NeoN Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 09:21 #1 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 09:21 Останні поїздки почало перепускати (особливо коли стартуєш біля світлофора, то старт затягується...), після огляду своїм "не опитним" зором, зрозумів що 3-тя зірка ззаду добре стерта, 4-та її доганяє. Як вихід - потрібна заміна, так от питання - міняти треба тепер передні, задні зірки та цеп? Весь комплект через 2 зірки?
SysR Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 10:37 #2 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 10:37 Касета, як правило, йде 1 цілим, ну можливо 2 останні знімаються. Тому міняти треба одразу і касету і цеп.А саме краще купити касету і 3 нових цепа і міняти їх циклічно через кожні 800км. Тоді цепи і касета будуть зношуватися однаково і служити будуть десь в 2 рази довше.
Refine Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:11 #3 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:11 Так, міняти треба касету і цеп. Передні непотрібно. Не забудь придбати замочок, краще мити цеп, хоча це по бажанню) Я на 1 цепі і кесеті проїздив 6000 - тільки зараз потрібно міняти. Поблажок у використанні не надавав
vampirich Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:27 #4 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:27 дешевші компоненти при використанні в болоті швидше летять. в мене касета SGH 30 при частому (дуже частому) попаданні в болота по 3 тисячі всього витягувала
Refine Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:32 #5 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 13:32 Якби вони, касети, були б роз"эмні - поміняв би тільки 2 і 4 зірку, інші в хорошомі стані.
TreNeR Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 19:03 #6 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 19:03 Так, міняти треба касету і цеп. Передні непотрібно. Не забудь придбати замочок, краще мити цеп, хоча це по бажанню) Я на 1 цепі і кесеті проїздив 6000 - тільки зараз потрібно міняти. Поблажок у використанні не надавав Ярик на трёх цепях проехал больше 20к
NeoN Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 19:59 Автор #7 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 19:59 по 3 тисячі всього витягуваламоя теж до 4х не дотягнула. Болота було не так багато, а от в дощ попадав частенько...А чому передні не потрібно міняти? Адже вони теж до цепа приїдаються, хіба ні? (це звісно добре- менші витрати, мені просто цікаво - чому).І ще, ні в кого немає часом що запропонувати на томагавка?
Refine Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:14 #8 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:14 Імхо, зроблені з більш "неубиваємого" матеріалу, хоча хз. Порівнюючі зірки на системі і на касеті - ой яка велика різниця Питання до TreNeR: цеп вбивається швидше ніж касета? (цеп і касета однакової масті, Altus - Altus, Acera - Acera, Deore - Deore).
ursa Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:29 #9 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:29 Імхо, зроблені з більш "неубиваємого" матеріалу, хоча хз. Просто больше зубьев одновременно в контакте с цепью - соответственно меньше нагрузка на каждый зуб, меньше его износ. Например, при соотношении зубьев 44-14 (3-7) кассета крутится в три раза чаще, чем система. Т.е. минимум две кассеты система обязана пережить
Shkoder Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:36 #10 Опубліковано 10 Серпня, 2010 в 22:36 ты еще материал не учитываешь. большая звезда в кассетах класса Deore и выше, как правило, алюминиевая и погнуть зубья довольно легко. но убивается все равно обычно средняя
NeoN Опубліковано 17 Серпня, 2010 в 06:37 Автор #11 Опубліковано 17 Серпня, 2010 в 06:37 то я так розумію - запропонувати ні в кого нічого немає, доведеться якось на велозону крутити...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.