swen1989 Опубліковано 27 Січня, 2011 в 17:31 #76 Опубліковано 27 Січня, 2011 в 17:31 Выхожу - а бампера, считай, нет. Это ж надо было такую серьезную часть автомобиля сделать из 2-3 миллиметровых пластмассовых перемычечек!Це спеціально так роблять, коли при зіткненні з пішоходами - була найменша сила удару. В Європі, здається, заборонили кенгурятники навіть ставити.
terminatorneo Опубліковано 28 Січня, 2011 в 15:41 Автор #77 Опубліковано 28 Січня, 2011 в 15:41 Це спеціально так роблять. Ось який має бути бампер
swen1989 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:12 #78 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 11:12 Якщо людину вдарить, не дай Бог, автомобіль з таким бампером - буде біда. Пластикові бампери зменшують силу удару. На всіх іномарках зараз пластикові стоять (якісь там сплави)
terminatorneo Опубліковано 29 Січня, 2011 в 13:48 Автор #79 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 13:48 Коли автовиробник змушений піклуватися про безпеку пішохода - це одне. А коли він робить спідницю бампера (смішно звучить українською) такою, щоб вона розліталася від найменшого доторкання до кучугури снігу, чи тієї ж собаки - тут я з Вами не погоджуся. Ось як виглядала ця частина кузова, коли виробник поєднував інтереси пішоходів та автомобілістів:
swen1989 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 13:59 #80 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 13:59 а з нових автомобілів????
terminatorneo Опубліковано 29 Січня, 2011 в 14:02 Автор #81 Опубліковано 29 Січня, 2011 в 14:02 У Вас є такі приклади?
swen1989 Опубліковано 30 Січня, 2011 в 14:18 #82 Опубліковано 30 Січня, 2011 в 14:18 Не спорю, для снігу чи собак - бампери в нових автомобілях - ніякі. Сам якось собаку збив на Тойоті, бампер прийлося міняти, ремонту не підлягав (так як і собака). Ну і ще щоб автомобіль був легший, та і пластик дешевший.
terminatorneo Опубліковано 30 Січня, 2011 в 21:14 Автор #83 Опубліковано 30 Січня, 2011 в 21:14 У мого родича Тойота Краун 1983 року. Приблизно ось така АКПП, 2.0. Їздить до сьогодні. Майже не поржавіла. Усе, що зламалося за всі роки експлуатації - втягуюче реле (після удару молотком працює) та пас ГРМ (навіть клапани не погнуло після обриву!!!.) Оце були машини! А тепер - фуфло. "Наш благородный мышиный форд показал, что расходует на каждые шестнадцать миль один галлон бензина.(Це приблизно 14, 7 літра) " Ильф, Петров, "Одноэтажная Америка", 1935 год. !!!
terminatorneo Опубліковано 31 Січня, 2011 в 09:53 Автор #84 Опубліковано 31 Січня, 2011 в 09:53 Автоконцерны мира все чаще заявляют о массовом возврате автомобилей для устранения неполадок. http://www.testauto.ru/page318.html
terminatorneo Опубліковано 9 Лютого, 2011 в 21:27 Автор #85 Опубліковано 9 Лютого, 2011 в 21:27 "У МВС мають намір ввести обмежений термін дії водійських прав - від 5 до 20 років. За словами глави МВС Анатолія Могильова, це наблизить Україну до ЄвростандартівПро це «Коментарям» повідомили в прес-службі ДАІ."Нам потрібно вирішувати питання щодо термінів дії посвідчення водія. Відповідно до тих конвенцій, які підписала Україна з ЄС, на вимогу Євросоюзу у кожного водійського посвідчення повинен бути кінцевий термін дії", - на прес-конференції сказав міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов.Могильов зазначив, що в різних країнах термін дії посвідчення водія - від 5 до 20 років. За його словами, потрібно визначити, яким буде термін дії водійського посвідчення в Україні, "це потрібно буде вирішувати колегіально".Нагадаємо, Міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов, виступаючи сьогодні на прес-конференції, запропонував позбавляти водійських прав за їзду в нетверезому стані, а також виступає за скасування довіреностей на управління транспортними засобами."
yurgen Опубліковано 8 Березня, 2011 в 11:57 #86 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 11:57 Объясните, пожалуйста, почему я неправильно ответил на вопрос?
