцим зачитав присутнім колективного листа до директора Луцького підприємства електротранспорту Івана Грицанчука від перевізників, де вони мотивують необхідність збільшення тарифів на проїзд: «Після стрімкого підняття вартості пального в 2011 р. та відповідно всіх інших складових собівартості перевезень, ми не справляємось з фінансовим навантаженням. Якщо в найближчий час не буде вирішено питання збільшення тарифів на перевезення пасажирів маршрутними таксі, в нас не буде можливості забезпечувати вихід автобусів на лінію».«У нас створилися великі борги перед банками, постачальниками запасних частин, автошин. Ми скоротили обсяг робіт по технічному обслуговуванню автобусів, що в майбутньому обернеться нам додатковими витратами на ремонт. Всім кредиторам ми пояснюємо, що треба трохи почекати, вже скоро збільшаться тарифи і ми зможемо розрахуватися. Але бачимо, що можливості розрахуватися з боргами у нас нема і не передбачається. Наші борги досягли такого рівня, що подальше їх збільшення неможливе. Автобуси можуть зупинитися», - йдеться у листі.Голова Асоціації перевізників Ігор Семеніхін розповів місцевим перевізникам про ситуацію в цілому по Україні. Він повідомив, що тарифи підняли у Донецьку, Чернівцях, Дніпропетровську, Сумах, Житомирі. «Вартість запчастин зросла у 2,5 рази, шини – більше, ніж у 2 рази. Не можемо поновлювати рухомий склад. На пальне сьогодні йде 60% всього заробітку», - обурювався він. Його думку розділили усі перевізники, що були присутні у залі. Тож прозвучала пропозиція від Асоціації перевізників до міської влади: підняти вартість проїзду з першого квітня.Також вони просили міської влади провести перемовини з облдержадміністрацією, щоб приміські маршрути курсували поза містом та виконання відповідного рішення міської ради. Спільна думка перевізників: «вони забирають понад 30% пасажирів міста, а це суттєве зменшення заробітку і впливає на формування тарифу у місті».Начальник відділу тарифної політики Світлана Сахненко доповіла, що зараз відділ працює над вивченням цієї проблеми. «Звичайно, реалії часу вимагають підняття тарифів. Це, в першу чергу, і ріст вартості запчастин, і мінімальної заробітної плати, і ціна на пальне. На цей час перевізниками подані розрахунки від 2,5 грн до 4 грн. Ми повинні ретельно перевірити і привести кожен показник у відповідність», - зауважила Світлана Сахненко та висловила пропозиції щодо детального вивчення пасажиропотоку та необхідності проведення градації відповідно до протяжності маршруту. А звідси – й встановлення вартості проїзду.Василь Байцим, підсумовуючи зустріч, сказав: «Ми повинні чути не тільки перевізників, а й, у першу чергу, лучан. Тож об’єднуйтесь в асоціації перевізників, надавайте пропозиції – будемо спільно їх обговорювати. Так роблять в усьому світі. Разом й вирішуватимемо проблеми і працюватимемо на благо лучан».Відділ інформаційної роботи міської ради(777904, 777946, 720665)http://www.lutsk.ua/fast-news/perevizniki-znovu-zagovorili-pro-pidnyattya-tarifiv-na-proyizd
Smith Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:43 #60 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:43 Це ж де в Луцьку такі з/п, що б платити за проїзд 4 грн.?Знайома з Харкова розказувала, що в них проїзд до 4 грн. і то, для них це дорого. В Києві проїзд 2, 2,5 та 3 грн. в маршрутках (ціни коливаються в залежності від кілометражу маршруту), в трамваї та тролейбусах - 1,5 грн.Висновок: так якого милого ціни ставити ідентичні з цінами великих міст? Маєте збитки - оптимізуйте бізнес та витрати. А так саме краще і легше - все покласти на плечі лучан.
Liberta Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:46 #61 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 09:46 Маєте збитки - оптимізуйте бізнес та витрати. А так саме краще і легше - все покласти на плечі лучан.просто покласти на лучан, я б сказала)
Phoinix Опубліковано 5 Березня, 2012 в 12:50 #62 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 12:50 нічого зараз потеплішає будем на велосипедах та пішки на роботу добиратись.
