Raniel-Atero Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:39 #2076 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:39 громозахисту самим собі поставити не можуть на вході. Если молния накроет рядом - никакая грозозащита не поможет - хватит верить в неё как в панацею. проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів Физическое повреждение - до 5 суток можно устранять. як у вас мені потрібно 5 А вот это реально странно. во всём виноват ЮЗЕР?!!! Ну процентов так в 80 да
Zheny@ Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:40 #2077 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:40 А проблемка то ж у них на горищі. на розподільникуКругом оптика. І якщо щось і сталося, то десь хіба що з електрикою. Свіча так просто не поміняєш, це не тупий д-лінк за 500-600 грн.Це явно "розумніше" обладнання, як мінімум свіч керований. міг порт після грози "заліпнути". Вийняв-вставив - і все працює.А міг і підгоріти. Вирішення таке ж, тільки в іншмй порт (вільний, якщо є).Стосовно 5 клієнтів - це брєд, це "майстру" просто влом ходити. Хоча, це його робота.Зазвичай, моя розмова з техпідтримкою закінчується вирішенням проблеми.Якщо автор гнівного посту так само і спілкувався з техпдітримкою :P.S. Конченый airbites!!!!ещё и долбо?бы такие работают!СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!Якщо таке прозвучало в телефонній розмові - я б принципово такрму нічого не став робити, або - в останню чергу. І такому "клієнту" варто подарувати презерватив - щоб не розмножувалися!!во всём виноват ЮЗЕР?!!!Саме так.
PEPER Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:21 #2078 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:21 (змінено) А проблемка то ж у них на горищі. на розподільникуКругом оптика. І якщо щось і сталося, то десь хіба що з електрикою. Свіча так просто не поміняєш, це не тупий д-лінк за 500-600 грн.Це явно "розумніше" обладнання, як мінімум свіч керований. міг порт після грози "заліпнути". Вийняв-вставив - і все працює.А міг і підгоріти. Вирішення таке ж, тільки в іншмй порт (вільний, якщо є).Стосовно 5 клієнтів - це брєд, це "майстру" просто влом ходити. Хоча, це його робота.Зазвичай, моя розмова з техпідтримкою закінчується вирішенням проблеми.Якщо автор гнівного посту так само і спілкувався з техпдітримкою :P.S. Конченый airbites!!!!ещё и долбо?бы такие работают!СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!Якщо таке прозвучало в телефонній розмові - я б принципово такрму нічого не став робити, або - в останню чергу. І такому "клієнту" варто подарувати презерватив - щоб не розмножувалися!!во всём виноват ЮЗЕР?!!!Саме так.Начал с одного и закончил ЮЗЕРОМ ) бред!+после нескольких попыток дозвониться в ТЕХПОДДЕРЖКУ минут по 20, слушая нудный рингтончик!техподдержка с мастером не смогли самостоятельно определить причину отсутствия интернета!!! ВОТ ПРОБЛЕМА!!! Змінено 2 Червня, 2015 в 09:25 користувачем PEPER
PEPER Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:29 #2079 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:29 Лучше быть хорошим человеком, ругающимся матом, чем тихой, воспитанной тварью 1 1
Zheny@ Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:58 #2080 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 09:58 Лучше быть хорошим человеком, ругающимся матом, чем тихой, воспитанной тварьюЗвучить, як голіма відмазка і виправдання своіх дій.после нескольких попыток дозвониться в ТЕХПОДДЕРЖКУ минут по 20, слушая нудный рингтончик!що хотіти? Гроза пройшла, і проблеми у дууууууууже багатьох.техподдержка с мастером не смогли самостоятельно определить причину отсутствия интернета!!!Ну, якщо не зуміти без матюка зв*язати 2-3 слова і внятно описати суть проблеми.... Що ж тут скажеш.P.S. Скажу більше, сьогодні підключаю до Ейрбайтс сусіда. Із послугою підключи друга.
PEPER Опубліковано 2 Червня, 2015 в 10:25 #2081 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 10:25 ну, хоть на соседе заработаешь ))) ВО ДОСТИЖЕНИЕ!!! 1 2
vaz75 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 10:44 #2082 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 10:44 Лучше быть хорошим человеком, ругающимся матом, чем тихой, воспитанной тварьюЦе ти про кого?А на рахунок Аірбайтс'а, запропонуєш кращого з аргументацією?До речі, розмовляв я з їх регіональним, то в них після грози було 3 дні нехілої запарки, погоріло до х-тучі світчів, а УПС-и цілі. Сам чекав 3 дні, щоб пережали конектор.
pomchik Опубліковано 2 Червня, 2015 в 11:41 #2083 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 11:41 НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...Може ви просто не правильно зрозуміли, нарахунок 5 абонентів. Можливо технік казав що ще в п`ятьох такі проблеми?)
