Перейти до змісту

Фонд взаимопомощи (?) АВЛ


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 52
  • Створено
  • Остання відповідь

не флейміть нормальний топік Командор теж читає його і йому зараз як нікому важко

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

я готовий платити в авл по 20 грн в місяць

1. на проведення вело дня

2. проведення гонок.

3. фінансування транспорту

4. виготовлення соц-рекламної продукції

5. компенсації постраждавшим під час дтп чи нещасного випадку.

6. юридична підтримка.

7. оплата приміщення для бази АВЛ.

мені набридло що за організацію заходів для всіх платить квлька ініціатоів зі свого карману.

пробачте за безграмотність і очепяткм. важко друкувать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.avk.org.ua/uk/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2/72-avk-main-principles.html

у людей так.

І все-таки скіко нас може бути? Старійшини, ви ж знаєте скільки навколо Вас крутиться веломанів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І все-таки скіко нас може бути?

ти шуткуєш чи рішив достати? перепису ніхто не проводив. найбільше на велодні було під 500 учасників. але то все приблизно. хто з них активний учасник а хто казуальний - теж ніхто не скаже

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Совість..а ти здала бабло травмованому КМД і Андрюсі?

КмД ще ні а Андрію моя совість 100 гр.передала через одного дуже мною поважного веломана.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Совість..а ти здала бабло травмованому КМД і Андрюсі?

А тобі не пох? Чи вже ввели обязаловку? Шоб стати членом, треба забашляти?

я готовий платити в авл по 20 грн в місяць

1. на проведення вело дня

2. проведення гонок.

3. фінансування транспорту

4. виготовлення соц-рекламної продукції

5. компенсації постраждавшим під час дтп чи нещасного випадку.

6. юридична підтримка.

7. оплата приміщення для бази АВЛ.

мені набридло що за організацію заходів для всіх платить квлька ініціатоів зі свого карману.

пробачте за безграмотність і очепяткм. важко друкувать

бугага :) кмд, нолік допиши, да? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Blik

Молодець.

2 Ді.

Не треба нічого башляти.. Достатньо приїхати зранку на 9 в парк..)))

Да мені не пофіг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сценарій:

здали члєни по 20 грн. , за рік назбиралось 240 на брата. Паєхалі на змагання , кричать! Опачкі... а тіко на бєнзу треба 200 грн. Засада? Чи як?

Оооо!! я поняв! збираєм талпу 200 чілавєк, вони башляють, а на змагання їде 10. Тоді - да, канає. Але я б серед тих двохсот не башляв би :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Е нє. Ви розберіться. Чи мова йде про діяльність ГО і її членів, чи мова йде про здавання грошей одними на змагання іншим. Те, що ти описав - це другий варіант і для нього ну взагалі не потрібна ніяка ГО.

Давайте потеоретизуєм.

Луцьку потрібен прокат велосипедів.

Хто може це зробити?

Громадська організція шукає інвестора(ів) такого проекту. Для прокату на початок потрібно нехай 15 байків в середньому по 2000-2500 тис. грн на байк. Ще якісь дрібні витрати на облаштування, вивіску тощо. Разом вийде десь 40 000 грн. Не така вже й непідйомна сума для багатьох бізнесменів. Задоволення можна розділити на кількох інвесторів (наприклад на 4-х). 10000 гривень думаю потягнуть і деякі велоактивісти-бізнесмени. А ще можна "потрусити" членів АВЛ, в яких по гаражах і хлівах зламків і запчастин ще на 3 вєли і т. д. Ну якось правдами і неправдами можна ті 15 байків нарити.

Далі. Та ж таки АВЛ йде в міськраду і каже: перспективним є велосипедий туризм, хочемо зробити прокат байків в Луцьку. Відділ туризму орагнізовує місце, де ті вєли можна зберігати і виставляти для клієнтів (н-д будинок побуту в центрі).

Механізм роботи проркатного пункту такий:

Бізнесмен(и) отримує з проката байків відповідну матеріальну компенсацію щоб повернути і примножити свою інвестицію. Громадська органеізація здійснює обслуговування і логістику діяльності пункту (забезпечує людину, яка видає і ремонтує байки з окрему плату звичайно), організовує заходи, на які люди беруть байки в прокат і може навіть отримує якусь копієчку на свою діяльність. Міська рада в свою чергу забезпечивши місце, здійснює інформаційну підтримку, шо тіпа в нас таке і таке, користуйтесь, приїжджайте і т.д.

А тепер зрозумійте важливійсть основної ланки цього процесу - ГО. Без неї бізнес не захоче співпрацювати з владою, а влада не захоче з бізнесом, бо тут недовіра і корупція. В описаному варіанті міська рада робить (і зробить) гарну справу, при цьому повністю унеможливлені корупційні схеми, бо відповідає за все ГО. Крім того праяма співпраця бізнесу з владою - це великий геморой, тендери, договори і т.д.

