Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

ОК. без емоцій.

,,,,,,,,,,,,

Моя думка проста - нехай наймають класних спеціалістів і платять їм достатні гроші щоб від них не тікали... І тоді проблеми швидше вирішуватимуться і менше їх буде.

Я розумію твоє обурення, і в чомусь тебе підтримую.

Я сам два дні (у вихідні) не мав інтернета і це мене злило.

Але поспішних висновків робити не треба. Я маю досить тривалий позитивний досвід співпраці з АБ в Хмельницькому, де зібрався сильний колектив, які оперативно вирішували проблеми, що досить не часто виникали. І я навіть не сумнівався у виборі провайдера в Луцьку.

Я вважаю, що причиною проблем, які виникли днями, стала спланована атака заінтересованих сторін, хоч це ніхто не афішує, а оскільки на Луцький ринок одночасно зайшли два провайдера АБ і КС, і виходячи з агресивності в просуванні останнього (бо дзвінками і візитами за*бали вже), то велика ймовірність, що то справа їх рук імхо.

А оскільки луцький колектив АБ ще молодий, я б сказав, зелений, то й не могли справитись з такою проблемою, що ми і маємо. Замінять парочку некомпетентних людей і з часом все наладиться і буде добре.

Я б, зокрема, поміняв би саппорт, парнішка в якому наполегливо мене переконував, що в це в мене вірус, а в них все в порядку, не зважаючи на останні проблеми в них, і порада у відключенні повідомлення в антивірусі про кеш атаку викликає як мінімум подив.

А щодо залежності від інтернету, то тоді треба мати запасний план, ну наприклад 3G-модем, на випадок аварії на основній лінії

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) 3 дні. і 14 днів... якщо це називається майже... ну не знаю...

Я про їхню проблему на вихідних. Ваша ж проблема - більша. Наш форумчанин , для прикладу, одразу просить переключити кабель вінший порт. Тому, як використовуваний порт, міг підвиснути "заліпнути".

Проблема ж не в мене одного виникла. У нас цілий будинок матюкався.

Якщо матюкався про себе тихо, сидячи перед екраном компа із не працюючим нетом.. тоді що я можу сказати? Якби будинок матюкався у саппорт чи у їхню Книгу Скарг. Тоді справа була б інакшою. А так...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нда... а мене дивує така байдужість кругом і всіма. Чесно - дивує. проблеми з виконанням угоди у провайдера, а всі рекомендують радіти тому що маємо. Повторюсь вже вкотре - в мене і в цілому будинку не було інтернета з початку Євро 2012 - тобто 2 тижні. З них кілька днів він просто глючив, більшу частину цього часу інета не було в принципі.

І дивують люди які думають ніби проблеми з відношенням до них як до клієнтів вирішаться самі собою... Мовляв, наберуть команду професіоналів (з якого переляку, нащо, якщо всі мовчки все терплять???), навчаться гарно всіх обслуговувати. Як на мене ця проблема в ейрбіті комплексна. Нема професіоналів які б швидко локалізували атаку, нема професіоналів які б по телефону надали грамотну консультацію... і не буде. Якщо такий з'явиться - він набереться досвіду і швидко звалить як в свій час зробив Штірліц (був такий товариш на Візорі, давно вже). А ми тут так і залишимось - мовчки радіти що нам взагалі хтось якусь кістку кинув і на ній трошка м'яса ще залишилось... головне в Хмельницьку команда класна... А звідки у нас така з'явиться? чому всі ми мріємо про хороший сервіс, але всі ми ховаємось коли треба за нього боротись? Я навпаки хочу лишитись на ейрбіті і справді хочу щоб у нього було поменше проблем. І вважаю що для цього зусиль однієї людини замало. Тому ту і написав... не думав тут всі такі фаталісти...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вважаю, що причиною проблем, які виникли днями, стала спланована атака заінтересованих сторін, хоч це ніхто не афішує, а оскільки на Луцький ринок одночасно зайшли два провайдера АБ і КС, і виходячи з агресивності в просуванні останнього (бо дзвінками і візитами за*бали вже), то велика ймовірність, що то справа їх рук імхо.