Саня Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:20 #87 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:20 Все правильно. Ти ж стоїш, не рухаєшся і бензин скінчився. Всі стрілки на нулі.
yurgen Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:32 #88 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:32 Все правильно. Ти ж стоїш, не рухаєшся і бензин скінчився. Всі стрілки на нулі. И тебя с восьмым марта
FOX Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:49 #89 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 12:49 ПДР:8.3. Сигнали світлофорів, крім жовтого миготливого, мають перевагу перед дорожніми знаками пріоритету.
searcher Опубліковано 8 Березня, 2011 в 13:41 #90 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 13:41 Наш благородный мышиный форд показал, что расходуетна каждые шестнадцать миль один галлон бензина.(Це приблизно 14, 7 літра) " Ильф, Петров, "Одноэтажная Америка", 1935 год. !!! Мені здавалось (і не тільки мені) що 1 галлон = 3,78 літра
hyrurg Опубліковано 8 Березня, 2011 в 16:42 #91 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 16:42 ПДР:8.3. Сигнали світлофорів, крім жовтого миготливого, мають перевагу перед дорожніми знаками пріоритету.+ для синього авто червоне - "помеха справа", тому повинен пропустити.
V.Wolf Опубліковано 8 Березня, 2011 в 18:08 #92 Опубліковано 8 Березня, 2011 в 18:08 Синій змінюючи напрям руху перетинає полосу зустрічного руху, тому пропускає.пункт 10.3
terminatorneo Опубліковано 10 Березня, 2011 в 17:47 Автор #93 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 17:47 Роз"яснення для кубиків : 14, 7 літра бензину на 100 кілометрів шляху.
terminatorneo Опубліковано 10 Березня, 2011 в 18:16 Автор #94 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 18:16 Вдень ми керуємося сигналами світлофорів, а вночі світлофори вимикають і рух організовується дорожніми знаками та розміткою " 16.13. Перед поворотом ліворуч і розворотом водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу трамваю попутного напрямку, а також транспортним засобам, що рухаються по рівнозначній дорозі в зустрічному напрямку прямо чи праворуч. "
Саня Опубліковано 13 Березня, 2011 в 20:57 #95 Опубліковано 13 Березня, 2011 в 20:57 Наш благородный мышиный форд показал, что расходуетна каждые шестнадцать миль один галлон бензина.(Це приблизно 14, 7 літра) " Ильф, Петров, "Одноэтажная Америка", 1935 год. !!! Мені здавалось (і не тільки мені) що 1 галлон = 3,78 літра Там читати слід так: "Це приблизно 14,7 л на 100км".
terminatorneo Опубліковано 14 Березня, 2011 в 10:11 Автор #96 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 10:11 Дякую за допомогу в роз"ясненні Цей сайт сконструйовано так, що виправити помилки та опечатки в старих постах вже неможливо. Але, як бачимо, є ряд БЕЗДОГАННИХ співрозмовників, котрі не пробачають своїм менш високорозвиненим колегам жодних дрібничок. Яке щастя, що часи НКВД, хоч і не на довго, минули
yu2007 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 17:52 #97 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 17:52 Підкажіть "новичку" . Що сьогодні потрібно для не власника авто, щоб він міг керувати автомобілем на законних підставах? Чи вистачає звичайного (не генерального) нотаріального доручення, чи потрібно крім цього ще якийсь талон чи тимчасовий техпаспорт із ДАІ? А ще, можливо хтось робив нещодавно і підкаже вартість доручення.
Dream Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:07 #98 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:07 Найкраще (так щоб жодного ДАЙця не виникло жодного сумніву), імхо, - тимчасовий реєстраційний талон.Але МВС планує в майбутньому дозволити їздити на авто лише на підставі письмової довіреності від власника, яку можна, але необов'язково, зареєструвати буде в ДАІ.
swen1989 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:18 #99 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:18 Особисто я їзджу по виписаному подорожньому листі ("путьовка"). Батько підприємець - печатку поставив, я все необхідне прописав - вот так вже 3,5 рокі.
Dream Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:37 #100 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 18:37 swen1989, а як з медиком - підпис на "коліні" зробили чи десь пачку "путьовок" проштампували?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.