Перейти до змісту

Порнографией в JEANS'ах


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

29.12.2006 (16:12)

**Компания UMC ("дочка" российской МТС), которой принадлежит виртуальный оператор JEANS, заявляет о намерении обратиться к экспертам для оценки рекламного ролика, который прокуратурой оценен как нарушающий закон об общественной морали.

""Будем привлекать независимых экспертов", - сообщил представитель пресс-службы UMC, отметив, что таким экспертом может выступить Всеукраинская рекламная коалиция, сообщает "Корреспондент".

Ранее прокуратура Киева потребовала от Национального совета по телевидению и радиовещанию прекратить трансляцию рекламного ролика Джинса.

Прокуратура сослалась на результаты оценки ролика, проведенной Национальной экспертной комиссией по защите общественной морали, которая установила, что данный видеоматериал нарушает статью 7 закона "О защите общественной морали", запрещающую распространение продукции сексуального или эротического характера, порнографических материалов.

JEANS начал работать в августе 2003 года на технической базе UMC. UMC - первый оператор мобильной связи в Украине, созданный в 1992 году, предоставляет мобильную связь в стандарте GSM-900/1800.**

Ну и шо Это за ролик такой?Кто видал или слышал?

Опубліковано

це напевно той ролік, в якому парочка тінейджерів в якомусь клубі тримаючись за руки заходять в кабінку, закриваються, і церез секунду виходять, попроавляючи джинси, а голос за кадром каже "Швидким буває все, тільки не розмови"

Опубліковано
p.s. раз парламент по ТВ показывают - знач и всё остальное можно, ИМХО

зт точно - позно пить боржоми...

Опубліковано

Класна реклама кстаті... Без еротичного змісту, але зі СМИСЛОМ )

Рекламомейкери постарались наславу.

А прокуратурі Києва просто немає чим зайнятись, вот і рішили до**атись.

Опубліковано

Саме цікаво буде на допросі молодиці з реклами.

Доречі, вже сцену в клозеті вирізали.

Опубліковано
Класна реклама кстаті... Без еротичного змісту, але зі СМИСЛОМ )

Рекламомейкери постарались наславу.

А прокуратурі Києва просто немає чим зайнятись, вот і рішили до**атись.

не згідний. Практично у всіх, хто дивиться ту рекламу появляються чіткі асоціації з "еротичним змістом". Фактично це прихована реклама "швидких і непостійних" статевих стосунків у молоді. А держава, яка турбується про правильний вектор морального виховання молодого покоління не повинна такого допускати.

P.S. Запитай своїх батьків про їхню реакцію на цю рекламу.

Опубліковано

Швидкий, довгий - це тут не має значення!

Ця реклама показує, що може відбуватись на звичайній дискотеці, про що багато молоді навіть і не здогадовалось, а хто здогадувася такого ніколи не пробував так як совість(можливо) стримувала. А ця реклама, мало того що доводить до відома глядачів(молодь та її батьків) що може бути на дискотеці, та ще й показано так що це звичайна та нормальна річ! Що не є добре, тому що... бла-бла-бла...

(Це все тільки моя думка!)

Опубліковано

кто-то неугодил/неподелился баблом из джинса вот и начали их травить.

около трети всей рекламы что крутится по ящику с эротическим содержанием, и ниче, маркетинговый трюк - на "голую сискьку"(образно) пипл реагирует всегда, а на "тетю Асю" очень редко.

далеко ходить не надо - реклама AXE вся построена на линии секса, новогодний фокстрот с танцующими девками без верха нижнего белья, и т.д. и т.п.

Опубліковано

Эта реклама показывает, что у молодых парней, особенно у тех, кто пользуется Джинсом, развиваются проблемы с простатой... очень быстро кончают и не могут продлить акт, поэтому не понятно, чему радуется девушка... ,

так что эта реклама должна заставить думать парней о здоровье, а не о мобильном операторе:friday:)))

Опубліковано
Класна реклама кстаті... Без еротичного змісту, але зі СМИСЛОМ )

Рекламомейкери постарались наславу.

абсолютно не згідний...

рекламісти тут не врахували одного маленьго але дуже важливого фактору....

бренд!!!!

він не розкритий....

поясню щоб всі зрозуміли....

- а помниш вон та реклама... ну там не було де пої..тись?

-ну... прикольна....

- а шо то рекламували?

- а хз.... вроде діджус....

Не розумію маркетологів, які затверджують ці ролики.... ці реклами є абсолютно неправильними з точки зору законів реклами....

подивившись один раз рекламу "Кока-коли", ви вже не зможете її перепутати з рекламою "Живчика"... правильно оформлена, відео підбір, гарний співаний слоган....