Deemon Опубліковано 5 Березня, 2012 в 13:39 #63 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 13:39 Голєва продвигає нові автобуси на метані. Каже он до чего техніка дошла, і екологічно чисті, економічніші, підвищувати ціни на проїзд - нє нє
Serpent Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:09 #64 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:09 Проїзд у київських маршрутках дешевшає Комунальне підприємство "Київпастранс" збирається запустити в березні сотню автобусів і тролейбусів замість маршруток. Ціна в новому транспорті буде не 2-2,5 гривні, а 1,5 гривні. Уже сьогодні в деяких маршрутках знизили ціну за проїзд.Як повідомляє газета "Сегодня", поки почав демпінгувати один з найбільших перевізників Києва компанія "Союз-Авто". З 20 маршрутів, якими володіє приватник, на двох - № 189 і № 230, які їздять в центр з околиць, в понеділок знизили ціни. Президент асоціації перевізників Києва Валерій Липецький пояснив такий "обвал цін" бажанням маршрутників заробляти не на ціні проїзду, а на кількості пасажирів. "В центрі у нас їздить багато громадського транспорту, включаючи метро. Знижуючи ціну проїзду, перевізник переманить пасажирів до себе. Адже хто захоче їздити на маршрутці за 3 гривні при пропозиції 2 гривні", - сказав Липецький.Дрібні перевізники теж задумалися над зниженням вартості проїзду. "Зараз ми беремо клієнта якістю перевезень, адже наші машини ходять з 5-хвилинним інтервалом. Але, можливо, і будемо знижувати тарифи", - сказав директор "Політех-Авто Б", у якого в Києві два маршрути (№ 442, № 442Д ) Микола Бацан.У КП "Київпастранс" не збираються міняти ціну на проїзд в маршрутках. "У нас інша тактика. Ми вже в перших числах березня пустимо в центр міста сто додаткових тролейбусів та автобусів. Так, автобуси № № 3, 24, 55, 62, 69 та тролейбуси № № 5, 14, 16, 18 будуть ходити через кожні 3-5 хвилин, і люди будуть їздити тільки на них. Адже ціна залишиться - 1,5 гривні. Користуватися маршрутками людям просто не буде сенсу", - сказав заступник гендиректора КП Сергій Литвинов. Маршрутки "Київпастрансу" при цьому будуть коштувати, як і колись, до 3 гривень. Нагадаємо, раніше влада заявляла про те, що до Євро-2012 в центрі міста маршруток не залишиться взагалі."Там буде їздити тільки великогабаритний транспорт місткістю 100 осіб. Маршрутки залишаться лише на окраїні міста. Так ми зуміємо розвантажити дороги і прибрати масу повторюваних маршрутів, які в центрі просто не потрібні", - сказали в транспортній комісії Київради. Правда, у перевізників інша думка. "Упевнений, що навіть якщо ми запропонуємо свій транспорт великої місткості, в центрі залишать працювати тільки "Київпастранс", - сказав Липецький.
madkot Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:37 #65 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:37 знаєте, а я не проти деякого подорожчання, але при виконання певних умов:1) у маршрутках повинно бути чисто, тобто як мінімум прибирання раз на день-два2) зимою має бути тепло3) водії будуть їздити, а не гасати на перегонки4) маршрутки будуть курсувати до 12 ночі, невиконання каратись суровими штрафами5) водії не будуть курити під час керування, а лише на кінцевих стоянках6) маршрутки будуть технічно справні, тормозні колодки не будуть пищати і т.д.от коли перевізники виконають ось цей мінімум - тоді думаю можна буде говорити про підняття ціни на проїзд, а так - нехай поки що жують свої соплі і жаліються що у їм не вигідно їздити.Треба піднімати рівень послуг що надаються і лише тоді говорити про доцільність нових цін, все інше це просте здирництво...
Liberta Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:44 #66 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:44 madkot,десь я уже таке читала... в Томаса Мора, вроді)))
madkot Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:46 #67 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:46 madkot,десь я уже таке читала... в Томаса Мора, вроді))) хто це?
Liberta Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:54 #68 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:54 http://uk.wikipedia.org/wiki/Утопія
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:55 #69 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 14:55 хто це?Однодумець Томмазо Кампанелли))
madkot Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:16 #70 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:16 які всі розумні, вікіпедію знають...ви б ще пітекантропів згадали... по темі є щось сказати? ні? ну тоді не треба умнічати
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:21 #71 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:21 які всі розумні, вікіпедію знають...Взагалі то рівенб шкільної літератури, а вікіпедія для тих, хто проспав))Переведу на доступну (те на що натякала Liberta): Ні, синку, то фантасктика (с)
searcher Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:43 #72 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:43 На мою думку пора переходити на звичайні міські автобуси (наприклад CityLAZ), в яких і пасажиромісткість вдвічи більша і витрата пального менша ніж в Богдан А092, та й комфорт їзди більший. Бо Богдан-и/I-vanи не мають нічого спільного з міським автобусом, з дитячим візком у переважну більшість не всунешся, а про перевезення інвалідів годі говорити. Запустили б такі автобуси які б курсували за своїм графіком та певним інтервалом часу, що знаходиться на кожній зупинці. Тоді і пасажиропотік визначити і порахувати вартість перевезення можна. Так це практикується за кордоном, де мені довелось жити кілька років. До речі графіки руху міських автобусів для зручності жителів міста, розміщені в інеті. А про подорожчання вартості перевезень можна говорити без кінця, бо в перевізників постійно все дорожчає і їм завжди не вигідно їздити. Якщо комусь, щось не вигідно то навіщо братись за справу, чому для того щоб було добре невеликому колу осіб має страждати все місто...
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:45 #73 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:45 На мою думку пора переходити на звичайні міські автобуси (наприклад CityLAZ), в яких і пасажиромісткість вдвічи більша і витрата пального менша ніж в Богдан А092, та й комфорт їзди більший.Одне питання: за чий рахунок будемо автобуси міняти?
Ko3bMa Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:56 #74 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:56 йопт, кому дорого і невигідно - пересядуть на велосипеди.он по селах як - був малий, всі на велах тягали мішки, а тепер на мопедах)так що можливість буде.або, як варіант - зменшити автопарк.
Андрій Віталійович Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:57 #75 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 15:57 Ko3bMa, пропонуєте підняти ціни до європейских, але щоб й сервіс такий був?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.