Перейти до змісту

Уряд вніс на розгляд Верховної Ради України проект Податкового кодексу України


zluden'

Рекомендовані повідомлення

Уряд вніс на розгляд Верховної Ради України проект Податкового кодексу України

21 вересня 2010 року Уряд вніс на розгляд Верховної Ради України проект Податкового кодексу України.

Проект Податкового кодексу складається з 19-ти розділів. Реєстраційний номер - 7101-1.

doc_172886.doc

що стосується єдиного податку:

291.1. Платниками податку з урахуванням пункту 291.2 цієї статті є фізичні особи – підприємці, які протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, відповідають сукупності таких критеріїв (далі у цій главі – фізичні особи):

кількість осіб, що перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 2 особи (включаючи членів сімей таких фізичних осіб);

обсяг доходу не перевищує 300 000 гривень.

291.2. Спрощена система оподаткування не поширюється на:

291.2.1. фізичних осіб – підприємців, які здійснюють:

а) діяльність у сфері розваг, визначену в підпункті 14.1.47 пункту 14.1 статті14 розділу І;

б) виробництво та роздрібний продаж підакцизних товарів (крім діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

в) виробництво та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів;

г) видобуток, виробництво та інші види діяльності з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, в тому числі органогенного утворення, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";

ґ) видобуток та реалізацію корисних копалин;

д) фінансову діяльність;

е) операції з нерухомим майном;

є) оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;

ж) діяльність з надання послуг у сфері телерадіомовлення відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";

з) діяльність у сфері наземного, водного, авіаційного транспорту, надання додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій (крім діяльності таксі, діяльності нерегулярного пасажирського транспорту та діяльності автомобільного вантажного транспорту);

и) зовнішньоекономічну діяльність, крім експорту програмного забезпечення і послуг з віддаленої підтримки програм та обладнання, розробки постачання та оновлення програмного забезпечення, надання послуг у сфері інформатизації;

і) діяльність з надання послуг пошти та зв’язку;

ї) діяльність з проведення розслідувань та забезпечення безпеки;

й) діяльність у сфері права;

к) діяльність у сфері бухгалтерського обліку та аудиту;

л) діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії;

м) діяльність з консультування з питань комерційної діяльності та управління;

н) діяльність з управління підприємствами, допоміжну діяльність у сфері державного управління;

о) рекламну діяльність;

п) технічні випробування та дослідження;

р) підбір та забезпечення персоналом;

с) діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

т) роздрібну торгівлю виробами з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, обробленим та необробленим дорогоцінним камінням;

у) роздрібну торгівлю уживаними товарами, товарами "секонд-хенд";

ф) роздрібну торгівлю через мережу Інтернет;

х) роздрібну торгівлю через торгові автомати;

291.2.2. фізичних осіб – підприємців, які на день подання заяви про реєстрацію платником податку мають податковий борг (недоїмку), за винятком безнадійного податкового боргу (недоїмки), який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

291.3. Платники податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно у готівковій та/або безготівковій формі.

291.4. Платники податку при здійсненні розрахунків у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до закону.

291.5. При розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником податку, не враховуються наймані працівники, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.

291.6. Граничний обсяг доходу, визначений у пункті 291.1 цієї статті, підлягає щорічній індексації на індекс споживчих цін, встановлений законом про Державний бюджет України на відповідний рік.

291.7. Фізичні особи, які здійснюють діяльність нерегулярного пасажирського транспорту, діяльність автомобільного вантажного транспорту мають право застосовувати спрощену систему оподаткування до 1 січня 2012 року.

У зв’язку з цим положення пункту 292.3 статті 292 цієї глави втрачає чинність з 1 січня 2012 року.

Стаття 292. Об’єкт оподаткування

292.1. Об’єктом оподаткування є дохід платника податку.

При визначенні граничної суми доходу, зазначеної в пункті 291.1 статті 291 цієї глави, сума доходу зменшується на такі суми, що надійшли у звітному періоді, закрема на:

а) суму кредитів, фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з моменту її отримання;

б) суму коштів цільового призначення, що надійшли від державних фондів соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фондів (в межах державних програм);

в) суму коштів (зокрема аванс, передоплата), які повертаються покупцю – платнику податку внаслідок повернення ним товару або розірвання договору, а також суму коштів, які повертаються платником податку покупцю внаслідок повернення таким покупцем товару (в розмірі, який не перевищує суми, сплаченої за товар);

г) суму коштів, що надійшли як оплата товарів (робіт, послуг), які реалізовані в період перебування платником податку на загальній системі оподаткування та вартість яких була включена до загального оподатковуваного доходу фізичної особи;

ґ) суму коштів у частині надмірно сплачених податків, зборів (обов’язкових платежів), що повертаються платнику податку з бюджетів або державних цільових фондів.