По вашій логіці поломки Київстара продиктовані злим умислом Airbites.

І що саме, на вашу думку, атакували? :0012:

нда... а мене дивує така байдужість кругом і всіма. Чесно - дивує. проблеми з виконанням угоди у провайдера, а всі рекомендують радіти тому що маємо.

Кожен має право вимагати дотримання договору, за яким було оплачено ту чи іншу послугу.

Якщо послуга не надається у відповідності з договором, а проблема не усувається вчасно - вимагайте

розмови з керівництвом, або пишіть листи в дирекцію.

чому всі ми мріємо про хороший сервіс, але всі ми ховаємось коли треба за нього боротись?

ми.. всі..

Хто ви? Хто всі?

А якщо багато людей звернуться з таким ось "позовом", хай всім повертають, це вже буде солідна сума, так що буде думати на наступне. І можна і фоткати і у випадку чого щось далі доказувати.

Провайдер буде вимагати розгляду кожної ситуації окремо.

Не залежить це від того прийде 1000 або 5000 абонентів.

Якщо людина просиділа тиждень без Інтернету, але так і не звернулась в службу підтримки то я рахую,

що повертати їй кошти не доцільно.

Я навпаки хочу лишитись на ейрбіті і справді хочу щоб у нього було поменше проблем. І вважаю що для цього зусиль однієї людини замало. Тому ту і написав... не думав тут всі такі фаталісти...

Це технічний розділ і по більшій мірі ми тут стараємось обговорювати технічні аспекти роботи послуг.

Фінансові питання, у тому числі питання повернення коштів, можна вирішити у офісах провайдерів.

Інша справа, що вам краще написати про своє бажання на форумі і сидіти чекати, доки гроші капнуть на баланс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нда... а мене дивує така байдужість кругом і всіма. Чесно - дивує. проблеми з виконанням угоди у провайдера, а всі рекомендують радіти тому що маємо. Повторюсь вже вкотре - в мене і в цілому будинку не було інтернета з початку Євро 2012 - тобто 2 тижні. З них кілька днів він просто глючив, більшу частину цього часу інета не було в принципі.

І дивують люди які думають ніби проблеми з відношенням до них як до клієнтів вирішаться самі собою... Мовляв, наберуть команду професіоналів (з якого переляку, нащо, якщо всі мовчки все терплять???), навчаться гарно всіх обслуговувати. Як на мене ця проблема в ейрбіті комплексна. Нема професіоналів які б швидко локалізували атаку, нема професіоналів які б по телефону надали грамотну консультацію... і не буде. Якщо такий з'явиться - він набереться досвіду і швидко звалить як в свій час зробив Штірліц (був такий товариш на Візорі, давно вже). А ми тут так і залишимось - мовчки радіти що нам взагалі хтось якусь кістку кинув і на ній трошка м'яса ще залишилось... головне в Хмельницьку команда класна... А звідки у нас така з'явиться? чому всі ми мріємо про хороший сервіс, але всі ми ховаємось коли треба за нього боротись? Я навпаки хочу лишитись на ейрбіті і справді хочу щоб у нього було поменше проблем. І вважаю що для цього зусиль однієї людини замало. Тому ту і написав... не думав тут всі такі фаталісти...

Не треба розглядати все в одній площині, Глибоко вдихни і видихни. Це вже сталося і вороття немає. Зараз то інет є? Отже АБ, хоч і не вчасно, але справився з проблемою!

Чи ти вважаєш, що я не дзвонив в саппорт і не гнув мати. Якщо хочеш якихось змін в АБ, то береш однодумців, складаєш заяву, реєеструєш її в офісі АБ, вимагаєш повернення коштів за дні без інету (що вони й самі пропонують) та неустойку згідно договору, якщо не повертають добровільно, то звертаєшся в суд і тратиш набаагато більше коштів і часу (перевіряв сам, особисто). Чи ти вважаєш за доцільне зібрати кагорту невдоволених і перекрити трасу чи побити вікна офісу?