Заюзана тєма. Громадянське суспільство - це ефективна взаємодія трьох секторів: влади, бізнесу і ГО. Яке в нас нафіг громадянське суспільство, якщо в нас одна ланка взагалі відсутня...?

Але питання філософське: кому це нафіг треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо міськраді це найбільше потрібно. Сплять і бачать прокат вєліків в Луцьку.

А в принципі можна обійтись :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правильно druid каже. згадайте як там в Еберхарта: ...Бойся равнодушных!

легше не робити і не збирати

але давайте ж з тими як ми кажем по 20 грн в місяць. ясно спочатку не буде баснословних сум. це якщо розглядати фонд для фінансування змагань. але мені здається фонд треба спрямовувати саме на популяризацію велоруху - статті, газети, білборди - на це реально тратити внески

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але давайте ж з тими як ми кажем по 20 грн в місяць. ясно спочатку не буде баснословних сум. це якщо розглядати фонд для фінансування змагань. але мені здається фонд треба спрямовувати саме на популяризацію велоруху - статті, газети, білборди - на це реально тратити внески

Підтримую. Мені теж здається, що за рахунок внесків фінансуватися повинні саме статті витрат, пов'язані з поширенням велоруху. А участь у змаганнях - що реально: за рахунок учасників (чи при хороших розкладах вільних коштів АВЛ), або шукати фінансування спонсорське. Саме асоціація може і має клопотати про це до місцевих комерційних структур, підприємців тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

якщо про нас будуть чути тоді і спонсори підтягнуться

тому самореклама і пропаганда рулить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі на рахунок змагань.

за рахунок фонду асоціації ми розсилаємо листи і працюємо з можливими спонсорами. при отриманні згоди виготовляємо команді футболки з спонсорськими логотипами/написами і написами луцьк/авл. отримуєм фінансування саме на гонку від спонсорів. плюс за рахунок асоціації ми додатково страхуємо нашого гонщика/гонщиків саме на цю гонку. якщо порахувати то ми споряджаємо наприклад Лєкса на гонку при сукупних витратах 2 тис.грн з яких асоціація витратить від сили 200 грн з фонду, решта спонсор

думаю що якщо той же небайдужий бізнесмен отримає офіційну оферту листом від асоціації (а ще й на бланку з логотипами мерії ;) ) - шансів на спонсорство в рази більше, ніж би сам Лєкс особисто прийшов до нього в касці і на контактах в приймальню :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доброго, поки Лекс, Ярик, Ді, Володя з меркса, Крава, Шкодер, КМД, тренер та інші слони не протопчуть стежку, буде важко. Потрібні люди з авторитетом навколо яких можно гуртувати велеспільноту. Вобщім треба зібрати велозбори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо про нас будуть чути тоді і спонсори підтягнуться

тому самореклама і пропаганда рулить.

На початку минулого року міськрада пропонувала надрукувати і розмістити безкоштовно соціальну рекламу на тематику велосипедного руху. Багато ти тоді запропонував хороших макетів?

Реклама - це дороге задоволення.

Фінансувати треба заходи, які можуть стати в свою чергу інформаційним приводом для розміщення інфо в пресі. Тобто, якщо захід якісний, то на нього приходять журналісти і все це показують. Виходить, що реклама може бути безкоштовна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скоро до вас дойде що без "дяді" ви нікуди. А чи дійде, що "дяді" абсолютно по барабану на вело-двіженіє, бабло перемагає в любих варіантах.

Я погоджуюсь з Дімою

Сценарій:

здали члєни по 20 грн. , за рік назбиралось 240 на брата. Паєхалі на змагання , кричать! Опачкі... а тіко на бєнзу треба 200 грн. Засада? Чи як?

Оооо!! я поняв! збираєм талпу 200 чілавєк, вони башляють, а на змагання їде 10. Тоді - да, канає. Але я б серед тих двохсот не башляв би :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Членські внескі, якщо і мають бути, то тільки для забезпечення життєдіяльності самої ГО. Це поняття широке, але воно точно не включає фінансування маштабних заходів, страхування гонщиків, тощо.

Ну і друге: поки не буде в нас команди з розмежованими функціями кожного - в нас не буде нічого. Якби "партквиток" члена АВЛ щось би означав, як то відповідальність за певні функції, обов"язок приймати безпосередню участь у діяльності АВЛ та інше - я би вже давно зробив би членські білети і роздав всім членам. А так - звиняйте, але...

Може я хреновий президент і не вмію правильно то всьо організувати? В мене башка не резинова і я не генератор ідей.

Давайте так: в вересні буде Кубок аматорів, ми його мусимо провести. Начальником траси буде Таня, їй треба ще людину-замєстітєля і всю нашу команду. Для роботи. Різної - від прокладання траси до реклами і пошуку спонсорів.

Якщо змагання проводить АВЛ, то організовувати їх має АВЛ, а не діфото. А я побачу, як ми працюємо в команді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неужели у нас нет ни одного "своего" страховщика, который бы пояснил по пунктам во что выльется страховка для обычного матрасника, спортсмена-любителя или профессионала от травм на сезон? возможно и страховку байка можно туда вписать.

почему так. я на 99.9% уверен, что никто не будет заниматься бумажками. кроме того, где есть какие-то выплаты, там неизбежно появится кидалово со стороны малознакомых вкладчиков, ведь доказать, что травма получена именно на байке довольно трудно. лично я бы в ситуациях аналогичных Андрею и Ромке предпочел расчитывать на дружескую помощь и поддержку, а не безликую организацию.

впрочем, сдавать какие-то деньги на организацию соревнований и гонок - идея супер. готов сдать хоть сейчас.

собирать деньги с городских велосипедистов на выезд и участие луцкой команды в гонках, imho, нечестно. для этих целей давно существуют спонсоры и рекламодатели.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Членські внескі, якщо і мають бути, то тільки для забезпечення життєдіяльності самої ГО. Це поняття широке, але воно точно не включає фінансування маштабних заходів, страхування гонщиків, тощо.

ПОГОДЖУЮСЬ.

Ну і друге: поки не буде в нас команди з розмежованими функціями кожного - в нас не буде нічого. Якби "партквиток" члена АВЛ щось би означав, як то відповідальність за певні функції, обов"язок приймати безпосередню участь у діяльності АВЛ та інше - я би вже давно зробив би членські білети і роздав всім членам. А так - звиняйте, але...

можна як варіан на партквиток натикати партнерів яля знижка на придбання (10 %- фелічіта, 10 % - спортмастер, 10 % вело зона,10 % адреналін, 50 % на проїзл в гром.трансп. , вобщам мінімальні вигоди нащелкати можна. але основне це честь бути піонєром, вибачте належати велоспільноті., це модно.

Може я хреновий президент і не вмію правильно то всьо організувати? В мене башка не резинова і я не генератор ідей.

нарікань на Вашу роботу полюбе не було. Взагалі це важка і неблагодарна робота - організатор.

Давайте так: в вересні буде Кубок аматорів, ми його мусимо провести. Начальником траси буде Таня, їй треба ще людину-замєстітєля і всю нашу команду. Для роботи. Різної - від прокладання траси до реклами і пошуку спонсорів.

Якщо змагання проводить АВЛ, то організовувати їх має АВЛ, а не діфото. А я побачу, як ми працюємо в команді.

а хіба не можна обєднати поняття АВЛ і Ді фото?

АВЛ це новий рівень розвитку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коротше кажучи:

Перше що необхідно - команду людей організаторів!!!, які дійсно вміють організовувати процес, а не просто ляпати язиком, мають досвід організації заходів, подій, організації і тому подібне.

Друге - зібрати цю команду в одному місці для обговорення плану дій, чіткого розділення обов"язків, складання доступниго для "кожного ума" статуту організації і так далі.

І коли процес вже буде запущений, статут буде складено і узгоджено всією "командою" - тоді підтягувати "співчуваючих".

Обговорення планів та інших орг. моментів, прийняття рішень повинно відбуватись за участі "команди" без впливу всієї юрби співчуваючих. Тільки тоді буде результат. Менше людей - більше діла. Більше людей - менше діла.

А далі вже буде видно, як "команда" справляється з поставленими завданнями, хто з "команди" тягне, а хто ні. Не справляється член "команди" з поставленим йому завданням - замінююється на нового активіста.

Щоб з цієї організації був результат - треба серйозне ставлення до того та організаторські вміння.

Що сьогодні робить АВЛ? Особисто я затрудняюсь сказати. :unsure: Велодень, велофорум - круто. Але це один раз в рік. Для популяризації!, не на словах, а на ділі, необхідно на протязі всього року тримати велоспорт/велотуризм на слуху в загальної громадськості. Поки цього не буде - ашанбайки будуть лідирувати в лічилці Victorius'a :)

Пропоную діяти, а не тріпатись на форумі. На наступному тижні пропоную зібратись тим, хто це хоче поставити на ноги. Потрібно зібрати "команду", а далі - діло покаже, яка команда :)

п.с.: це й стосується етапу кубка). "Команду" можна буде розділити на тих хто може організовувати гонки, події та на тих, хто краще справляється з переговорами, пробиванням, вибиванням і тому подібним. Кожен повинен робити те, що посилі і по духу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...