Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дуже 'змістовне' повідомлення.

Для подяки є біля кожного повідомлення кнопочка Thanks.

Ага. а я и не знал.

По теме: сегодня инет попустило, скорость хорошая, правда пришлось перегружать роутер (включен 24 часа в сутки, хотя юзаю инет дома максимум 1-2 часа)

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Вчора на даху одного з будинків Луцька, на вул. Г.... бачив дуже цікаву та "оригінальну" картинку з теми ужастики підключення:

на обриві, чи може це так два кінці з"єднали для економії залишків, але такої прокладки я ще не бачив. Ну не повірите, на з"єднанні відмотавши трохи їзоляційної стрічки побачивши дроти витої пари з"єднані навскрутку, з пошаровим намотуванням звичайної ізоляціїної стрічки для електропроводки (не маю чим сфотографувати), чуть не блюванув і відразу швиденько пішов на дах свого будинку перевірити своє підключення, та на щастя там все було впорядку.

За таке підключення хто буде відповідати? :0098:

Опубліковано

Вчора на даху одного з будинків Луцька, на вул. Г.... бачив дуже цікаву та "оригінальну" картинку з теми ужастики підключення:

на обриві, чи може це так два кінці з"єднали для економії залишків, але такої прокладки я ще не бачив. Ну не повірите, на з"єднанні відмотавши трохи їзоляційної стрічки побачивши дроти витої пари з"єднані навскрутку, з пошаровим намотуванням звичайної ізоляціїної стрічки для електропроводки (не маю чим сфотографувати), чуть не блюванув і відразу швиденько пішов на дах свого будинку перевірити своє підключення, та на щастя там все було впорядку.

За таке підключення хто буде відповідати? :0098:

адресу підключення СЮДИ, будь ласка :smile3:

Опубліковано

Так вони багато де так підключають, он знайомому кабель який раніше йшов в ящик датагрупа перерізали і таким же способом скрутка+ізострічка зєднали з своїм кабелем що йде в їхній ящик.

Опубліковано

Не знаю, як у кого, а в мене на Соборності зараз Білайн інет працює так, що можна заздрити користувачам славнозвісного Аверса (був на ньому майже 2 роки свого часу).

Швидкість закачки практично відсутня взагалі (14-30 Кб/сек) - в мене тариф 5 Мегабіт.

Дзвонив на підтримку, сказали, шо в курсі і вирішують...

Вчора на півгодини ввечері взагалі інет пропав.

Щось дратують мене такі послуги. А починалося все непогано, був цілком задоволений.

Опубліковано

Як на мене - я помилився,своїми словами на початку... Після підключення - був задоволений,до вух,підключив батьків - все прекрасно...

На даний момент - плююсь,цим білайном. За день,разів 5 потрібно витягати кабель з мережевої карти. А то,буває що мережева блимає,і пише "Получение сетевого адресса" \ "Сетевой кабель не подключен". В час пік,швидкість,пінг - вже не 60,як був раніше - а 110+. На даний момент,15:20 ось такі вот маю показники :

1019490935.png

Bezymiannyi_800.jpg

Відродження,тариф 5мб. Чесно кажучи - це вже виходить за всі рамки обслуговування... В тех.підтримку звонити вже надоїло,і слухати їхні казки про те,що в мене з обладнанням проблеми. Невже,на 3 комп'ютерах така ж проблема,і в багатьох абонентів Луцька,також мережеві карти горілі?) Працівники,скажіть будь-ласка,коли це все стане на свої місця,і чи зовсім стане...

Опубліковано

Порадьте гарний роутер для білайна без вайфая.

микротик 750 бери .. ато длинки от торентов имеют обыкновение уходить в даун...

Опубліковано

Як на мене - я помилився,своїми словами на початку... Після підключення - був задоволений,до вух,підключив батьків - все прекрасно...

На даний момент - плююсь,цим білайном......,скажіть будь-ласка,коли це все стане на свої місця,і чи зовсім стане...

довго читаю дану тему але флудити не хочу. чомусь весь топік нагадує гру в одні ворота користувачі проти саппрту, спочатку топік стартер кричав у нас якість і в результаті ((, гірше нема куди, так що зробіть на supportі певні висновки інакше скоро лишитесь без клієнтів :smile-zachot:

Опубліковано

довго читаю дану тему але флудити не хочу. чомусь весь топік нагадує гру в одні ворота користувачі проти саппрту, спочатку топік стартер кричав у нас якість і в результаті ((, гірше нема куди, так що зробіть на supportі певні висновки інакше скоро лишитесь без клієнтів :smile-zachot:

не знаю як в кого, але в мене і багатьох моїх знайомих (більше, ніж тут невдоволених)якість!!!