АБ вже і так себе покарав, "гривнею", що буде видно далі як впадуть темпи нових підключень і зросте кількість "перебіжчиків" до інших провайдерів, а я думаю вони це чітко відслідковують.

Тепер розглянемо в іншій площині. От ти коли дзвонивв саппорт який був на черзі? Я 16-й, тричі. І займав часу близько 10-15 хв. А цікаво, скільки ще за мною чергу зайняли? У являєш, скільки "зеленому" працівнику прийшлось обробити м'кокжучи невдоволених клієнтів? І можна віддати "должне" за те що не вимкнули телефон і прагнули чимось допомогти, хоч і не могли.

А на рахунок спеців, то ними не народжуються, а стають. І головна задача менеджерів фірми з різноманіття працівників відібрати саме спеців, я сподіваюсь, що дана ситуація показало ху із ху, і керівництво АБ зробить якісь висновки.

Мені щось здається, що після нещодавніх подій нам слід від АБ чекати якихось "солодких" акцій, щоб втримати лояльність клієнтів до них.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вважаю, що причиною проблем, які виникли днями, стала спланована атака заінтересованих сторін, хоч це ніхто не афішує, а оскільки на Луцький ринок одночасно зайшли два провайдера АБ і КС, і виходячи з агресивності в просуванні останнього (бо дзвінками і візитами за*бали вже), то велика ймовірність, що то справа їх рук імхо.

По вашій логіці поломки Київстара продиктовані злим умислом Airbites.

І що саме, на вашу думку, атакували? :0012:

Я не спеціаліст в мережах, і це лише безпідставне припущення, можливо це якийсь вахлак-працівник вимкнув фаервол на їх серверах, і якийсь троян "порвав" мережу? :_40:

цього ми не дізнаємось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи ти вважаєш, що я не дзвонив в саппорт і не гнув мати.

Незачот.

Тепер розглянемо в іншій площині. От ти коли дзвонивв саппорт який був на черзі? Я 16-й, тричі. І займав часу близько 10-15 хв. А цікаво, скільки ще за мною чергу зайняли?

Ще 14. Я 30-тий був у суботу.

Очікування зайняло 24 хвилини.

Потім хвилини 3 спілкувався з оператором. після чого мене попросили зачекати.

Ще через 3 хвилини наступив ліміт часу по одному дзвінку 3mob у 30 хвилин і зв'язок обірвався.

Мені щось здається, що після нещодавніх подій нам слід від АБ чекати якихось "солодких" акцій, щоб втримати лояльність клієнтів до них.

Якції носять всеукраїнський характер.

Під Луцьк ніхто підлаштовуватись не буде.

Наш форумчанин , для прикладу, одразу просить переключити кабель вінший порт. Тому, як використовуваний порт, міг підвиснути "заліпнути".

З надією що рано чи пізно включать в 24тий гігабітний порт :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи ти вважаєш, що я не дзвонив в саппорт і не гнув мати.

Незачот.

Тепер розглянемо в іншій площині. От ти коли дзвонивв саппорт який був на черзі? Я 16-й, тричі. І займав часу близько 10-15 хв. А цікаво, скільки ще за мною чергу зайняли?

Ще 14. Я 30-тий був у суботу.

Очікування зайняло 24 хвилини.

Потім хвилини 3 спілкувався з оператором. після чого мене попросили зачекати.

Ще через 3 хвилини наступив ліміт часу по одному дзвінку 3mob у 30 хвилин і зв'язок обірвався.

Мені щось здається, що після нещодавніх подій нам слід від АБ чекати якихось "солодких" акцій, щоб втримати лояльність клієнтів до них.

Якції носять всеукраїнський характер.

Під Луцьк ніхто підлаштовуватись не буде.

А чьо єто нє зачьот? :_07:

А на рахунок акцій, є в них і локальні акції, а якщо й нема, то будуть, як на калькулятор сядуть!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чьо єто нє зачьот? :_07:

Припустимо вашу проблему дуже довго ігнорують.

Ви починаєте писати папірці, скарги і тд.

Вашою проблемою починає цікавитись керівництво запитуючи у сапорта чому її досі не вирішено.