292.2. До суми доходу за звітний період включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності, та вартість безоплатно одержаних протягом звітного періоду матеріальних і нематеріальних цінностей (активів). При цьому вартість таких активів визначається за цінами, не нижчими за звичайні, у порядку, встановленому розділом ІІІ цього Кодексу.

292.3. У разі надання послуг, виконання робіт за договорами доручення, транспортного експедирування або за агентськими договорами доходом є сума винагороди повіреного (агента).

292.4. Датою отримання доходу є дата надходження коштів на поточний рахунок (в касу) платника податку, дата списання кредиторської заборгованості за якою минув строк позовної давності, та дата фактичного отримання платником податку безоплатно одержаних матеріальних і нематеріальних цінностей (активів).

Стаття 294. Ставки податку

294.1. Ставки податку встановлюються щороку сільськими, селищними та міськими радами (далі у цій статті – органи місцевого самоврядування) залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць у межах:

а) на території населених пунктів з чисельністю населення понад 150 тис. осіб – від 200 до 600 гривень;

б) на території інших населених пунктів – від 20 до 200 гривень.

294.2. Для фізичних осіб, які провадять діяльність у сфері інформатизації, ставка податку встановлюється у розмірі 1000 гривень з розрахунку на календарний місяць.

294.3. Рішення про встановлення ставок податку, їх зміну приймаються та офіційно оприлюднюються органами місцевого самоврядування до 1 липня поточного бюджетного періоду і набирають чинності з початку наступного бюджетного періоду.

294.4. Офіційно оприлюднене рішення про встановлення ставок податку є нормативно-правовим актом з питань оподаткування. Копія такого рішення надсилається органом місцевого самоврядування відповідному органу державної податкової служби у десятиденний строк з дня його офіційного опублікування.

294.5. Ставки податку є незмінними протягом бюджетного періоду, на який вони встановлені органами місцевого самоврядування.

294.6. У разі коли органами місцевого самоврядування до початку нового бюджетного періоду в установленому цією статтею порядку не встановлено та/або не оприлюднено ставки податку за видами господарської діяльності, до моменту їх встановлення та/або оприлюднення діють ставки податку, визначені у попередньому бюджетному періоді. Зазначене не розповсюджується на бюджетний період, в якому набирає чинності цей Кодекс.

294.7. Фізичні особи, які провадять кілька видів господарської діяльності, для яких установлено різні ставки податку, отримують одне свідоцтво платника податку i сплачують податок за більшою ставкою.

294.8. Фізичні особи, які провадять господарську діяльність не за місцем державної реєстрації або на всій території України, отримують одне свідоцтво платника податку i сплачують податок за ставкою 1500 гривень з розрахунку на календарний місяць.

294.9. Ставки податку, визначені у цій статті, підлягають щорічній індексації на індекс споживчих цін, встановлений законом про Державний бюджет України на відповідний рік.

Стаття 297. Ведення обліку і складення звітності платниками податку

297.1. Для визначення результатів господарської діяльності на підставі первинних документів платники податку ведуть книгу обліку доходів і витрат шляхом відображення у хронологічній послідовності здійснених господарських і фінансових операцій.

297.2. Форма книги обліку доходів і витрат та порядок її ведення встановлюються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва за погодженням з центральним органом державної податкової служби.

297.3. За результатами господарської діяльності протягом податкового (звітного) періоду платники податку подають до органу державної податкової служби декларацію суб’єкта малого підприємництва-платника податку в строк, встановлений для квартального податкового (звітного) періоду.

297.4. Форма декларації затверджується центральним органом державної податкової служби за погодженням з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва.

297.5. Податкова звітність складається та подається наростаючим підсумком.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 62
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

294.2. Для фізичних осіб, які провадять діяльність у сфері інформатизації, ставка податку встановлюється у розмірі 1000 гривень з розрахунку на календарний місяць.

Вот не понимаю чем это компьютерный бизнес круче других что за него надо платить 1000, а у всех остальных максималка 600?

294.8. Фізичні особи, які провадять господарську діяльність не за місцем державної реєстрації або на всій території України, отримують одне свідоцтво платника податку i сплачують податок за ставкою 1500 гривень з розрахунку на календарний місяць.

И ка это понять "по всей Украине", торгует человек например в Луцке и если к нему приехали купить чтото из Ровно то это что уже "по всей Украине@ или нет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бл.. жити стає все краще і краще!

