Перейти до змісту

Порадьте де можна відремонтувати електрокомпресор?


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Шукаю майстра/майстерню які мають досвід з ремонту цих агрегатів.

Обов’язково мають досвід тому, що до вузькоспеціалізованих спеціалістів вже звертались, думки розділились і тепер взагалі незрозуміло що в ньому несправне. І при цьому електромотор гріється, намагаючись перегоріти.

Вже звертались:

- "Майстер-центр" біля Загсу, в "Троянді", під "Талісманом" (запевнили що компресор справний, і проблема не в ньому)

- "Прокат інструменту", проспект молоді, в профспілковій бібліотеці. (запевнили що ел.мотор справний і проблема теж не в ньому)

вони виключили поломку в двох основних механізмах компресора, і поставили протилежні діагнози. І тепер ніби майже все справне, але компресор повноцінно не працює.

Опубліковано

для початку, непогану озвучити марку компресора, або хоча б описати вот іт із. Ну і що з ним не так, які симптоми?

Бо компресор це може бути як в жужжалка на 12в в машину, а може і 3 циліндрова бандура з 500л ресивером.

Опубліковано

істина, як-то кажуть якраз посередині, це 100 літрова бандура, і лише одноциліндрова, масляна.

Симптоми прості: спрацьовує термозахист на електродвигуні >> завелика нагрузка на двигун >> нагрузка може бути викликана або проблемою колінвально-поршневої групи або запірного клапана, або блока контролю тиску.

Симптоми якраз є явні, їх важко описати (получиться щось накшталт: пшик/клац), це треба наочно демонструвати опитній людині, але саме опитній, бо вже в двох місцях встановити діагноз однозначно не змогли в результаті чого зняли термозахист з двигуна, і за день роботи він благополучно згорів. Зараз двигун новонамотаний, симптоми лишились ті ж самі, двигун зі списку падазріваємих - викреслюється...

Опубліковано

А як обслуговувався? масло мінялося вчасно? Скільки часу в роботі?

Було б добре поміряти ток який споживає двигун під навантаженням.

Схоже на проблемий вузол - кривошипно-шатунний механізм, можливо зношені підшипники, виникає перекос, виникає надлишкове тертя...

Ще момент - привод з двигуна на вал компресора прямий? Чи через шківи\ремінь?

За власними спостереженнями "прямоприводні" компресори, особливо двоциліндрові найчастіше горять...

Опубліковано

А як обслуговувався? масло мінялося вчасно? Скільки часу в роботі?

В роботі давно, орієнтовно два роки паше щоденно, практично повний день. На початку своєї карєри нерідко пахав цілодобово, практично не виключаючись. Масло не мінялось вчасно, була плинність кадрів, не то що про масло, про самого компрессора забули, недавно лише згадали "йопт, там ще й оказується масло є...". Одразу біли підозри на цей вузол, але в сервісному відділі в троянді сказали що розбирались, дивились і він справний. Є підозра що там спєци ще ті...

Було б добре поміряти ток який споживає двигун під навантаженням.

До того як двигун згорів ток споживав 7,5А під навантаженням, при заявленому на корпусі 8,5А. Його одразу відкидали, але оскільки зайшли в тупік, вирішили що можливо термозахист глючить і безпідставно вирубає компрессор. На день запустили напряму, без термозахисту, двигун згорів на 2-й годині роботи. Перемотаний, гарантовано справний, без навантаження ток 3,5А

Ще момент - привод з двигуна на вал компресора прямий? Чи через шківи\ремінь?

Привід через ремінь.

Схоже на проблемий вузол - кривошипно-шатунний механізм, можливо зношені підшипники, виникає перекос, виникає надлишкове тертя...

Можливо так, можливо й ні. (особисто мені здається що окрім основної проблеми ця теж присутня)

Зараз опишу кілька симптомів:

1. запускаємо з нуля, компресор стартує, трохи ніби заповільно накачує тиск (можливо в цьому надлишкове тертя)

2. коли набирає необхідний тиск механізм зупиняється, і тоді пробуємо легкість ходу реміня, є явна "пробуксовка", в певному місці ніби як тиск не дає прокручуватись.

3. звернули увагу що на запірному клапані (можливо запобіжний) з отвору "штирьок" не до кінця висунувся.

4. на блокові контролю тиску, жмем красну кнопку, відбувається "пшик", клапан судячи зі всього перекривається чи що, хід паса відчутно полегшується (компресор може стартонути сам). тому найбільші підозри: або клапан не повністю функціонує, і через раз подає на поршень зворотній тиск, абож блок управління глючить і не завжди закриває клапан.

при цьому всеодно є нарікання на поршневу групу, бо під час накачки чути металевий цокіт в циліндрі, не дуже голосний але є. Чи клапана чи що. Ну і як вже казав вроді дуже повільно накачує тиск, можливо компресія вже слабенька.

коли недавно спохватились і доливали масло, то по-халатності налили масла відчутно поверх мітки, не знаю чи це критично.

і при тому всьому, зараз, після перемоток, і іншого, до потрібного тиску компресор перестав докачувати, захист спрацьовує значно раніше...

Опубліковано

Якщо працював без масла, то швидше за все поршневій капець. Тертя-перегрів-знощення і можливо задир циліндра.

Ось чому не дає достатнього тиску та надлишкове зусилля при провертанні колінвала поршневої групи. Ну і підшипники не виключено теж.

Дивись поршневу. Термозахист двигуна це окремий вузол і відповідає за перегрів оного.

Блок контролю тиску це, крубо кажучи, контактна пара котра запускає-вимикає ел.двигун в залежності від тиску який ти встановив.

При її несправності компресор буде маслати доки не перегріється, або не накачає по максимуму і спрацює запобіжний клапан на ресивері. Навряд чи в тебе влок контролю тиску, бо сам кажеш що тиск наганяє повільно і не досягає показника що був раніш при справному агрегаті.

Посторонніх звуків типу клацання бути не повинно.

Коротше принцип там тойже що і в автодвигуні.

Опубліковано

нууу то тут майже все ясно :).

Він і так молодцем відслужив стільки часу і з таким обслуговуванням.

Раз чути металевий цокіт, то скоріш за все, вже зношена пара поршень-циліндр, найімовірніше першими сіли - компресійні кільця.

Те що повільно качає, якраз свідчить про критичне зношування кілець, повітря проривається в камеру КШМ раз, створює опір роботі самого двигуна компресора при зростанні тиску при накачці. Клапанів як таких по аналогії з ДВЗ там може і не бути, їх роль виконують пластини-мембрани, також з часом їх властивості падають і перекривати коректно вже не можуть.

Ладно далі заглиблюватись не буду, вбитий на 99% дефіцитом мастила.

P.S. Регламент заміни - через 50 перших годин роботи компресора, далі міняється кожних 300 год.

Якщо використується в мебелевому цеху чи на якомусь в-ві де без нього як без рук - порада, купіть новий, та чітко слідкуйте за обслуговувавнням, простой і возня з цим виллється у більші кошти.

Опубліковано

Ладно далі заглиблюватись не буду, вбитий на 99% дефіцитом мастила.

Дуже вдячний за консультації, але ще запитаю пару питань:

1. Цей діагноз можна перевірити розібравши той циліндр? Просто мені дуже стало цікаво щож там перевіряли в Троянді, що заявили що поршнева робоча а вбидий двигун бо він гріється. Чи може вони взагалі не розбирали нічого. Вже самому хочеться туда добратись. І не хочеться обламатись якщо основна причина не в тому. Бо про масло хоч і забули але мова не йде про те що всі два роки він працював без масла.

2. при стопроцентно такому діагнозі він ще піддається ремонту? і звичайно дуже було би добре хоч орієнтовно ціну вказати. Чи це буде достатньо замінити кільця, про які я краєм вуха чув що їх в продажу нема, і міняти їх ніхто не виявляє бажання, бо техніка китайська і т.д. т.п.

Опубліковано
1. Цей діагноз можна перевірити розібравши той циліндр? Просто мені дуже стало цікаво щож там перевіряли в Троянді, що заявили що поршнева робоча а вбитий двигун бо він гріється.

можна, але треба мати певний інструмент та виконувати такий порядок дій:

(Припустимо циліндр вже відкручений та знятий)

1. Індикатором-нутрометром потрібно виміряти циліндр в поперечному (на 9-15 год) і повздожньому (12-18 год) на трьох різних рівнях висоти, низ-середина-верх.

Допусків для компресорів не знаю, 0,5-1мм я вважаю вже багато. (різниця по вимірених діаметрах).

2. Мікрометром виміряти діаметр юбки поршня на відстані 4 мм від краю юбки в напрямку перпендикулярному до розташування поршневого пальця. Але знову таки треба знати номінальні розміри нових і максмально можливі допуска...

3. Виміряти зазор між циліндром і поршем плоским щупом, вважаю також він має не перевищувати 0,5мм.

Кільця:

а) вставити поршневе кільце в циліндр на відстані 10 мм від його поверхні.

б) заміряти плоским щупом зазор в замку кільця. Взалі, чим він менший тим краща компресія. Тут допуск вроді як до 0,4 мм.

в)виміряти торцевий зазор "кільце - поршнева канавка", знову таки тим же плоским щупом. В ідеалі - не більше 0,1 мм.

Ще не передумав?   ^_^

Бо про масло хоч і забули але мова не йде про те що всі два роки він працював без масла.

Так він і помирав служив два роки, ніхто ж замість масла не сипанув піску, що він загнувся одразу.

На рахунок запчастин. Потрібно мати розміри хоча б підношених деталей, щоб найти нові.

Опубліковано

Ще не передумав?   ^_^

Ще на пункті №1 :0091:

Ще одне питання до Deemon: можна звертатись про ремонт цього девайса, чи такими послугами не займаєтесь? якщо можна то хоча б грубо хочу зорієнтуватись про вартість ремонту, ну наприклад там все робоче і достатньо лише на поршні(нях) замінити кільця. Яким бюджетом це може вимірюватись 200/300/500/800/?, треба зорієнтуватись чи варта шкурка вичинки. Бо і так вже на той компресор 500 потрачено, не хочеться щоб ціна нового накопичилась.

Опубліковано

Володь, а ти в "Ганок" звертався? Магазин такий біля наркодиспансера.

Я коли брав у них компресор то казали мені, що у випадку поломки ремонтують також.

Опубліковано

Ні, не звертався, попросту не знав про його... А можна точніше про наркодиспансер, це в районі кінцевої маршрутки №12, там за КРЗ, чи може я щось плутаю?

Дякую за наводку...

Опубліковано

Нажаль, вже не займаюсь, так як профіль роботи дещо змінив, і доступу до запчастин не маю.

Ще пару слів. 

На мою думку, заміна лише поршневих кілець (якщо у них проблема), можливо і дасть позитивний результат, але тимчасовий. Оскільки не виключено що циліндр має бочкоподібний знос. 

Краще було б поміняти сам компресор цілим вузлом, можливо з якогось донора, але знову таки, якщо новий - ціна буде не дуже радісна.

Схиляюсь знову до поради придбати новий, а цей по мірі того як поремонтується, тримати як резервний варіант.

Оскільки простої\запчастини\робота\догадки "спеців"\час на ремонт можуть бути еквівалетні тому ж таки brand new :)

Опубліковано

Ні, не звертався, попросту не знав про його... А можна точніше про наркодиспансер, це в районі кінцевої маршрутки №12, там за КРЗ, чи може я щось плутаю?

Дякую за наводку...

Ну не зовсім в районі кінцевої 12-го маршрута (це маршрутчики так би хотіли)

Правильніше сказати кінцевої тролейбусів 5,8,9.

Перед зупинкою направо є вуличка. По ній метрів за 80-100 зправа є отой магазинчик. Там ще при вїзді на територію чи то ялини чи то смереки ростуть.

Давненько я там його брав, але спитай, можливо допоможуть.

Хоча згідний з останнім постом Deemon'a.

Опубліковано

Схиляюсь знову до поради придбати новий, а цей по мірі того як поремонтується, тримати як резервний варіант.

Оскільки простої\запчастини\робота\догадки "спеців"\час на ремонт можуть бути еквівалетні тому ж таки brand new :)

саме так і вирішили, мають на днях підвезти новий, а тим часом неспішно підремонтовувати усопший...

Давненько я там його брав, але спитай, можливо допоможуть.

Збираюсь туди з’їздити, з надією що не відправлять в одну з майстерень в яких я вже був, і які нічим не допомогли

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Чим там діло закінчилось ??? Новий купили чи той зробили ??? Маю просто інтерес, можливо забрав би старого на запчастини.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...