Опубліковано

Не простіше відключитись від послуги, а не розказувати всьому форуму який фіговий в вас інет?

Думаю ці пости мало що змінять... Чи це антиреклама своєрідна? :rolleyes:

Опубліковано

Вчора на даху одного з будинків Луцька, на вул. Г.... бачив дуже цікаву та "оригінальну" картинку з теми ужастики підключення:

на обриві, чи може це так два кінці з"єднали для економії залишків, але такої прокладки я ще не бачив. Ну не повірите, на з"єднанні відмотавши трохи їзоляційної стрічки побачивши дроти витої пари з"єднані навскрутку, з пошаровим намотуванням звичайної ізоляціїної стрічки для електропроводки (не маю чим сфотографувати), чуть не блюванув і відразу швиденько пішов на дах свого будинку перевірити своє підключення, та на щастя там все було впорядку.

За таке підключення хто буде відповідати? :0098:

Ну але ж працює?

Працює

Не бачу в скрутці нічого поганого

Опубліковано

Не простіше відключитись від послуги, а не розказувати всьому форуму який фіговий в вас інет?

Думаю ці пости мало що змінять... Чи це антиреклама своєрідна? :rolleyes:

Та ні, антиреклама тут ні при чому. Я - споживач послуги, тому вважаю, що маю право на належну її якість.

Чи Ви вважаєте, що цей топік - виключно для того, щоб співати деферамби провайдеру? Не скучно буде його читати?

А загалом, Білайн мене особисто цілком влаштовує, і поки нікуди не збираюся переходити. Проблеми бувають у всіх провайдерів. На Аверсі я мав змогу багато приколів натерпітися. А написав сьогодні про реальну проблему, яку визнали представники колл-центру. Зараз ніби все гаразд.

Опубліковано

SmartS, ну чого зразу тефірамби)

Топік створюється для того, щоб обговорити якісь новинки (в тарифах і т.д.), нюанси настройки мережевого обладнання)

А не читати через пост как всє ху*ево ;)

Просто топік 20 сторінок, 15 із которих ніочєм :D Ну це так, чисто моя думка :)

Опубліковано

SmartS, ну чого зразу тефірамби)

Топік створюється для того, щоб обговорити якісь новинки (в тарифах і т.д.), нюанси настройки мережевого обладнання)

А не читати через пост как всє ху*ево ;)

Просто топік 20 сторінок, 15 із которих ніочєм :D Ну це так, чисто моя думка :)

Згоден, топік має охоплювати широкий спектр інформації щодо провайдера - зокрема і трабли :) На жаль, без них нікак.

Вже не мона раз в 3 місяці описати свою проблему... <_<

Ну вас :(

Опубліковано

В основному хто тут відписується: ті в кого і-нет працює погано, або ті в кого є питання по настройці роутерів і іншого обладнання. А якби кожен відписався,що в нього все добре... Кожен з абонентів м. Луцьк написав, що в все добре або погано. Як хто думає, яких відкликів було б більше???

Опубліковано

Що може голосуваоку треба прикріпити?

а) задоволений якістю і-нету

б) не задоволений ...

в) не є користувачем провайдера.

Опубліковано

Нагребли юзерів, а тепер не знають ЩО з ними робити. Як вирішувати проблеми. ...

Я б про всіх так не говорив . Якщо сам хоть що небудь тямиш в мережах- то розумієш що не завжди все просто вирішуеться !!! А від тебе тільки і бачу , що поливаєш помиями Білайновців ! Я думаю,дорослій людині це не повинно бути притаманним... В іншому випадку - це просто дурість!!!

Опубліковано

Як на мене - я помилився,своїми словами на початку... Після підключення - був задоволений,до вух,підключив батьків - все прекрасно...