1000 грн. з 200 + пенсійний - це круто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мля, я вообще в шоке...

Мы как марионетки. А как же расходы для ведения этой самой деятельности?

Это если вести деятельность надо:

- помещение (оредна, свет...),

- оплата телефона, (это его купить надо, а если факс...), линия телефонная, номер (что еще может быть)

- покупка/постоянная замена техники чтобы угнаться за прогрессом,

- ежемесячные расходные материалы (бумага, тонеры т п.),

- элементарные канцтовары для ведения документации

- техника требует охраны - расходы на сингалку или что там еще...

- услуги банка

- и многое, многое другое..............

Из чистого дохода надо заплатить за квартиру, школы, разные секции детей, "на покушать" + на элементарные житейские радости....

Козлы они там все, вот!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И ка это понять "по всей Украине", торгует человек например в Луцке и если к нему приехали купить чтото из Ровно то это что уже "по всей Украине@ или нет?

294.8. Фізичні особи, які провадять господарську діяльність не за місцем державної реєстрації

Где тут про торговлю нашли ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dervish, "господарська діяльність" - это Ваша деятельность, а какой вид не имеет значения (торговля или что-то другое).

Мне кажется, всё верно и касается это всех видов деятельности.

п. 294.8 относится ко всем СПД. и есть подпунктом для Стаття 294. Ставки податку

Зарегистрированны в Луцке - веди деятельность только в Луцке, то есть ремонтом телевизора (к примеру) в Ровно ты не имеешь права заниматься - а хошь, тогда плати 1500,00 грн. и катайся по всей Украине.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кілька днів тому на борді піднялася тема, що транспортний податок замінять акцизом на бензин. Фіг там, транспортний податок залишився в старому вигляді (ст. 234).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдя... А ті шо через аукціони торгують, так взагалі геть з єдинщиків...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як сказав АзАрОв "Жить стало лучше, Жить стало веселее"

Памятаю на борді хтось казав як вони прийдуть, то дадуть всім канікули. Хер там, "пахать, пахать і ще раз пахать (раби)".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну що ж, вся політика спрямована на те щоб багаті ще більше збагатились а бідні взагалі були в повній дупі. Піднімуть ставки (не забуваймо що великі організації основні доходи пропускають через не одного а через десяток своїх підприємців а то і більше) - що отримаємо?

Якшо взяти тільки частинку бізнесу: фірми що надають послуги з обслуговування техніки та програмного забезпечення підніме тарифи в 2 рази, фірми які споживають ці послуги будуть закладати додаткові витрати в формування ціни на свої товари та послуги. І хто залишається тим крайнім, хто відчує це все на собі? Простий пересічний український громадянин із мінімальною зарплатою 888 грн, якому мін. зарплату піднімуть на 20 грн, а споживчі товари піднімуться на 30%. Все для народу [censored].

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я от щось не розумію, вже неодноразово говорилось, що єдиний податок якщо і не відміняти, то переглянути треба, бо 200 грн то якось смішно, да більше платити з ПП, але ж не з кишені, всерівно на клієнтів розкинеться.

І нетреба кривити душею, які 30% до теперішніх цін? 200-300 грн податку на ПП зверху + нехай 200 пенсійний, а скільки замовників? Скільки одиниць товару продається? звідки 20-30% нової націнки?

Які початкові капіталовкладення в магазинчик/ларьок? Хочаб в оренду, не кажучи вже про власний. Скільки податки ПП з цієї суми може платити? Так отож...

Я не в захваті від нового кодексу, але постійні жалоби на зобов"язання в 500 грн зверху вже дістали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитано в сусідів (Білорусь):

*____

ИП - индивидуальный предприниматель

10 шагов навстречу отечественному предпринимательству

Совсем не обязательно иметь один закон о предпринимательстве и регулировать им все важные для развития бизнеса вопросы. Предпринимателям можно помочь, если принять конкретные меры, которые сами ИП и МСБ давно уже сформулировали. Их принятие не требует дорогостоящих интеллектуальных усилий, месяцев интенсивной работы десятков министерств и институтов или отвлечения миллиардов бюджетных денег. Все десять мер можно ввести буквально в течение месяца.

Предлагаемые меры чрезвычайно выгодны для белорусского бизнеса, потому что сокращают налоговую нагрузку на бизнес, как минимум, на половину. После их принятия заниматься бизнесом станет гораздо легче и безопаснее, быть предпринимателем станет престижно и выгодно. Будет гораздо меньше коррупции, откатов, монополий и рейдерства. Значит, цены будут низкими, а ассортимент товаров и услуг максимально широким. Наконец, предприниматели станут настоящими инноваторами. Будут радовать нас изобретениями, делающими жизнь удобнее, комфортнее и безопаснее.

Десять конкретных мер по реальной поддержке белорусского предпринимательства – это:

1) введение месячного патента на торговлю на рынке 20 долларов;

2) продажа арендованных у государства помещений (площадей) для ИП и малого бизнеса по остаточной стоимости. Покупка зданий осуществляется вместе с приобретением земли;

3) сокращение единого налога до 5% выручки при отмене всех ограничений на выручку от реализации товаров, отмена уплаты НДС для ИП по импортным товарам;

4) введение единого социального налога 15% для наемных работников (вместо сегодняшнего подоходного налога на физических лиц и налога в Фонд социальной защиты населения 34%). ИП получают право добровольно уплачивать социальный налог на свой личный пенсионный счет;

5) установление максимального размера штрафа: на руководителя предприятия – 30% месячного дохода, для коммерческой организации – 30% от среднемесячной выручки;

6) введение моратория на все проверки ИП и малого бизнеса, на любую новую коммерческую организацию сроком на два года;

7) снятие всех ограничений на наем работников;

8) полная либерализация всех цен (кроме цен на услуги инфраструктурных компаний - ЖКХ, ж/д и общественный транспорт, телекоммуникации);

9) отмена лицензирования розничной торговли, бытовых, транспортных, туристических услуг и общепита;

10) резкое сокращение списка товаров, на которые требуются гигиенические сертификаты (только те, что могут быть источником непосредственной угрозы жизни и здоровья человека), признание сертификатов России, Украины и стран ЕС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та що там казати, сусіди вже давно краще живуть ніж ми.

та повернемось до своїх баранів.... цілком підтримую LenKa, бо при таких розкладах виходить що легше піти в тінь аніж віддати з кишені 2-3 тис грн. та і не в кожного заробіток дозволить!

знайомий, котрий проводить підприємницьку діяльність на ринку доходу чистого має менше 2К, от і відай з них 2К державі!

на мій погляд просто задавлять малий бізнес, а середній добряче прижмуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доходу чистого має менше 2К
задавлять малий бізнес

пардоньте, але при доході меньше 2к/місяць, якщо це в гривнях, це не малий бізнес.

піти в тінь аніж віддати з кишені 2-3 тис грн.

ще раз повторюсь, з кишені їх не віддасть жоден ПП, їх перекладуть на споживачів.

2 питання:

- чи є сенс продовжувати "бізнес", якщо 2-3тис грн заженуть тебе в мінус?

- звідки взяті ці цифри? (2-3 тис. грн податків зверху)

Проблема в тому, що народ звик купити в хмельницьку/одесі і продати тут з величезними накрутками, при цьому заплаитити державі 200 грн, а за оренду місця 1500-2000грн і це рахується нормальним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже вдалі зауваження. Виникає питання - чому ці люди не пишуть закони :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже вдалі зауваження. Виникає питання - чому ці люди не пишуть закони :)

Бо більшість з них не регіонали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знайомий, котрий проводить підприємницьку діяльність на ринку доходу чистого має менше 2К, от і відай з них 2К державі!

А смисл тоді жопу рвати на тому ринку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А смисл тоді жопу рвати на тому ринку?

Та пів-країни в нас барижать, по іншому не вміють чи не хочуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та барижать то одне. питання в доцільності цього всього. Якшо мати до 2К грн з підприємницької діяльності, то смисл цим займатись? З тим же успіхом мона і на дядю пахати. Ще й спокійніше буде )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на дядю пахати

От того вони і добиваються. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От того вони і добиваються.

це нормальна практика всього світу. навіщо в податковій черга з 1000 ПП, якщо декілька великих підприємців, або фірм винаймуть тих самих пп, як простих працівників, заплатять їм ті ж гроші (2к грн +/-) і буде спокій.

При цьому можливість працювати підприємцем ніхто не забирає, от тільки думати треба буде більше, шукати оригінальні ідеї і рішення, пропонувати розширені послуги і приференції клієнтам, щоб був сенс займатись БІЗНЕСОМ, а не барижничеством.

А то йде незрозуміла тенденція - змінюють правила оподаткування, і всі малі "бізнесмени" кричать, що товар подорожчає на 30%, при цьому у відкриту говорять, що весь тягар ляже на покупців...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От того вони і добиваються.

це нормальна практика всього світу. навіщо в податковій черга з 1000 ПП, якщо декілька великих підприємців, або фірм винаймуть тих самих пп, як простих працівників, заплатять їм ті ж гроші (2к грн +/-) і буде спокій.