Nikitamega Опубліковано 2 Червня, 2015 в 12:40 #2084 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 12:40 НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...Може ви просто не правильно зрозуміли, нарахунок 5 абонентів. Можливо технік казав що ще в п`ятьох такі проблеми?)все ми правильно зрозуміли, а коли в суботу дружина звонила і давала їм пілюлей, то взагалі оказалось що моя заявка закрита і вже все зроблено! Совпадєніє? Не думаю. МЕні ж не представлялвся той пацик що приходив, як його звати... ВОни все допитуються хто в мене був..
Adarch Опубліковано 18 Червня, 2015 в 18:55 #2085 Опубліковано 18 Червня, 2015 в 18:55 Підкажіть чи не злетить тариф якщо ввімкну IPTV в конструкторі тарифів? По умовам вроді як доступний, і по умовам для 100мб вартість "0".(сиджу на річному LC - 100 (передоплата) )
yuraa Опубліковано 18 Червня, 2015 в 20:37 #2086 Опубліковано 18 Червня, 2015 в 20:37 Підкажіть чи не злетить тариф якщо ввімкну IPTV в конструкторі тарифів? По умовам вроді як доступний, і по умовам для 100мб вартість "0".(сиджу на річному LC - 100 (передоплата) )не злетить
drap Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:31 #2087 Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:31 Пропадает интернет каждые 5-10мин техподержка не отвечает.Только у меня трудности?.Район Луческа.
St@S_ Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:35 #2088 Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:35 Пропадает интернет каждые 5-10мин техподержка не отвечает.Только у меня трудности?.Район Луческа.теж в тому районі, але проподає на секунд 20-30до хвилини...
drap Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:45 #2089 Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 16:45 В техподержку дозванивался?
pomchik Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 19:56 #2090 Опубліковано 9 Серпня, 2015 в 19:56 я додзвонивсь, сказали протягом 10 хв. вирішать проблему
St@S_ Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:32 #2091 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:32 з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська,якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку. 1
Віталька Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:38 #2092 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:38 St@S_, крепкі нерви маєте ))я телефоную після ребута модема і пк,ніколи не очікую довше 5хв навіть
vetalforever Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:08 #2093 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:08 соборності пальот нормальний
pomchik Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:20 #2094 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:20 (змінено) з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська,якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку.Дзвоніть вже, бо якщо якісь проблеми які тех.підтримка не зможе вирішити в телефонному режимі, то будете чекати техніка ще 1 або 2 дні Змінено 12 Серпня, 2015 в 13:21 користувачем pomchik
drap Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:26 #2095 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:26 У мня всё норм(район Луческа)
St@S_ Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:27 #2096 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 13:27 St@S_, крепкі нерви маєте )) я телефоную після ребута модема і пк,ніколи не очікую довше 5хв навіть не має куда спішити, я зараз на роботі, прийду додом буду звонити
St@S_ Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:12 #2097 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:12 з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська, якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку. Дзвоніть вже, бо якщо якісь проблеми які тех.підтримка не зможе вирішити в телефонному режимі, то будете чекати техніка ще 1 або 2 дні прийшов додом, інтернету немає. Спробував зайти на https://airbites.net.ua/ зайшов! вчора з декількох спроб і перезавантажень роутера - безрезультатно відкрилась сторінка авторизаціїї , авторизувався і працює. що було - хз
vaz75 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:16 #2098 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:16 Ти ж вродє як Паверюзер, і маєш знати: перше що требе зробити при відсутності інтернета у Аірбайтса, то це ПЕРЕАВОРИЗУВАТИСЯ без роутера, напряму.
St@S_ Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:22 #2099 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:22 (змінено) Ти ж вродє як Паверюзер, і маєш знати: перше що требе зробити при відсутності інтернета у Аірбайтса, то це ПЕРЕАВОРИЗУВАТИСЯ без роутера, напряму. ніяким із способів, на головну сторінку зайти не зміг сьогодні через ві-фі з першого разу завантажилась головна сторінка. з.і. яким боком Паверюзер і Аірбайтс ? Змінено 12 Серпня, 2015 в 16:23 користувачем St@S_
vaz75 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:24 #2100 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 16:24 сьогодні через ві-фі з першого разу завантажилась головна сторінка. з.і. яким боком Паверюзер і Аірбайтс ? Мав на увазі що не школота, впевнений користувач інета і т.п.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти