Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Афігеть млять!!! Сьоня взагалі а)(уєлі, швидкість більше 100 кб\с непіднімається! :mdr: Але вже і на палашний інет попав, ппц... В мене 3G краще качає!

А чому у мене все нормально? І в більшості підключених абонентів?

Сходи до сусіда і потести швидкість. Тоді відразу буде зрозуміло у кого проблеми у білайна чи у тебе.

По можливості дай пару гривень мантажникам нехай тобі перетянуть кабель, можливо проблема бути в ньому.

І запам'ятай постійне ниття на форумі тобі нічим не допоможе! Потрібно вирішувати проблему самому абож звать на поміч працівників білайна.

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

а хтось перейшов із Білайна на КС ??

Якщо є такі - то відпишіться про якість і швидкість.

а нашо??? якщо обладнання одне і теж

чув (читав тут же), що інший тип підключення (авторизації) - не через VPN а напряму. Як в Датагрупа. VPN часто падає. МОжливо проблеми із сервером авторизації ..

Опубліковано

Афігеть млять!!! Сьоня взагалі а)(уєлі, швидкість більше 100 кб\с непіднімається! :mdr: Але вже і на палашний інет попав, ппц... В мене 3G краще качає!

А чому у мене все нормально? І в більшості підключених абонентів?

Сходи до сусіда і потести швидкість. Тоді відразу буде зрозуміло у кого проблеми у білайна чи у тебе.

По можливості дай пару гривень мантажникам нехай тобі перетянуть кабель, можливо проблема бути в ньому.

І запам'ятай постійне ниття на форумі тобі нічим не допоможе! Потрібно вирішувати проблему самому абож звать на поміч працівників білайна.

І в більшості підключених абонентів мене порадувало, 40% це не більшість, ІМХО!!!

А щодо прокладки чи мого будинку, то я вже 2 місяці в той клятий колл-центр надзвонюю, максимум що я дізнався так це що у мене перегружений світч, всі порти заняті, можливо тому такі проблеми в "спекотний" час доби. І як інакше можна вирішити проблему?

Опубліковано

Sp_RoNdo ну не може глючити інет через те що зайняті всі порти. Скину телефончик в приват, прийдуть мастєра і потестують твою лінію, можливо перетянуть кабель.

Опубліковано

У меня тоже скорость, уже как дня 4-5, выше 80Кб/с не поднимается, хотя тариф 8Мб. Хотя с локальных ресурсов тянет на скорости 6Мб/с. Проблема очевидно не в кабеле. Такая же проблема у родных - но там ещё хуже, выше 60Кб/с не поднималось.

Опубліковано

тьфу-тьфу вже декілька вечьорів проблем немає, стабільно 10-11 мб інет, віддача 30-40 мб). І торенти до 11МБ/сек. :)

недолік - пінги високі, але онлайн ігри не граю то мені не заважає :D

Опубліковано

У меня тоже скорость, уже как дня 4-5, выше 80Кб/с не поднимается, хотя тариф 8Мб. Хотя с локальных ресурсов тянет на скорости 6Мб/с. Проблема очевидно не в кабеле. Такая же проблема у родных - но там ещё хуже, выше 60Кб/с не поднималось.

У вас випадково не Гордіюк ???

Підтримую думку, таж ситуація! З берлоги тяне до 20 Мб\с а ззовні до 100 кб\с - який тут н*х кабель, тільки гроші на вітер!..

Проблема в тому що на берлозі мало чого є що мені потрібно, тому вона хоч і є хоч якимось бонусом але щодо софту який мені потрібен впрольоті, а качати пакети утиліт по 3-4Гб на швидкості 60 кб\с ох як важко :(

Опубліковано

Windows server 2008 R2 + Ult будь ласка, буду дома після 18-00 скачаю Дякую Ваня :rolleyes:

І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять!.. Я розумію чому ти так пишеш, але після двох місяців такого інтренету і постійних дзвінків ти б ще не так писав!..

п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами! :naezd:

Опубліковано

Windows server 2008 R2 + Ult будь ласка, буду дома після 18-00 скачаю Дякую Ваня :rolleyes:

І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять!.. Я розумію чому ти так пишеш, але після двох місяців такого інтренету і постійних дзвінків ти б ще не так писав!..

п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами! :naezd:

ИМХО, при таких раскладах, я бы поменял провайдера. Если на протяжении такого времени не могут сделать нормальное качество потребляемых услуг, то фтопку.

Опубліковано

З берлоги тяне до 20 Мб\с а ззовні до 100 кб\с - який тут н*х кабель, тільки гроші на вітер!..