При цьому можливість працювати підприємцем ніхто не забирає, от тільки думати треба буде більше, шукати оригінальні ідеї і рішення, пропонувати розширені послуги і приференції клієнтам, щоб був сенс займатись БІЗНЕСОМ, а не барижничеством.

keepo, а тобі не видається, що мотивація працювати підприємця, і мотивація найманого працівника - різні? Наш менталітет свідчить, що в 95% випадків, якщо "пашеш на дядю" - то не переймаєшся. Воно ж не твоє? Зате як працюєш на себе - ставишся до того зовсім по-іншому.

Як на мене, то широке розповсюдження малого бізнесу якраз і покликане зламати старі стереотипи на зразок "нє мойо - нє жалко", і вчить людей працювати з віддачею і результатом, а не заради "вісімки" в табелі відпрацьованого часу.

Крім того, великим підприємствам невигідно наймати працівників по ряду причин:

1. З працівника слід сплачувати не лише податки, а й збори, сума яких істотно вища від існуючого нині єдиного податку.

2. Працівник не має тієї мотивації, що її має підприємець.

3. Матеріальна відповідальність працівника здебільшого обмежена його одним місячним заробітком, в той час, як підприємець - це суб'єкт договірних стосунків, і відповідає за порушення договору всім своїм майном.

Можна навести ще чимало аргументів. Але основна причина прийняття нового податкового кодексу - це намір вбити малий і середній бізнес, який звик чудово орієнтуватися в тому, яку силу мають ті чи інші обіцянки політичних партій, і робити правильні висновки. Крім того, малий і середній бізнес - це ті, хто можуть зробити революцію, нехай навіть класичну буржуазну. А таких людей зараз не треба, зараз конче потрібне стадо. От це і є політична сутність нового кодексу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що мотивація працювати підприємця, і мотивація найманого працівника - різні

звичайно різні, тільки от яка різниця, яка мотивація, якщо результат аналогічний?

хочеться задоволення від праці - йди в пп, будеш мати меньший дохід, але більше мотивації. Це вибір людини, спроба, так би мовити. В країнах, які зазвичай у нас називають розвиненими, виживаємість малого бізнесу - 25-30%, тобто навіть третина бізнесменів-початківців не витягує планку "Бізнес". При цьому держави усіляко стимулюють зародження нового бізнесу, в плані навчання основ його ведення і тлумачення економічних законів. Але аж ніяк не податковими канікулами на 5 років. Тому хто в це повірив в передвиборній агітації потрібно зняти рожеві окуляри.

широке розповсюдження малого бізнесу якраз і покликане зламати старі стереотипи на зразок "нє мойо - нє жалко"

цей стереотип зламає сувора дисципліна праці, а то звикли на службових авто в службовий час вирішувати свої питання... гляньте на "Курчаків", там шофер має ЗП 3-3,5к грн, при цьому в машині gps, і за відхилення від маршруту дуже суворі покарання, а служба безпеки може серед дороги зупинити машину і переглянути чи нема надлишків/недостачі вантажу. І працюють, і не крадуть, бо відповіддна оплата праці, а роботу втратити не хочеться.

Крім того, великим підприємствам невигідно наймати працівників

є багато приватних підприємств, які працюють з "чистою" найманою працею, вони всі в мінусах?

малий і середній бізнес - це ті, хто можуть зробити революцію

це той хто заробляє 2к грн піде революцію робити? дк він і на тебе піде аналогічно, йому втрачати нема чого, а твій рівень матеріального забезпечення явно більший, ніж у нього.

То про яку революцію ми говоримо? На такий фарс, як в 2004-му мало хто піде, оскільки надивились в живу як цим всім керували прямо на вулицях, не кажучи вже про верхи.

А в 17-му валили всіх без розбору, ситуація така була, і більшість з тих, хто підніметься на таку революцію на борді не сидять і інтернети не читають, їм дадуть ідею - бий буржуїв, і більше їм нічого нетреба буде, атк що там і малому підприємцю з 2к доходу дістанеться.

І ніхто нікого не вб"є, в більшості випадків зроблять націнку на товар (хто яку гаразд) і будуть працювати далі.

Тільки от привабливість товарів впаде, порівняно з торгівельними мережами, ну дк поглянемо по мапі світу - де ще, крім СНД є базари з таким різноманнітям усіх типів товарів від їжі до будівельної техніки?

А таких людей зараз не треба, зараз конче потрібне стадо.

не хочеться тебе розчаровувати, але будь-якому керівництву держави потрібне стадо - так простіше керувати. Завдання нормальномислячої людини цим стадом не стати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...