згадуючи жовто-чорний мікрофон і вигуки "Таня-Таня".... ви ніколи не скажете, що це реклама Київстара.... це лише Beeline... аналогічно з жовто-чорними рибками... правильне оформлення....

а Джинс і Джус тут реально друшляють.....

хіба шо вони мають СЕРЙОЗНИЙ відкат....

тоді все стає на свої місця....

а реклама, до речі, називається "сексуальні кролики"..

Опубліковано

Мені особисто ця реклама не подобається. Далеко не завжди таке на дискотеках. Хіба де в "забитих" селах або в нічних клубах великих міст. Дійсно, "сексуальні кролики". Справжні чоловіки до такого не опустяться. Тільки підлітки і "пОцани". Рекламісти, виходить, саме такі, або обкурились сіна в таких клубах.

Що ж Ви хочете, це ж джинс.... Діджус... Однаково неякісна, але "розкручена", фігня...

Опубліковано
"Эротический" ролик Джинс запрещен к трансляции

Корреспондент.net

10 Января 2007, 16:38

Нацсовет по телевидению и радиовещанию Украины потребовал от телеканалов прекратить трансляцию рекламного ролика виртуального оператора мобильной сотовой связи Джинс.

http://www.korrespondent.net/main/175256

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення вимагає припинення трансляції відеороликів "10 тачок за 10 пачок" (фірма "MaсСoffee") та "Ні... собі! Все – людям" (фірма "Евросеть").

Про це йдеться у зверненні Нацради до керівників загальнодержавних, регіональних та місцевих ТРО, повідомляє прес-служба відомства.

Раніше Національна експерта комісія з питань захисту суспільної моралі визнала зазначені ролики як такі, що "завдають шкоди суспільній моралі і не можуть бути дозволеними для розповсюдження та обігу на території України".

Після цього заступник прокурора Києва Володимир Гоголь звернувся до Нацради щодо необхідності заборони трансляції вищезазначених рекламних роликів.

Як відомо, напередодні Нового року прокуратура Києва вимагала від Нацради з питань теле- і радіомовлення припинити трансляцію рекламного ролику мобільного оператора "Джинс", де юнак та дівчина на кілька секунд зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани.

Натомість ролик продовжує транслюватися на телебаченні дотепер у дещо зміненому варіанті, при цьому його суть не змінилася.

( c ) pravda.com.ua

Опубліковано

Повністю згідний, з екрану і так повно насильства, сексу і іншого г...

А рекламою вони вже так дістали.....

Тим більше такою....

Опубліковано

И правильно сделали, что запретили! И то, что кто-то где-то с кем-то не поделился баблом, думаю, здесь не при чем.

Реклама Джинс поначалу забавляла (ну надо же - за 3 минуты управились, я так и говорил - вот кролики! :ok:), но через неделю раздражать начала страшно. А вообще-то у нас в стране такое делается, что я не особо удивлюсь, если через год сделают похожую рекламу, только с полным показом того, что именно они там будут делать в кабинке. Как нередко повторяет мой лучший друг - "Ти шо, забув, де живеш? Правильно - в Україні" :blink:

Опубліковано

ИМХО Скоро с Украины вторую Беларусь сделают с такими темпами :D:D

Повністю згідний, з екрану і так повно насильства, сексу і іншого г...

А рекламою вони вже так дістали.....

Тим більше такою....

Напротив, хоть чтото интересное появилось, и маккофе тоже оригинальная рекламка с той темой, лутше чем видеть того ДИБИЛА обвешаного золотом с старой рекламы кофе...

Интересно почуму их не заинтерисовала рекламка духов, где в конце ролика девушка снимает с себя последнию одежду :D

Опубліковано

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення вимагає припинення трансляції відеороликів "10 тачок за 10 пачок" (фірма "MaсСoffee") та "Ні... собі! Все – людям" (фірма "Евросеть").

Цікаво, а клоуни які випускали в ефір, затверджували чи типу того... дані ролики - думали чим??? Чи в нашій "супер-мупер" державі за гроші можна все!!!??? :smile-zachot::smile-zachot::smile-zachot:

Опубліковано

Відмінність реклами джинсів від реклами акса, чи тих самих парфум така ж сама, як між порнографією і еротикою. Весь зміст відеокліпа несвідомо нам нагадує сюжет низкосортного порнофільма. А поява серед цього всього "гламура" унітаза, гордо по центру картинки, так щей невихована парочка, яка не вміє закривати за собою двері. Точно як у порнусі, коли медсестра скидає з себе все, крім білих тапочок.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...