А сапорт каже - абонент не врівноважений, кричить, матюжиться і толком нічого пояснити не може.

Прослуховують запис - точно. Матюжиться :)

І вже ваша правота відходить на другий план.

Навіть якщо цей факт і не завадить вам вирішити проблему, але й не прискорить цього процесу точно.

Через телефонну слухавку крики, матюки і погрози незнайомій людині виглядають смішно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чьо єто нє зачьот? :_07:

Припустимо вашу проблему дуже довго ігнорують.

Ви починаєте писати папірці, скарги і тд.

Вашою проблемою починає цікавитись керівництво запитуючи у сапорта чому її досі не вирішено.

А сапорт каже - абонент не врівноважений, кричить, матюжиться і толком нічого пояснити не може.

Прослуховують запис - точно. Матюжиться :)

І вже ваша правота відходить на другий план.

Абсолютно правий!!!

Я мав написати або в лапках "матюкався", або "тихо сварився"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитавши форум хочу дещо сказати: служба тех.підтримки по скайпу не відповіла ні разу і нікому.

Я тут таке писав. Забираю свої слова назад. Після того, як на їхньому форумі про це згадав, почали відповідати. Не знаю, чи співпадіння, чи справді їм вказали на помилку. Зробивши те, що мене просили і трохи почекавши - інтернет з'явився. А ще помітив, що якщо без лишніх матюків і криків емоцій і драматизму поскаржитись на проблему, то вирішувати її починають швидше. Моє бачення тої ситуації.

Змінено користувачем Микола Тарасенко
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так я і шукаю однодумців. Щоб скласти спільну петицію в АБ. Хочу щоб цей провайдер працював краще. Я не хочу санкцій проти цього провайдера. Просто хочу щоб його якість завжди була на висоті.

І про мати - я по телефону завжди був ввічливий. навіть після 30-ти хв очікування і повного невирішення моєї проблеми не матюкався. але як я вирішу проблему коли оператор мені каже - це ВАШ роутер винуватий, НЕ МИ. і кладе трубку

Змінено користувачем adas
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так я і шукаю однодумців. Щоб скласти спільну петицію в АБ. Хочу щоб цей провайдер працював краще. Я не хочу санкцій проти цього провайдера. Просто хочу щоб його якість завжди була на висоті.

Попрошу робити це за межами цієї теми.

Створіть окрему тему і там збирайте свою армію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ну... це тема "інтернет від еірбіт"... тут що, тільки хвалити вас можна? а якщо проблеми - то брись звідси?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ну... це тема "інтернет від еірбіт"... тут що, тільки хвалити вас можна? а якщо проблеми - то брись звідси?

Хвалити нас? Я не маю відношення до жодного з операторів зв'язку.

Збір однодумців для протестів - тема, яка виходить за межі технічного обговорення.

Ніхто не забороняє писати тут про проблему, але 'вбросом говна в вентилятор' займатись не варто.

Тим паче тут не форум підтримки Airbites і реагувати на ваші пости ніхто не зобов'язаний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і ще одне: в мене як я вже казав є доступ до он-лайн трансляцій з сайту oll.tv

Але, трансляція постійно рветься, пк підгружає контент. Тариф у мене максимальний, 100 Мбіт, тобто достатньо. Звертаюсь до сайта що надав мені послугу. Він дає мені трейсрут і каже що то проблема провайдера. Звертаюсь в сапорт по асьці до провайдера. від дає свій трейсрут і каже що то проблема сайта що надає послугу. Я ось тут викладаю обидва трейсрути - цікаво що скажуть компетентні люди, які тут є, наскільки виодно з форуму. Трейсрут з сайта олл.тв:

Здравствуйте.

Спасибо за Ваш интерес к нашему порталу!

