Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Чекаємо...

У них після грози-зливи 30 липня погоріла тьма обладнання. Я без нета був дома 5 днів. І дзвонив і сварився і що тільки.

Лише через 5 днів після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого.

Як то кажуть "So easy, so right" :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого.

теж кілька портів згоріло, так вони не з першого разу визначили робочий порт. Інету 2 дня не було, хоча можна було б це все ще зранку протестити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті в четвер (не знав, що з понеділка ранку до четверга після обіду 3 робочих дні).

Але радість тривала недовго. Вчора інет пропав. В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає. Осад від спілкування з техпідтримкою залишився. Таке відчуття, що в саппорті одна адекватна людина, яка може нормально спілкуватися з людьми.

Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.

мені також таке казали, ссилалися на договір, мовляв,там таке прописано, що вони повинні реагувати протягом 3-х робочих (чи то календарних) днів. То я спеціально підняв договір і перечитав вдумливо 3 рази. І О Чудо! Не знайшов там такого. Тому можна сміливо вимагати негайного виконання!

І і ще.

В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає.

Зайти на сайт (Мій кабінет) і натиснути кнопочку "авторизуватися". Чому? Бо якщо спочатку так зробили БЕЗ роутера, і інет був, а потім підключили роутері нета не стало, то потрібно авторизуватися. І ще МАС склонувати з мамки на роутер.

Якщо напряму без роутера підключитися - то одразу теж не буде нета. Потрібно тискати кніпочку "авторизуватися".

Отакі пончики.

P.S. Хіба що нета ВЗАГАЛІ немає. Бо зазвичай немає нета і заходить виключно на http://airbites.net.ua

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виявилось, що вимахувався порт їхнього свіча.

Специфічно стали працювати в Сапорті. При підключенні протянули кабель УТП 2 пари, довжина 120 метрів, по вулиці.

Дзвінки з мобільних телефонів тільки на міський. А якщо немає міського? Поспілкуватися 10 вхилин з сапортом - половину місячного тарифа до побачення. А якщо немає коштів на рахунку мобільного і потрібно бути присутнім біля компа?

Відповіді на сапорті типу перетикніть кабель, ми вас не бачимо, виписуємо аварійний наряд. Наступного дня телефонуєш - відповідь "... на вас виписано аварійний наряд..., протягом 3-х робочих днів неполадки буде усунено". За останній тиждень спілкування з сапортом злості було маса не тому, що так довго все робиться, а тому, що ніхто не може сказати точного дня, коли будуть техніки ці неполадки усувати. Чи сидіти на місці і чекати протягом трьох робочих днів?

Офіс - дівчатам окремий ріспект. Питання вирішують швидше сапорта. Адміністратору - дуже дякую за оперативність в вирішенні проблеми. Технікам - за витримку. Службі підтримки, яка сидить в офісі - мінус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взагалі то вони запитують з якого міста, значить служба підтримки не в Луцьку, і як вони передають про проблеми невідомо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А те, що номер телефону Луцький?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і шо? Переадресація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене не запитували на рахунок міста по причині того, що я відразу говорив № договору. Можливо Сапорт і знаходиться в Львові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене не було нету з 9-го по 15-те число

Подзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситись

Написав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс.

Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена

Змінено користувачем Dilvish
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене не було нету з 9-го по 15-те число

Подзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситись

Написав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс.

Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена

А що тут думати? Я от колись так кабель Київстара обрізав по квартиру - досі не приходили за ним :smoke:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не хочеться залишати кусок кабеля в щитку, він в нас в будинку і так забитий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зіпсувалася підтримка Airbites, ніякої оперативності. На інет немає скарг, а от на підтримку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

певно половина людей ще у відпустках :) Якщо з нетом все добре, то нащо тоді саппорт? O_o Хіба, які інші питання. Більш як півтора роки Airbites, ніразу туди не дзвонив, бо за весь період тільки 2-а рази глюконув нет на годинки 3-4 і все.

Змінено користувачем charlie
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є питаннячко... в знайомих Airbites та wi-fi роутер, як тільки не налаштовував з'єднання, то при вдалих спробах коли пінгуються різні адреси, при введені нової адреси іде переадресація на їхній сайт. В чому моя помилка?

п.с. Інтернет налаштовую не вперше, проте саме з Airbites стикаюся вперше....і як результат хвилин 10 згаяного часу.

Змінено користувачем LANser
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібно авторизуватись на сайті з любого компа підключеного до роутера

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто логін, пароль? А договір, чи щось подібне Airbites дає на руки, а то власники сказали, що нічого немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді ще кілька питань, щоб потім не придумувати велосипед:

в Airbites іде привязка до МАС адреси роутера чи компютера, з якого здійснилася авторизація і в другому випадку,якщо кілька ПК підключені по лан до роутера, на решті ПК не потрібно перший вказувати, як шлюз або ж сервер?

ПК не сприймали адрес днс серверів, які "видавав на-гора" роутер, тільки після прописування вручну до мережевих карт,... так у всіх?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

порядок дій:

підключити роутер до мережевого кабеля і до компютера

зайти на роутер

далі network-wan

WAN Connection Type: ( Dynamic IP ) - renew

і в тебе має появитись нет якщо не зявився тоді потрібно зайти на сайт ввести логін пароль який надали абоненту після підписання договору і авторизуватись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обережніше з MAC адресами

в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

в роутері повинен бути ввімкнений NAT, то загальновідомо

Змінено користувачем amadey777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, за пораду :)... писав же підключаю не вперше і не лише провідний... супутниковий, 3G, плюс рызноманітні роздачі :).

Це все було зроблено сходу... проте виявилося, що не все так просто, лишень після прописування вручну DNS-серверів пішла переадресація на сайт провайдера... я вже було подумав, що може це так само як в Білайна було (при внегативному балансі відкритий лише власний портал).

За авторизацію спасибі, тільки дайте відповідь, в якій формі чи на чому провайдер зазначає дані для авторизації

а то власники сказали, що нічого немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на сайті пише авторизуватися

дані на папері формату А4

Змінено користувачем PPArhangel
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все

я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити :D

Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? :_04:

P.S. Це просто до пори до часу))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? P.S. Це просто до пори до часу))))

треба буде прочитати договір, де я його порушував. А якщо я, наприклад, змінив 5 роутерів або підключався напряму і в мене 5 карт мережевих згоріло :)? В таких випадках треба кожного разу авторизовуватись.

А так сліз багато не буде, конкурентів ще 3 штуки в моєму будинку є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...