Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Чекаємо...

У них після грози-зливи 30 липня погоріла тьма обладнання. Я без нета був дома 5 днів. І дзвонив і сварився і що тільки.

Лише через 5 днів після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого.

Як то кажуть "So easy, so right" :_07:

Опубліковано

після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого.

теж кілька портів згоріло, так вони не з першого разу визначили робочий порт. Інету 2 дня не було, хоча можна було б це все ще зранку протестити

Опубліковано

Нарешті в четвер (не знав, що з понеділка ранку до четверга після обіду 3 робочих дні).

Але радість тривала недовго. Вчора інет пропав. В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає. Осад від спілкування з техпідтримкою залишився. Таке відчуття, що в саппорті одна адекватна людина, яка може нормально спілкуватися з людьми.

Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.

Опубліковано

Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.

мені також таке казали, ссилалися на договір, мовляв,там таке прописано, що вони повинні реагувати протягом 3-х робочих (чи то календарних) днів. То я спеціально підняв договір і перечитав вдумливо 3 рази. І О Чудо! Не знайшов там такого. Тому можна сміливо вимагати негайного виконання!

І і ще.

В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає.

Зайти на сайт (Мій кабінет) і натиснути кнопочку "авторизуватися". Чому? Бо якщо спочатку так зробили БЕЗ роутера, і інет був, а потім підключили роутері нета не стало, то потрібно авторизуватися. І ще МАС склонувати з мамки на роутер.

Якщо напряму без роутера підключитися - то одразу теж не буде нета. Потрібно тискати кніпочку "авторизуватися".

Отакі пончики.

P.S. Хіба що нета ВЗАГАЛІ немає. Бо зазвичай немає нета і заходить виключно на http://airbites.net.ua

Опубліковано

Виявилось, що вимахувався порт їхнього свіча.

Специфічно стали працювати в Сапорті. При підключенні протянули кабель УТП 2 пари, довжина 120 метрів, по вулиці.

Дзвінки з мобільних телефонів тільки на міський. А якщо немає міського? Поспілкуватися 10 вхилин з сапортом - половину місячного тарифа до побачення. А якщо немає коштів на рахунку мобільного і потрібно бути присутнім біля компа?

Відповіді на сапорті типу перетикніть кабель, ми вас не бачимо, виписуємо аварійний наряд. Наступного дня телефонуєш - відповідь "... на вас виписано аварійний наряд..., протягом 3-х робочих днів неполадки буде усунено". За останній тиждень спілкування з сапортом злості було маса не тому, що так довго все робиться, а тому, що ніхто не може сказати точного дня, коли будуть техніки ці неполадки усувати. Чи сидіти на місці і чекати протягом трьох робочих днів?

Офіс - дівчатам окремий ріспект. Питання вирішують швидше сапорта. Адміністратору - дуже дякую за оперативність в вирішенні проблеми. Технікам - за витримку. Службі підтримки, яка сидить в офісі - мінус.

Опубліковано

взагалі то вони запитують з якого міста, значить служба підтримки не в Луцьку, і як вони передають про проблеми невідомо

Опубліковано

Мене не запитували на рахунок міста по причині того, що я відразу говорив № договору. Можливо Сапорт і знаходиться в Львові.

Опубліковано (змінено)

В мене не було нету з 9-го по 15-те число

Подзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситись

Написав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс.

Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена

Змінено користувачем Dilvish
Опубліковано

В мене не було нету з 9-го по 15-те число

Подзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситись

Написав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс.

Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена

А що тут думати? Я от колись так кабель Київстара обрізав по квартиру - досі не приходили за ним :smoke:

Опубліковано (змінено)

певно половина людей ще у відпустках :) Якщо з нетом все добре, то нащо тоді саппорт? O_o Хіба, які інші питання. Більш як півтора роки Airbites, ніразу туди не дзвонив, бо за весь період тільки 2-а рази глюконув нет на годинки 3-4 і все.

Змінено користувачем charlie
Опубліковано (змінено)

Є питаннячко... в знайомих Airbites та wi-fi роутер, як тільки не налаштовував з'єднання, то при вдалих спробах коли пінгуються різні адреси, при введені нової адреси іде переадресація на їхній сайт. В чому моя помилка?

п.с. Інтернет налаштовую не вперше, проте саме з Airbites стикаюся вперше....і як результат хвилин 10 згаяного часу.

Змінено користувачем LANser
Опубліковано

Тобто логін, пароль? А договір, чи щось подібне Airbites дає на руки, а то власники сказали, що нічого немає.

Опубліковано

Тоді ще кілька питань, щоб потім не придумувати велосипед:

в Airbites іде привязка до МАС адреси роутера чи компютера, з якого здійснилася авторизація і в другому випадку,якщо кілька ПК підключені по лан до роутера, на решті ПК не потрібно перший вказувати, як шлюз або ж сервер?

ПК не сприймали адрес днс серверів, які "видавав на-гора" роутер, тільки після прописування вручну до мережевих карт,... так у всіх?

Опубліковано

порядок дій:

підключити роутер до мережевого кабеля і до компютера

зайти на роутер

далі network-wan

WAN Connection Type: ( Dynamic IP ) - renew

і в тебе має появитись нет якщо не зявився тоді потрібно зайти на сайт ввести логін пароль який надали абоненту після підписання договору і авторизуватись

Опубліковано (змінено)

обережніше з MAC адресами

в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

в роутері повинен бути ввімкнений NAT, то загальновідомо

Змінено користувачем amadey777
Опубліковано

Дякую, за пораду :)... писав же підключаю не вперше і не лише провідний... супутниковий, 3G, плюс рызноманітні роздачі :).

Це все було зроблено сходу... проте виявилося, що не все так просто, лишень після прописування вручну DNS-серверів пішла переадресація на сайт провайдера... я вже було подумав, що може це так само як в Білайна було (при внегативному балансі відкритий лише власний портал).

За авторизацію спасибі, тільки дайте відповідь, в якій формі чи на чому провайдер зазначає дані для авторизації

а то власники сказали, що нічого немає.

Опубліковано
в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити :D

Опубліковано
в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити :D

Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? :_04:

P.S. Це просто до пори до часу))))

Опубліковано

Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? P.S. Це просто до пори до часу))))

треба буде прочитати договір, де я його порушував. А якщо я, наприклад, змінив 5 роутерів або підключався напряму і в мене 5 карт мережевих згоріло :)? В таких випадках треба кожного разу авторизовуватись.

А так сліз багато не буде, конкурентів ще 3 штуки в моєму будинку є.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...