Мы рекомендуем Вам обратиться в службу поддержки Вашего провайдера, так

как на его учатске сети видны увеличения времени ответа (со строки номер 6):

5 2 ms 1 ms 1 ms 88.81.242.253

6 2 ms 5 ms 2 ms valor-10g-1-gw.ix.net.ua [195.35.65.63]

7 10 ms 10 ms 11 ms vl356.c76-lv.valor.ua [188.230.118.241]

8 10 ms 28 ms 10 ms c76-lk.airbites.net.ua [188.230.89.242]

9 10 ms 11 ms 10 ms cata.lk.airbites.net.ua [188.230.89.18]

10 * * * Request timed out.

...

Если у Вас возникнут дополнительные вопросы, обязательно обращайтесь.

Всегда к Вашим услугам,

Команда oll.tv

тепер трейсрут від мене (картинки, два трейсрута підряд)

post-3716-0-34807400-1340042676_thumb.jp

post-3716-0-41128900-1340042684_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть це були відголоски попередніх проблем. пряма трансляція валить без жодної проблеми (перший тайм :) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 дня без інтернету, 10-15 дзвінків в день, щойно вмикнули...

чого тільки не наслухався, програмна проблема, здох акумулятор, згорів блок_живлення, проблеми з настройками...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А до мене сьогодні дзвонили з техпідтримки. Я ще тиждень тому замовляв, то сьогодні вирішили прийти... дуже вчасно. Поговорив, вони пояснили що служба підтримки це як люди з іншої планети... і до речі сказали що проблеми ще не до кінця вирішені і ще будуть проводитись роботи, так що можна чекати повторення проблем або при наймі тимчасового відключення...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні Абоненти компанії Airbites Ми щиро просимо вибачення за доставлені Вам незручності!

У Нас виникли деякі труднощі які ми на жаль не змогли передбачити, тому що вони пов'язані з форс-мажорними обставинами.

Ми докладемо максимальних зусиль для того, щоб таких труднощів в майбутньому більше не виникало.

Компанія інтенсивно працює над покращенням надання послуг Абонентам.

Сподіваємося на Ваше розуміння і підтримку.

При виникненні будь-яких питань звертайтеся будь ласка:

За телефоном Інформаційно-технічної служби:77-27-72

Isq: 638534645

Skype: support_airbites

Форум:http://myairbites.net.ua/forum/

*Потрібна реєстрація на порталі

Працюємо цілодобово, без вихідних.

Ми завжди будемо раді Вам допомогти!

З повагою і найкращими побажаннями, Павло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, і де ви були в п'ятницю-суботу-неділю минулого тижня?

Вибачте, Мені не було відомо про даний ресурс.

На нашому форумі користувач з ніком "vaz" повідомив про Ваш чудовий ресурс, за що Ми дуже вдячні.

Дякую Вам за розуміння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

m.p.i, це логічно, що в кожному місті є свій місцевий форум/чат і т.д. Де "пасеться" більшість.

Був тут користувач Kernel, працівник, ніби то, Вашої фірми - зник десь. А він регулярно моніторив тему і оперативно вирішував проблеми та реагував на звернення! Подумайте над цим.

Мені не тяжко зареєструватися на форумі Вашому, але якщо я завтра зміню провайдера, то мені кожного разу на новому форумі реєструватися? Не коммільфо. Простіше Вам зареєструвати користувача типу Airbites_Support - і щоб на пошту сипалися повідомлення. А ви реагуватимете. Я так це бачу. Плюс, про заплановані роботи і пропадання інтернета - можна розсилати СМС, як про оплату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інтернет знову увімкнули, 18.06 було 10хв і пропав, 19.06 небуло, 20.06 19:30год працює... побачим що далі буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На кожному форумі провайдер тож не зареєструється ;)

А що до листа, дякуєм, але не вже важко сказати по телефону коли до Вас дзвонять клієнти чи надіслати їм листа (все таки час від часу інет з"являвся) для того щоб клієнти не "кіпішували". От я б наприклад не дзвонив би коб отримав такий лист :) до чого вів? А! А так роблять винуватого клієнта: аля на компі вірусня, не правельно налаштований роутер, ви в квартирі перерізали провід і т.д. Не вже важко сказати: у нас граблі, проблема вирішується, термін правки 2-3 дні... А тут бац, через 3 дня лист в якому Ви кажете що граблі все таки у Вас!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...