20 мегабайт/секунду ? круто, я більше 10-ти не бачив :smile-zachot:

І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять!

п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами! :naezd:

мені здається, що борда не місце для подачі скарг на білайн, своє незадоволення висловити можна, проте реагувати ніхто не буде. для подачі скарг на білайн, з можливістю їх розгляду - іди на білайнівський форум http://forum.beezone.info/.

імхо, якщо у більшості все гаразд, а у тебе проблеми - ніхто тобі нічого не зробить, крім тебе самого.

також думаю, що твої діставання наслідків не дадуть. у працівників білайна, як і у всіх працівників подібної сфери на таких нитіків виробляється імунітет :P

  • Адміністратори
Опубліковано

мені здається, що борда не місце для подачі скарг на білайн, своє незадоволення висловити можна, проте реагувати ніхто не буде. для подачі скарг на білайн, з можливістю їх розгляду - іди на білайнівський форум http://forum.beezone.info/.

Якщо я не помиляюсь, то beezone.info теж не білайнівське, а така ж борда.

Опубліковано

Рондо "от часті" правий бо на вечір швидкість падає до "нэузнаваэмости", а в день от наприклад сьогодні о 12:15 я свою "сотку" мав. Наскільки я пам'ятаю то вище в постах було написано що проблема рішається толі до 20 числа толі до кінця місяця.

Що скаже по данному питанню Yurik???

Опубліковано

Якщо я не помиляюсь, то beezone.info теж не білайнівське, а така ж борда.

місце для подачі скарг я там бачив... і реакції якісь ідуть

Рондо "от часті" правий бо на вечір швидкість падає до "нэузнаваэмости", а в день от наприклад сьогодні о 12:15 я свою "сотку" мав. Наскільки я пам'ятаю то вище в постах було написано що проблема рішається толі до 20 числа толі до кінця місяця.

Що скаже по данному питанню Yurik???

до кінця місяця, але завтра (в субботу) ввечері попробуй, мо шось і поміняється .... :rolleyes:

п.с. що швидкість падає вірю, проте такого ниття не розумію.

Опубліковано

Тож "от часті" правий, але щоб стільки часу мучитись.. яекаємо до кінця місяця, подивимось :). Хоча як я вже неодноразово писав, у мну всьо літає, і таких багато, так шо хз... можливо в моєму районі просто мало абонентів... але навряд, там присутній був лише Укртелеком ,а з появою Білайна, як то кажуть"Счастье привалило!" :)

Колян, якщо треба Windows server 2008 R2 то після 18:00 закину :) щас на роботі, сам панімаєш, нікак )

Опубліковано

imho маршрутизатори зараз в вечірній час просто загинаються, а "Білайн" сволочі тупо жме гроші на закупку і встановлення додаткового обладнання :mdr:

Опубліковано

Розкажу свою історію ВІДключення від інету від білайн. :)

Знімав квартиру і інет протягнув на ім'я власника. Підключився до тарифу 29. Через деякий час був змушений з'їжджати з квартири і відключати інет.

Оператор 14.11.2010-го підтвердила що, щоб відключитись, тре перейти на інший тариф, інакше тре платити неустойку (хто знає умови підключення до "29", той розуміє про що я). Кидаю на рахунок 50 грн за перехід на інший тариф - мало - тре ще щоб на рахунку були кошти в розмірі місячної абонплати по новому тарифу. Додаю ще 55 грн на рахунок. Через особистий кабінет не можу змінити тариф - чи то глюк системи, чи що інше - хз. Тариф міняє лише оператор гарячої лінії.

Сьогодні їду в київстар на київському майдані - там мене футболять в магазин "білайн" в Гостинець. А вже там виясняється, що з 10-го (!) листопада тарифи і умови надання послуг змінились і тому ніяких неустойок не тре платити! :mdr:

Далі цікавіше. :/ Щоб розірвати договір, тре паспорт власника квартири, бо повернення коштів роблять через банк Аваль протягом 21 дня і тільки на ім'я того, з ким заключений договір. Мусив кликати власника з паспортом. Тепер буду чекати дзвінка на мобільний про те, що кошти повернуто, і як їх можна забрати. Прийдеться знову дзвонити власнику квартири і кататись по банках щоб забрати повернуті кошти.

Опубліковано

Я живу на съемной квартире, но оформлял договор на себя. Похожая история была со мной на когда отключался от укртелекома, поэтому уже только на себя все оформляю )))

Опубліковано

скажіть хтось номер техпідтримки в Луцьку, срочно!

дякую

460 (дзвінки з мереж Beeline та «Київстра» не тарифікуються).

0 800 300 460

0800301013

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...