На даний момент - плююсь,цим білайном. За день,разів 5 потрібно витягати кабель з мережевої карти. А то,буває що мережева блимає,і пише "Получение сетевого адресса" \ "Сетевой кабель не подключен". В час пік,швидкість,пінг - вже не 60,як був раніше - а 110+. На даний момент,15:20 ось такі вот маю показники :

1019490935.png

Bezymiannyi_800.jpg

Відродження,тариф 5мб. Чесно кажучи - це вже виходить за всі рамки обслуговування... В тех.підтримку звонити вже надоїло,і слухати їхні казки про те,що в мене з обладнанням проблеми. Невже,на 3 комп'ютерах така ж проблема,і в багатьох абонентів Луцька,також мережеві карти горілі?) Працівники,скажіть будь-ласка,коли це все стане на свої місця,і чи зовсім стане...

Ну на скільки я розуміюсь в твоїй проблемі- в тебе дійсно глюканута мережева картка, або проблеми з ОС ... Якщо приходиться витягати кабель з мережевої... А потім все стає на свої місця??

Як на мене - я помилився,своїми словами на початку... Після підключення - був задоволений,до вух,підключив батьків - все прекрасно...

На даний момент - плююсь,цим білайном. За день,разів 5 потрібно витягати кабель з мережевої карти. А то,буває що мережева блимає,і пише "Получение сетевого адресса" \ "Сетевой кабель не подключен". В час пік,швидкість,пінг - вже не 60,як був раніше - а 110+. На даний момент,15:20 ось такі вот маю показники :

1019490935.png

Bezymiannyi_800.jpg

Відродження,тариф 5мб. Чесно кажучи - це вже виходить за всі рамки обслуговування... В тех.підтримку звонити вже надоїло,і слухати їхні казки про те,що в мене з обладнанням проблеми. Невже,на 3 комп'ютерах така ж проблема,і в багатьох абонентів Луцька,також мережеві карти горілі?) Працівники,скажіть будь-ласка,коли це все стане на свої місця,і чи зовсім стане...

Ну на скільки я розуміюсь в твоїй проблемі- в тебе дійсно глюканута мережева картка, або проблеми з ОС ... Якщо приходиться витягати кабель з мережевої... А потім все стає на свої місця??

Опубліковано

to gss64

Так, доросла людина! А можна без цього "бардаку", що ти тут наробив?

і to DMK

Всі вже знають твою "любов" до пінгування. Можна не викладати тут твої вміння пінгувати шось. Просто напиши, що тебе не влаштовує пінг, чи скріни якісь менші роби.

Опубліковано

gss64, зі всіх операторів якими я користувався, Білайн, наразі, лайно. Якщо ти там працюєш, то мав би сприйняти не як особисту образу - а як здорову критику. І вирішувати щось . а не товкти воду в ступі. Із того що я тут писав - ні слова брехні. І нічиї інші інтереси я тут не відстоюю. Я мережі кладу вже сам 5 років. Не потрібно про мережі мені розповідати. Кілометри дроту і тисячі конекторів. Якщо задумався глобальний проект - то і віднестися необхідно належним чином. А не "А! наб'ємо базу, а потім будемо обладнання купувати". А робити все наперед із запасом. На майбутнє.

Був і Візор, і Датагруп (Фотаком) і Укртелеком. У всіх були різні проблеми.

Візор - підтримки - мінус 1. Інет як хвилі. Тоє, то немає.

ДГ - підтримка була і є на всоті, якість - відміння. Проблеми було лише кілька разів, коли "хтось" перебивав кабель.

УТК - підтримка і якість зв'язку завжди була високою. Проблем за кілька років користування було 2 рази. І вирішували негайно. Теж такі ж масштаби. Всеукраїнські.

Поки у Білайна в мене на районі - якість - ніяка. Буде краща - буду хвалитися. А поки - робіть щось, щоб не читати подібних постів.

в мене в машині 3 мережевих - і всі глюкануті? І в новому роутері глюканута? і в ноутбуці глюканута? Всі мережеві глюкануті??

Опубліковано

я скажу беспристрастно, интернет уже несколько недель не выдерживает никакой критики ,максимальная скорость закачки 100кб, страницы грузятся по 10 секунд ,в 0800301013 говорят ,что о проблеме знают но ничего не делают, говорят ,что каналл не расчитан на такое большое количество клиентов и его надо расширять ,но когда они это будут делать оператор незнает, у меня пакет 10 но скорость на тестах уже давно не подымается больше 1, вообщем ,билайн набрал клиентов, а теперь попросту их кидает, ведь деньги списывают регулярно за скорость 10, а на вопрос о перерасчете, сказали ,что не положено ,короче на деле оказаплось, что была сладкая реклама, акции, а на деле оказалось полное фуфло.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...